Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282508 kertaa)

Poissa Louna

• HAIRahtanut
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #750 : 24.08.14 - klo:12:59 »
Mä ostin Lumenen CC nail concealer-lakan, ja en tiedä sattuiko mulle nyt joku maanantaikappale kun tuota on kehuttu, eikä mun oma toimi yhtään, vai enkö vain osaa levittää sitä. Lakka tuntuu olevan paksua, kuivaa jankkia josta jää raitoja ja välillä tuntuu heti kynnelle päädyttyään kuivuvan paksuksi klimpiksi, joka venyy rumasti kun koittaa levittää. Sivellin pysyy sellasena yhtenä klönttinä, eikä ne harjakset yhtään levity. Koitin lakata pari kertaa kynnet sillä, ja yhdellä kerralla toisen käden kynnet jäivät ihan siisteiksi, silloinkin tuli raitoja mutta ne katosivat kun lakka kuivui.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #751 : 24.08.14 - klo:20:52 »
Onko teillä suosituksia laadukkaasta kultaisesta ja valkoisesta kynsilakasta? :) Poikaystäväni sisko on innostunut kynsienlaitosta ja toivoi joululahjaksi hinta-laatusuhdeeltaan hyvää kultaista (ei hippuja tai glitteriä) kynsilakkaa sekä valkoista kynsilakkaa.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #752 : 24.08.14 - klo:21:06 »
^ Monet tykkää Gina Tricotin valkoisesta, itse en ole kokeillut. Oon tykännyt Essien Blanc:ista, välillä tarvitsee kolme kerrosta, useimmin kaksi.
Kultainen on vähän kinkkisempi, mutta sävynä varmaan useimmalla merkillä tasaisen hyvä. OPIn Gwen Stefani kokoelman Love.Angel.Music.Baby on kaunis hileetön, satiininen, himmeä kulta.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #753 : 25.08.14 - klo:20:20 »
^^Tuo MerGirlin suosittelema OPI:n Gwen Stefani Love.Angel.Music.Baby on todella kaunis kultainen lakka, käytin sitä juuri itse ekan kerran ja ihastuin saman tien. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #754 : 25.08.14 - klo:20:27 »
^^ ja ^ kiitos paljon avusta! Taidan kommenttienne perusteella ostaa tuon OPI:n lakan sekä Gina Tricotin valkoisen lakan joululahjaksi :) Osaatteko muuten sanoa mistä OPIa kannattaisi ostaa? Onkohan se Tallinnassa edullisempaa vai kannattaisiko suoraan tilata jostain ulkomaisesta nettikaupasta?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #755 : 25.08.14 - klo:21:18 »
^ Omani ostin Cesarsshopista, mutta sitä ei enää ole. Ebaystäkin varmaan löytyy.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #756 : 26.08.14 - klo:23:36 »
Haluaisin löytää talveksi jonkin syvän tummanpunaisen lakan, jonka sävy olisi lämmin tai neutraali, eli syvä viininpunainen tai vähän ruosteeseen tai ruskeaan päin. (Ihoni on käsistä hyvin persikkainen, ja sinertävät sävyt näyttävät ihan hirveiltä...) Lisävaatimuksena on, ettei lakka sisällä formaldehydiä tai tolueenia. Niin ja joo, pitäisi vielä löytyä ihan tavarataloista tai Kicksistä tai vastaavista. Mulla on Essien Bordeaux, joka on tummuusasteeltaan kiva, ja värikin sinne päin, mutta siinä on liian sinertävä pohjasävy. Sattuisiko kellään olemaan ehdotusta?
1cFii, oma väri.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #757 : 27.08.14 - klo:00:14 »
^ Olisko Orlyn Moonlit Madness? Tosin ehkä enemmän netraali, muttei ainakaan sinertävä eikä sisällä noita myrkkyjä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #758 : 27.08.14 - klo:01:03 »
^ Googlasin heti, näyttää muuten aika kivalta (ehkä vielä vähän liian kylmältä), mutta en tajunnut sanoa, ettei saisi olla shimmeriäkään... :P Mulla on Essien Thigh High, joka muistuttaa paljon tuota, ja väri on kyllä kaunis, mutta en vaan tule shimmerin takia käyttäneeksi, se ei jotenkin vain istu muhun ollenkaan. Kiitos vinkistä joka tapauksessa! Tuleeko mieleen mitään shimmeritöntä vaihtoehtoa? Ainakaan Essien ständeissä en ole nähnyt enää noita tummimpia punaisia oikein ollenkaan.
1cFii, oma väri.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #759 : 27.08.14 - klo:01:12 »
^ Eli tarkennan cremeäkö kaipaat, etten suosittele taas jotain ihan pieleen? :D
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #760 : 27.08.14 - klo:01:35 »
^ Creme, jelly tai crelly, ei oo niin väliä (tykkään kaikista), kunhan ei sinerrä eikä ole shimmeriä! :) Ja sori tosiaan nuo vajaat pohjatiedot...
« Viimeksi muokattu: 27.08.14 - klo:01:58 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #761 : 27.08.14 - klo:15:19 »
Opin Skyfall-collectionissa oli lämminsävyinen burgundinpunainen, ja se näyttääkin oleva kokoelman nimilakka: http://www.the-nail-network.com/2012/10/opi-skyfall-collection-swatchesreview.html

Tuota saanee vielä ainakin eBaysta.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #762 : 27.08.14 - klo:15:36 »
^ Ihana sävy tuossa Skyfallissa! Mutta plääh, kun mun tarttis löytää jotain ihan paikan päältä, ja olikos ne OPI:t kuitenkaan vapaita formaldehydistä ja tolueenista..? (Noviisi täällä...)
1cFii, oma väri.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #763 : 27.08.14 - klo:15:38 »
On ne nykyisin three-free! - vielä suomalaisen maahantuojan sivulta "OPI kynsilakat eivät sisällä DPT:tä, tolueenia eikä formaldehydiä."
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #764 : 27.08.14 - klo:15:46 »
^ Ai, no sehän on hienoa! :) Onko se vähän sattumanvaraista, mitä sävyjä tavarataloista löytyy, vai onko niillä joku selkeä vakiovalikoima? (Pitäisi varmaan tässä kohtaa osata googlata itse! :P) Mahtaisiko vakiona tai syksyn uutuutena olla mitään sopivaa..? Tosin taitaa kaikilla uutuuksillakin aina vähän kestää se Suomeen saapuminen...

Edit. Pyrähdinkin tuossa Sokoksen OPI-ständillä pikaisesti ohi mennessä, ja tummimmat shimmerittömät punaiset näyttivät olevan hätäisellä vilkaisulla Big Apple Red ja OPI Red tjsp, ei siis yhtään syvän tummanpunaista.
« Viimeksi muokattu: 27.08.14 - klo:20:35 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.