Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282387 kertaa)

Poissa Hue

• Tukkaguru
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #435 : 18.09.12 - klo:08:45 »
Mä pelkään ostavani vahingossa jonkun cremen (eikö ne ole niitä paksuja peittäviä?) ja sitten oon ihan pulassa. :D Kaippa sen erottaa selvästi pullosta.

En jaksa lähteä varsinaisesti metsästämään kynsilakkaa, joten toivoisin kynsilakan löytyvän helposti. Essien lakat on nyt niin kätsysti saatavilla, että ois tosi kiva löytää se lakka juurikin Essieltä. Tilailemaan en lähde postikulujen takia, koska en oikeasti halua kuin tämän yhden lakan. Käytän kynsilakkaa aika vähän ja useampi lakka vaan kuivuisi pulloonsa.

Vinkkejä saa antaa edelleen! Ja epäsuosituksia, jos joku tietty lakka on ihan toivoton saada tasaisesti yms.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #436 : 18.09.12 - klo:10:29 »
^ Mä suosittelisin Mademoisellea. Se oli mun eka Essie, ja ostin sen just tuohon tarkoitukseen. Toinen hyvä voisi olla Vanity Fairest, jossa on hyvin vähän kimalletta (niin vähän että sen just erottaa kun tarkasti katsoo), en tosin tiedä kuuluuko se noiden markettiständien valikoimaan.. Mademoiselle ainakin kuuluu (ja tietääkseni myös Allure, mutta oon Lilan kanssa samaa mieltä siitä ettei se ehkä oo kaikkein raikkain sävyvaihtoehto).

OPIn Bubble Bath on myös hyvä, aika samantyyppinen kuin Mademoiselle.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 18.09.12 - klo:10:54 »
Kiitos! Just tälläisiä "kädestä pitäen" vinkkejä kaipaan. Meen tänään tsekkaan Mademoisellen ja sen Allurenkin!

Entä mimmonen toi Ballet Slipper on? Onko se jo vähän peittävämpi?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #438 : 18.09.12 - klo:12:18 »
Oon viime aikoina vältellyt perusmarkettilakkoja, kun useat on olleet koostumukseltaan pettymyksiä ja värivalikoimatkin on usein vähän tylsiä. Nyt ostin kuitenkin pari Wet'n'Wildin Fastdry-lakkaa, ja nämä olivat kyllä positiivisia yllätyksiä. Levittyy oikein mukavasti ja sävyt (Blue Wants To Be A Millionaire ja Gray's Anatomy) on tosi kauniita ja ei-tylsiä, erityisesti BWTBAM. Vähän läpikuultavia nämä sävyt on, käytin molempia kolme kerrosta ja Blue olisi hyötynyt neljännestäkin.
iHerb alekoodi: FEW484

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #439 : 18.09.12 - klo:12:28 »
Mä haluaisin sellaisen my nails but better - sävyn. En tiedä käytetäänkö tota nimitystä kynsimaailmassa ollenkaan, mutta siis vastaava kuin my lips but better. Sävynä joku haalea ja läpikuultava vaaleanpunainen, joka tasoittaisi kynnen sävyä, mutta ei olisi täysin peittävä. Ilman shimmeriä tai vähäisellä shimmerillä. Tälläistä lakkaa varmaan käytetään ranskalaista tehdessä, luulisin.

OPI Passion (mun suosikki!) tai Bubble Bath. 

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #440 : 18.09.12 - klo:13:11 »
Kyllä Ballet Slipperskin on läpikuultava. Muistaakseni neljällä kerroksella vasta alkaa näyttää cremeltä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #441 : 18.09.12 - klo:16:51 »
Mä ajattelin ehottaa Essien Sugar Daddya Emsille  :)

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #442 : 18.09.12 - klo:17:24 »
Mua himottais joku sininen kynsilakka. Harmikseni kuitenkin muistelen, että siniset näyttää mun kynsillä aivan karmeilta. :( Vaaleat pastellinsiniset, kirkkaat sähkönsiniset ja todella tummat siniset on ainakin no-no. Olisko siis jotain sellasta sinisen sävyä, joka näyttäis hyvältä melkeinpä kenen tahansa kynsillä? Ajattelin jotain keskisinistä harmaaseen taittavaa cremeä. Suosituksia otetaan kiitollisena vastaan.  :)
« Viimeksi muokattu: 18.09.12 - klo:17:45 kirjoittanut poppy »

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #443 : 18.09.12 - klo:18:06 »
OPI Passion (mun suosikki!) tai Bubble Bath. 

Mun mielestä esim. bubble bath levittyy paljon huonommin kuin essien mademoiselle.

Sitä mademoisella mäkin suosittelen, mutta se ei kuivu niin nopeasti kuin esim. opin lakat, sen on sen ainoa huono puoli, ja se tosiaan levittyy tasaisesti mikä on ton tyylisillä lakoilla erittäin harvinaista.

Lainaus
Ajattelin jotain keskisinistä harmaaseen taittavaa cremeä

Ainoa sininen, joka mun mielestä on kaikilla hyvännäköinen on opin russian navy, mutta se ei tosiaan ole yhtään harmaaseen taittava, eikä creme  :D
Joillakin noi harmaaseen menevät näyttää ihan hirveiltä riippuen omasta ihonsävystä, ja siitä mihin se taittaa se harmaa, kannattaa varmaan yrittää sen oman ihonsävyn perusteella etsiä.

It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #444 : 18.09.12 - klo:18:14 »
^En osaa käyttää muita kuin creme-lakkoja. :D

Ajattelin tuon harmaaseen taittavan sinisen sopivan mulle, koska vastaavat liilat näyttää mun kynsillä kivalta. Muutenkin mulle tuntuu sopivan enemmänkin murretut, kuin kirkkaat/puhtaat sävyt.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 18.09.12 - klo:18:43 »
Mikä mahtaa olla lakassa (lakoissa) vikana, kun se (ne) ei kuivu millään ja päällyslakka saa lakan pehmenemään uudelleen moneksi tunniksi? Kyseessä siis Creativen (CND:n) lakat Hollywood ja Black Platinum. Muistelen, että olen kummallakin saanut kerran lakattua kynnet nätisti, mutta sen jälkeen lakat on AINA jääneet pehmeiksi riippumatta siitä käytänkö päällyslakkaa vai en. Kynnet voi tuntua kuivalta, kun lakkauksesta on kulunut useampia tunteja, mutta yön aikana lakat on menneet ruttuun tai kynnen pintaan on painunut lakanan pintakuvio. Pelastusyritys päällyslakalla korjaamalla on 100% varmasti tuhoon tuomittu, koska lakka tosiaan pehmenee uudelleen koko paksuudeltaan.

Onko lakka vanhaa ja mennyt pilalle, vai mistä ihmeestä tämä johtuu? Lakkakerrosten paksuudella ei tunnu olevan vaikutusta asiaan.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 18.09.12 - klo:19:11 »
Kiitos kaikille vinkeistä MNBB - lakkaa koskien! :-* Ostin nyt sitten Essien Mademoisellen. Allure oli tosiaan paljon beigempi kuin kuvien perusteella oletin. Ballet Slippersin ja Mademoisellen välillä ei ollut kauheasti eroa (purkissa), mutta otin nyt sitten tuon Mademoisellen kun sitä suositeltiin. :)

OPIn Passion ja Bubble Bath pitää varmaan myös joskus tsekata, kun tulevat vastaan. Ainakaan Emotionin hyllyssä niitä ei ollut ja Sokokselle en jaksanut lähteä.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 19.09.12 - klo:01:09 »
Katselin tänään töissä lakkoja ja tilailin muutamat itselleni koekäyttöön...Taas läjä sinisiä, harmahtavia ja liloja. En taida koskaan päästä ulos ikuisesta väriuskollisuudestani. Kokeilen usein töissä kivannäköisistä puteleista värejä, mutta ei jeskamandeer, aina tulen siihen lopputulokseen ettei ne sovi. Ehkä pidän itselleni shokkihoitoviikon kiellän itseltäni siniset/lilat siksi aikaa...Joskus villiintyessäni saatan laittaa maastonvihreää lakkaa. Kyllä pitäisi pikkuhiljaa laajentaa sävyskaalaa :D. Ehkä hempeämpi väri + joku koristelu pehmentäisi liian tyttömäistä vaikutelmaa.

Viikonloppuna laitoin itselleni töistä nappaaani Pierre Renen top flex 222 Moon Dust lakkauksen. Täytyy sanoa, että on kyllä todella hyvin kestänyt mun kynsissä. Yleensä muut kuin Essiet ei viivy kynnellä kovin pitkää aikaa. Todella paksun tuntuinen ja kiiltävä lakka. Ehkä jopa turhan intensiivinen mun makuun. Täytyy kokeilla myös miltä näyttää mattalakkauksena.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #448 : 19.09.12 - klo:12:14 »
Essien Ballet Slippers raidoittaa ihan kamalasti, joten hyvä Ems ettet päätynyt siihen.

Olen rakastunut Chg:n Bubbly + I´m not a lion comboon. Bubbly on vaalean kultainen, enemmän viileä kuin lämmin shimmer lakka. Peittää  noin kolmen kerroksen jälkeen. I ´m not a lion näyttää pullossa kylmälle hopean kultataittoiselle hilelakalle, kynnessä on viileän kullan värinen. Kumpikin lakka pysyy hyvin ja levittyy tasaisesti kynnelle. 

2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 19.09.12 - klo:14:30 »
Arvaatkaa vaan haluaisinko nyt vielä sellaisen persikkaankin taittavan sävyn. Mä jotenkin arvasin, että tässä käy näin. Lopulta kuitenkin kyllästyn kynsien lakkaamiseen ja sitten ne lakat kuivuu pulloihinsa. Onhan nämä nyt oikeasti kivemman näköiset lakattuina, mutta mun on jotenkin vaikea tehdä tästä itselleni rutiinia.

Mun mielestä tää Essien lakka kuivui aika nopsasti (alla Essien Beam Up ja kaksi kerrosta Mademoisellea). En edes käyttänyt mitään pikakuivattajaa, kun Poshen super fast drying topcoat oli mennyt paksuksi hyytelöksi (pitäiskin heittää se roskiin). Lisäksi toi Poshe saa kynsilakat irtoamaan lastuina ennen aikojaan. Onko kukaan muu huomannut samaa? Mikä olisi sellainen päällyslakka (ei välttämättä edes pikakuivattaja), joka oikeasti pidentäisi lakkauksen kestoa? Vai onko joku kokenut, että paras ja kestävin tulos tulee ihan ilman päällyslakkaa?