Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282395 kertaa)

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #480 : 04.11.12 - klo:15:37 »
Luulisi että Loreal tai muu markettimerkki tekisi noista lähiaikoina oman versionsa, sen verran suosittuja ovat nuo Sephoran ja Bourjoisin uutuudet viimeaikoina maailmalla olleet.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #481 : 04.11.12 - klo:16:10 »
Vital:lla oli joskus ysärinä tollainen tyynypoistosysteemi joka oli pilalle ensimmäisten punaisten lakkojen jälkeen, jokohan ne nyt olis parempia?
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #482 : 16.11.12 - klo:17:38 »
Onko täällä kokemuksia Sally Hansenin lakoista? Ostin eilen elämäni ensimmäisen sellaisen, kirpaisevaan Suomen hintaan (~14-15€) ja hutiostoshan se oli. Lakka oli aivan kamalaa kuraa! Todella ohutta ja juoksevaa, niin ettei edes kolmella kerroksella saanut tasaista pintaa. Lakka oli myös niin valuvaa, että onnistuin tiputtamaan sitä pari tippaa pöydällekin. Sävy Greige Gardens oli myös aivan eri värinen kynsillä, mitä pullon perusteella olisin kuvitellut.

Miten on, onko kaikki tämän merkin lakat yhtä kamalia, vai sattuko mulle vaan joku ikävä poikkeus?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #483 : 16.11.12 - klo:21:56 »
^ Mulla on Save the Date, burgundy-lakka joka on myöskin aikamoista lirua, mutten pidä sitä kamalana  :D Joo ja Wedding Crasher glitter-lakka on ohkaista myös.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #484 : 25.11.12 - klo:20:04 »
Huvittaa vielä viimeviikkoinen episodi kaverini kanssa, olimme rajusti eri mieltä lakkasävyistä  :) Tosin ystävällisessä hengessä.
Postasin jo tuonne NOTD- ketjuun, että Mavalan keräilyharvinaisuus Elle ei saanut hyväksyntää - harmaa on kuulemma liian harmaa kynsissä  :D

Makuasioista ei voine kiistellä, mutta keskustella aina voi ..

Parannusehdotelma: "Ehkä valkoisilla pilkuilla saisi vähän eloa niihin" ja "Viininpunainen sopisi paremmin"...  :P
Totesin siihen, että testatkoon eri värisiä ideoita OMIIN kynsiinsä mielin määrin, jolloin hän pahoitteli jos oli ollut epädiplomaattinen. Huvittavaa siksi, että yleensä en käytä mitään tummempia värejä, mutta pidän niistä kyllä..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #485 : 26.11.12 - klo:13:25 »
Bongasin Stockalta OPI:n Skyfall-kokoelman On Her Majesty's Secret Service -lakan ja se näytti niin mielenkiintoiselta jo pullossa, että oli pakko laittaa pieni kynsilakkatilaus menemään. Tuon em. lakan lisäksi ostin The Amazing Spiderman -kokoelmasta Into The Night -lakan ja normaalivalikoimista Blue My Mind -lakan.

Vaikka lempivärini on sininen, niin mulla on yllättävän vähän sinisiä lakkoja. Yritin siksi valkata tuon On Her Majesty's Secret Service -lakan lisäksi pari sinistä lakkaa OPI:lta, jolla on mielestäni kaikkein parhaimmat lakat ylipäätänsäkin.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #486 : 28.11.12 - klo:19:21 »
Ovatko Kone Helsinki (/ Flomar) lakat kaikki surkeita? Ostin Duo 2X Chrome lakan, joka on umpisurkea. Toki lakka oli superhalpa, mutta siltkään itse tuotteen ei pitäisi olla lupa olla täyttä rapaa....jos sävyä markkinoidaan muka väriä siftaavana, pitäisi sen kai myös olla sitä. Lakan koodi on DC05, tämän kai pitäisi olla vihreästä lämpimämpään sävyyn siftaava. Ja höpö höpö, lakka on kimmeltävä tummahko vihreä, joka levityy huonosti ja kuivuu hitaasti.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 28.11.12 - klo:19:57 »
^Mulla on muutama ja pari niistä on tosi hyviä. Molemmat on holographic-sarjaa. Etenkin punainen 809 on yks mun lemppareista. Toinen hyvä on kultainen 807, jossa ei kyllä ole yhtään holo-efektiä, mutta väri on muuten hyvä. Sit mulla on pari miracle colours-sarjasta ja niissä kesto tuntuu huonolta. Ne kuivuu jotenkin pehmeiksi ja murustuu pois helposti.
Oma väri takaisin.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #488 : 09.12.12 - klo:17:58 »
Otan sanojani hieman takaisin tuosta Kone Helsinki lakasta. Kuivui todella huonosti ja väri ei ollut duochrome, mutta pysyvyys on ehkä juuri tuon hieman pehmeäksi jäävän pinnan takia ollut todella hyvä ainakin tämän lakan kohdalla (tuo pehmeys taitaa olla siinäkin takana, ettei lakka jätä viiruja käsiteltyihin papereihin). Samat lakat olleet kynsissä jo toista viikkoa, pikkaisen olen välillä korjaillut, ja vain yhdestä sormesta on lakka alkanut lähtemään enemmänkin pois. Kasvuraja alkaa olla jo näkyvissä ja värikin kyllästyttää, joten nyt illalla pistän lakkaukset uusiksi.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa felka

• Haiven
  • *
« Vastaus #489 : 14.12.12 - klo:19:28 »
Rimmelillä oli I <3 -kokoelmassa tarjolla muutamaa tosi kivantuntuista siftaavaa lakkaa myynnissä (onko se edes sana? semoisia monivärisiä metallijuttuja) Onko kukaan testannut? Tekisi mieli ostaa ja eiväthän ne mitään kalliita ole, mutta olisi kiva saada tietoa peittävyydestä eli vaativatko alleen jonkun sopivan värilakan vai saako niillä peittävän värin parilla kerroksella? 

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 01.01.13 - klo:19:35 »
Anopin lahjaksi ostama Opin Malaga Wine on i-h-a-n-a. Se näyttää yhtä hyvältä ihan nysäkynsissä kuin hiukan sormenpäiden yli ylettyvissäkin, peittää ensimmäsellä kerroksella ja syvenee toisella. Se on ollut kynsissä nyt lähes tauotta siitä asti kun joulukuun alussa sain pullon, sopii niin hyvin talveen.
Raitoja käpälään!

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 01.01.13 - klo:20:16 »
Mielenkiintoisia noi edellissivun kynsilakanpoistopönikät, en olekaan ennen tuollaiseen systeemiin törmännyt. Kätevältä vaikuttaa, mutta ollako se sitten riittoisuudeltaan/käyttöiältään mistään kotoisin etenkin kun pulloversioihin vertaa?

Mulla on ollut käytössä jo pitkään Dependin sininen kynsilakanpoistopullo, on kyllä tehokasta ja riittoisaa. Saan molempien käsien kynnet putsattua melko helposti yhdellä vanulapulla ilman litkun lisäämistä siihen.
Iso pakkaushan on kyseessä, ja osittain mun hyvin vaihtelevat kynsi-innostuskaudetkin vaikuttavat siihen miksi tuo sama pullo on ollut mulla jo kauan. :D Nyt tuossa viime kuun aikana ollut taas vähän kovemmassa käytössä. :)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 01.01.13 - klo:23:23 »
Ottaa taas niin päähän nämä kynnet. Kynnet on luonnostaan ohuet ja pehmeät. Joulukuun pakkaset on nostaneet liuskoittumisen ja lohkeilun ihan uudelle tasolle.  Pari viikkoa sitten kynnet oli vielä omalla mittapuullani pitkät, mutta nyt jäljellä on enää nysät. Olen nyt pariin otteeseen hieronut niihin E-vitamiiniöljyä. Toivottavasti siitä on jotain apua - tuskin se ainakaan paljon voi pahentaa tilannetta.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 03.01.13 - klo:14:46 »
Mulla on kuivat, liuskoittuvat ja katkeilevat kynnet ja ainoa keino saada niiden pituus yli sormenpään on käyttää lakkaa aina ja ikuisesti. Se suojaa mun kynsiäni yllättävän hyvin ja ulospäin näyttää myös siistimmältä kuin jos riekaleiseksi liuskoittunut kynsi olisi paljaana. Mikään kosteutus tai öljy ei ole tehonnyt, en myöskään ole juurikaan saanut apua hoitolakoista tai muista vastaavista.

Aluslakkana käytän Rejuvacotea, sitten tarpeellinen määrä värilakkaa ja päällimmäiseksi Sechen pikakuivattaja, joka tekee paksun ja muovimaisen pinnan kynteen. Kynnet tuntuvat ihan selvästi paksummilta kun tämä kerrostus on tehty ja kestävät katkeilematta paljon paremmin. Samoin muistan varoa käsiäni enemmän kun niissä on värikäs lakka, aikaisemmin saatoin raaputtaa ties mitä tai naputella niillä pöytää tms. epähuomiossa.
Raitoja käpälään!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 04.01.13 - klo:03:33 »
^ Meidän kynnet taitaa olla yhtä surkeaa laatua. Kynnet on nimen omaan pakko pitää lakattuina, jos tavoitteena on, että kynnen kärjessä on yhtään valkoista. Nyt vaan olen onnistunut saamaan kynteni siihen tilaan, että ne liuskoittuu ja repeilee lakan allakin. Lakanpoiston yhteydessä sitten paljastuun näitä epämiellyttäviä yllätyksiä.

Edit: Nyt vasta tajusin, että oon avautunut parin viestin verran surkeista kynsistäni ihan väärään ketjuun. Piti mennä kynsien huolto tms. ketjuun.
« Viimeksi muokattu: 04.01.13 - klo:22:35 kirjoittanut Painted Lady »