Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282383 kertaa)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #630 : 25.09.13 - klo:23:31 »
^Tilaa vaan kaimaseni ;) Itse ostin juuri ebaysta Opi Pure 18K white gold & silver top coatin! Oli pakko, se on niiiin kaunis. Ja mietin että parempi tilata nyt ennenkuin hinnat on pilvissä. 25€ postikuluineen, siitä tuli mun kallein lakka, mutta oon varma että totally worth it  <3

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #631 : 27.09.13 - klo:10:07 »
Nyt on klikattu tilaukseen molemmat - tästäkö se minunkin OPI-urani lähtee... Ensimmäisen OPIni sain vähän aikaa sitten yhdestä kynsiharrastajien miitistä, ja nyt jo kaksi tulossa lisää!
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #632 : 27.09.13 - klo:20:54 »
Mä ostin tänään ekan Isadoran Sugar Crush-lakkani, ja olen myyty! Siis aivan ihana lakka, niin intensiivinen, helposti ja tasaisesti levittyvä ja mahtavan kolmiulotteinen, hehkuva väri. Tässä Love Crush Yhdellä kerroksella:

Huomasin, että näitä on myös tulossa lisää aivan upeissa sävyissä:

http://rodeo.net/killercolours/2013/09/11/isadora-sugar-crush-nails-for-fall-2013/

Onko kellään tietoa, milloin noita voisi saada Suomesta? Onko kukaan nähnyt näitä vielä missään?

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #633 : 27.09.13 - klo:21:16 »
Mä näin noita Oulun Kaakkurin Cittarissa viime viikolla! Luulisi että on jo muuallakin, kun on jo tännekin asti eksyneet.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #634 : 27.09.13 - klo:23:32 »
Mulla on kaksi Sugar Crushia. Ocean Crush on todella upea sinivihertävä lakka. Siitä innostuneena ostin tuon Love Crushinkin, mutta siitä en kyllä innostunut yhtään niin paljon, jotenkin paljon tylsempi lakka ja tuntui sotkevan paljon helpommin. Tekisi mieli ostaa lisää mutta pelkään että ovat enemmän tuon LC:n kaltaisia kuin OC:n.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #635 : 28.09.13 - klo:00:10 »
Mulla on ocean crush ja purple crush. Ne on ihania. Pitääkin huomenna käydä etsimässä noita uusia värejä! Siellä näyttää olevan monta ihanaa. Ainakin musta on pakko saada!
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 28.09.13 - klo:07:41 »
Minulla on Diamond Crush, Sky Crush, Coral Crush ja Turquoise Crush. Koralli on vähän erilainen kuin muut, tasainen, samankokoinen glitteri, mutta kaksivärinen, korallin lisäksi myös kultaa.

Muissa on seassa vähän isompia glitterihippuja ja glitteri on yksiväristä. Olen kokeillut vasta korallin ja turkoosin, molemmat olivat minusta tosi kivoja käyttää, helppo levittää ja upea tulos kahdella, todella nopeasti kuivuvalla kerroksella. Eivätkä ole täysin tuskaisia poistaa. Tänään meinaan laittaa tuota hopeaa!

Nuo syysvärit  :l - neljä ensimmäistä pakko saada ja ehkä tuo kultainenkin!
« Viimeksi muokattu: 28.09.13 - klo:07:45 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #637 : 28.09.13 - klo:14:25 »
Yääh! Isossa omenassa oli sugar crusheista tarjolla vain vanhat värit Prismassa ja Citymarketissa. Pk-seudun havaintoja otetaan vastaan. Pakkohan niitä täällä jossakin on olla jos Oulussakin jo on. Tahtoo!

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #638 : 28.09.13 - klo:21:48 »
Itse ostin Kicksin oman sarjan Sugar Lacquers nimellä kulkevan hopeisen sokerilakan. Ihana on ja varsin sädehtivät kynnet, joita ei voinut kun vain ihailla alituisesti.  ;D Kicksin sokerisarjan tummat sävyt ovat myös todella kauniin sävyisiä. Oma hopeinen levittyi hyvin ja kuivuu nopeasti. Pysyvyyskin on mielestäni hyvä. Lakkojen poistoa pelkäsin, mutta se kävi huomattavasti helpommin kuin yleensä glitterlakkojen kanssa. Myyjä muuten vinkkasi sokerilakkojen sopivuudesta myös kärkilakkana, mikä itselleni oli ainakin hyvä lisävinkki lakan käytön suhteen.  :)

Ihanan luovaa kyllä tämä nykyinen kynsilakkojen maailma!

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #639 : 29.09.13 - klo:22:16 »
Nyt taas plääh. Jahkailin sen coral crushin kanssa, kun en yleensä tykkää oranssista. Nyt kuitenkin päätin, että haluan sen ja sehän oli loppu kaikista kaupoista, joista etsin. Onko sitä vielä jossakin jäljellä?

Edit: Mies löysi mulle ja osti <3
« Viimeksi muokattu: 30.09.13 - klo:12:44 kirjoittanut bast »

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #640 : 05.10.13 - klo:19:34 »
Herranisä tuo Opin Pure white gold & silver top coat on i-h-a-n-a! Mun yksi ihanimmista lakoista heittämällä. Sopii minkä tahansa lakan päälle, ajattelin kokeilla ainakin viininpunaisen ja taupen kaveriksi! Ostin omani ebaysta cbnailstore428-myyjältä, lakka tuli hyvin pakattuna pienessä pahvilaatikossa ja toimituksessa meni vain viikko :)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #641 : 06.10.13 - klo:10:13 »
En ole tajunnut vaaleiden läpikuultavien lakkojen ideaa aikaisemmin ollenkaan mutta sitten näin Ainokaisen kuvat Bubble Bathista ja koin valaistumisen. Olenkin miettinyt miten joillain on niin kauniit kynnet että pelkällä kirkkaalla lakalla saa tuollaisen siistin lopputuloksen....olenpa hidas  ;D Kirkas lakka mulla kun on tehnyt käsistä tunkkaiset ja kellastanut kynnet vielä kaupan päälle.

Ostin Essien Mademoisellen joka nettitutkailun perusteella näytti hyvin samalta kuin Opin Bubble Bath ja kahdella kerroksella tämä on juuri siopiva, tosi nätti lakka. Kädet näyttävät puhtailta ja siisteiltä, hiukan alastomilta tosin koska olen käyttänyt pelkkiä värilakkoja niin pitkään, kicksissä oli tosin kahta versiota Mademoisellesta myynnissä, tämä valkoseen taittava vaaleanpunainen jonka ostin ja toinen, kellertävämpi lakka. Omituista.
Raitoja käpälään!

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #642 : 06.10.13 - klo:12:02 »
Onko Sugar crushin uusia värejä näkynyt missään?

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 06.10.13 - klo:13:52 »
Olin just tän viikon alussa Helsingissä ja näin noita jossain kaupassa ihan satavarmasti, mutta harva pää kun on, niin en ihan tarkkaan muista missä! Olisko kuitenkin ollut Stockalla...

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 06.10.13 - klo:13:59 »
^ Kiitos :) Pitää huomenna mennä keskustaan etsimään. Näissä lähimmissä kaupoissa ei ole uusia näkynyt, vaikka vanhat värit on tarjolla.