Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282800 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #360 : 12.07.12 - klo:19:30 »
En löytänyt tälle parempaa ketjua, joten kysymys: multa napsahti kylppärin vaaleanharmaalle kaakelilattialle lakkapullo luonnollisesti pirstaleiksi ja lakat levisi lattialle. Yritin ottaa kynsilakanpoistoaineella pois, mutta jäi ruma jälki laattaan. Vaikka laatta on sinänsä mattapintainen (röpelöinen myös), niin siinä on jonkinlainen hohde kuitenkin ja poistoaine vei sen mukanaan jättäen ikävän tumman entistä mattaisemman jäljen. Hjälp, what to do?! ???
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #361 : 13.07.12 - klo:14:08 »
Nyt täytyy hieman friikkeillä, kun tämä on friikkeilyketju: China Glazen For Audrey :l :-* Todella kaunis sävy! Ja paljon kauniimpi ja mua miellyttää tämä enemmän kuin Essien Mint Candy Apple.

Mä tykkään jollain tapaa For Audreystä myös enemmän kuin Mint Candy Applesta, mutta kyllä musta sulle se MCA:kin sopi hyvin ;)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #362 : 14.07.12 - klo:15:08 »
Hiphei. Uusi kynsilakka Mavalan Lagoon sopii täydellisesti yhteen turkoosinsinisen Kerman Saven teekupposeni kanssa  :D Lempiväri  <3
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #363 : 14.07.12 - klo:21:33 »
Ottaisin erittäin mielelläni vastaan vinkkejä neonsinisistä lakoista, mielellään vielä shimmer-lakoista, sillä en pahemmin välitä cremeistä. Kuitenkin jos oikein kirkkaansininen creme sattuu kohdalle, niin kyllä sekin käy.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #364 : 14.07.12 - klo:22:17 »
^China Glazen Towel Boy Toy tuli ensimmäisenä mieleen, Poolside-kokoelmasta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #365 : 15.07.12 - klo:18:25 »
China Glazen Frostbite on myös tosi ärhäkkä sininen shimmer, joskaan ei aivan neon.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #366 : 15.07.12 - klo:19:50 »
Ja China Glazen Blue Sparrow on ainakin neon, mutta on enemmän glitterinen. Myöskin tuo Frostbite tuli mieleen, on aivan upea! Mun lempparisininen <3
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #367 : 15.07.12 - klo:20:35 »
Kiitos hyvistä suosituksista, tytöt.

China Glaze Towel Boy-Toy
China Glaze Sky-High Top
China Glaze Blue Sparrow
China Glaze Splish Splash
China Glaze Frostbite

Nämä nyt ainakin ihastuttivat sen verran, että haluaisin ne hankkia, mutta voiko CG:n lakkoja enää tilata 8ty8:sta tai Headtotoesta? Vai kannattaako metsästää lakat eBaysta yksitellen? En ole pitkään aikaan ostanut lakkoja noista em. paikoista, joten olen ihan ulalla saako sieltä enää kaikkia lakkoja ja millaisilla postituskuluilla.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #368 : 15.07.12 - klo:20:53 »
^ Mä oon ainakin Head2Toesta niitä tilannut! Ja joitain yksittäisiä eBaystä, mutta jos enemmän, niin kannattaa varmaankin Head2Toesta, mikäli sävyjä vain löytyy.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #369 : 15.07.12 - klo:20:54 »
^^8ty8:sta en ole tilaillut viime aikoina mutta ainakin Head2toesta tuli China Glazet perille. Postarit näkyy tilausvaiheessa ennen tilauksen vahvistamista, niin ei tarvitse niitäkään arvuutella.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #370 : 15.07.12 - klo:21:06 »
Olin just laittamassa tilausta tuonne Head2Toelle ja viiden lakan postarit ovat halvimmillaan $17,52. Postarit maksaa enemmän kuin lakat, eli harkitsen vielä, varsinkin kun niin harvoin enää ehdin lakata kynsiäni. Vähän vaan olisi himottanut uudet lakat! China Glazea olisi tullut eli:

Wicked Style
Fast Track
Re-Fresh Mint
Four Leaf Clover
Lemon Fizz

Pitää vielä miettiä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #371 : 16.07.12 - klo:15:29 »
Tuossa on kuvat sekä uudesta, että vanhasta: http://boardasnails.wordpress.com/2011/11/04/china-glaze-no-way-jose/
Siinä myyjän kuvassa näyttää ainakin tuolle violetille, toivottavasti todellakin on se!!!
Kyllä tuo mun on ihan selvästi toi pinkki  :(
Toivon todella että sä saat sen violetin! Ehkä mäkin sitten uskaltaisin tilata uudestaan jos sitten sais sen  :D
Sitä minäkin ihmettelin kun myyjän kuvassa on selkeä violetti ja sitte mulle tupsahti ihan eri väri.

Mulle tuli tänään tuo No Way José ja on se violettiversio, IHANAA!!! :-*

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #372 : 16.07.12 - klo:15:34 »
Tuossa on kuvat sekä uudesta, että vanhasta: http://boardasnails.wordpress.com/2011/11/04/china-glaze-no-way-jose/
Siinä myyjän kuvassa näyttää ainakin tuolle violetille, toivottavasti todellakin on se!!!
Kyllä tuo mun on ihan selvästi toi pinkki  :(
Toivon todella että sä saat sen violetin! Ehkä mäkin sitten uskaltaisin tilata uudestaan jos sitten sais sen  :D
Sitä minäkin ihmettelin kun myyjän kuvassa on selkeä violetti ja sitte mulle tupsahti ihan eri väri.

Mulle tuli tänään tuo No Way José ja on se violettiversio, IHANAA!!! :-*

Ompa kiva että sait just sen!! Oon tosi ilonen sun puolesta  :)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 16.07.12 - klo:23:25 »
^^Oijoi, nyt munkin on pakko kokeilla onneani! Onko väri edes muuttunut miksikään? Tuohan on kai jo aika vanha lakka.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #374 : 17.07.12 - klo:10:25 »
SH, ei ole vaan on ihan se sama José mikä silloin aiemminkin, josta luovuin <3 Äiti tulee tänään käymään mun pikkusiskon kanssa, niin jompi kumpi saa tuota kynsiinsä kyllä, niin pääsee ihastelemaan :D Itse laittaisin muuten, mutta oon päättänyt tehdä valkoisen ranskalaisen tänään, ikinä ole valkoisella tehnyt kärkiä, niin jos nyt sitten ;)