Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282384 kertaa)

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #570 : 17.06.13 - klo:18:19 »
Ja mä olen tilannut jo kahdesti eBaysta kynsilakkoja, eikä kummallakaan kerralla ole tullut perille... Pitänee kai uskoa, ettei kannata.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 17.06.13 - klo:20:44 »
Beautybaysta minkin olen viimeisimmän tilaukseni tehnyt. Olen nyt odotellut lakkoja pari viikkoa. Toivottavasti saan ne ennen juhannusta.

Sama täällä. Tilasin vielä työpaikan osoitteella, ettei tartteisi noutaa pakettia ja nyt jään tämän viikon jälkeen lomalle ja vähän jännittää ehdinkö edes saada tilausta ennen lomaa. Aiemmin keväällä lakkatilaus tuli ihan muutamassa päivässä ja niinpä en tilatessa yhtään tajunnut, että voi tulla kiire.   :-\
1bMii, vaalennettu.

Poissa Alicia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #572 : 17.06.13 - klo:21:33 »
Ja mä olen tilannut jo kahdesti eBaysta kynsilakkoja, eikä kummallakaan kerralla ole tullut perille... Pitänee kai uskoa, ettei kannata.

Juu ei, kerran minäkin kokeilin ja jäi tulematta...

Beautybaysta ja FeelUniquesta on tullut kynsilakkapaketit perille asti.
www.iHerb.com alennuskoodilla IDO234  10,00$ alennus uusille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #573 : 17.06.13 - klo:21:39 »
No jopas, mä oon tilannut eBaystä kymmeniä lakkoja ja joka ikinen tullut perille! Tosin tilaankin lähinnä vain parilta myyjältä, joitten kanssa aina kaupat sujuneet hyvin :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #574 : 18.06.13 - klo:08:03 »
Samoin, ei mitään ongelmia eBay-tilausten kanssa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #575 : 18.06.13 - klo:08:38 »
Yritin tilata tuollaisia pimeässä hohtavia lakkoja kahdelta eri myyjältä, molemmilla on hyvä palaute. Ensimmäiseltä sain rahat takaisin ja toisen kanssa käydään tällä hetkellä sähköpostikeskustelua, mutta eiköhän sieltäkin rahat tule takaisin. Ehkä se on vain uskottava, että joku paha karma tässä nyt on :D
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #576 : 18.06.13 - klo:12:18 »
Mullakin on vain hyviä kokemuksia eBay-tilauksista, joskin kalliiksihan se tulee ostaa yksittäisiä pulloja lakkaa. Muutenkin on harvassa ne kerrat, kun eBayn tilaukset eivät olisi antaneet vastinetta rahalle. :) Kerran jäi tulematta setti sellaisia kaksipäisiä koristelulakkoja, mutta niistäkin sain rahat takaisin myyjältä.

Mun kynnet ovat jostain syystä voineet jo pitkään hyvin ilman säännöllistä vahvistajaa! En tiedä, johtuuko tuo sitten kesästä, säännöllisestä D-vitamiinin popsimisesta tai jostain muusta syystä. Pitkiin aikoihin ei ole ollut sitä, että kynsi katkeaisi ihan juuresta ja sen myötä kaikki joutuu pätkäisemään.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #577 : 18.06.13 - klo:14:19 »
Puhuvatko kaikki nyt Englannin eBayn toimituksista vai koskeeko tuo "vaarallisten" aineiden kuljetus myös USA:ta? Laitoin nimittäin juuri kuuden lakan tilauksen menemään kahdessa osassa, eli kolme pulloa per paketti, että välttäisin tullin haavin. Postituskulut ainakin tuolla eBay-myyjällä olivat aina saman verran, eli 2 $ per lakka, joten oli ihan sama tilata kahdessa osassa kuin yhdessäkin.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 18.06.13 - klo:18:25 »
Mä sain tänään juuri eBaystä tilatun lakan postissa, yhdysvaltalainen myyjä, ei mitään ongelmia näköjäänkään. Yksi lakka siis vain kylläkin (aivan ihana Essien Absolutely Shore).
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #579 : 18.06.13 - klo:20:56 »
^Tilasin muuten ihan saman lakan viime kuussa, on aivan mahtava  :l
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #580 : 19.06.13 - klo:13:24 »
Oon ostanut muutamalta eri myyjältä (USA:n) Ebaysta, kaikki on aina mennyt hyvin ja tuotteet tulleet aina perille.

Mun kynsilakkoja sisältänyt paketti Beautybaysta viipyi matkalla melko tasan kaksi viikkoa. Mun ekat Deborah Lippmannit tuli tänään  <3 Across The Universe, Lady Sings The Blues ja Let's Go Crazy, en edes tiedä mitä ekaksi testaisi.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #581 : 19.06.13 - klo:16:26 »
Mun kynsilakkoja sisältänyt paketti Beautybaysta viipyi matkalla melko tasan kaksi viikkoa. Mun ekat Deborah Lippmannit tuli tänään

Tämä antaa toivoa, että saisin oman pakettini ennen juhannusta, jolloin tilaus olisi ollut matkalla tasan kolme viikkoa. Argh, ei jaksa odottaa!

Edit: Kynsilakat ehti perille ennen juhannusta. Postipoika kävi pudottamassa tänään lapun luukusa ja kauppareissulla kävin hakemassa lakat postista.

Tilauksessa tuli (kaikki OPIa):
Oz The Great & Powerful Mini-setti (Beautybayssa 12 € ja risat, sokoksella vähän vajaa 30 €)
Which Is Witch-glitterlakka samasta kokoelmasta
Pink Yet Lavender-glitterlakka Mariah Carey-kokoelmasta

Juhannus taitaa mennäkin kynsiä lakkaillessa. :D
« Viimeksi muokattu: 20.06.13 - klo:13:49 kirjoittanut Painted Lady »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #582 : 26.06.13 - klo:15:57 »
Puhuvatko kaikki nyt Englannin eBayn toimituksista vai koskeeko tuo "vaarallisten" aineiden kuljetus myös USA:ta? Laitoin nimittäin juuri kuuden lakan tilauksen menemään kahdessa osassa, eli kolme pulloa per paketti, että välttäisin tullin haavin. Postituskulut ainakin tuolla eBay-myyjällä olivat aina saman verran, eli 2 $ per lakka, joten oli ihan sama tilata kahdessa osassa kuin yhdessäkin.

Tänään tuli kuusi lakkaa perille ongelmitta tältä amerikkalaiselta eBay-myyjältä. Olen ostanut tuolta myyjältä ennenkin ja olen ollut tyytyväinen ostoksiini sekä palveluun. Paketit tulevat mukavan nopeasti, eikä postarit ole hullun kalliita ja nyt tulleiden pakettien päällä olevaan tullausilmoituksiin oli lakkojen arvoksi laitettu 10 $, joten ei ollut huolta pakettien jäämisesti tulliin, vaikka molempien ostosten arvo olisi ylittänyt alv-rajan.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #583 : 26.06.13 - klo:16:59 »
^ Minä oon myös ostanut samalta myyjältä, ei valittamista  :D Lisäksi kaikki lakkalähetykset ovat tulleet perille, niin Jenkeistä kuin Briteistä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #584 : 07.07.13 - klo:23:52 »
Mä alan olla epätoivoinen. En ilmeisesti osaa nykyään lakata kynsiä. Lakkauksiin jää aina kuplia vaikka yrittäisin olla miten huolellinen, tai sitten värilakka levittyy epätasaisesti siten, että kuivuneesta lakkauksesta näkee että on epätasaisuutta. Kuplat on isompi ongelma kyllä. Jos värilakan saakin levitettyä ilman kuplia, niin pikakuivattaja viimeistään tekee kuplat, sama tapahtuu Mavadrylla, Seche Vitellä, ja nyt Sally Hanseninkin pikakuivattajalla.

Mitä voisi tehdä?
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.