Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282502 kertaa)

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #390 : 01.08.12 - klo:03:46 »
Osaisitteko kertoa, millä kaikilla ns. halpismerkeillä/markettisarjoilla on kynsilakoissaan litteät siveltimet (saman tyyliset kuin esim. Lumenen pikkupulloissa, Essiellä ja OPI:lla)? Olisi kiva testailla jotain uusia värejä hinnaltaan alle kympin kategoriassa, mutta tämä sivellinasia vähän rajoittaa, koska inhoan China Glazen siveltimien tapaisia ohuita ja pyöreitä suteja.

Poissa Kira

• HAIRahtanut
« Vastaus #391 : 01.08.12 - klo:07:27 »
^mulla on yksi Rimmelin 60 seconds lakka, jossa on sellainen litteämpi ja leveämpi se suti. Siinä on myös se pää aavistuksen pyöristettyksi muotoiltu reunoilta. En osaa sanoa onko se samanlainen kuin  noissa mainitsemisssasi, mutta ainakin se on leveämpi kuin mitä olen tottunut.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #392 : 01.08.12 - klo:10:56 »
Isadoralla on myös sellaiset leveät litteät siveltimet. Mun mielestä oikein hyvät nekin. Itsekään en välitä niistä ohuista soiroista.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #393 : 01.08.12 - klo:16:50 »
Lorkun pikkulakoissa on todella leveät, littanat siveltimet.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #394 : 01.08.12 - klo:20:15 »
Kiitos vinkeistä! Kiran mainitsemissa Rimmelin lakoissa on tosiaan hyvä sivellin, hyvin samanlainen kuin Essien lakoissa itse asiassa, mutta en oikein vakuuttunut lakkojen laadusta. Pitää katsastaa seuraavaksi Isadoran ja L'orealin lakat!

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #395 : 02.08.12 - klo:02:42 »
Minä rakastan IsaDoran kynsilakkoja! Monesti jo yksi kerros peittää hyvin (tällaiselle hosujalle aivan mahtava juttu) ja tosiaan se sivellin on loistava. Nyt sain itsekin hyviä vinkkejä kokeilemaan muiden merkkien lakkoja, sillä nuo IsaDoran sävyt alkaa kyllästyttää.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 02.08.12 - klo:20:25 »
Mä olen nyt testannut paria Avonin Nailwear lakkaa, Sugar Lemon (vaalea keltainen, tämä taisi olla joku Pro+ joka lupasi kestää 12 päivää, yeah right...) ja Aqua Fantasy (Nailwear Pro). Molemmissa on kovat siveltimet joten raitoja tulee ellei laita oikeasti paksua kerrosta. Sugar Lemonia en saanut levitettyä tasaisesti kahdella kerroksella joten iskin siihen päälle Isadoran purkkapinkin cracklen. Tykkäsin kyllä tuosta keltaisen sävystä ja sopii tosi hyvin cracklejen alle joita mulla onkin jo kertynyt (lila, purkkapinkki, musta, vaaleansininen, tummansininen)... Aqua Fantasy oli hieman helpompi levittää ja peitti hyvin kahdella kerroksella. Aluslakkana mulla on Skin Food base coat ja päällä Seche Viten pikakuivattaja. Mä oletin kuvastonkin perusteella että Aqua Fantasy olisi ollut enemmän turkoosi mutta tämähän on ihan vihreä. Ihan kiva sävy silti. En kuitenkaan koe että nämä Avonin lakat olisivat hintansa arvoisia (hinta tarjouksesta riippuen 5,90-7,90e/kpl), esim. Seppälän halpikset toimivat paremmin ja ovat puolet halvempia. ::)

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #397 : 02.08.12 - klo:22:35 »
^Inhoon sitä, kun kaikki keltaiset lakat ovat nimeltään jotain Lemon :D On taas ehkä Suomen suurin ärsytyksenaihe, mutta pirullista googlata niiden sävyjä kun lemon-lakkaa löytyy noin jokaiselta merkiltä.

Menee melkein jo eri topicin aiheeksi, mutta millaista tuo Skin Foodin aluslakka on? Oon bongaillut sitä eBaysta, mutten toistaiseksi ole uskaltanut ostaa.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 03.08.12 - klo:08:35 »
Mä ostin kesälomareissulla Robinhoodista Kone Helsingin lakkoja 3 kpl, kun halvalla sai  ::), ja ne on osoittautuneet tosi hyviksi lakoiksi! Kaikki sävyt ovat shimmerisiä, yksi pinkki, yksi lila ja yksi kultainen. Ensimmäisen lakkauskerran jälkeen oli tullut muutama nirhauma kynsiin päivässä, ja olin jo heittämässä lakkoja kiertoon, mutta ne olikin ainoat kulumat, jota kynsiin tuli viidessä päivässä! Ihan uskomattoman hyvä kesto noissa lakoissa!!! Kaiken lisäksi jo yksi kerros ainakin tota pinkkiä lakkaa olisi riittänyt ihan hyvin, mutta tapojeni orjana lakkasin kaksi kerrosta. Olen kyllä tosi positiivisesti yllättynyt näiden lakkojen kestävyydestä.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 03.08.12 - klo:09:33 »
^ Minä ostin juuri eilen Tarjoustalosta noita Kone Helsingin lakkoja, kun oli 3 kpl 5 €. Kaksi holoa (hopeanlila ja valkea) ja yksi pinkki shimmer. Epäilin tuon pinkin peittävyyttä, joten laitoin OPI:n Pik Fridayn alle ja tuli kyllä tosi kiva yhdistemä. Kestävyydestä en tietysti vielä osaa mitään sanoa, mutta levittyi hyvin ja kuivui ihan normaalisti.  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 03.08.12 - klo:10:18 »
Menee melkein jo eri topicin aiheeksi, mutta millaista tuo Skin Foodin aluslakka on? Oon bongaillut sitä eBaysta, mutten toistaiseksi ole uskaltanut ostaa.
Pullossa läpinäkyvää vaaleanpunaista mutta kynnellä näyttää kirkkaalta. Tasoittaa ainakin mun todella hauraita ja liuskottuvia kynsiä hyvin värilakkaa varten. Levittyy tosi nätisti, kuivuu nopeasti. Ei kauheasti koveta, mutta mä pidänkin kynteni muutenkin aika lyhyenä niin ei haittaa. Mä tykkään tosta tosi paljon, mulla olis vielä pari Avonin aluslakkaa mitkä pitäisi käytellä loppuun mutta tuolla ne makaa kynsilakkaboksissa... Eli suosittelen kyllä tuota Skin Foodia. :ts

Mä tykkään myös Kone Helsingin lakoista, harmi kun aina kun olen käynyt Tarjoustalossa ja bongannut niitä niin ei ole ollut enää oikein kivoja sävyjä jäljellä. Mulla on se lila holo (sinertää valon mukaan), ihan vaalea vaaleanpunainen ja joku läpikuultava kultahippu. Kuivuvat nopeasti ja ovat kestävämpiä kuin Elfin lakat.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #401 : 08.08.12 - klo:00:16 »
Voi että en malttais odottaa Color Clubin uutta holokokoelmaa! Niistä voisin kotiuttaa lähes jokaisen :l
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #402 : 08.08.12 - klo:14:33 »
Voi että en malttais odottaa Color Clubin uutta holokokoelmaa! Niistä voisin kotiuttaa lähes jokaisen :l

Samoin!  :D
Jänskättää vähän että minkä hintasia ne on..Toivottavasti eivät ole kovin kalliita. Ainakin China Glazen ensi keväänä tulevassa holokokoelmassa lakat on kuulemma paljon kalliimpia kuin normaalisti  :-\

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 10.08.12 - klo:10:40 »
Täytyy kyllä kehua näiden KoneHelsingin lakkojen kestävyyttä vielä. Minulla on edelleen 8 pv sitten laitetut lakat ja vasta yksi pieni lohkema on tullut ja sekin tuli vasta tänään.  :) Aluslakkana Poshe base treatment ja päällyslakkana OPI Rapidry.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 13.08.12 - klo:16:26 »
Aah, en ollenkaan ollut tajunnut miten mahtava sävy Essien Turquoise & Caicos on! Tummahko, savuinen mintunvihreä ja vähän jellymäinen!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.