Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282393 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #765 : 17.10.14 - klo:12:06 »
Onpa outo juttu jos Opin perusvalikoimassa ei ole kunnollista tummanpunaista???

Testasin tosiaan tuon Isa Doran Peel Off Basen - ja se kyllä toimii - vähän liiankin hyvin  ;D. Vähän painetta kynnelle ja lakkalevy suorastaan luiskahtaa kynnen pinnalta pois. Aamun tosi kevyiden remonttihommien jälkeen (kunnon käsineet kädessä tietenkin) lakka oli oikeassa kädessä jäljellä enää kahdessa sormessa  ::). Eli sopii lähinnä siihen käyttöön, kun juuri tiettyä iltaa varten nykäisee kynsiin glitterit - ja tietää, ettei mitään räpeltelyä ole tiedossa ennen H-hetkeä. Kiva juttu muuten tuossa pohjassa on se, että minusta se tasoitti kynnen pintaa paremmin kuin moni varsinainen ridge filler. Ja ihanaa, kun kynsi ei ole lakan poiston jälkeen yhtään kärsineen oloinen. Kyllä tälle varmasti jonkin verran käyttöä löytyy.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #766 : 17.10.14 - klo:15:49 »
Joo on vähän hassua näiden tummanpunaisten kanssa, kun ainakin Sokoksen Essie-hyllystäkin on hävinnyt se Bordeaux, eikä niistäkään riveistä siis löydy mitään A-Listin ja Wickedin välistä, joista kuitenkin toinen on peruspunainen ja toinen melkein musta. No, on mulla sentään vielä viimetalvista Bordeaux'ta jäljellä, ei ihan ideaali mutta menee se sentään viininpunaisesta.
1cFii, oma väri.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #767 : 17.10.14 - klo:18:05 »
Onpa outo juttu jos Opin perusvalikoimassa ei ole kunnollista tummanpunaista???

Testasin tosiaan tuon Isa Doran Peel Off Basen - ja se kyllä toimii - vähän liiankin hyvin  ;D. Vähän painetta kynnelle ja lakkalevy suorastaan luiskahtaa kynnen pinnalta pois. Aamun tosi kevyiden remonttihommien jälkeen (kunnon käsineet kädessä tietenkin) lakka oli oikeassa kädessä jäljellä enää kahdessa sormessa  ::). Eli sopii lähinnä siihen käyttöön, kun juuri tiettyä iltaa varten nykäisee kynsiin glitterit - ja tietää, ettei mitään räpeltelyä ole tiedossa ennen H-hetkeä. Kiva juttu muuten tuossa pohjassa on se, että minusta se tasoitti kynnen pintaa paremmin kuin moni varsinainen ridge filler. Ja ihanaa, kun kynsi ei ole lakan poiston jälkeen yhtään kärsineen oloinen. Kyllä tälle varmasti jonkin verran käyttöä löytyy.

Tuo on todella hyvin toimivaa.  ;) Olen kerran kokeillut tuota aluslakkaa ja vaikka teen kevyttä toimistotyötä, niin kolmesta kynnestä oli lakat kadonneet lounasaikaan mennessä. Lopuista kynsistä lakka irtosi kevyellä rapsutuksella.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #768 : 20.10.14 - klo:15:02 »
Lumenekin on lähtenyt mukaan mattalakkahommeleihin, syksyn väreinä on kaksi mattapintaista ja kaksi Frosted Pearl-pintaista - ovat siis käytännössä mattapintaista helmiäislakkaa. Ostin Frosted Pearl Aamuinen sade -lakan ja matan vaalena, jonka nimi ei nyt tule mieleen. Jälkimmäinen on mitäänsanomaton ja yhdellä kerroksella myös aika raidoittuva, varmaan pimppaan sen jollain vanhalla mineraalilla.

Mutta tuo Frosted Pearl on aivan ihana nudelakaksi, väri ei raidoitu ja yhdellä kerroksella saa himmeinä hohtavat My Nails But Better - tyyppiset kynnet - tykkään lakasta melkeinpä eniten näin, kun tippi vielä näkyy utuisesti. Kaksi kerrosta peittää täydellisesti, mutta nudevaikutelma vähän kärsii. Lakka myös tasoittaa kynnen pintaa hyvin - ja kuivuu hetkessä. Todellinen pikakaunistaja hätätilanteeseen. Pitää varmaan testata se toinenkin Frosted Pearl, jos se olisi vielä himpun lämpimämpi sävyltään kuin tämä, niin olisipa täydellistä!
« Viimeksi muokattu: 20.10.14 - klo:15:09 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #769 : 20.10.14 - klo:19:34 »
^Katselin myös noita Frosted pearl -lakkoja, mutta ostin sitten Frosted matt -lakan Pilvipouta. Olen vähän vierastanut noin vaaleita lakkasävyjä, mutta tämä on aika kiva. Jännä, miten lakkapinta näyttää märkänä aika epätasaiselta, mutta kuivuttuaan onkin tasainen ja peittävä. Toinen ostamani Lumenen Gel effect -lakka on Hiekka hehkuu, joka on aivan ihana kimalteinen sävy. Punaisten ohella tällaiset erilaiset hopean sävyt on mun tämän hetken lemppareita.  Ihmetyttää, että jostain syystä hullaannun näköjään syksyisin kynsilakkoihin. Voisin viettää kaikki päivät netissä tutkailemassa eri lakkasävyjä. ;D
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #770 : 20.10.14 - klo:20:46 »
^^Tuo Aamuinen sade on aivan ihana! Minun oli pakko ostaa se, kun olin nähnyt sen äidilläni. Mikä parasta, se on hyvin samanvärinen, kuin kaikkien aikojen suosikki nudelakkani OPI:n You're a doll  :l

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #771 : 21.10.14 - klo:11:54 »
Mullakin on Aamuinen sade, olen ollut siihen erittäin tyytyväinen! Suorastaan täydellinen nudelakka, jossa on hieman jippoakin kuitenkin, ettei ole mitäänsanomaton. Myöskään laadusta ei ole naputtamista, vaikka olen vannoutunut OPI-tyttö tavallisesti.  :) :ts

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #772 : 22.11.14 - klo:00:57 »
Joskus vuosia, vuosia sitten käytin todella paljon lakkaa, joka oli läpikuultavan violettia. Se oli jonkinlainen kynsien valkaisulakka ja uv-valossa kynnet oikein hehkuivat ihan kuin kynsissä olisi ollut uv-lakkaa. Lakka teki kynsistä todella nopeasti huolitellun näköiset ilman, että kynsiä tarvitsi muuten laittaa erityisesti. Olen yrittänyt etsiä samanlaista lakkaa ja törmäsin onneksi IsaDoran Nail Whitener -lakkaan, joka on läpikuultavan valkoista ja lakka tekee nopeasti ja helposti kynsistä huolitellun näköiset. Ohjeessa sanotaan, että kerroskin lakkaa riittää, mutta laitoin kaksi kerrosta ja päälle vielä pikakuivattavan lakan ja kynteni näyttävät kuin niihin olisi tehty oikein luonnolliset geelikynnet maltillisella ranskalaisella manikyyrillä, eli your nails but waaaaay better! Tykkään lopputuloksesta ihan hirmuisesti  :-* !

Poissa Silta

• Haiven
  • *
« Vastaus #773 : 20.12.14 - klo:19:57 »
Pääkopassa jyllänyt kynsimasis on näköjään selätetty, ainakin Henkkamaukan alesta kotiutui lakkoja eurolla kipale, ja pakkohan se oli heti laittaa kynnet kuntoon. Mä niin rakastan halpaa lakkaa.  ;D Jostain syystä mikään Opin /Essien/indiemerkin syys- tai talvikokoelma ei ole inspannut, toivottavasti keväällä julkaisivat jotain mielenkiintoista.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #774 : 26.12.14 - klo:23:43 »
ellen olisko toi sun vuosia sitten käyttämäsi lakka ollut Mavalan Mava-White? Mä käytin sitä joskus ja muistaakseni se oli just tuollaista. Ja Trindillä on vastaava Nail Brightener, sitäkin mulla tais olla joskus. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #775 : 28.12.14 - klo:14:11 »
Lumene Gel Effect sävy "Pionimeri" on kyllä nätti sävy kynsissä. Tämä on hennon vaaleanpunainen lakka, mutta kuitenkin niin vaalea, että en tiedä voiko sanoa edes vaaleapunaiseksi... Kun laittaa vielä kirkkaan päällyslakan, niin tulos on huoliteltu.

Tykkään Lumenen vaaleista lakoista, näillä saa aika tasaisen tuloksen, ottaen huomioon miten vaikeaa se on (ainakin minulle) vaalean sävyn ollessa kyseessä. Ne levittyvät jotenkin huonommin, kuin tummemmat sävyt. Sävystä on vaikeampi saada tasainen, kuin tummemmalla sävyllä.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #776 : 28.12.14 - klo:19:47 »
ellen olisko toi sun vuosia sitten käyttämäsi lakka ollut Mavalan Mava-White? Mä käytin sitä joskus ja muistaakseni se oli just tuollaista. Ja Trindillä on vastaava Nail Brightener, sitäkin mulla tais olla joskus. :)

Mulla on hatara muistikuva, että lakka olisi ollut L'Orealin, mutta ihan satavarma asiasta en ole. Lakka ei näkynyt kynsillä juuri ollenkaan minään värinä, eikä se peittänyt yhtään, mutta kynnet näyttivät todella valkoisilta lakan kanssa ja UV-valon alla kynnet hehkuivat sinisinä ;D . Ostamani IsaDoran lakka tekee kynsiin vaaleahkon pinnan ja auringonvalossa se näyttää hiukan violetilta, mutta valkaiseva efekti ei ole ihan niin tehokas kuin siinä edesmenneessä L'Orealin (?) lakassa oli.

Poissa Kira

• HAIRahtanut
« Vastaus #777 : 29.12.14 - klo:14:30 »
^ Mulla on samanlainen hatara muistikuva, että mullakin olisi ollut tuollainen vaaleanlilan läpinäkyvä lakka joka tosiaan kirkasti kynnenkärjet valkosiksi. Ja että se olisi ollu lorealin. Siinä taisi olla se korkki valkoinen mun muistin mukaan.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #778 : 01.01.15 - klo:01:35 »
^Minäkin muistan tuon lakan ja korkki oli minustakin valkoinen.

Tämä on varmaan sen uudempi versio, en tiedä onko tätä(kään) enää myynnissä:
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #779 : 01.01.15 - klo:16:48 »
^Jaa niin toi, kyllähän mä tonkin muistan! ;D Eikös Lorkun lakat uusiutuneet kaikki, ei kai tota oo, ellei sitten siinä uudessa linjassa ole vastaavaa. Mut ne Mavalan ja Trindin kyllä pitäis olla edelleen. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii