Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282373 kertaa)

Poissa Gekko

• HAIRahtanut
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #450 : 20.09.12 - klo:20:50 »
^ Mä en yleensä käytä ollenkaan päällyslakkaa nykyään, koska koen sen jotenkin turhaksi eikä se ole parantanut kestoa ikinä. Laitan päällyslakkaa vaan jos olen innostunut tekemään jotain konad-väkerryksiä tai liukuvärjäyksiä, koska en tykkää jos kynnen pinta jää tuntumaan epätasaiselta. Tai joskus jos haluaa kynsien kiiltävän enemmän niin päällyslakka on ihan paikallaan. Mutta yleensä jätän vaan värilakan päällimmäiseksi. Sitä on myös helppo korjata sitten jos jostain vähän kuluu, iskee vaan pikkusen lisää väriä päälle siihen kuluneeseen kärkeen, ja taas mennään.

Oma kynsifriikkeilyni on pysynyt nyt muutaman kuukauden nätisti kurissa, en ole ostellut mitään eikä ole ollut kummallisia himojakaan uusia lakkoja kohtaan. Mutta kyllä se taas purskahtaa jonkun ajan päästä, ja sitten tulee hankittua n uutta lakkaa lyhyen ajan sisällä. Tää menee kausittain.
Hennatut häntäluumittaiset hiukset 1b M ii.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #451 : 20.09.12 - klo:21:31 »
Minä käytän päällyslakkaa aina ja etenkin silloin, kun lakassa on minkäänasteista hohtoa, shimmeriä, hilettä, glitteriä, helmiäistä tms. Pällyslakka antaa sellaista kolmiulotteisuutta hohtavalle lakkaukselle. Lakan kestoon päällyslakalla ei mielestäni ole paljoa vaikutusta. Aluslakalla tuntuisi olevan enemmän vaikutusta lakkauksen kestoon, kuin päällyslakalla.

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 20.09.12 - klo:22:23 »
Tummempien lakkojen kanssa saan viiruja ympäriinsä minne kosken (papereihin, yms.) joten niiden kanssa on pakko käyttää. Kärjet kuluu myös mun mielestä hitaammin, lohkeilusta en osaa sanoa. Toinen suuri syy päällyslakalle on se, että käytän pikakuivattavaa.
Oma väri takaisin.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #453 : 22.09.12 - klo:22:11 »
Nyt kaipaisin lakkasuosituksia ranskiksen tekoon! Pohjalakaksi kävis varmaankin tuo Emsille suositeltu Essien Mademoiselle, mutta entäs kärkilakka? Miltä merkiltä löytyisi hyvin levittyvä valkoinen, jota riittäisi kärkilakkaukseen yksi kerros? Onko Essien Blanc mistään kotoisin?
« Viimeksi muokattu: 22.09.12 - klo:22:14 kirjoittanut poppy »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #454 : 22.09.12 - klo:22:34 »
^Minä olen tykännyt Orlyn Pointe Blanchesta. Se on mulla tarpeeksi peittävä yhdellä kerroksella ja lisäksi siinä on hyvin kapea sivellin, joka sopii nimenomaan kärkien lakkaukseen. Tässä mun yksi vanha blogipostaus jossa mulla on Orlya:
http://beautybabesworld.blogspot.fi/2009/03/orly-robo-romance-ja-pointe-blanche.html
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #455 : 23.09.12 - klo:00:08 »
^^Mavalan valkoinen lakka. Jos ranskista ei tuu tehtyä usein, niin se pieni pullo riittää hyvin :) Toki Mavalan lakkapulloissa on mulla ainakin se vika, että ne meinaavat jumittua kiinni. Moni myös valittelee, että valkoiset cremelakat paksuuntuvat ennätysajassa. En tuon väitten todenperäisyyttä ole itse testannut, mun kärkilakaksi ostettu Mavala paksuuntui muistaakseni vasta ihan loppua kohden. Pohjalakkana mulla itellä on OPI:n Bubble Bath ja se on ehkä himpun verran turhan vaaleanpunaista, muuten ihan hyvä.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #456 : 23.09.12 - klo:02:06 »
Uskaltaakohan muuten Seche Viten pikakuivattajaan laittaa jonkun muun merkkistä kynsilakanohenninta, tällä hetkellä eBaysta  tulossa Opin kynsilakan ohennin? :o
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #457 : 23.09.12 - klo:10:33 »
^Mä oon laittanut Mavalaa. Kyllä se toimii, sitä vaan saa laittaa Seche Restorea enemmän. Tosin mun mielestä se Mavalan ohennin on aika kehnoa muutenkin :D
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #458 : 23.09.12 - klo:12:13 »
Kiitos vinkeistä Hunis ja malic. Tuo Mavalan valkonen mulla on joskus ollukin ja muistelen sen olleen ihan kelpo tavaraa. Tuo Orly taas on jostain syystä menny multa ihan ohi, mutta vaikuttaa lupaavalta sekin! Eiköhän näistä löydy tarpeet ranskiksen tekoon!  :)

Tuosta Sechen ohentamisesta vielä sen verran, että jotkut sanovat pikakuivatusominaisuuden heikkenevän, jos sitä ohentaa jollain muulla ohentajalla. Itse olen kokeilut vaan Sechen omaa Restorea ja se kyllä toimii.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #459 : 23.09.12 - klo:12:21 »
Ai että olen itseeni nyt niin tyytyväinen ;). Sekoittelin eilen kynsilakkoja ja sain tehtyä kaksi onnistunutta sävyä, violettiin taittavan siniharmaan ja greige-malvan. Jälkimmäiseen koitin saada tummaa hilettä mukaan, mutten saanut sitä näkymään. Nyt pitäisi vielä saada sekoitetuksi tumma petrooliin sävyttyvä turkoosi ja lähes musta burgundy.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #460 : 29.09.12 - klo:13:40 »
Mun sisko haluaa tämmösen lakan: http://instagram.com/p/P24GOwEq9_/
Mikä ois mahdollisimman lähellä?

OPI I don't give a rotterdam on varmaan semmonen mitä se ettii mutta ei sais olla glitteriä.
« Viimeksi muokattu: 29.09.12 - klo:13:49 kirjoittanut Kisumirri »

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #461 : 29.09.12 - klo:13:54 »
^Color Club Shabby Drab? Zoya Caitlin?

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #462 : 29.09.12 - klo:14:00 »
Se on varmaan lähinnä, kiitos  :) Samoin myös Zoya Caitlin, mutta hintaeroahan on..

Jillian

• Vieras
« Vastaus #463 : 08.10.12 - klo:16:52 »
Nana, tuohon aika vanhaan viestiisi vastausta: Nailcity myy Zoyan lakkoja. Kyselin ihan sähköpostilla haluamani lakkojen perään ja hyvin onnistui. Zoyan Freja on kyllä rakkautta.  <3

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #464 : 08.10.12 - klo:19:42 »
Löytyisikö tälläiselle niche-lakalle vastinetta isommilta merkeiltä. Eli kysymyksessä on KBShimmer No Whine Left, tumma luumu, jossa eriväristä glitteriä:

http://www.kaylashevonne.com/2012/08/kbshimmer-fall-collection.html

Tuossa blogissa on myös kiva idea, miten käyttää askarteluliimaa pohjustamaan glitterlakkauksia:

http://www.kaylashevonne.com/2012/09/demo-tutorial-peel-off-base-coat.html
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?