Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282375 kertaa)

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #45 : 09.05.11 - klo:09:33 »
Mä haluaisin täydellisen, keltaisen kynsilakan, mutta onko niitä? Mulla on OPIn Need Sunglasses, mutta sen peittävyys on ihan järjettömän huono, kolme kerrostakaan ei meinaa riittää. Chanelin Mimosa kiinnostaisi, mutta mitenkähän on sen laadun laita? On kuitenkin tosi kallis lakka.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 09.05.11 - klo:14:14 »
Löytyisikö näistä jotain:
http://www.scrangie.com/2010/12/yellow.html

Jos haet peruskeltaista, niin tuota ChG:n Happy Go Luckyä on monet kehuneet - nyt en muista onko minulla sitä... ...Essien Shorty Pants löytyy - ja se on myös toimiva peruskeltainen, pari kerrosta riittää. Eri asia saako sitä enää.
« Viimeksi muokattu: 09.05.11 - klo:14:18 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #47 : 09.05.11 - klo:14:57 »
^

Kiitti vinkeistä! Täytyykin etsiskellä noita.  :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 10.05.11 - klo:20:25 »
Kuinkas moni on käynyt kopaisemassa Rimmelin Lycra Pron kesäsävyjä:

Olivat minusta vielä paljon kivempia luonnossa - ja laatuhan näissä on mainio!

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 11.05.11 - klo:01:20 »
^ Oi miten ihania! Varsinkin tuo vihreä, muille sävyille vastine jo kokoelmista taitaa ollakin. Himoitsen myös OPIn Piraattikokoelman vihreistä kumpaakin ja myös Model's ownilla on ihana jade, eli saa nähdä, mihin päädyn. Juuri tänään hzrmittelin nimittäin Rimmelin tuoksulakkojen sivellintä. Molemmissa omistamissani siveltimet ovat alkaneet harottaa parin ensimmäisen kynnen jälkeen ja lisäksi siveltimestä irtoaa karvoja kynsille lakan joukkoon.

Muuten kyllä tuoksulakat ovat kivoja. Nyt kynsissä onkin korallinen ja aprikoosin tuoksuinen lakka, joka on kyllä hirmu kaunis. Hyvä tuoksu on hauska yksityiskohta, joka itse asiassa markkinoi mulle koko Color clubin Wicked sweet-kokoelman... ;D
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #50 : 11.05.11 - klo:11:07 »
Caudealis: mä oon huomannut, että keltaisen kynsilakan alle kannattaa aina laittaa pohjaksi ihan vitivalkoista lakkaa. Tuo värin paljon kirkkaammin esille ja toimii paljon paremmin! :)

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #51 : 11.05.11 - klo:17:32 »
Ihastuin mavalan uusiin sävyihin ja tänään lähti emotionista south beach pink ja blue curacao mukaan :). Täytyy varmaan jossain vaiheessa käydä hakemassa myös se oranssi ;D
Kyselin joskus aikaisemmin lumenen natural coden pink punk sävyä vastaavaa toisen merkkistä lakkaa ja löysinkin eilen melkein täysin vastaavan: h&m:n it's genious M. Jos jotain kiinnostaa ::)

Edit: Ai niin http://www.scrangie.com/2011/04/finger-paints-palette-of-petals.html lääh, näitä kun sais jostain, tai vastaavia. Aivan ihania värejä :-*
« Viimeksi muokattu: 11.05.11 - klo:17:36 kirjoittanut Liselle »
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 12.05.11 - klo:10:13 »
Caudealis: mä oon huomannut, että keltaisen kynsilakan alle kannattaa aina laittaa pohjaksi ihan vitivalkoista lakkaa. Tuo värin paljon kirkkaammin esille ja toimii paljon paremmin! :)

Kiitti vinkistä!  :) Tuollaista muistan joskus jostain (täältä siis varmasti) lukeneenikin. Taidanpa kokeilla varpaankynteen ensin, tehoaisiko aivan vaalean harmaa samalla tavalla, kun valkoista lakkaa mulla ei ole.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #53 : 13.05.11 - klo:20:53 »
Onko kellään kokemuksia Technic - sarjasta, tämän näköiset purkit kyseessä; http://www.lovethymakeup.com/nails-nail-varnish-product-technic-nail-varnish-1251

Bongasin tuolta sarjalta tänään aivan täydellisen värisen sinisen, oliivin vihreän ja pinkihtävän punaisen sävyn metallinhohtoisina. Hinnat olivat vähän alle 4 euroa. Kuulisin mielelläni tekeekö lakka levittäessä herkästi juovia ja miten keston kanssa? En millään edes löydä sarjan omia sivuja, joten vähän epäilyttää.  :D

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #54 : 16.05.11 - klo:15:02 »
Ihastuin mavalan uusiin sävyihin ja tänään lähti emotionista south beach pink ja blue curacao mukaan :). Täytyy varmaan jossain vaiheessa käydä hakemassa myös se oranssi ;D

Mvalan uudet kesäsävyt on todella ihania! Itsekin ostin sen south beach pinkin ja pian täytyy hakea myös tuo Waikiki orange ja se vaaleanvioletti, jonka nimeä en muista :)

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 16.05.11 - klo:22:09 »
Näin youtube-videossa lämpötilan mukaan väriä vaihtavaa lakkaa. Mistähän sellaista löytäisi? Ebayssa oli aika kalliilla myynnissä, saisiko jostakin kohtuuhintaan?
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #56 : 23.05.11 - klo:18:37 »
Rimmelin kesäuutuksista on testattu nyt vihreä Peppermint. Mahtava sävy, päivän ollut kynsissä ja aina yllätyn, kun näen miten hauskalta kynnet näyttävät. Toistaiseksi myös pysynyt hyvin eli ei ainakaan mitään täysin sekundaa laadultaan. Isompaan siveltimeenkin tottui nopeasti ja se tuntui tekevän vanhempiin siveltimiin verrattuna tarkempaa jälkeä etenkin "juuressa" lähellä kynsinauhoja.

Miltäköhän merkiltä saisi vastaavan vaaleanpunaisen sävyn? Pikavilkaisulla markettilakat olivat kaikki liian tummia tai sinertäviä. Tämä Milanin lakka olisi aika kiva: http://3.bp.blogspot.com/_VWE2Q9vZ910/S-bCP70ZkeI/AAAAAAAAAzM/JcpIq2u5WoE/s1600/Top_Toe_Pink.JPG, saakohan sitä tilattua jostain?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #57 : 23.05.11 - klo:19:32 »
^ Milania myy Cherry Culture ja Nonpareil, ainakin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 01.06.11 - klo:15:05 »
Rimmelin kesäuutuksista on testattu nyt vihreä Peppermint. Mahtava sävy, päivän ollut kynsissä ja aina yllätyn, kun näen miten hauskalta kynnet näyttävät.

Lakkasin tällä juuri - ja on kyllä ihana mintunvihreä! Kahdella kerroksella peittävää jälkeä - ja ole tykästynyt tuohon Rimmelin leveään ja littanaan siveltimeenkin! Sillä saa jopa oikeaan käteen (huonommalla kädellä lakatessa) siistit lakkauksen reunat, ainoastaan kapeissa pikkurilleissä se on hieman kömpelö.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 03.06.11 - klo:22:48 »
^ kannattaa vähän varoa, minä olen saanut Rimmelin lehmuksenvihreän kausilakan ansiosta keltaiset kynnet ;) toivottavasti käytät hyvää aluslakkaa...
this too shall pass.