Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282795 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #510 : 04.02.13 - klo:20:06 »
^^ http://www.chez-delaney.com En siis ole itse tilannut tuolta.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #511 : 05.02.13 - klo:15:15 »
Luetelkaas huonoja hololakkoja, niin tietää välttää!

Mun mielestä surkeita hololakkoja ovat olleet:

-China Glazen hololakat: ihania sävyjä, mutta eivät kestä kynsillä, lisäksi lopputulos on mattapintainen eli vaatii päällyslakan. Holo-efekti näkyy vain keinovalossa, päivänvalossa lakka näyttää oudon tunkkaiselta kynsissä

-GOSH:n hololakka, siis niillä taitaa olla vain yksi, joka on pitkälti samansävyinen kuin China Glazen OMG. Tässä oli mielestäni heikko holo-efekti, jotenkin vaisu

-Make Up Storen hololakka, niilläkin taitaa olla vain yksi hopeinen, ja siitä mulla on ihan sama kokemus kuin tuosta GOSH:n lakasta. Olivat mun mielestä aika pitkältä samanlaisia

Parhaita ovat olleet OPI:n Designer Series -hololakat, ylivoimaisesti. Niitä mulla onkin useita jemmassa. Säästelen näitä ja käytän harvoin...

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 05.02.13 - klo:15:49 »

-China Glazen hololakat: ihania sävyjä, mutta eivät kestä kynsillä, lisäksi lopputulos on mattapintainen eli vaatii päällyslakan. Holo-efekti näkyy vain keinovalossa, päivänvalossa lakka näyttää oudon tunkkaiselta kynsissä

Allekirjoitan tuota lihavoitua kohtaa lukuunottamatta ainokaisen mielipiteen. Kokemukseni mukaan holoefekti näkyy luonnonvalossa siinä missä keinovalossakin.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #513 : 11.02.13 - klo:07:00 »
Nfun hololakka sävy 64 testattu. Laitoin pohjalle Skin Foodin Nail Vita Base -lakkaa pari kerrosta. Siihen päälle Nfua pari kerrosta. Levittäessä tuo Nfu tuntui levittyvän hyvin ja ajattelinkin että mitähän ne varoitukset huonosta levittyvyydestä olivat. Jahka sitten olin laittanut päällyslakan siihen päälle ja kynnet kuivuivat niin huomasin niitä kaljuja länttejä. :o Luulisi että ne huomaa jo levittäessä mutta ei näköjään. Muuten kyllä olen tyytyväinen ja tuo 64 on oikein nätti sävy. Päällyslakaksi laitoin Cesarsin pikakuivattajaa, joka vei tuota holoefektiä mennessään. Tai pikemminkin teki kynnestä tasaisen holon, eli sitä ei-hileistä osuutta ei enää näy kynsillä. On tämä kyllä ihan hieno näinkin. :) Ensi kerralla laitan kolmannen kerroksen lakkaa, jos sillä onnistuisin välttämään nuo kaljut kohdat... En raaskisi tilata sitä Aqua base -lakkaa yhden hololakan takia.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 11.02.13 - klo:07:01 »
Kannattaa testata myös paljaalle kynnelle, jotkut sanovat, että levittyy siihen yhtä hyvin kuin Aqua Basen päälle.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #515 : 11.02.13 - klo:13:32 »
Mulla on pakkomielteenä löytää se täydellinen nude-kynsilakka, eli sellainen jolla saisi tosi huolitellut kynnet, kauniin rakennekynsimäisen "your nails, but better" -tyylisen siistin lopputuloksen. Aiemmin olen ollut ihastunut OPI:n nudelakkoihin (lempparisävyinä Passion ja In The Spotlight Pink) mutta nyt löytyi kova haastaja:

Isadoran Wonder Nail sävyssä Pink Pastel. Tällä saa aivan upean "lasimaisen" lopputuloksen, kynnet tuntuvat paksuilta ja kiilto on täydellinen. Aivan loistavaa tavaraa!

Edit: Pari kuvaa lisätty. Tässä siis kaksi kerrosta lakkaa, vähän erilaisissa valaistuksissa. Se mistä erityisesti tykkään tässä lakassa on se, että tämä ei raidoitu yhtään. Mulla yleensä kaikki vähänkin läpikuultavat lakat raidoittuu, koska omaan todella uurteiset kynnet. Tämän lakan kanssa sitä ongelmaa ei ole ollut.

« Viimeksi muokattu: 11.02.13 - klo:14:27 kirjoittanut ainokainen »

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #516 : 11.02.13 - klo:13:44 »
^kuulostaa varsin hyvältä. Olisi kiva nähdä kuva tästä kynsillä :)

edit. Kiitos kuvasta, ainokainen! Näyttää tosiaan hyvältä perusnudelta. Menee hankintalistalle.
« Viimeksi muokattu: 15.02.13 - klo:15:13 kirjoittanut Mischa »
1b M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #517 : 16.02.13 - klo:14:52 »
Ihailen juuri kynsiäni, Isadoran sävy Peacock - syvä turkoosi. Kiitos eräälle juurekselle   :-* Ensimmäinen kerta elämässäni (if I recall correctly) kokeilen tällaista.
Sally Hansenin Insta-Dryn kanssa todella upea ja kiiltävä tulos!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #518 : 17.02.13 - klo:23:52 »
OPIn Euro Centrale -kokoelmassa on yllättäen useampikin lakka joit himoitsen. Polka.com nyt ainakin on hankintalistalla tällaiselle glittereihin hurahtaneelle, mutta yllättäen haluaisin myös Suzi's Hungary Againin ja You're Such a Budapestin ja noi sinisetkin on aika ihanan näköisiä.

Hemmetti kun kynsilakkojen tilaaminen on tullien takia nykyään hankalampaa.

Täytyy sanoa, että yksi merkki johon olen viime aikoina hurahtanut on Nails Inc. Kivoja sävyjä, hyvä laatu ja tykkään myös lakkojen nimistä. Baker Street on sekä nimensä että värisävynsä vuoksi aivan nappivalinta minulle, ja laadussakaan ei ole valittamista. Ostin juuri pitkän himoitsemisen jälkeen kolme neljästä Sprinkles-kokoelman lakasta, ja nekin ovat aivan ihania.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #519 : 18.02.13 - klo:06:47 »
Nfu Oh hololakka ei kyllä pysyvyydellään häikäissyt. Oli jo parin päivän päästä kuoriutumassa pois.
Sen sijaan Miss Selenen 232 (lähes musta tummanharmaa, bongattu Seppälästä 0,50 eurolla) + sen päällä Saffron London Multi Glitter Specks (kirkas lakka jossa seassa erivärisiä pyöreitä "foliohippuja") yllätti positiivisesti. Aluslakkana Skin Food ja päällyslakkana Seche Vite joka vetelee viimeisiään... Lakkasin kynnet keskiviikkoiltana ja olen sen jälkeen käynyt kerran tallilla ja uittanut käsiä tunnin verran akvaarion kanssa läträten ja käynyt kerran salilla siirtelemässä kiekkoja jalkaprässissä. Nyt maanantaiaamuna muutaman kynnen kärjestä on lakka vähän kulunut ja yhdestä kynnestä yksi foliohippuympyrä on karannut. :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #520 : 27.02.13 - klo:23:02 »
Uteliaisuudesta kyselen: Kauan teillä on pysynyt crackle-lakat hyvinä ensimmäisen käytön jälkeen? Kun ostin ihan OPI Black Shatterin ja nyt harmittaa, etten vaan ostanut jotain paljon halvempaa, jos tuo meneekin huonoksi jossain puolessa vuodessa :-\ Ja auttaako mikään sen säilyvyyteen?
« Viimeksi muokattu: 27.02.13 - klo:23:04 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #521 : 28.02.13 - klo:08:09 »
^ Mulla toimi CC:n kultainen crackle kaksi kertaa eli alle puoli vuotta ja Opin Silver Shatter ainakin viimeksi pelasin. Tosin en muista milloinka viimeksi käytin, joten sekin voi olla bye-bye.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #522 : 28.02.13 - klo:08:55 »
^ Mulla Dependin musta kuivu myös aika nopeasti, eikä sitä saanut mitenkään elvytettyä. Flormarin cracklet taas on pysynyt moitteettomina pidemmän aikaa.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 28.02.13 - klo:18:12 »
Aiemmin haukuin We Care iconin lakat maanrakoon, mutta merkiltä kannattaakin näköjään ostaa nimenomaan tummia sävyjä. Aikaisempi ostos oli nude pinkki, jota ei raidoittumisen takia saanut siedettävän näköiseksi millään ilveellä. Nyt ostin toisen lakan, 21 Magic Sapphire( aavistuksen hileinen tummansinen), joka puolestaan oli aivan loistava. Purkin sävyn saa yhdellä levityskerralla ja lakka kuivuu nopeasti eli ei kynsikatastrofia. Kestävyys ei ollut mitään huippuluokkaa, mutta hintaan nähden ihan hyvä. Sopii siis esim. viikonloppumenoihin loistavasti. Sävystä tykkäsin tosi paljon - sopiva tumma sävy, jos ei halua ihan mustaa ja tekee kynnet nätin näköisiksi.

Poissa elinamainen

• Haiven
  • *
« Vastaus #524 : 10.03.13 - klo:16:24 »
Kynsilakkapullot ovat ongelmajätettä. Netistä luultavasti löytyy lähimmät keräyspisteet.  :) Täytyy myöntää, että ennen kun en tätä vielä tiennyt niin heitin vaan ronskisti sekajätteeseen.  ::)
1cFii