Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282799 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #420 : 31.08.12 - klo:20:54 »
Oi vitsit mä olen niin ihastunut tähän Max Factor Cappuccinoon! Tai siis sävyyn.....en niin välitä tuosta minisiveltimestä, joten etsiskelin vastaavaa ja Zoyalla (mun suosikkimerkkejä vielä, jipii!) löytyy Jana, joka vaikuttaisi hyvin samalta ja törmäsin samalla haeskelulla kiinnostavaan Petra-sävyynkin - hups, löydän itseni pitkästä aikaa kynsilakkamaniasta ;D
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 01.09.12 - klo:14:58 »
Miten ihan hirveen jumissa olevan kynsilakkapullon saa auki? :D Kyseessä Mavalan pullo.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #422 : 01.09.12 - klo:15:02 »
^ Mä saan, kun pihdeillä varovasti kääntää. Toinen vaihtoehto valuttaa kuuman veden alla pulloa, kuivaa ja koita avata uusiksi. Mutta pihdit toiminut täällä ainakin paremmin. Tai avomiehen apu :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 01.09.12 - klo:15:17 »
^ Hihi, mulla ei oo kumpaakaan, ei pihtejä eikä avopuolisoa. :D Mut ystäväni asuu poikaystävineen alakerrassa, auttaiskohan ystäväni poikkis. :D
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #424 : 01.09.12 - klo:18:05 »
^ En tiedä onko se kynsilakalle tosi hyväksi, mutta kun lakkapullon kaulaa kuumentaa föönillä, se avautuu hetken päästä helposti :) Kannattaa sitten avata kuuma korkki hanska yms. kädessä :P

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 01.09.12 - klo:18:17 »
^ Kuuma vesi onneks riitti ja pullo aukesi nätisti. :) Kiitti vinkeistä!

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #426 : 01.09.12 - klo:22:33 »
Kumihanskat on kans kätevä apu tähän  :)

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #427 : 02.09.12 - klo:14:34 »
Essie Lollipop?

Lolipop olis ainakin vähän lämmin kirkas punainen. En mä tiedä onko mikään punainen yhtä ihana kuin i'm not really a waitress. Entä essie scarlett o'hara, se on vähän lämmin, shimmerinen, ja vaan upea?

Mä olen ihan rakastunut essien bordeauxiin, se on niin, niin upea, kiiltävä, ja sopii täydellisesti mun lämpimän sävyisen ihon kanssa, ja se on ihanan syksyinen, täydellinen kynsilakka ( ei ole mun kädet, mutta tuosta näkee miten upea se on).

It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 02.09.12 - klo:15:03 »
^ Ei luoja tuo Essien Bordeaux on upea! Käytän itse Mavalan Bordeauxia, jonka pohjasävy on mielestäni liian pinkki ainakin jos sitä ei laita kahta kerrosta. Mutta tuo Essien versio on ihana! Oikea punainen, ennemmin näyttää ruskeaan kuin pinkkiin kääntyvältä. Pitääpä harkita tuon hankkimista.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #429 : 02.09.12 - klo:15:34 »
Ehkä mun pitää vaan ostaa uusi I'm not really a waitress... Kyllä se vaan mielyttää eniten mun silmääni. Nyt olen aika paljon käyttänyt China Glazen High Rolleria. Sinänsä harmittaa, että CG:n lakat tuntuvat pysyvän mulla parhaiten, koska mä en tykkää  niiden harjasta ollenkaan. Toi on joka tapauksessa ihan peruspunainen, joskin toivoisin ehkä että se olisi ihan hivenen murretumpi sävy edes johonkin suuntaan.

Toi Essien Bordeaux on kyllä todella kaunis! Essieiden harja on mun mielestä ihan super.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #430 : 02.09.12 - klo:16:56 »
Mistä kannattaisi tilata Butter Londonin lakkoja? Pari suomalaista nettikauppaa löysin, mutta ulkomailta tilattuna tulis varmaankin halvemmaksi. Ebay on yleensä mun kynsilakkojen shoppailupaikka, mutta BL on siellä melko huonosti edustettuna.

Hakusessa olis erityisesti lakat Scoundrel ja All Hail the Queen.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 07.09.12 - klo:19:40 »
Löytyykö jostain tumman violettia lakkaa, jossa olisi tummanvihreää shimmeriä/mikroglitteriä? Ei siis mitään isoja hileitä, vaan mahdollisimman pientä. Color Clubin The Eternal Optimist on niin tuskallisen lähellä täydellistä että vallan sylettää, mutta kun on liian mustapohjainen niin se vihreä hukkuu aivan kympillä :( Hakusessa olisi siis selkeämmin erottuva versio tästä.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 12.09.12 - klo:21:17 »
Onko joku nähnyt Helsingissä Isadoran lakkaa Twinkling Pink ? Tapiolan Stockalla ei ollut niin laajennan reviiriä  :P

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 18.09.12 - klo:06:46 »
Mä en tiedä kynsilakoista mitään, joten älkää nyt naurako mun jutuille.

Mä haluaisin sellaisen my nails but better - sävyn. En tiedä käytetäänkö tota nimitystä kynsimaailmassa ollenkaan, mutta siis vastaava kuin my lips but better. Sävynä joku haalea ja läpikuultava vaaleanpunainen, joka tasoittaisi kynnen sävyä, mutta ei olisi täysin peittävä. Ilman shimmeriä tai vähäisellä shimmerillä. Tälläistä lakkaa varmaan käytetään ranskalaista tehdessä, luulisin.

Oisko Essien Allure mun toiveiden mukainen? Saako sitä Suomesta? Muita ehdotuksia?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 18.09.12 - klo:07:20 »
^En tiedä, onko Essien Allure juuri oikea, mutta olisin suositellut juurikin Essie-myyntipisteellä pyörähtämistä. Essien vaaleat sävyt ovat useimmat tuollaisia kuultavia, ranskalaiseen manikyyriinkin sopivia - ja standilla käynnissä on se hyvä puoli, että siinä on kiva mallailla mikä sävy sopii parhaiten omaan ihonväriin ja kynsien sävyyn. Allure on  beigepohjainen - sinänsä kaunis sävy, mutta monet beiget saavat kynsien tipit näyttämään ikävän kellahtavilta, jos ei tee ranskista alle. Lämpimistä sävyistä persikkataittoiset näyttävät mielestäni paljaissa tipeissä raikkaammilta. Toisaalta Allure näyttää myös hyvin vaalealta, ei siitä välttämättä tuota ongelmaa tule.

Myös Opilla on hyvälaatuisia vaaleita kuultosävyjä useita perusvalikoimassa.
« Viimeksi muokattu: 18.09.12 - klo:07:25 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.