Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282402 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #405 : 15.08.12 - klo:21:25 »
Mä olen täysin ihastunut Lorkun pikkulakan kirkkaan punaiseen nr. 401. Tämä pysyy alus- ja päällyslakalla höystettynä 4 päivää täysin virheettömänä. :) Yleensä kirkkaat lakat pysyy mulla virheettöminä vaan sen 3 päivää. Tykkään myös lakan leveästä siveltimestä ja notkeasta koostumuksesta. Näitä voisin hankkia muissakin väreissä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Nana

• Haiven
  • *
« Vastaus #406 : 16.08.12 - klo:15:16 »
Minua kiinnostaisivat kovasti Zoyan kynsilakat, mutta en ole löytänyt yhtään nettikaupaa joka niitä myisi. Onko ebay ainoa vaihtoehto vai mistä juurekset hankkivat omansa? ???

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #407 : 16.08.12 - klo:19:20 »
www.nailetc.com myy ainakin.

Poissa Nana

• Haiven
  • *
« Vastaus #408 : 17.08.12 - klo:19:35 »
^ Niinpäs näyttää olevankin. Tosin valikoima on aika suppea. Ebaysta noita toisaalta näyttää löytyvän ihan kivasti mitä vähän kattelin, joten varmaan tilailen sieltä. :)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #409 : 17.08.12 - klo:19:42 »
Hui hitsit! Color Clubin With Abandon on ihan huippuihana sävy! Pullossa näyttää siltä kuin olisi suklaa oksentanut kultaa, mutta kynnellä todella kaunis ruskean sävy, jossa juuri mun silmääni täydellinen määrä kultaista kimmellystä. :-*

Color Clubin ja China Glazn lakat on kyllä ykkössijalla ylipäätään lakoissa mun makuuni; levittyvyys, pigmentti, sävyt, haju.... Esim Essien lakkoja en pysty käyttämään kammottavan lemun takia. Kokemusta ei ole kuin muutamasta, mutta koska kaikissa niin järkyttävän kova lemu, niin en ole ollut kiinnostunut muista. (Huom. mulla siis haju- ja makuaistissa onnettomuuden takia muutosta, joten ei kannata sen suuremmin sinänsä välittää tästä lausunnosta.)

Oon tyytyväinen, että oon taas monen kuukauden jälkeen alkanut jaksaa innostua kynsilakoista :ts :-*
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 18.08.12 - klo:18:32 »
Retkahdin pitkästä aikaa tilailemaan lakkoja netistä. Edellisestä lakkatilauksesta on ainakin kaksi vuotta. Olin ajatellut, ettei minun kannata yksittäisiä lakkoja lähteä netistä tilailemaan. Ja omista varastoista löytyy lakkoja sen verran ennestäänkin, ettei millekään isommalle haalimiselle pitänyt olla tarvetta. Mutta hui hai, niin se mieli muuttuu ja viikolla postinkantaja toi kahdeksan lakan paketin Transdesignilta. Ei kyllä olisi kannattanut tilata tällaista settiä, koska en nyt osaa päättää, mitä väriä kynsiin laittaisin.  ::)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 19.08.12 - klo:17:07 »
Onko kellään kokemusta Zoyan Laneysta? Onko hyvä ja onko se kimaltavaa vai kiiltävää hopeaa enemmän? Haluisin hopeisen kynsilakan, joka muistuttais enemmän kiiltävää metallia, kuin ysärin kimaltavaa hopeaa.

Hm, ilmeisesti China Glazen Millenium ajais tän asian. o.o Pitääkin harkita.
« Viimeksi muokattu: 19.08.12 - klo:17:12 kirjoittanut Harlequina »
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #412 : 25.08.12 - klo:13:29 »
Ostin eilen Max Factorin minilakan, kun sattui pullo osumaan silmiin Sokoksella ja väri sykähdytti välittömästi. Kotona kun tsekkasin sävyn nimen: "Cappuccino", muhun iski hirveä epäilys, että nyt on kaupan valot ja/tai omat silmät tehneet kunnon källin. Hassua, miten voi lakan nimi vaikuttaa noin voimakkaasti ::) Pullossa sävy siis ihanan harmahtava lila, ei mitenkään tule mieleen cappuccino!
Lakkasin kynnet sillä ja edelleen haen siitä peloissani tylsää beigeä, mutta kyllä siinä selvästi on tuota harmahtavaa lilaa.

Koska mun aivot nykyään tekee niin paljon kaikenlaisia muitakin jekkuja mulle, niin pakko oli vielä googlettaa mitä tästä sanotaan. Löytyi onneksi tällainen: First of all, this is Cappuccino. No hint of creamy brown beige coffee shade here,  this polish, to me, looks like a dirty grey purple and I absolutely love it.  Application was to my biggest disbelief very easy and I achieved opacity in 2  coats.
Aplikaatio ei kylläkään muhun tehnyt vaikutusta; harja kovasti tuppaa radoittamaan ja pitää olla tarkkana, että väri leviää tasaisesti. Kaksi kerrosta onneksi riittää ja lakka kuivuu suht nopeasti. Mutta sävy on kyllä todella herkullinen! Täytyykin alkaa metsästämään, jos löytyisi vielä vastaavaa sävyä sopivalla shimmerryksellä.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #413 : 25.08.12 - klo:14:55 »
^ Kuulostaa ihan mun tyyliseltä lakalta, pitääpä käydä katsastamassa!

Mä oon ollut melkein koko kesän lakkaamatta kynsiä, jotenkin en ole jaksanut. Myös kynsinauhat pääsi samassa syssyssä aivan järkyttävään kuntoon, koska normaalisti olen huoltanut niitä aina lakanvaihdon yhteydessä, ja sekin on vaikuttanut että käsien rasvaus on jäänyt vähemmälle. Talvella tulee rasvattua enemmän, kun kädet on kylmyydestä johtuen niin kuivat, kesällä taas unohtuu.

Anyway, lakkaamattomuuden aikana havahduin siihen, että saan tuskin elämäni aikana käytettyä kaikkia mun kynsilakkoja, jos pidän tällasia pitkiä taukoja.. Ja siis ei mulla ole kuin 44 värilakkapulloa, eli ei mikään iso varasto rasitteena. Joten aloitin nyt taas lakkaamisen, ja kivastihan se kyllä piristää, kun kynnet on nätit! Aion ottaa vähän sellaisen strategian, että valitsen kulloinkin käyttöön viitisen "vuodenaikaan sopivaa" lakkaa, ja käytän vain niitä esim. muutaman kuukauden ajan. Siten saisi ehkä pullojen määrää nopeammin vähenemään, ja kehtaisi ostaa uusiakin lakkoja. En kyllä tiedä tuleeko tää toimimaan... ;D
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #414 : 25.08.12 - klo:18:00 »
^ Mä olen myös ollut lakkaamatta tosi pitkään, onneksi viime aikoina oon jaksanut alkaa taas innostumaan asiasta :-) Mä en huoli uusien lakkojen hankinnasta vaikka vanhoja onkin; meikän elämän ilot sen verran pienissä tässä, että jos joku lakka sykähdyttää sävyssä, niin vaikka käyttisin vain kerran, ja se on ollut mieluisa, niin se on jo hoitanut hommansa mulle. Ja sitten voi onneksi antaa eteenpäin sellaisia, mitkä ei vaan sytytä itseä myöhemmin... :ts

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #415 : 26.08.12 - klo:21:20 »
Mä en ole varmaan ikinä kuluttanut yhtään värilakkaa loppuun. Oikeastaan nykyisin kun en töiden pysty lakkaamaan kynsiä kuin noin kerran viikossa niin monta lakkaa on jäänyt ehkä yhdelle käyttökerralle - siinä vaiheessa kun on yhden haalinnan lakat saanut testattua onkin jo uusia ostettuna. Toki lempilakat on ahkerammassa käytössä mutta oudommat värit helposti unohtuu kaapin pohjalle, samoin kuin kaikki koristelulakat, tykkään vaan cremeistä niin paljon.

Tosin täytyy sanoa ettei tämä asia nyt minua hirveästi haittaa. Siellähän ovat jos joskus sattuu himoitsemaan, elleivät sitten ole kuivahtaneet.
« Viimeksi muokattu: 26.08.12 - klo:21:24 kirjoittanut garme »
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #416 : 28.08.12 - klo:21:41 »
Mitkä ovat teidän suosikkeja punaisista lakoista? Mä tykkään pitää akryylit poistettuani omia kynsiä ihan reippaan punaisiksi lakattuina. Jotenkin en vaan pidä parista omistamastani punaisesta lakasta, koska niiden sävy on jotenkin mun silmään väärällä tapaa räikeä. Ilmeisesti kumpikin on jollain tapaa kylmään taittava väri, joka riitelee mun lämpimän/neutraalin ihoni kanssa. Toisaalta en haluaisi liian oranssiakaan. Haluaisin jonkun cremen sekä shimmerisen kunnon punaisen. OPIn I'm Not Really a Waitress oli kovasti mieleeni, mutta olen nakannut omani kuivahtaneena jo ikäpäivää sitten roskiin.

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #417 : 28.08.12 - klo:22:00 »
OPIn I'm Not Really a Waitress oli kovasti mieleeni, mutta olen nakannut omani kuivahtaneena jo ikäpäivää sitten roskiin.

Meinasin jo ehottaa juurikin tuota I'm not really a waitressia, mutta onneksi luin loppuun asti  :D

Entäpäs OPIn uutukaisesta Germany kokoelmasta Danke-shiny red?

Edit. tuli vielä mieleen OPI Bogota blackberry ja China Glaze Thunderbird.
« Viimeksi muokattu: 29.08.12 - klo:12:13 kirjoittanut Kisumirri »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 28.08.12 - klo:22:02 »
Color Club Sexsea?
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #419 : 29.08.12 - klo:12:05 »
Essie Lollipop?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.