Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282386 kertaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #585 : 08.07.13 - klo:12:02 »
Puhuvatko kaikki nyt Englannin eBayn toimituksista vai koskeeko tuo "vaarallisten" aineiden kuljetus myös USA:ta? Laitoin nimittäin juuri kuuden lakan tilauksen menemään kahdessa osassa, eli kolme pulloa per paketti, että välttäisin tullin haavin. Postituskulut ainakin tuolla eBay-myyjällä olivat aina saman verran, eli 2 $ per lakka, joten oli ihan sama tilata kahdessa osassa kuin yhdessäkin.

Tänään tuli kuusi lakkaa perille ongelmitta tältä amerikkalaiselta eBay-myyjältä. Olen ostanut tuolta myyjältä ennenkin ja olen ollut tyytyväinen ostoksiini sekä palveluun. Paketit tulevat mukavan nopeasti, eikä postarit ole hullun kalliita ja nyt tulleiden pakettien päällä olevaan tullausilmoituksiin oli lakkojen arvoksi laitettu 10 $, joten ei ollut huolta pakettien jäämisesti tulliin, vaikka molempien ostosten arvo olisi ylittänyt alv-rajan.

Kiitos myyjävinkistä, mun kukkarokin varmasti kiittää! ;D

kraula, oletko sä antanut kerrosten kuivua tarpeeksi ennen seuraavaa lakkakerrosta? Mulla tekee välillä Seche Viten kanssa tuota kuplimistä, yleensä silloin jos olen ollut hätähousu.. ::)

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #586 : 08.07.13 - klo:20:55 »
Sain tänään paketin Dermoshopista jossa oli mukana myös Silver Rose kynsilakka. En ole aikaisemmin kokeillut Dermon kynsilakkoja, mutta tämä on kyllä upea! Levittäytyi kynnelle niin hyvin, että yksikin kerros riittäisi, joskin laitoin kaksi. Kuivui tosi nopeasti, ei mennyt varmaan kuin 10 minsaa niin saatoin laittaa jo toisen kerroksen.

Ja väri on upea! Ei nyt kovin kesäinen, mutta rakastan ruskean sävyjä ja kultaa <3

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #587 : 09.07.13 - klo:19:38 »
^Onpa nätti väri. Kerro sitten miten lakka kestää käytössä.

Olen nyt tykästynyt L´orealin Color Riche -lakkoihin. Kestävät kynnellä todella pitkään, levitin lakan ( pinkki sävy 209)  5 päivää sitten ja on edelleen liki priimaa. Lakka levittyy hyvin, ja peittää kahdella kerroksella liki kokonaan, kolmella täysin. Totean olevan parempaa lakkaa kuin Opin.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 09.07.13 - klo:19:58 »
Tuo Dermoshpin lakka on nyt ollut 1,5 päivää kynsissä, eikä ole haljennut yhtään kynnenpäistä. Vasemmassa kädessä mulla on kaksi kerrosta ja oikeassa yksi, ihan näin kokeilua varten. Yksi kerros on ehkä mielestäni nätimpi, koska silloin siinä kuultaa enemmän tuollainen ruskean sävyinen kulta. Kaksi kerrosta tekee lakasta melkeinpä kullan värisen. Hyvin metallinen siis.

Jos yksi huono asia pitää sanoa, niin lakan väri voisi olla ehkä hieman enemmän ruskeaan taittuva, nyt monessa valossa lakka näyttää enemmän keltaisen sävyn kullalta.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #589 : 20.07.13 - klo:12:07 »
Onko Mavalalla laatu laskenut vai sattuiko mulle joku maanantaikappale? Musta lakka on ihan lirua ja läpikuultavaa, mutta silti kuivahtaa hetkessä kesken levityksen ja tulos on röpelöinen. Ihan käyttökelvotonta kuraa.  >:(
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 20.07.13 - klo:18:58 »
Osaisiko joku kertoa mulle, mistä mä löydän Maybellinen Polka Dots -lakkoja? Sen läpinäkyvän haluaisin kovasti, mutta missä noita myydään? Prismassa ei ollut eikä meidän Sokos Emotionissa (eikä Tarjoustalossakaan). :-[ Joudunko mä tosiaan lähtemään jostain Stockalta metsästämään?
« Viimeksi muokattu: 20.07.13 - klo:19:02 kirjoittanut Mena »

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #591 : 21.07.13 - klo:10:48 »
Onko Mavalalla laatu laskenut vai sattuiko mulle joku maanantaikappale? Musta lakka on ihan lirua ja läpikuultavaa, mutta silti kuivahtaa hetkessä kesken levityksen ja tulos on röpelöinen. Ihan käyttökelvotonta kuraa.  >:(

No mun mielestä Mavalan lakat on aina olleet tuollaisia, ainakin niin kauan kuin mä muistan!  ::)

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 21.07.13 - klo:11:43 »
^ Höh. En mä muista, että aikaisemmin olisi ollut levittämisen kanssa mitään ongelmia. Enpähän osta enää.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 21.07.13 - klo:12:20 »
Ei minun omistamissani Mavalan lakoissa ole mitään vikaa. Peittää hyvin ja kuivuu nopeasti, niinkuin kunnon kynsilakkojen pitääkin. Aika ohuita ne on verrattuna moniin Opin ja China Glazen lakkoihin, mutta minusta se ei ole mitenkään huono asia. Harmi, että bastin lakka on noin huono. Oletko muuten lakannut vedottomassa tilassa? Huomasin itse kesäkuun helteillä, että tuuletti,en lähistöllä ei kannata kynsiän lakkailla. Lopputulos oli juuri tuollainen, kuin yllä kuvailit lakasta riippumatta.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #594 : 21.07.13 - klo:13:07 »
Mena, löytyiskö Anttilasta?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #595 : 21.07.13 - klo:13:23 »
Meidän Sokoksella oli vielä ständit täynnä Maybellineä, Anttilassa tais olla loppu. Menevät varmaan hyvin kaupaksi.

Meitin Sokkaril oli joitain sävyjä Essietä -70%, pitäis kyl huomenna käydä kattoo josko jotain kivaa tai tuolla hinnalla tarviis ees niin ihanaa ollakkaan  ;)
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #596 : 21.07.13 - klo:13:24 »
Mena, Jyväskylässä olen bongannut Maybellinen Polka Dots -lakkoja ainoastaan Sokokselta ja Emotionissa. Olisko sitten teidän Emotionista jo loppunut?

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #597 : 21.07.13 - klo:17:37 »
Ei minun omistamissani Mavalan lakoissa ole mitään vikaa. Peittää hyvin ja kuivuu nopeasti, niinkuin kunnon kynsilakkojen pitääkin. Aika ohuita ne on verrattuna moniin Opin ja China Glazen lakkoihin, mutta minusta se ei ole mitenkään huono asia. Harmi, että bastin lakka on noin huono. Oletko muuten lakannut vedottomassa tilassa? Huomasin itse kesäkuun helteillä, että tuuletti,en lähistöllä ei kannata kynsiän lakkailla. Lopputulos oli juuri tuollainen, kuin yllä kuvailit lakasta riippumatta.

Oli tuo parvekkeen ovi auki, mutta en siinä ihan vieressä kyllä ollut. Pitää kokeilla joskus uudestaan ovi kiinni. Kiitos vinkistä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 21.07.13 - klo:18:44 »
Myös suora auringonvalo jämäyttää ainakin joitakin kynsilakkoja hetkessä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #599 : 21.07.13 - klo:18:49 »
^ Täytyy muistaa jos lakkaa joskus aurinkoisemmassa paikassa. Meille ei kotiin koskaan paista sisälle.