Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282385 kertaa)

Poissa rhoda

• HAIRahtanut
  • rhubarb, rhubarb, scientific rhubarb
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #705 : 30.01.14 - klo:13:23 »
Olen suhteellisen lääpälläni näihin hiekkasävyihin. Kynsissä on eilen ostamaani Lumenen Gloss & Caren Hiekkamyrsky-ihanuutta. Yleensä olen enemmän nuden perään mutta näissä se kimalle jotenkin vaan viehättää. Juuri sellaista hiekkaista, ei liian metallista.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #706 : 05.02.14 - klo:09:04 »
Minäkin ostin eilen yhden Lumenen Arctic Sand-kokoelman lakan ja olen todella ihastunut. Mielenkiintoisin väri eli hiekanvaalea 39 oli loppu mutta sen sijaan kakkosvaihtoehtoani, harmaanruskeaa väriä 42 oli vielä jäljellä. Se on kynnellä vaaleampi kuin kuvittelin (tai sitten viereisissä kynsissä synkistelevä Essin lähes musta Luxedo hämää) mutta kimalle on juuri sellaista kuin toivoin, hiekkamaista. Pinnan karheuskaan ei ole liikaa vaan juuri sopiva.
Raitoja käpälään!

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #707 : 05.02.14 - klo:22:10 »
Minulla meni jotenkin syksyllä ihan ohi, että esim. Lumenelta on tullut hiekkalakkoja. Luulin, että ovat vain tavallisia glitter-lakkoja. Nyt vasta tämän vuoden puolella havahduin, kun luin jostain blogista tms. näistä lakoista. Lumenen hiekkalakkoja en ole kokeillut, mutta sen sijaan hankin Rimmelin hopeisen Shooting Starin, joka lienee aika lähellä Isadoran Diamond Crushia, mikä mulla oli ollut jo pitkään hankintalistalla. Täytyy sanoa, että on kyllä aika ihana lakka ja sopii tällaiselle kärsimättömälle lakkaajalle hyvin, kun jäljen ei tarvitse olla niin täydellistä. :) Kestävyys ei taida kyllä olla paras mahdollinen, tosin kestäisi varmaan paremmin, jos lakkaisi kynnet oikeaoppisesti kaikkine kerroksineen. Harmi vaan, kun nämä Rimmelin kuin myös Lumenen lakat ovat jo aika pitkälti poistuneet valikoimista. Tosin mun pahin kynsilakkainnostuskin on taas vaihteeksi jo ehtinyt laantua, mulla kun kynsien lakkaaminen on aina hyvin kausittaista.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #708 : 05.02.14 - klo:23:11 »
Tässä vielä parempi postaus noista edellisellä sivulla mainitsemistani Maybellinen tekstuurilakoista :)
http://www.lily.fi/blogit/saara-sarvas/loyto-color-show-crystallize

Jännä että toodella monilla merkeillä on nuo prikulleen samat sävyt. Maybelline, Rimmel, Lumene, Isadora, Kicks, melkein kaikki tekstuurilakkojen sävyt dupeja toisilleen. Nuo on kyllä ihan mahtavia lakkoja, max pari kerrosta riittää, helppo levittää, ei tarvi pikakuivattajia ja kestää todella hyvin. Mulla oli nyt yksi tekstuuri kynsillä kokonaisen viikon ja vain kahdessa kynnessä oli hyvin pieni lohkeama ja tekstuuri tietysti kuluu hieman sileämmäksi. Äärettömän helppoja ja eritoten kauniita lakkoja ovat!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #709 : 06.02.14 - klo:09:52 »
Ja lohkeamat voi KORJATA, pikku paikkausta ei huomaa ollenkaan  :ts
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #710 : 10.02.14 - klo:20:46 »
Vitsi että tykkään noista H&M:n uudistuneista lakoista! Kapeammasta korkista saa paljon paremman otteen verrattuna siihen vanhaan koko pullon levyiseen, ja sivellin on leveämpi. Vaikka äkkiseltään näyttää että se on muotoiltu ihan miten sattuu (osa karvoista on epämääräisen pituisia ainakin noissa muutamissa mitkä mulla on), niin sillä on kuitenkin tosi helppo lakata. Lakkojen koostumus on myös ihan tosi hyvä, pastellisävytkin peittävät täydellisesti jo kahdella kerroksella eivätkä raidoitu ollenkaan.

:l

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #711 : 24.02.14 - klo:11:03 »
Mä innostuin kovasti Chanelin Paradoxal dupesta: Gosh Mystical. Sävy on ihana - erityisesti siitä monisävyisestä hohteesta pidän - mutta voihan harmitus, kun Gosh ei kuivu mitenkään supernopeasti. Paras tulos tulisi kolmella kerroksella, vaikka kahdellakin saa ihan hyvän. Mutta hidas kuivuminen tekee sen, että väistämättä lakkaus painuu esim yön aikana ja kaikki hohde katoaa. Tosin mulla oli törkeän hidas kuivumaan myös päällyslakka (Kiss Start2Finish -> ei enää koskaan sitä!!), joten kunhan seuraavan kerran testaan sitä hyväksi havaitun Dermosilin päällyslakan kanssa, niin toivon, että sävy pääsisi oikeuksiinsa.

Lisäksi kun pitkästä aikaa tutkin lakkakokoelmaani, niin sieltä bongasin Max Factor'in Cappuccino-minilakan. Mietin, miksi olen ikinä moisen lakan mennyt ostamaan, mutta päätin kuitenkin kokeilla ja hitsit -> levittyy hyvin, kuivuu nopeasti ja sävy ei olekaan ihan täysverinen creme vaan on pientä hohdetta, tai ainakin todella kiiltävä päällyslakka tuo sen puolen esiin. Sävy on aivan ihana, aavistuksenomaisesti lilahtava, taupe.

P.s. Dermosilin Alus- ja päällyslakka on osoittautunut paremmaksi kuin odotin. Kissin jälkeen erityisesti ilahduin nopeasta kuivumisesta. Se on myös erikoisen ohutta, olen tottunut paksumpiin lakkoihin, mutta hyvin tekee tehtävänsä. Myös kiilto on loistava!
« Viimeksi muokattu: 24.02.14 - klo:11:07 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Omenahillo

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #712 : 03.03.14 - klo:14:02 »
Etsin tuossa Googlen avulla vastausta yhteen lakkakysymykseen ja ekojen hakutulosten joukossa oli Juurikasvu. Olisihan se pitänyt arvata. ;D En silti löytänyt haluamaani, joten laitetaan kysely tänne jonon jatkoksi.

Osaisiko kukaan enemmän lakoista tietävä kertoa saman sävyistä lakkaa kuin Kone Helsingin 809 on? Tuo on yksi lempisävyistäni, enkä ole vielä löytänyt vastaavaa mistään. Tuossa lakassa on hieman hologrammia, mutta tärkeintä olisi löytää korvaaja, jonka pohjasävy olisi sama. Hinnalla ja merkillä ei ole niin väliä.

Kaikki mahdolliset tarjoushalpatalohallit on kierretty, missä merkkiä myydään, mutta tuota sävyä ei ole löytynyt. :(

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #713 : 03.03.14 - klo:15:49 »
^ Meniskö China Glazen Hyper Haute liian pinkiksi? Aika samanlainen sävy näyttäis olevan. Tai saman merkin Electra Magenta?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Omenahillo

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #714 : 03.03.14 - klo:18:17 »
Kiitoksia. Pitääkin tutustua noihin.  :D

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #715 : 03.03.14 - klo:21:22 »
Mulla on nyt kaksi uutta H&M'n creme-lakkaa ja täytyy sanoa, että oon kyllä todella postiivisesti yllättynyt vaikka yksi aiempi (harmaa lakka) teki jo hyvän vaikutuksen. Vihreä/Envy (aavistuksen petrooliin menevä sisävalossa, mutta merenvihreä luonnonvalossa) ja Liila/Misty Plum.

Molemmissa todella runsas pigmentti! Melkein selviäisi yhdellä kerroksella, mutta kahdella tulee varmasti hyvä. Kuivuu myös mukavan nopeasti. Sivellin on hyvä tuossa Misty Plumissa, mutta harmituksekseni Envyssä harja on leikattu vinoon. Sillä saa kyllä lakattua, mutta joutuu vähän enemmän taiteilemaan. En jaksa reklamoida sen kummemmin, joskin täytyy laittaa palautetta, että ei sivellinongelmat pilaa hyviä lakkoja!

4.3.14 klo 21:57:

Pulma. Mä tuun hulluksi kun en saa auki yhtä Color Clubin lakkaani: se jäi viime kesänäkin käyttämättä, kun en saanut auki, mutten silloin jaksanut kovin paljon laittaa yritystä siihen, kun en lakkaillut muutenkaan juuri lain, mutta nyt mun on pakko saada se käyttöön! On niin paras kesälakka! Sitä lakkaa on ilmeisesti siis kuivunut kierteisiin kunnolla, mut onko mitään toivoa tai jopa konstia saada sitä vielä auki?
« Viimeksi muokattu: 05.03.14 - klo:19:11 kirjoittanut Jouana »
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #716 : 04.03.14 - klo:22:03 »
Mää oon saanu auki kuuman veden alla.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #717 : 04.03.14 - klo:22:14 »
^^ Laita lakkapullo ylösalaisin vesilasiin, ja lasiin kuumaa vettä (niin kuumaa kuin hanasta tulee) sen verran että pullon korkki on kokonaan vedessä. Odota viitisen minuuttia. Pitäisi aueta. :)

Eikä muuten kannata "kylmiltään" väkisin vääntää esim. kumihanskojen voimalla, pullon kaula saattaa katketa.
« Viimeksi muokattu: 04.03.14 - klo:22:19 kirjoittanut Ophelia »

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #718 : 04.03.14 - klo:22:15 »
^^^ "Korkkiosaa" voisi tosiaan pitää kuuman veden alla, jotta se laajenisi vähän. Jos kovettuneeseen lakkaan pääsee "korkin" alta yhtään käsiksi, niin sinne voi yrittää kaataa vähän poistoainetta, jotta se pehmenisi. Paras neuvoni on kumihanskat, siis perinteiset siivous/tiskihanskat tai vastaavat. Ne kädessä kun vääntää, niin johan on pitoa ja enemmän hyötyä käsivoimista!  :)
1cFii, oma väri.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #719 : 05.03.14 - klo:19:12 »
Kiitos teille kaikille loistavista neuvoista!! Menen heti laittamaan vesilasiin :D