Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282810 kertaa)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #720 : 07.03.14 - klo:00:59 »
Hei ihmiset, mikä on teidän mielestänne paras nudelakka?

Mulla on nudelakkoja mm. OPIlta, Chanelilta ja Essieltä, ja ne ovat kaikki enempivähempi huonoja. Sävyt vaativat niin paljon kerroksia, että aina tulee tökittyä vähintään joku kynsi jossain kohtaa ruttuun, kun hirviökerrokset eivät kuivu koskaan.

Haluaisin sellaisen, joka olisi suht peittävä kahdella kerroksella, pysyisi hyvin (esim. Chanelin Jade Rosen pysyvyys on ihan surkea, alkaa lohkeilla heti) ja tietysti olisi sävyltään mahdollisimman kaunis, väljällä akselilla luonnonvalkoisesta vaaleanpunertaviin ja beigeihin. Onkohan olemassa?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #721 : 07.03.14 - klo:08:47 »
Zoyan nudelakoissa on minusta useitakin parilla kerroksella peittäviä nudesävyjä. Minulla on itselläni koko Touch-kokoelma vuodelta 2011, noissa on vähän shimmeriä, mutta mainioita lakkoja. Swatchejakin löytyy netstä hyvin, sopivan sävyn löytäminen tilaamalla ei pitäisi olla mahdotonta.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #722 : 07.03.14 - klo:14:00 »
Essien Topless & Barefoot tai vähemmän punaisempi Sand Tropez on mun lemppari nudeja. Uusin Cocktails & Coconuts on myös nätti, kaikki toimii kahdella kerroksella.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #723 : 12.03.14 - klo:19:53 »
Mikähän sävy tää Essien lakka on?
http://www.pinterest.com/pin/224335625162744860/

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #724 : 12.03.14 - klo:20:07 »
^ Veikkaisin Pink-a-boo, omani näyttää samalta, mikäli tossa vaaleanpunaisen päällä ei ole erikseen shimmer-lakkaa.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #725 : 12.03.14 - klo:20:13 »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #726 : 10.04.14 - klo:11:05 »
Hei mites te jotka omistatte OPI Shattereita, kauan ne on hyvänä kestäneet? Oon tätä joskus aiemminkin udellut, kai yleisesti halkeilulakoista, mutta kiinnostaa, kestääkö OPI yhtään kauempaa hyvänä. Eilen lakkailin Black Shatterilla ja oon sitä neljästi käyttänyt, niin vielä on hyvää ja ravistelen pullon aina hyvin ennen käyttöä. Auttaako noihin ohenne yhtään? Ajattelin ainakin kokeilla, kun Silver Shatter on mulle tulossa ja ois nyt kiva joku 10-20 kertaa saada käytettyä, kun mitään dollarin lakkojakaan ole...mulla on eBaysta kultainen ja punainen, jotka maksaneet joku 2 € posteineen kappaleelta, ne on paljon juoksevampia, paremmassa kunnossa ja ohuempia ja toimivat hyvin. Jos OPI meneekin nopeasti huonoksi, niin en sitä toiste enää osta vaan noita eBay-halpiksia, kun laatukin on hyvä. Mä siis käytän halkeiluista sävyjä musta (OPI), hopea (OPI) ja kultainen (eBay). Kirkkaanpunaista (eBay) myös joskus valkoisen päällä, jotta saan tehtyä bloody nailsit :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #727 : 11.04.14 - klo:19:15 »
Härreguud miten ihanan sävyisiä sinisiä pilkkuja LA Girlin sinisessä Splatterissa on! :-* Lakkasin muihin kynsiin mintunvihreällä Splatterilla ja nimettömiin sinisellä. Siniset oikein loistavat, ihan kuin jotkut timantit! <3 Ainoa miinus että nyt nämä mintunvihreät näyttävät tosi plääh -tylsiltä sinisten vieressä. ;D Mulla on nämä Splatterit nyt pinkkinä, minttuna ja sinisenä. Ai mikä hilelakkafiksaatio...

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #728 : 17.04.14 - klo:02:05 »
^Joo, kuvaketjuun lisäämäsi kuvan perusteella täytyy yhtyä ihailemaan sinisten hileiden loistetta <3

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #729 : 21.05.14 - klo:19:03 »
Ostin testiin Lumenen Gel Effect kynsilakan ja ah, tämähän on aivan ihana!  :-*  Laitoin pohjalle aluslakan ja sitten kaksi kerrosta Gel Effectiä. Lakkapullo on tosi pieni (vain 5 ml) ja sivellin näyttää ensi alkuun aika pienelle ja paksulle ja huonolle, mutta se itseasiassa toimii yllättävän hyvin. Leveille ja isoille kynsilleni sain parilla vedolla sopivasti lakkaa, pienempikyntiselle riittää varmasti yksi harjanveto. Lakka levittyy huippuhyvin, ei minkäänlaisia raitoja tai paakkuja vaan todella tasainen lopputulos. Lakka myös kuivuu hyvin nopeasti ilman pikakuivattajaakin ja lopputulos on todella kiiltävä ja tasainen ja geelimäinen, kuten Lumene lupaakin. Mun on varmaan pakko käydä ostamassa pari sävyä lisää... Hintaa näillä taisi olla 5,90 euroa Sokoksella.

Nyt jään vain kiinnostuksella odottamaan kuinka hyvin tämä kestää kynsissä, mulla on niin lohkeilevassa ja huonossa kunnossa kynnet että jos tämä kestää muutaman päivän hyvänä niin hurraa! En laittanut nyt päällyslakkaa ollenkaan kun halusin testata tuon kuivumisnopeuden ilman päällyslakkaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #730 : 07.06.14 - klo:15:59 »
Tuleeko kellekkään mieleen mitään ruusukullan sävyistä lakkaa kaupoilta? Selektiivistä tai markettikamaa?

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #731 : 07.06.14 - klo:18:29 »
^Oisko Orlyn Rage yhtään sinne päin mitä haet?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #732 : 07.06.14 - klo:18:53 »
Lumenen Gel Effect kynsilakoista olen lukenut hyviä käyttäjäkokemuksia blogeista (olivat niin positiivisia), mutta näköjään ovat ihan ostamisen arvoisia, kuten Hunajapupu kirjoitti.

Minua kiinnostaa se CC-kynsilakka, mikä kuuluu tuohon sarjaan. Olen pitkästä aikaa mieltynyt luonnollisen sävyisiin kynsilakkoihin. Tuo CC-kynsilakka korjaa kynnen sävyä, antaa nuden sävyn. Olihan sarjassa ihan kiva viininpunainen tms. sävykin.
« Viimeksi muokattu: 07.06.14 - klo:20:41 kirjoittanut Kristiina »

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #733 : 07.06.14 - klo:20:30 »

Oikein nätti,mutta meillä päin ei sitä kaupasta saa  :(

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #734 : 07.06.14 - klo:21:05 »

Oikein nätti,mutta meillä päin ei sitä kaupasta saa  :(

No voi harmi! Mä ostin omani minipullona Stockalta; oisko Stockan Beautyäkään, johon vois tilata?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.