Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282399 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #495 : 04.01.13 - klo:19:24 »
Rimmelillä oli I <3 -kokoelmassa tarjolla muutamaa tosi kivantuntuista siftaavaa lakkaa myynnissä (onko se edes sana? semoisia monivärisiä metallijuttuja) Onko kukaan testannut? Tekisi mieli ostaa ja eiväthän ne mitään kalliita ole, mutta olisi kiva saada tietoa peittävyydestä eli vaativatko alleen jonkun sopivan värilakan vai saako niillä peittävän värin parilla kerroksella? 

Ostin Rimmelin Metal Rush -kokoelmasta värin Royal Blue, jossa on todella voimakas multi chrome -efekti. Väri vaihtuu sellaisesta metallisesta vaaleansinisestä harmaaseen, lilaan ja vihreään. Koostumus on aika paksua ja lakan levittäminen tasaisesti kynsille on vähän kinkkistä, mutta kolmella värikerroksella tulee kuitenkin kaunista ja peittävää jälkeä.

En kyllä hirveästi tykkää lakan pyöreästä sutipäästä, joka tekee kynsien sivujen lakkaamisesta hankalaa. Lisäksi lakka vaatii päällensä päällyslakan/pikakuivattajan, sillä lakka jättää satiinisen pinnan, eikä sellaista ihan täysin kiiltävää pintaa. Kestävyydestä en vielä osaa sanoa, kun äsken lakkasin kynnet ensimmäistä kertaa.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #496 : 04.01.13 - klo:22:43 »
Nyt vasta törmäsin Orlyn Flash Glam kokoelmaan :o Ja voi ei miten upeita, varsinkin mustan lakan päällä! Ainakin neljä noista sävyistä on saatava (tosin ei tässä kiire ole). Ihanimmat sävyt on: Mermaid Tale, Go Deeper, Rockets Red Glare ja Ultraviolet. Tosin tuota punaista glitteriä ei mun ole pakko hankkia, mutta muut kyllä. Omistaako joku onnekas näitä?

Edit. Lisäksi oon etsinyt täydellistä punaista ceremelakkaa, semmoista ihan kunnon punaista ja semmoinenkin pitää hommata ja taitaa lähteä mukaani joku kerta siis China Glazen Hey Saylor! Todella upea punainen.

Mulle on tulossa nyt Color Clubin WishUpon a Rockstar ja China Glazen Pizzazz. Kumpikaan ei aiemmin sytyttänyt, kunnes näin kuvat mustan lakan päällä, tosi magean näköiset!

Edit.

Mitä alus/päällyslakkaa käytätte hologrammilakkojen kanssa? Kyselen siksi, koska joidenkin hololakkojen kanssa oon huomannut, että se holoefekti katoaa, kun pistää normipäällyslakan päälle. Varsinkin Color Clubin Revvvolutionin kanssa. Oon miettinyt pitääkö hankkia Nfu:lta alus-ja päällyslakka, jotka tarkoitettu hololakkojen kanssa (tai voimistaa holoefektiä), onko näistä kokemuksia? Vai riittääkö vain toinen esim? Mä en voi nimittäin hololakkojen kanssa jättää päällyslakkaa pois, kun omat kynnet niin surkeat ja lahoavat.

Kynsikiekolle testasin, että onneksi Catherine Arleyn holot ei kärsi normaalipäällyslakasta, ihanaa! Ovat aivan mahtavia sävyjä. Eikä esimerkiksi China Glazen OMG ja Sexagon.

Luetelkaas huonoja hololakkoja, niin tietää välttää! Ainakin tuo Revvvolution on hieman pettymys, nimenomaan päällyslakan jälkeen ja siksi mietin Nfu Oh alus-, ja päällyslakan ostamisesta jossain vaiheessa. Siis näistä höpötän: http://www.pretty.fi/nfu-oh-aqua-base-aluslakka.html ja http://www.pretty.fi/nfu-oh-a-a-top-coat-paallyslakka-rakennekynsille-tai-hologrammilakan-paalle.html Ovatko siis hintansa arvoisia vai riittäskö tosiaan vain tuo aluslakka?

Kiitos jo etukäteen :)

Niin ja uudet Color Clubithan ois tosi mahtavia hololakkoja, mutta en nyt ajatellut niitä ostaa, koska mulla on hololakkoja ihan tarpeeksi, varsinkin nyt tuolta ihanalta Catherine Arleylta!
« Viimeksi muokattu: 09.01.13 - klo:23:31 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #497 : 05.01.13 - klo:18:43 »
^ No mutta Revvvolutionhan on ihana! En ole huomannut holon häviämistä, mulla on aina Opin nail envyä alla.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 05.01.13 - klo:22:27 »
Minulla ei ole ongelmaa holoefektin katoamisesta, mutta olisin myös kiinnostunut kuulemaan vastauksia tuohon Chaoksen kysymykseen ennenkaikkea siltä kantilta, että miten ne hololakat saa pysymään kynsissä.

Minulla ei ole ollut kuin China Glazen hologrammilakkoja (OMG, FYI ja IDK) ja hologrammiglittereitä (Glistening snow ja I'm not a lion sekä jo poisheitetty Kaleidoscope him out). Kaikissa on sama vika, eli ne ei pysy kynsissä hyvänä kuin ehkä päivän. Johtuu varmaan siitä, että kaikki nuo lakat on aika mattapintaisia muihin lakkoihin verrattuna ja ne kuivuu käsittämättömän nopeasti.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #499 : 09.01.13 - klo:23:25 »
Juu siis Revvvolution on tosiaan ihana, mutta se holoefekti katoaa ja se harmittaa!
MerGirl: Mitä päällyslakkaa sä sitten käytät Revvvolutionin kanssa?

Edit. Tein kynsikiekolle testin tuon Revvvolutionin kanssa ja parhaiten se hologrammisuus näkyy ilman päällyslakkaa :-\ INM Out The Door pikakuivattaja kadoitti sitä myös jonkin verran eli kyllä pitää vaan kokeilla kynsille sitten ilman päällyslakkaa ja aion joskus nuo Nfu Oh:n erikoislakat hommata ja käyttää niitä noiden lakkojen kanssa, joissa surkeampi holo. En tiedä onko mulla joku maanantaikappale tuosta sitten ??? Ellei sitten pitäs auringonvalossa katsoa...

Suosituksia mustanvihreästä kynsilakasta? Siis ettei selkeästi olisi vihreä vaan valossa näkyisi vihreänä. Metallinen mielellään.

Niin ja myöskin haussa tummanvihreä lakka, joka sopis kylmän sävyiselle iholle! Ja ei olisi liian jouluinen vaan sopis aina käytettäväksi.
« Viimeksi muokattu: 09.01.13 - klo:23:43 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #500 : 10.01.13 - klo:08:17 »
^ Mulla on ollut Mavalaa, Sally Hansenia ja Seche Vitee tuon kanssa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 10.01.13 - klo:13:38 »
Eikös tuosta Revvvolutionista olekin kaksi eri versiota? Se alkuperäinen hyvä holo, ja sitten tämä toinen, joka mullakin on, eli se missä holoa ei näy paljon yhtään.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #502 : 10.01.13 - klo:23:32 »
^ No mä meinasin tuotakin vaihtoehtoa, että oisko näin. Ja tuo siis selittäisi tämän, kiitos, kun kerroit :)

Löysin mahtavan vihreän kynsilakan: IsaDora Beetle Green <3 Varmasti sopii ihonsävyyn! Ihana sävy.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #503 : 18.01.13 - klo:21:40 »
Mä näköjään yksisteen höpisen tässä ketjussa ;D Mutta auttakaas taas, mä etin siis nyt sitä täydellistä tummanvihreää ja aika hyvä on löytynytkin jo, mutta nyt törmäsin A Englandin lakkasävyyn Tess D'Urbervilles (kuva Lucy's Stash blogissa: http://4.bp.blogspot.com/-qeih7J7HbCI/UFsVXM3tIbI/AAAAAAAAIXA/NIM8KW_kiCM/s1600/A+England+Tess+D%E2%80%99Urbervilles+1.jpg). Miltä merkiltä löytyis vastaava sävy? Saatan mä joskus tuohonkin merkkiin sortua, mutta edullisempi ois kiva/kelpaa myös.

Edit. Okei noi A England-lakat on muutenkin niin ihania, tosi moni sävy, että joskus kun kyseisellä merkillä on alennukset niin pitää pari ainakin tilata, kun niiltähän voi tilata ilman postareita, vaikka siis yhden lakan :)
« Viimeksi muokattu: 18.01.13 - klo:21:42 kirjoittanut Chaos »

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #504 : 24.01.13 - klo:16:23 »
Ostin Lumenen Gloss & Care- kynnenkorjauslakkaa. Mitähän tämä tökötti mahtaa saada aikaan. Toivottavasti ei ainakaan haurastuta lisää kynsiä, kuten useimmat kaverinsa.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #505 : 03.02.13 - klo:09:09 »
Onhan Nfun hololakat hintansa arvoisia, onhan? Tilasin eilen (mielestäni) kalliilla pretty.fistä sävyn 64 (+ muutaman 3-4 euron lakan) ja nyt seuraavana aamuna alkoi jo kaduttaa. Käytän yleensä pelkkiä halpislakkoja, yli 4e kynsilakasta on mun mielestä ihan riistoa. Mutta toi näytti kyllä niin ihanalta kuvissa että pakko oli tilata... Ja tietysti sitten tilaamisen jälkeen bongasin erään ranskalaisen nettipuljun josta olisin saanut tuon vitosen halvemmalla samoilla postikuluilla. ::)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #506 : 03.02.13 - klo:10:05 »
On se aivan erinomainen lakka! Itse ostin myöskin kalliista Pretty.fi:stä, enkä ole katunut.  :ts
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #507 : 04.02.13 - klo:13:28 »
Huonopigmenttisiin lakkoihin voi lisäillä mineraaliluomiväriä lisäpigmentiksi, näin voi saada jänniäkin juttuja aikaan. Kannattaa lisätä vähän kerrallaan.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 04.02.13 - klo:14:19 »
Onhan Nfun hololakat hintansa arvoisia, onhan? Tilasin eilen (mielestäni) kalliilla pretty.fistä sävyn 64 (+ muutaman 3-4 euron lakan) ja nyt seuraavana aamuna alkoi jo kaduttaa. Käytän yleensä pelkkiä halpislakkoja, yli 4e kynsilakasta on mun mielestä ihan riistoa. Mutta toi näytti kyllä niin ihanalta kuvissa että pakko oli tilata... Ja tietysti sitten tilaamisen jälkeen bongasin erään ranskalaisen nettipuljun josta olisin saanut tuon vitosen halvemmalla samoilla postikuluilla. ::)

Kerro kerro mikä ranskalainen nettipulju?  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Gekko

• HAIRahtanut
« Vastaus #509 : 04.02.13 - klo:15:49 »
Tai mitä ylipäänsä voi tehdä lakoille joissa ei pigmenttiä tunnu olevan tarpeeksi, pitääkö vaan tyytyä siihen viiden kerroksen lakkaamiseen?

Mä teen niin, että lakkaan ensin jollain muulla, ihan muunvärisellä lakalla ja sitten vedän sillä vähäpigmenttisellä päälle, niistä tulee ihan kivoja sävytyksiä aika usein.
Hennatut häntäluumittaiset hiukset 1b M ii.