Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282806 kertaa)

Poissa Missy

• Tukkaguru
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #75 : 16.06.11 - klo:07:29 »
^Mä hankin tuon saman keväällä ja en saa sillä tasaista lopputulosta sitten millään.  :-\ Olisi kiva kesäsävy mutta en tiedä, miksen saa toimimaan. Hankin sitten Isadoran keltaisen lakan myös enkä saa sillä yhtään sen parempaa tulosta. Outoa, koska yleensä lakat on levittynyt helposti ja hyvin.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #76 : 19.06.11 - klo:01:06 »
Synttärikynsissä päädyin loppujen lopuksi hotpinkkiin ja nimettömiin tein kultaiset pantterit. :)
« Viimeksi muokattu: 06.07.11 - klo:13:50 kirjoittanut Hunajapupu »

Kunis

• Vieras
« Vastaus #77 : 19.06.11 - klo:21:51 »
Aijai, ihastuin half moon manicureen. Nyt täytyy äkkiä opetella tekemään. Mielestäni puolikuut ei kovin suurina kuitenkaan näytä hyviltä.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #78 : 21.06.11 - klo:18:26 »
^ Nytpä tiedän tuonkin mallin nimen. :D Tuo kynsityyli on kyllä ihana kun vain osaisi, näköjään pitäisi olla sellaiset tietyt tarrat tuollaistenkin tekoon(?). Vanhoista elokuvista joskus tuon tyylin bongasin ja vitsit miten erilaiselta punainenkin lakka näyttäisi noin levitettynä. Voiskohan YouTubessa olla vaikka ohjetta, täytyypä katsoa. :)

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
« Vastaus #79 : 21.06.11 - klo:18:46 »
Hiphei!

Kasvatin itselleni kynnet joita ei siis useisiin vuosiin ole ollut ja voitte kuvitella ettei lakkojakaan kaapista löydy..
En haluais ihan tuurilla ostella lakkoja joten olisko teillä arvon naiset suositellla hyviksi havaittuja merkkejä joista aloittelijan olis hyvä lähteä?
1b Fii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 21.06.11 - klo:20:29 »
Ooh, Mavalan uudet kesävärit ovat ihania!

Kaikissa on joko hentoista shimmeriä tai hieman helmiäistä. Pakko varmaan putsata tämänhetkiset huonosti lakatut kynnet ja ottaa yksi uusi väri käyttöön. Ostin kaikki muut paitsi tuon vaaleanpunaisen  ;D.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 21.06.11 - klo:21:54 »
^ Nytpä tiedän tuonkin mallin nimen. :D Tuo kynsityyli on kyllä ihana kun vain osaisi, näköjään pitäisi olla sellaiset tietyt tarrat tuollaistenkin tekoon(?). Vanhoista elokuvista joskus tuon tyylin bongasin ja vitsit miten erilaiselta punainenkin lakka näyttäisi noin levitettynä. Voiskohan YouTubessa olla vaikka ohjetta, täytyypä katsoa. :)

Yhdessä half moon tutorialissa käytettiin aputarroina kirjakaupasta saatavia reiänreunatarroja eli niitä joilla vahvistetaan rei'itetyn mapitettavan arkin reikäkohdat. Pyöreitä pieniä rinkelinmallisia läpinäkyviä. Saa kirjakaupoista eikä maksa juuri mitään ja paketti on iso. En ole vielä testannut (tarroja löytyy).

Minä käytän ranskalaisen manikyyrin teossa tylysti sähköasentajan eristysteippiä, liima ei ole liian vahva ja se taipuu eli saa tehtyä kaarevaa reunaa, Nitto-teippi maksaa euron verran / rulla (markettien työkaluosastot, rautakaupat).

Half moon manicuren yksi iso etu on siinä että kasvuraja ei ole niin ilmeinen eli jos pidät moon-osan ihan paljaana ja värikäs lakka muualle niin se pysyy hyvän näköisenä todella pitkään pienellä kärkifiksauksella.
this too shall pass.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #82 : 21.06.11 - klo:22:02 »
^ Meillä on noita töissä kauhiat määrät, pitääkin seuraavan kerran ottaa käyttöön eikä heitellä roskiin.

Minä ostin Mavalan uutuuksista Moon Greyn, ihana vaaleanharmaa shimmerillä, Khaki Vintagen, vihertävä harmaa shimmerillä, Rose Shellin, en ole kokeillut, mutta nätti on ja Vanillan, sitäkään en ole viel kokeillut, toiv ei raidoitu.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 22.06.11 - klo:07:47 »
Minä olen tehnyt puolikuita poistamalla lakkaa pyöreäreunaisella siveltimellä ja tehokkaalla lakanpoistoaineella. Jäljestä tulee minusta tällä tavalla todella siistin näköistä - ja puolikuun kokoon ja muotoon voi helposti vaikuttaa. Tein tästä tekniikasta tutorialin blogiin joskus:

http://thedoorinmywardrobe.com/2010/03/give-me-the-half-moon/

Henrietta: markettilakkojen parhaimmistoa on minusta nuo Mavalat (tosin ostelen lähinnä kausisävyjä kun se perusvalikoima on minusta niin tylsä) ja Rimmel. Hyvä hinta-laatusuhde: Color Club ja Misa. Opin lakat ovat hyviä ja tilaten niitä saa myös kelpo hintaan. Essie on hyvä myös (nudesävyisssä etenkin on valikoimaa, monen mielestä Essiellä on parhaat ranskislakat, saatanpa itsekin olla sitä mieltä), ja Zoyan lakoista olen itselleni löytänyt muutaman helmen. Seppälässä myytävä Models Own on kiva, kirkkaita värejä ja lakat ovat runsaspigmenttisiä.
« Viimeksi muokattu: 22.06.11 - klo:14:06 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #84 : 22.06.11 - klo:19:14 »
^Tuohon tyyliin oon itse tehnyt ranskiksen, sivellin vaan on tasapäinen. Täytyykin joskus pidemmillä kynsillä testata tuota half moonia, kiitos vinkistä Lila!
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #85 : 26.06.11 - klo:01:39 »
Eih! Kynsilakkojen ostaminen netistä on kamalaa!
Vaikka joskus ostaisi purkin nähtyäänkin jonkun kynsilakan niin ei voi koskaan tietää miltä se oikeasti näyttää kynnellä. Olen nyt katsonut swatchit jo miljoonasta paikasta useampaankin (kymmeneen) China Glazeen, mut en siltikään osaa oikein päättää. Nyt olen päässyt listaan

first mate (navy)
starboard (vihreä)
knotty (beigehkö?)
kaikki kolme siis Anchors Away -kokoelmasta

ruby pumps (ilmeisesti oikein klassikkopunainen...)
strawberry fields (vadelmainen punainen)
flyin' high (turkoosi)

läpikuultavista (sinihehkuisista?) pinkeistä
jetstream
tantalize me
encouragement

Nyt pohdin, että jättäisinkö sitten nuo pinkit pois, vaikka kyllä erityisesti tuo jetstream kiinnostaisi. Anchors Away -kokoelmasta en voi luopua (ne kaikki sävyt oli melkoisen ihania!). Sitten tekisi mieli vielä jotain oranssiakin.  :( Päätösten tekeminen on tuskaa!

Mun sävyarviot on muuten sitten hirveitä, että ei arvostella siellä!  :P

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 27.06.11 - klo:14:49 »
^Mä en tosta Jetstreamista oo tykännyt hirveesti, vaatii miljoona kerrosta peittääkseen. On jäänyt aika käyttämättömäksi. Ruby Pumps taasen on ihana glitterjoululakka, varmaan menis koristeluihinkin. Mun koristelutaidoilla ja laiskuudella sekin on jäänyt vain tuon joulun ajan lakaksi.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #87 : 30.06.11 - klo:08:57 »
Onko kellään antaa vinkkiä, onko millään sarjalla kivoja hologrammilakkoja?

Tykkäsin Opin DS-lakoista ihan hirveästi, mutta kun niitä ei saa enää mistään, ei ainakaan niitä värejä mitä itse haluaisin. Joissain nettikaupoissa niitä vielä on, mutta ei koskaan niitä ihanimipia värejä. Niiden valmistus on kai jo lakkautettu.

Onko kenelläkään kokemusta esim. Sally Hansenin hologrammilakoista? Tai muiden sarjojen? China Glazen lakoista en oikein tykkää, joten älkää ehdottako niitä.

Poissa Aurelle

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 30.06.11 - klo:10:49 »
^Kannattaa kysäistä Tompalta (eli 8ty8Beautysta) maililla, löytyisikö haluamiasi OPI-sävyjä.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #89 : 01.07.11 - klo:08:51 »
Ok, kiitos vinkistä!