Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282505 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #780 : 01.02.15 - klo:21:26 »
Vitsit mä tykkäsin Lumenen gel effect, frosted matt efect kynsilakasta!  :l Just laitoin kynsiin viimeiset lakat pullosta. Mulla oli tätä sävyssä pilvipouta, ja aion kyllä ostaa toisenkin pullon tätä lakkaa. Mä olen kyllä tykännyt muutenkin Lumenen gel effect kynsilakoista, mulla on tällä hetkellä 5 tämän sarjan kynsilakkaa ja näissä on kyllä kohdillaan hinta/laatu suhde.  :ts

Milläköhän muulla merkillä olisi kohtuuhintaisia mattapintaisia kynsilakkoja? Nyt tällä hetkellä tuntuu olevan saatavilla normikaupoissa lähinnä kiiltäviä lakkoja/geelilakkoja mutta mattalakkoja ei pahemmin näy. Joku karkkisävyinen mattalakka olisi aivan ihana, vinkkejä?

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #781 : 01.02.15 - klo:21:45 »
Mattapinnanhan saa lakkaamalla minkä tahansa lakan päälle mattalakkaa :) Näitä mattapäällyslakkoja on mm. Mavalalla ja Essiellä ja monella muullakin sarjalla. Essieltä tulee nyt kevätkokoelma jossa on mattalakkoja mutta ne ovat sellaisia hillityn värisiä. Mulla itsellä on W7-merkin Suede Effect-lakkoja joita oon Mimaxin verkkokaupasta ostanut, niitä on pari kirkkaampaakin sävyä :)

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #782 : 06.02.15 - klo:10:54 »
Essieltä tulee nyt kevätkokoelma jossa on mattalakkoja mutta ne ovat sellaisia hillityn värisiä.

Se Essien Cashmere Matte- kokoelma ei ole Essien kevätkokoelma. Kevätkokoelma tulee vielä erikseen, ja sitäkin ennen tulee Resort 2015 -niminen kokoelma. :)

Itse tilasin kolme mattalakkaa viime viikolla Ebaysta. Pitäisi ensi viikolla tulla.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #783 : 06.02.15 - klo:14:23 »
Mattapinnanhan saa lakkaamalla minkä tahansa lakan päälle mattalakkaa :) Näitä mattapäällyslakkoja on mm. Mavalalla ja Essiellä ja monella muullakin sarjalla. Essieltä tulee nyt kevätkokoelma jossa on mattalakkoja mutta ne ovat sellaisia hillityn värisiä. Mulla itsellä on W7-merkin Suede Effect-lakkoja joita oon Mimaxin verkkokaupasta ostanut, niitä on pari kirkkaampaakin sävyä :)

Kiitti vinkeistä! Essieltä eikä W7 merkiltä kummaltakaan löytynyt oikein sen sävyistä mistä pitäisin. Tuosta mattapäällyslakasta mä en tiennytkään, sellainen täytynee ostaa seuraavaksi.  :ts

Poissa Fishbones

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • Sukupuolikapinallinen
« Vastaus #784 : 25.02.15 - klo:23:53 »
Mä oon aikaisemmin tykännyt Gina Tricotin lakoista, osittain halvan hinnan vuoksi, mutta myös kivojen värien vuoksi. En sit tiiä onko koostumus vaihtunut vai mikä tökkii, mutta uudemmissa lakoissa jää kuivuttuakin tosi kumimainen tuntu, eikä oo mitenkään tavatonta, että lakka kuoriutuu yhtenä kumisena palana kynnestä :( Mut eipä noita tosiaan hinnalla ole pilattu, harmittaa vaan ku vanhemmat, mutta ei niin kivat lakat kovettui tosi hyvin...

Mun ois tarkoitus ostaa Lumenen Gel Effect "hopeahiekkaa" kun ensiviikolla tulee rahaa (tai ehkä jo sitä ennen, pitäähän kaverin valmistujaisiin laittaa kynnet hienosti ::) ). Mulla on ollut viimeaikoina joku ihme hinku hopeaglitteriä kohtaan, ennen kaikkea kynsilakkamuodossa. Ja hopeahiekka näyttää vain niin täydelliseltä <3

Edit. never mind, syypääksi paljastui käyttämäni alus-ja päällyslakka. Onneksi on toinenkin joka näyttäisi toimivan paremmin, tuota ei-niin-toimivaa voi varmaan käyttää yksinään,
« Viimeksi muokattu: 07.03.15 - klo:10:30 kirjoittanut Fishbones »

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #785 : 06.03.15 - klo:09:56 »
Mitäs täällä ollaan mieltä Isadoran ja Dependin "geeli"lakoista? Blogeista ainakin löytyy hyvinkin erilaisia mielipiteitä. Toisilla tosiaankin kestää lakkaus hyvänä sen luvatun 7 pv ja toisilla taas lähti lakat lohkeilemaan jo päivässä.

Mulla on nyt Isadoran Iced Coffee kynsillä ekaa päivää ja toistaiseksi tykkään. Lakka oli helppo levittää, päällyslakka kuivui jopa Secheä nopeammin, lakka jättää kauniin kiiltävän pinnan ja tässä vuorokauden aikana ei ole tullut vielä kulumaakaan, vaikka esim. kylvetin ipanan, tiskasin, jne. Sävykin on kaunis harmaanruskea hennolla shimmerillä. Hyllyssä odottaa myös klassisen punainen Scarlet Red, joka lähtee kokeiluun seuraavaksi.

edit. OPIlla ja Konadilla taitaa myös olla vastaavat kokoelmat. Niistäkin saa kertoa kokemuksia!
« Viimeksi muokattu: 06.03.15 - klo:12:24 kirjoittanut naanna »

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #786 : 06.03.15 - klo:20:59 »
Ostin äitille tuota Isadoraa koska sillä pysyy lakat niin huonosti. No ei pysy tuollakaan paria päivää enempää. Nyt talvella ei olla kokeiltu kun se tarvitsee sen auringon kuivuakseen, vai tarvitseeko?
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #787 : 08.03.15 - klo:07:43 »
^Mun tietolähteiden mukaan ei tarvitse.  ;D Ihan keinvalossa itsekin lakkasin ja nopeasti kuivu.

Mullakin alko tulemaan tuolla Isadoralla kärkikulumaa kolmantena päivänä ja nyt neljäntenä on jo muutama pieni lohkeama. Eipä ole kestävyys ihan sitä luvatun 7 päivän luokkaa.  :P

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #788 : 12.03.15 - klo:22:14 »
Ostin Isadoran geelipäällyslakan ja värilakan sävyssä Coral Crush. Lakkasin eilen tuolla, tänään on pientä kulumaa kynsien päässä (aamupäivällä yhdessä kynnessä, nyt lähes jokaisessa). Neutraalin lakan kanssa tää menis ilman korjailua vielä ihan hyvin, mutta jos tällaista kirkkaanpunaista haluaisi vielä huomennakin käyttää, pitäisi kyllä korjailla. Mulla on harvoin tarvetta mihinkään viikon kestävään lakkaukseen, kun mielellään vaihtelen usein enkä saa töissä pitää kynsilakkaa, mutta jos olisi, ei tästä nyt varmaan siihen olisi. Aika huonosti mulla pysyy normaalistikin lakat, ei tää missään nimessä huonoimmasta päästä ole, mistään kynnestä ei ole isoja paloja lohjennut. Kuivui melko nopeasti myös ilman pikakuivattajia ja kauniin kiiltäväksi, siitä plussaa.

Tuo Coral Crush on tosi ihananvärinen kyllä.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #789 : 17.03.15 - klo:09:06 »
Onpa pettymys! Tämä Lumenen Gel effect -mattalakka on mennyt aivan tuhottoman paksuksi liisteriksi, kun pullo ei ole vielä edes puolillaan. Mulla on mm. sävy Aamuinen sade, jota olen paljon käyttänyt. Olen sitä koulukuntaa, joka inhoaa repaleisia/epäsiistejä lakkauksia, joten inhottaa, kun eilen huolella laitetut lakkaukset nyt kuoriutuvat joka kynneltä ja pitkä päivä edessä.  :# Taidan ostaa jatkossa vain Opin lakkoja, niille mulla ei ole tapahtunut yhtään mitään paksuuntumista, vaikka on käytettynä ostettujakin.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #790 : 17.03.15 - klo:19:11 »
^Minulla ei ollut juuri tuo mattalakka, mutta Lumenen Gel effect-lakka vaaleassa sävyssä. Tästä ei ole edes kauaa kun sen ostin, eikä mikään lakka ole mennyt tällaiseksi paksuksi liisteriksi kuten tämä. Roskiin meni. Harmi, koska ko. lakka on muuten niin hyvä käytössä.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #791 : 22.03.15 - klo:17:21 »
Onko kahdella kerroksella peittävä, kauniisti levittyvä pastellinen vaalea mintunvihreä creme-lakka pelkkä urbaanilegenda vai onko tällänen ihan oikeasti olemassa?  ;D

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #792 : 22.03.15 - klo:19:33 »
^Jos sävy vaan täsmää, niin kokeile L'Orealin Color Riche -lakoista Pistachio Drage -sävyä! Löytyy marketeista, hinta n. 5-6 euroa. Yllätti minut!
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #793 : 23.03.15 - klo:09:56 »
Ja ooh, miten ihana sävy  :l
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #794 : 26.03.15 - klo:11:02 »
Tuo Lorkku on mulle ehkä iha aavistuksen liian vihreä ja liian vähän minttuinen. :/

Yllättäen löysin kätköistäni ikivanhan Rimmelin Peppermintin ja tämähän toimii kuin tauti! Peitti hyvin kahdella kerroksella ja sävy on just nappi. Lähes dupe Essien Mint Candy Applelle, mutta hurjan paljon parempi laadultaan.  :ts