Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282798 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #645 : 06.10.13 - klo:14:34 »
^ Mä ostin omani Itäkeskuksen Stockalta :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #646 : 06.10.13 - klo:17:34 »
Sugar crushin uudet värit bongattu Ison Omenan Cittarissa :) Pakko oli ostaa wine crush ja emerald crush :D

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #647 : 06.10.13 - klo:18:01 »
Mä pistin vahingossa tilaukseen OPI:n Pink of Hearts 2013:nkin... Vaikka mun Solitaire ja Minnie Style ei ole vieläkään tullut! Kerkesin jo innostua, kun Jewelylle tuli viikossa :(
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #648 : 06.10.13 - klo:22:33 »
^^ Mäkin sitten bongasin ne tuolta kauppareissulla ja ostin ihan liian monta  :-[  Mieskin oikeen vaan yllytti, että osta osta, kun kuitenkin ne pitää saada ja myöhemmin on kauhea vaiva etsiä jos loppuvat. Nyt on black crush kynsillä  <3
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #649 : 08.10.13 - klo:14:18 »
Ette ikinä arvaa, kuinka innoissani olin kun tulin koulusta kotiin ja mitäs siellä eteisen lattialla odottikaan... Mun Solitaire ja Minnie Style! Ihania ovat molemmat pullosta ihailtuna, harmiksi mun swatchaustikut mitkä tilasin ebaysta kuukausi sitten eivät ole tulleet... Pitää varmaan lakata kynnet  ::)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 09.10.13 - klo:07:28 »
Mä sain eilen ensimmäisen Sechen värilakkani, sävyä Contemporary. Ja ihastuin! :D Mukava lilaan taittava mutalieju, eli juuri sopivan masentava syksyyn. Levittyi hyvin, peitti hyvin, ei tullut mitään mitä yleensä kiireessä lakatessa tulee. Laitoin päälle Seche Vite pikakuivattajan. Onnistuin kyllä tyrimään peukkuun painaumat, mutta se oli jo odotettavissa kun kouluun lähtö oli puolen tunnin päästä lakkauksesta ja piti pukea päällekin sitä ennen. ::) Tulee kyllä varmasti hankittua lisää näitä, ainakin tämä vakuutti mut. ;)

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #651 : 09.10.13 - klo:09:40 »
Minä jo repsahdin ostamaan Sugar Crusheista kameleontin ja smaragdin, ei vaan jaksanut odottaa maanantaihin!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #652 : 09.10.13 - klo:14:19 »
^ Ne on vastustamattomia!

Mun piti pitää kynsituotteiden ostolakkoa nyt vähän aikaa kun törsäsin noiden Sugar Crushien kanssa, mutta tietenkin Nailz Crazella on 48h:n ale. Pakkohan sieltä oli tilata leimauslaattoja kun olen niitä himonnut.

Jos jotakuta kiinnostaa niin facebookista kopsattu:
"Hi everyone!
I'm back from my vacation, and I wanted to spoil you all with a little discount at the Nailz Craze store!
You can get 20% off when shopping at nailzcraze.etsy.com, just be sure to use this coupon code at checkout: HELLO20
This coupon will be valid for 48 hours from now (ends on October 10th GMT 5pm).
Hope you'll enjoy shopping!"
« Viimeksi muokattu: 09.10.13 - klo:14:22 kirjoittanut bast »
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #653 : 09.10.13 - klo:19:14 »
Mua ei nuo Isadorat kiinnosta (ainakaan vielä), mutta Opin Mariah Holiday hiekkalakat kyllä. Siinä on herkullisia sävyjä, ottaisin kaikki, mutta yritän rajata listaa järjellä enkä sydämellä  ;D
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #654 : 09.10.13 - klo:21:58 »
Tämä innostus koskee Flormarin halpislakkoja.

Ostin vastikään KoneHelsingin neonkeltaisen lakan eli Flormarin lakan Matte M15. Levittyy aika paksuina kerroksina ja siten kuivuukin tuskastuttavan hitaanlaisesti, mutta lopputulos on jännän kumimainen - sellainen kuin kuvittelisin Illamasqua Rubber lakkojen näyttävän kuvien & kuvausten perusteella.

Toinen pieni hehkutus on puolestaan Flormarin Supershine Miracle U25, siniseen sävytetty ohut hilelakka, hileet itse hehkuvat sinistä ja violettia. En saanut tätä näyttämään nätiltä oikein mitenkään, en vaaleiden lakkojen päälle käytettynä tai yksinään, mutta nyt mustan lakan päälle laitettuna tuloksena on syvä musteensininen hileinen sävy. Kiva!
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #655 : 10.10.13 - klo:07:54 »
^ Tosi moni noista Flormarin supershineistä pääsee oikeuksiin vasta mustan lakan päälle laitettuna.

Mä vain ihailen tätä OPI:n Solitairea.. Miten joku lakka voikaan olla näin kaunis!

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 10.10.13 - klo:08:46 »
No onpa se tosiaan kaunis! En ole noista Opin hiekkalakoista vielä innostunut, mutta Solitaire alkoi kutkutella kyllä...

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #657 : 10.10.13 - klo:08:48 »
On kaunis tosiaan.

Ja nuo Flormarin lakat on kyllä mun mielestä ihan huippuja hinita-laatusuhteeltaan, ikävä kyllä niiden saatavuus on Suomessa tosi huono. Itse ostin niitä Espanjasta, siellähän kyseisellä merkillä on omat kaupat, joissa valikoimaa on satoja sävyjä...

Poissa hopeareunus

• Haiven
  • *
« Vastaus #658 : 30.10.13 - klo:17:06 »
Olen varma, että joku kokeneempi osaa auttaa. Hakusessa olisi siis vaalean värinen, mutta peittävä lakka. Kokemukseni kynsien lakkauksesta rajoittuvat kahteen kertaan.  ;D Mutta apua kuinka ihania lakkoja ja kynsiä olen nähnyt, olihan se pakko aloittaa itsekin. Vinkkaisitteko siis lakkoja?

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 30.10.13 - klo:18:55 »
Kuinka vaalea? Yksi oma suosikkini on ollut Color Clubin Who Are You Wearing, se ei ole ihan perus, vaan hieman särmikäs vaalea. Peittää kahdella kerroksella:

Tummempaa vai vaaleampaa? Shimmerillä vai ilman?