Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282374 kertaa)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #525 : 10.03.13 - klo:17:39 »
Mikä on oikea tapa hävittää kynsilakat?

Kynsilakat (ja poistoaineet) on tosiaan ongelmajätettä, mutta vain nestemäisessä muodossa. Kuivuessaan lakasta haihtuvat liuottimet ja kuivuneen lakan voikin laittaa ihan sekajätteen sekaan. Mä jätän melkein loppuun kuluneet kynsilakkapullot avonaisina pöydälle ja sitten kun lakka on täysin kovettunutta, niin heitän roskiin.

Tosin jos pullossa on reippaammin lakkaa jäljellä, niin ongelmajätekeräys on varmaan oikein paikka.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #526 : 14.03.13 - klo:11:52 »
Iholla-sarjassa Sannilla oli olikohan viime viikolla kynsissä sellaista kivaa nudenväristä persikkaa. Bongasikohan joku ja mistähän saisi samanlaista sävyä?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #527 : 17.03.13 - klo:12:12 »
Minulla meinasi mennä Misan Wishes-kokoelma kokonaan ohi, onhan noita pastelleja nähty. Mutta näissä lakoissa on aivan fantastinen satiininen pinta - jos haluaa viimeistellyt ja tyylikkäät, mutta kuitenkin vähän erityiset nudekynnet, niin Whimsical Wishes on parasta, mitä olen pitkään aikaan nähnyt. Melkein kaikissa kokoelman swatcheissa on päälle vetäisty päällyslakka, mutta minun mielestäni nuo värit ovat ainutlaatuisia nimenomaan sellaisina himmeän satiinipintaisina.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #528 : 26.03.13 - klo:16:13 »
Millaisia H&M lakat ovat? Huomasin postimyynnissä olevan kivannäköisiä glitterlakkoja, varsinkin tuo roosa näyttää nätiltä. Vai kannattaisiko suoraan ostaa China Glaze Doll House, jonka doppelgänger tuo tuntuu olevan?

http://www.hm.com/fi/product/97779?article=97779-M&variant=000#article=97779-Y

Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #529 : 26.03.13 - klo:17:00 »
^Osa niistä on ihan kivoja ja hyviä koostumukseltaan, mutta toi pullo on tosi surkea. Pohjalle asti ei yltä oikein millään ja suti on mun makuun turhan lyhyt.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #530 : 01.04.13 - klo:19:52 »
Isadoran Wonder Nail sävyssä Pink Pastel. Tällä saa aivan upean "lasimaisen" lopputuloksen, kynnet tuntuvat paksuilta ja kiilto on täydellinen. Aivan loistavaa tavaraa!

Kiitos suosituksista, tämä tarttui mukaan kaupasta ihan ainokaisen kommenttien perusteella. Lakkasin tällä äsken kynnet ja tämä on todellakin your nails but better -lakka. Ei tuo omiin kynsiini juuri mitään väriä, mutta kiilto on todella kaunis ja lakka ei raidoitu yhtään ja kynnet näyttävät huolitelluilta. Kuivuukin nopeasti, en edes viitsinyt laittaa Poshen päällyslakkaa tämän päälle. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, jos haluaa hyvän lakan jolla tehdä perussiisti varma ynbb-lakkaus.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #531 : 04.04.13 - klo:11:49 »
^ehdottomasti samaa mieltä! Lisäksi lakka kestää kynsillä useita päiviä lohkeilematta. Pitääkin tutustua Isadoran muuhun lakkavalikoimaan tarkemmin :)
1b M ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #532 : 05.04.13 - klo:18:28 »
Pakko vähän hehkuttaa Misan Sandals, hip-hop and flip-flopsia. Tämä on Misan vanhasta neonkokoelmasta, aivan ihana raikas neonpinkki, mukana vähän korallia. Crelly, joka näyttää käyttökelpoiselta yhden kerroksen jälkeen! Neonväriksi myös todella helppo lakattava, ohuehko kyllä, mutta ei raidoitu. Toki tarvitsee päälleen päällyslakan, sillä kuivuu mataksi, kuten useimmat neonvärit.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 10.04.13 - klo:18:56 »
Mä keksin tavan miten saan Nfun hololakat pysymään ja nätisti kynnelle. :ts Ensin aluslakkaa, sitten laitoin kolme kerrosta hololakkaa. Jäi vielä vähän kaljua, siihen päälle Seche Viten pikakuivattaja. Sen päälle vielä yksi kerros hololakkaa ja tadaa, ei ole enää kaljuja kohtia ellei tosi tarkkaan valoa vasten tiiraile ja holoefektikään ei kärsi kun viimeisen kerroksen päälle ei laita päällyslakkaa. ;D Tuo viimeinen kerros kuivui itsekseen yllättävän nätisti, mä onnistun aika usein töppäilemään lakkaan sotkujälkiä vaikka olisin käyttänyt pikakuivattajaakin.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #534 : 11.04.13 - klo:21:57 »
Mun pitäs pian ostaa uusi musta creme lakka ja käytössä on siis China Glazen Liquid Leather. Ja tämä on todella hyvä, levittyvyys on loistava, mutta huomasin, että vähän kuultaa valoa vasten kärjet läpi kahdella kerroksella. Mikä olis vielä parempi musta creme (siis peittävmepi), oisko Orlyn Liquid Vinyl?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 12.04.13 - klo:07:21 »
Tuota en tunne, mutta Essien Licorice on erinomainen  :ts

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #536 : 12.04.13 - klo:08:08 »
Mulla tuo Essie ollut China Glazea aiemmin ja ei ollut ainakaan sitä parempi, mutta mitä eilen googlasin asiaa, niin tosiaan ois Orly paljon peittävempi, se siis hankintaan!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 12.04.13 - klo:08:41 »
Pitääpä katsoa tuota sitten kun Essie loppuu! Osa Orlyn lakoista kyllä kuivuu ihan rasittavan hitaasti - tai ehkä minulle on vaan sattunut ne hankalat yksilöt.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #538 : 12.04.13 - klo:08:55 »
Okei, aika jännä, mulla on aika montakin Orlya ja yksikään ei ole hidas kuivumaan vaan pidän Orlya poikkeuksellisen laadukkaana ja oon ollut tosi tyytyväinen niihin mitä mulla on! Mulle on vaan sitten sattunut ne hyvät yksilöt :D

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #539 : 13.04.13 - klo:13:57 »
Mulla on joku Orlyn lakka ollut joskus, ja voi että se kuivuminen kesti. En siksi ole kyseisestä sarjasta enää aikoihin värilakkoja ostanut. Voihan se toki olla, että näissäkin on koostumus muuttunut. Mun kokemukset on siis monen vuoden takaa.