Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282394 kertaa)

Kunis

• Vieras
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #60 : 06.06.11 - klo:01:28 »
Tulin näköjään tilanneeksi OPI:n Skull and glossbones -lakan Pirates of the caribbean-sarjasta. Vilkaisin tuota ständiä sokoksella, muttei tuo silloin pistänyt silmään. Namnam.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 06.06.11 - klo:17:35 »
^ kannattaa vähän varoa, minä olen saanut Rimmelin lehmuksenvihreän kausilakan ansiosta keltaiset kynnet ;) toivottavasti käytät hyvää aluslakkaa...

Huh, onneksi ei värjännyt... ...tuppaan olemaan aika laiska noiden aluslakkausten kanssa  ;D. Pahimpia värjääjiä oman kokemuksen mukaan ovat kellanvihreät ja oranssinpunaiset cremet.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 07.06.11 - klo:23:20 »
Nyt pitää tilata tarvittavat OPIt ja äkkiä Nailetcltä ennen kuin ne lopettaa sielläkin niiden myynnin. Vai hätäilenkö liikaa?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 08.06.11 - klo:08:27 »
Ostin kirpparilta Yes Love -merkkistä halpiskynsilakkaa sähkönsinisenä. Aika ohutta, levittyy todella nätisti ja peittää jo kahdella kerroksella hyvin. :ts Ei arvaisi että että näiden upeiden sinisten kiiltävien lakkojen alla on maailman surkeimmassa kunnossa olevat lohkeilleet haperokynnet! Näitä voisi ostella enemmänkin, kun hintakin oli vaan 2,50e. Oliko joku muukin näiden fani vai muistanko ihan väärin? Ja onko muut sävyt myös yhtä hyvin toimivia?

Kunis

• Vieras
« Vastaus #64 : 08.06.11 - klo:08:32 »
Löysin sellaisen todella neutraalin mattaisen keskiharmaan 1,90€ maksaneen Happy Colors -lakan tokmannilta. Yllätti minut todellakin positiivisesti pysyvyydessä. Näillä markettimerkeillä on hauskat nimet.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 08.06.11 - klo:08:37 »
^^Mä ostin paikalliselta kirpparilta niitä glitterlakkoja samalta merkiltä eurolla kipale. Lakkasin violetilla glitterlakalla vinomanikyyrin tipit violetin päälle, ja tuli tosi upeat kärjet! :) Ihmettelen myös sitä, että ko. manikyyri kesti mulla viiko ilman ihan pientä kärkikulumaa. Suosittelen siis niitä ainakin, tosi nättejä, jos haluaa saada vähän jotain ekstraa kynsille. :)

Sain vihdoin ostettua Evelinen hologrammilakkoja, ja tää nyt ei ainakaan vastaa mun käsitystä hololakasta. Ennemminkin tällainen suede-tyyppinen lopputulos. Nätti kyllä, mutta hologrammia tästä ei kyllä saa.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 08.06.11 - klo:23:27 »
Nyt pitää tilata tarvittavat OPIt ja äkkiä Nailetcltä ennen kuin ne lopettaa sielläkin niiden myynnin. Vai hätäilenkö liikaa?

Opista ei koskaan tiedä. Juurihan niiltä ilmestyi Don´t mess with Opikin  ;D Transu on kuitenkin avannut uuden kaupan, joka on nailsupplies.us  :)

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #67 : 09.06.11 - klo:12:32 »
Onko kukaan kokeillut koskaan noita Butter Londonin kynsilakkoja?
Ärsyttää kun eihän ne sävyt oikeasti ole mitenkään sen kummoisempia kuin muissakaan (halvemmissa) merkeissä, mutta silti ne näyttää paremmilta. Varmaan kun toi purkki on jotenkin söpö, niin se huijaa.  :(

edit. Ei saa nyt mitenkään merkin nimeä oikein...
« Viimeksi muokattu: 09.06.11 - klo:12:38 kirjoittanut SSpiegel »

Poissa Möysti

• Haiven
  • *
« Vastaus #68 : 12.06.11 - klo:13:52 »

Opista ei koskaan tiedä. Juurihan niiltä ilmestyi Don´t mess with Opikin  ;D Transu on kuitenkin avannut uuden kaupan, joka on nailsupplies.us  :)

Opia saa helposti tilattua täältäkin. Toimitus on nopea n. viikossa ja postikulutkin kohdallaan

http://www.angelsbeautysupply.com/cat-eng-1214553884-Nail-Care-Manicure-Nail-Polish.html

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #69 : 12.06.11 - klo:15:22 »
Mä hurahdin kräkleihin. Niin vannoin ettei ne kiinnosta ja periaatteessa eivät vieläkään, mutta olen viimeisen vuoden aikana lakannut nimettömät aina eri värillä niin aattelin että kräkletkin kävis tähän ja ne näyttävätkin kivalle pelkästään yhdessä kynnessä.
Opin Silver Shatter on kaunis vaalean lakan päällä ja ostin myös IsaDoralta ruskean ja maitokahvin sävyisen kräklen. Kultainen on ehdottomasti seuraava  :)
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 14.06.11 - klo:22:57 »
Mulla on perjantaina synttärit, enkä osaa nyt päättää miten lakkaan kynnet :D auttakaa!
Asuna mulla on tosi kiva pikkumusta ja sen kanssa aika ihanat pantterikorkkarit. Koruina ihan vaan kultaset korvikset ja meikistä tulee suht luonnollinen kun iho on jo niin kauniin päivettynyt. Tässä on mun miettimiä vaihtoehtoja, muutakin saa ehdottaa :D

- kultaiset kynnet ja peruspunaiset varpaankynnet
- kultaiset kynnet ja hotpinkit varpaankynnet
- molemmat peruspunaisina
- molemmat hotpinkkeinä

ja noihin kultaisiin aattelin, että nimettömiin vois tehdä pantterikuviota ja ehkä vinokärjen sitten varpaiden sävyllä, ja rajalle kultasia strasseja? tai jos tekee pinkit tai punaset kynnet, niin nimettömät kokonaan pantterikuviolla?

Hjälpa mig!

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #71 : 14.06.11 - klo:23:03 »
Mä sanoisin, että kultaista sekä sormiin, että varpaisiin ja vaikka nimettömiin pantterikuviot :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 15.06.11 - klo:07:58 »
^Muuten sama, mutta punaiset varpaankynnet. Tosin molemmat kultaisena voi myös olla hyvä valinta. Ei mitään punaista vinoa siihen kultaisen päälle kuitenkaan ellet ole kokeillut ja todennut hyväksi yhdistelmäksi.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 15.06.11 - klo:08:18 »
^^^Pinkkiä kynsiin ja huuliin, toisi kivasti väriä.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 15.06.11 - klo:23:50 »
Hankin Rimmelin hedelmätuoksuisen vaaleankeltaisen lakan ja Mii Laik. Esanssisitruunainen tuoksu säilyy yllättävän pitkään vaikka päälle laittaisi kultashimmerin ja päällilakankin. Oikeasti sääli etten ehtinyt ostaa mansikkatuoksuista tai appelsiinituoksuista, ovat jo loppuunmyytyjä.Onneksi järkihintaisia...  Sitruunatuoksuinen (vaalea keltainen) ainakin on todella kivan tuoksuinen ja kahdella kerroksella peittävä perusvärinen lakka (tälle on kai joku nimikekin, ei ole mitään kiilltoa tai kuultoa vaan ihan kuin tavallista maalia).
this too shall pass.