Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282510 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #540 : 14.04.13 - klo:21:05 »
Teidän lemppari vampylakat, sävyt? Mulla on nyt kynsillä BB Nail Polish, Erotic Night ja tämä sävy on todella ihana ja kaunis! Tarttee tosin neljä kerrosta kunnon peittävyyteen niin olis hakusessa semmoisia vampylakkoja, jotka peittää parilla kolmella kerroksella. Cremeä tai shimmeriä.

Mun toivelistalla on OPI Black Cherry Chutney ja Every Month is Oktoberfest, China Glazen Prey Tell ja Midtown Magic. Mulla on liian vähän todella tummia upeita vampysävyjä!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #541 : 14.04.13 - klo:21:25 »
^Minulla on noista mainitsemistasi Every Month is Octoberfest ja Prey Tell. Molemmat todella nättejä. Huomasin talvella, että minulla on hirveän monta tummaa lakkaa, joista suurin osa jää käyttämättä ihan vain siksi, että niitä on niin monta (Prey Tell on yksi lähes käyttämättä jäänyt). Omat suosikkini ovat OPIn Russian navy, Lincoln Park After Midnight ja China Glazen Vampy. Vampy on hiukan vaaleampi kuin nuo muut, mutta kuitenkin aivan upea vampysävy kaiketa huolimatta. Vampyn ainoa ongelma on, että se kuivuu hitaammin, kuin nuo muut lakat,mutta ehkä osin sen ansiosta se kestää kynsissä paremmin, kuin moni muu lakka.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #542 : 14.04.13 - klo:23:15 »
^ Oi tuo China Glazen Vampy on todella kaunis, se on hankittava!

Edit. Myös ChG Evening Seduction on upea!
Niin juu OPI Russian Navy mulla onkin toki ja se on hieno, en olekaan pitkään aikaan sitä käyttänyt :) Toinen siniseen menevä vampy mikä ois hieno on ChG Up All Night.
« Viimeksi muokattu: 14.04.13 - klo:23:30 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #543 : 20.04.13 - klo:15:34 »
Lumene Mini Nail Styler- lakat on kivan värisiä, mutta heikkoja kestävyydeltään. Sinistä sai ainakin kolme kerrosta laittaa, ennekuin peitti. Kuivui nopeasti, mutta suihkun mukana lähti heti reunat.  0_0

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #544 : 20.04.13 - klo:16:17 »
^Voi että tuo on ärsyttävää. Itse petyin tuohon Essien ihanan siniseen Butler Pleaseen - alkoi kulua kärjistä suunnilleen saman tien kun kuivui.

Minun oli ihan pakko saada tämä Deborah Lippmanin Today Was a Fairytale:

Eihän tuo periaatteessa hopeaglitteriä kummempi ole, mutta jotenkin niin kaunis...
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #545 : 30.04.13 - klo:19:24 »
Onko kellään käynyt niin jonkun kynsilakan kanssa, että kun on saanut sen kynsille, niin tulee tunne ettei pidä siitä yhtään, mutta kun aikansa sitä katselee niin tykästyykin siihen? Mulla on käynyt näin muutamankin sävyn kanssa, mutta nyt oon ihan yllättynyt, että näin kävi :D China Glaze Flyin' High tuntuu vaan liian smurffilta ja karkkimaisen siniseltä, jopa lapselliselta sävyltä. Mutta varsinkin glitterlakalla kuorrutettuna oonkin tykästynyt tähän enkä tahdokaan eroon tästä :) Onkin hauska sävy! Yleensä oon ihan varma, kun en vaan jostakin pidä tai joihinkin ei vaan tykästy vaikka miten kynsillään katselis, mutta tän kanssa kävi toisin, tosin vaikuttaa varmasti sekin, että sopii ihonsävyyn. En tätä sävyä mitenkään yksin käyttäis, mutta glitterlakan kanssa näyttää tosi hyvältä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #546 : 03.05.13 - klo:16:48 »
Jopas mä höpisen täällä yksinäni :-[ Mulle tuli Orlyn Liquid Vinyl ja nyt en malttais odottaa, että China Glazen Liquid Leather loppuisi :D Koska Orlyn on todella paljon pigmenttisempi ja kaikin puolin parempi, onneksi ostin sen! Nyt löyty se HG- musta lakka ja mulla on tosi monesta mustasta lakasta kokemusta, mulla musta lakka on yksi käytetympiä.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #547 : 05.05.13 - klo:14:41 »
Ostin äsken Anttilasta Natural coden kynsilakan, kun olivat alennuksessa. Kotona rupesin sitten vertailemaan edelliseen Natural coden kynsilakkaan (jonka ostin samasta hyllystä) ja niissähän on erilaiset tekstit ja värit. Tässä alennuksesta ostetulla lukee mustalla Natural code ja kotona olleessa vihreällä.

Myykö ne jotain viime vuoden värejä alennuksella?  >:(

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #548 : 06.05.13 - klo:14:26 »
^ Tuosta kyseisestä kynsilakasta en tiedä, mutta näin yleensäkin nuo ale-korien tuotteet ovat juurikin vanhoja varastoon pyörimään jääneitä tuotteita, joista yritetään päästä eroon. Kaupasta riippuen saattavat olla vuosiakin vanhoja.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #549 : 06.05.13 - klo:14:59 »
Tarkistin mun kaikki natural codet, vanhoissa natural code lukee vihreällä ja uusissa mustalla. Mäkin ostin pari, Fairytalen ja Spring spiritin :)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 11.05.13 - klo:15:29 »
Ostin tämän: http://variolavera.com/en/2012/10/21/oh-my-goldness/ blogikirjoituksen inspiroimana Catricen Oh My Goldnessin, ja mulla ainakin tämä on tuon blogin kuvia tummempi ja aika selvästi pronssisempi, sekä pullossa että kynnellä. Mutta ei sinänsä haittaa, koska tosi kaunis on näinkin ja metallisuus on plussaa, kun en muuten yleensä kimallelakoistapidä. Lisäksi yksi ainoa kerros näyttäisi mulla riittävän peittävyyden puolesta. Hihii, olinkin himoinnut kynsiin vähän väriä Mavalan iänikuisen Renon tilalle!
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #551 : 12.05.13 - klo:15:23 »
Ostin viimein Essien Aruba Bluen, jota olen vuoden ajan haikaillut sen jälkeen kun sitä mulle pedikyyrissä käytettiin. Niin täydellisen kaunis sinisen sävy.

Jotenkin olen viime aikoina haalinut sinisiä kynsilakkoja muutenkin paljon, mutta kylläpä ne onkin ihania. Varsinkin näin kesää kohden mentäessä kaipaan kunnon räiskyviä värejä kynsiin, en ole pitkään aikaan tarttunut mihinkään nudempaan.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #552 : 26.05.13 - klo:20:50 »
Tietäiskö kukaan, missä pääkaupunkiseudulla myytäis Models Own kynsilakkoja? Ostin muutama vuosi sitten Seppälästä ko. merkin ihanan neon lakan pink punch ja haussa olisi uusi pullo. Seppälässä ei ole enää näkynyt. :(
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #553 : 04.06.13 - klo:02:38 »
Kukaan kokeillut Kone Helsinki- lakkoja ( tarjoustalosta esim.)?

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #554 : 04.06.13 - klo:11:19 »
^Nuo ovat muuten samoja lakkoja kuin Flormar. Mielestäni ne jäävät liian pehmeiksi, joka toisaalta on hyvä, sillä lakka "joustaa" eikä ainakaan itselläni lohkeile kovin helposti.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?