Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282796 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #465 : 08.10.12 - klo:21:03 »
Nana, tuohon aika vanhaan viestiisi vastausta: Nailcity myy Zoyan lakkoja. Kyselin ihan sähköpostilla haluamani lakkojen perään ja hyvin onnistui. Zoyan Freja on kyllä rakkautta.  <3

Paljonko yksi lakka maksoi?

Poissa Kira

• HAIRahtanut
« Vastaus #466 : 10.10.12 - klo:18:38 »
China Glazen Stone cold  <3 Peitti loistavasti yhdellä kerroksella.

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #467 : 14.10.12 - klo:18:28 »
IsaDoran wonder nail on ihan paras!
rakastan sitä harjaa ja niitä värejä. peittää yhdellä kerralla ja kestää kivasti.
viimeisin väri hankinta oli 616 pink cadillac joka on kyllä syötävän suoloinen väri.

Bristow

• Vieras
« Vastaus #468 : 18.10.12 - klo:21:10 »
Ostin etsystä aivan ihanan bronssisen glitter-lakan, oon nyt ihan rakastunu kaikkiin super kimalteleviin kynsilakkoihin  :l Tuo on muuten ensimmäinen lakka joka mulla kestää jopa siivoushommissa, nyt jo 4 päivä täydellisenä kynsissä. Lisäksi tuo tuntuu kynsissä siltä että kynnet ei voi millään katketa, huippua! Lisää uusia värejä tilaukseen :T

https://ny-image2.etsy.com/000/0/6383547/il_570xN.328333814.jpg en osannut liittää itse kuvaa mutta tästä lakasta on kyse  :-*
« Viimeksi muokattu: 19.10.12 - klo:10:38 kirjoittanut Rusalka »

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #469 : 20.10.12 - klo:23:05 »
http://cosmetic-love.com/etude-house-juicy-cocktail-gradation-nails-6-colors.html

^ Mun tekis mieli tilata joku noista seteistä, mut en osaa päättää väriä. Haluaisin koittaa liukuvärilakkausta mutta en sillä "sienitekniikalla" vaan ihan vaan kolmea eri lakkaa suoraan kynnelle laittamalla :) Mulla ei taida jemmassa olla sopivia lakkoja, joilla saisi tuollaisen efektin, mutta toisaalta riittäisi että olisi kaksi jotka toimisi yhdessä, ja sit tarvitsisi ostaa enää vain joku kolmas, hmm..
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #470 : 22.10.12 - klo:14:59 »
^Vau, onpas ihanan näköisiä lakkoja, pitäisköhän yrittää laajentaa tätä mun yksvärilakkausta tuohon tekniikkaan:-).

Nyt kun ei työt häiritse kynsien lakkaamista, niin on iskenyt taas vaihteeksi himotus lakkoihin ja jotain kymmenkunta Essien lakkaa tuli ostettua kesän aikana. Aloin taas netistä katselemaan, jos jotain tilais, aika kypsät nuo Stockan hinnat maksella ja kun kuitenkin ahneus iskee ja ei yksi riitä. Jotain rusehtava-beige-väliltä pitäis ainakin saada:-)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #471 : 22.10.12 - klo:21:31 »
Posti toi viime viikolla eBaysta tilaamani kynsikiekot ja viikonloppu kului niitä lakatessa. Olen aivan innoissani noista kiekoista ja ennen kaikkea siitä, miten upeita lakkoja minulta löytyy. Noita kiekkoja lakaillessa selvisi myös se, miten paljon minulla on keskenään samanlaisia lakkoja. Onneksi ainoat keskenään samanlaiset lakat on ChG:n Prey Tell ja Essien Wicked. Jossain valossa olen huomaavinani näissä kahdessa lakassa jotain pientä eroa, mutta ne mahdollset erot on niin pieniä, että ChG Prey Tell = Essie Wicked.

Voikohan noista kiekoista poistaa lakat esim. Lidlin vaaleanpunaisella kynsilakanpoistoaineella? Ainakin sininen Depend tuhoaa akryylistä valmistetun kiekon aika tehokkaasti.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #472 : 29.10.12 - klo:09:37 »
Mäkin haaveilen noista kynsikeikoista, olisi niin pajon helpompi valita esim. vaatteisiin sopivat värit kun lakka pullossa ja kynnessä on kuitenkin aina ihan eri näköistä.

Näin muuten tänään aamulla bussissa oikein sievät kynnet, vaaleanpunaista glitterilakkaa oli pitkien kynsien kärjissä ehkä n. 40-50% kynnen pituudesta ja loppuosa vaikutti olevan lakattu perus läpikuultavalla neutraalilla.
Raitoja käpälään!

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 29.10.12 - klo:19:32 »
Koko kesän käyttelin vain vaaleita lakkoja, mutta nyt piti laittaa jo jotain tummempaa ja glitteriä, kun joulukin lähestyy :D Kaivoin kaapista Lumenen tummanpunaisen lakan ja jonkin vanhan kahden euron glitter-lakan, jota sudin kynsien kärkiin. Nää on ollut jo 4 päivää ja vähän kärjistä lähtenyt väriä, muuten pysynyt aika hyvin.

Niin joo onko ok laittaa kuvia näihin postauksiin, vai suositellaanko vain linkkejä?

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #474 : 29.10.12 - klo:20:14 »
Ostin etsystä aivan ihanan bronssisen glitter-lakan, oon nyt ihan rakastunu kaikkiin super kimalteleviin kynsilakkoihin  :l Tuo on muuten ensimmäinen lakka joka mulla kestää jopa siivoushommissa, nyt jo 4 päivä täydellisenä kynsissä. Lisäksi tuo tuntuu kynsissä siltä että kynnet ei voi millään katketa, huippua! Lisää uusia värejä tilaukseen :T

https://ny-image2.etsy.com/000/0/6383547/il_570xN.328333814.jpg en osannut liittää itse kuvaa mutta tästä lakasta on kyse  :-*

Mistä kaupasta etsyssä tuo lakka on? :) Itsekin olen katsellut siellä jotain lakkoja mutta en ole vielä tilannut mitään :)
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #475 : 02.11.12 - klo:22:21 »
Sain viimein tilattua ensimmäisen hologrammilakkani, NFU OH:n hopean - ja aqua base aluslakan.

Tai oli minulla yksi Color Club, jonka tilasin vahingossa - se oli jotenkin niin vääränsävyinen punertava malva, ettei koskaan päätynyt edes kynsille.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #476 : 03.11.12 - klo:14:18 »
Mun on pakko hehkuttaa tätä tuotetta, olen aivan rakastunut  <3 Mulla on kynnet oikeastaan aina lakattuina, mutta en erityisemmin välitä kynsilakan poistamisesta. Inhoan hinkkaamista ja erityisesti sitä, että tummempia värejä poistaessa väriä valuu pitkin sormia.

Tämä Bourjoisin poistoaine toimii niin, että kynsi dipataan purkkiin, jossa on märkää vaahtomuovin tyyppistä kynsilakanpoistoaineella kostutettua ainetta. Sormi laitetaan purkkiin, annetaan olla hetken ja pyröräytetään. Ja kynsilakka tosiaan lähtee kuin itsestään! Lakan poisto vie vähemmän aikaa eikä vaadi ollenkaan hinkkaamista. Positin juuri tummanpunaisen lakan kynsistä, joka normaalisti vaaluu pitkin sormia, jos kysilakanpoistoainetta laittaa vähänkään reilummin, mutta tällä tuotteella lakat lähtivät kuin unelma.

Ja tuotteessa on mielestäni myös todella miellyttävä tuoksu, sellainen makean kinuskinen ja kynnet eivät tunnu ollenkaan kuivilta lakan poiston jälkeen, oikeastaan päinvastoin.

Ainakin Sephoralta löytyy myös vastaava tuote Instant Nail Polish Remover

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #477 : 03.11.12 - klo:17:12 »
Mä ostin jo jokunen vuosi sitten Tuurista tämmöisiä

joissa on siis tuo sama systeemi, ja tykkäsin kyllä hurjasti, tosi toimivia eikä sotkeneet tosiaan yhtään. Missään muualla en ole noihin törmännyt.  :-\

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #478 : 04.11.12 - klo:15:23 »
Kuulostaa mielenkiintoiselta (jos tuollaisia jostakin siis löytäisi...), mutta miten riittoisia nuo on?
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #479 : 04.11.12 - klo:15:29 »
Mulla ainakin melko pitkään tuo, useamman kerran sai kyllä lakat poistettua. Se "tyyny" siellä sisällähän värjääntyi tietty joka kerralla enemmän, mutta poisti silti lakat yllättävän helposti ja nopeasti. Ostan kyllä uudestaan jos jossain tulee vastaan.