Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282809 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #555 : 04.06.13 - klo:11:29 »
Mistä noita Flormarin lakkoja muuten saa? Tutustuin sarjaan Espanjassa ja tykkäsin kovasti. Mun mielestä nämä lakat ovat hinta-laatusuhteeltaan aivan ykkösiä kaikista kokeilemistani. Helkkarin kestäviä kynsillä! Saako näitä muualta kuin Seppälästä?

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #556 : 04.06.13 - klo:11:43 »
^ Anttila kannattaa tsekata.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #557 : 04.06.13 - klo:11:44 »
^^Myös Vapaa Valinnat ja Tokmannit yms myyvät, varmaan myös Hong Kong.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #558 : 04.06.13 - klo:11:56 »
Ok, kiitos vinkeistä!

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #559 : 09.06.13 - klo:12:01 »
Mistä johtuu, että mustat lakat kuivettuu aina pulloon nopeammin kuin muut? Puolessa vuodessa viimeistään on lakka muuttunut venyväksi ja tahmakkaaksi, niin että sitä ei saa levitettyä nätisti. Muunväriset säilyy yleensä hyvänä vuosia. Useimmiten käytän Mavalan mustaa lakkaa ja nyt kokeilin Rimmelin, joskus aiemmin jotakin muita markettimerkkejä ja sama ongelma kaikissa.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #560 : 09.06.13 - klo:12:32 »
^ Johtuu käytetystä pigmentistä. Vaikka pohja olisi kaikissa eri sävyissä sama, niin pigmenteillä on omat kemialliset ominaisuudet, jotka vaikuttavat lakan paksuuteen, levittyvyyteen, kuivumisaikaan jne.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #561 : 09.06.13 - klo:12:35 »
^ Tota mä vähän olen miettinytkin. Suututtavaa, kun musta on kuitenkin sellainen perusväri, mitä olisi hyvä aina olla käytettävissä.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 10.06.13 - klo:15:13 »
Onko olemassa koko kynnen kokoisia läpinäkyviä tarroja?

Oon käyttänyt erilaiaia kuvioituja ja ne on osoittautuneet aivan loistaviksi kun oon nykyään aika laiska laittamaan kynsiä. Nää pysyy tosi hyvänä pari viikkoa ja kohtalaisina jopa melkein kuukauden!  Lisäksi nämä suojaa kynttä niin että eivät edes lohkeile ja näin saan mun hauraisiin helposti lohkeaviin kynsiin hyvin myös pituutta. Haluaisin kuitenkin päästä käyttelemään tota mun kauheaa varastoa kynsilakkoja ja taiteilla itsekin kynsiini jotain kivaa, mutta tarroista en haluaisi luopua. Tuollasten kirkkaiden tarrojen avulla saisin siis lakkauksen pysymään nättinä kauan ja kynnet pidettyä pitkinä. Tietääkö kukaan siis mistä tuollaisia voisi saada vai onko niitä edes olemassa? Pieni kuviointi jossain kohtaa ei haittaa, jos enimmäkseen on siis ihan läpinäkyvä. :)
3a F ii

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #563 : 10.06.13 - klo:15:22 »
^ onko sulla jotain suosiki merkkiä noista kuvioiduista? Voisin kanssa hankkia sellaisia, kun en jaksa (enkä ehdi) aina lakata. Mieluiten haluaisin sellaisia joita vois ostaa suoraan kaupasta, en viitsi lähteä tilaamaan pelkkiä kynsitarroja.
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #564 : 10.06.13 - klo:15:30 »
Nyt viimeisimpänä oon käyttänyt ihan Citymarketista ostettuja, musta paketti jossa on pinkkiä tekstiä. Näistä oon kyllä tykännyt kovasti! En tiedä vieläkö näitä saa kun ei oo tullut käytyä Cittarissa, ja omani ostin yli vuosi sitten. Nää ei siis oo minkään tunnetun merkin. Kannattaa käydä katsomassa. :) Seppälässä myydään myös vaikka minkälaisia kynsikoristeita, sielläkin saattais olla

edit. Elegant touch envy wraps on kyseessä.
« Viimeksi muokattu: 10.06.13 - klo:15:32 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #565 : 12.06.13 - klo:20:24 »
Tämähän on ennemmin nettiostamisasia, mutta kyselen silti täällä, missä on enemmän asiaan vihkiytyneitä. Yritin nimittäin tilata Amazonin kautta Briteistä paria China Glazen lakkaa, toimittajana YOU salons, jolta sain tänään viestin, että Royal Mail on tuhonnut paketin, koska kynsilakkoja ei enää saa postittaa.  ::) Eli olisiko teillä linkata-vinkata jotain nettikauppaa, jossa esim vanhempiakin China Glazeja olisi tarjolla? Eli ehkä esim Saksassa, jos Royal Maililla tuo policy.
Harmittaa, kun olin just saanut vaivalla päätettyä, mitkä lakat haluan! :#

Tässä vielä selvitys, jonka sain:
"Royal Mail is no longer able to carry this type of product from the UK for legal or health and safety reasons, a comprehensive list can be found in the prohibited goods section of their website. Unfortunately there has been a delay in Royal Mail notifying business customers of these new policies however we are working to ensure that they are no longer offered for sale to export customers."
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #566 : 12.06.13 - klo:21:00 »
^Tuosta Royal Mailin policysta on ollut keskustelua Kosmetiikkanettikaupat-keskustelussa. Kumma juttu, ettei Royal Mail palauttanut pakkausta lähettäjälle.  ???

En valitettavasti osaa kertoa mitään kauppaa, mistä saisi varmasti noita vanhempia China Glazen kynsilakkoja.

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #567 : 13.06.13 - klo:09:03 »
Nyt viimeisimpänä oon käyttänyt ihan Citymarketista ostettuja, musta paketti jossa on pinkkiä tekstiä. Näistä oon kyllä tykännyt kovasti! En tiedä vieläkö näitä saa kun ei oo tullut käytyä Cittarissa, ja omani ostin yli vuosi sitten. Nää ei siis oo minkään tunnetun merkin. Kannattaa käydä katsomassa. :) Seppälässä myydään myös vaikka minkälaisia kynsikoristeita, sielläkin saattais olla

edit. Elegant touch envy wraps on kyseessä.

Kiitos Memmuuh! Jostain syystä huomasin tämän viestin vasta nyt ja kävin juuri eilen cittarissa  :D Mutta otetaan nimi muistiin ja katson ensi kerralla.
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #568 : 16.06.13 - klo:18:39 »
Kiitti vastauksesta, aiheen kosmetiikkanettikauppa-keskustelu oli mennyt multa ohi! Mutta sieltä löytyi tieto, että Beautybay on ilmoittanut toimittavansa Suomeen, joten toiveikkaana laitoin sinne tilauksen.  :ts
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #569 : 16.06.13 - klo:20:33 »
Beautybaysta minkin olen viimeisimmän tilaukseni tehnyt. Olen nyt odotellut lakkoja pari viikkoa. Toivottavasti saan ne ennen juhannusta.