Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282382 kertaa)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #795 : 12.04.15 - klo:22:06 »
^Mä ostin juuri tuon Mavalan Jelly Grapen ja se on kyllä tosi nätti violetin sävy pienellä shimmerillä mutta koostumus on aika outo. Peitti omat kynnet kyllä kahdella kerroksella mutta lakka on paksua ja jotenkin vähän saman tyylistä kuin geelilakka, sitä piti ottaa tosi reilusti sutiin ja lakka ikäänkuin kerääntyi kynsien kärkiin. Laitoin päälle Seche Viten ja se sitten kutisti vielä lakkaa varsinkin kärjistä vaikka "suljen" kynnen kärjenkin aina lakalla. No, kyllä sillä lakattua sai onneksi :>
Ostin myös Rimmelin Sweetie Heart-kokoelman hailakan vaaleanpunaisen mutta se ei oo vielä päässyt kynsille.
Odottelen tässä myös kahta OPI Hawaii-kokoelman lakkaa jotka on olleet seurantakoodin mukaan jo viikon Suomessa mutta eivät sitten ole löytäneet vielä perille..

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #796 : 03.05.15 - klo:12:03 »
Osaako kukaan vinkata, mistä saisi ostettua parhaimpaan hintaan A England -merkin lakkoja?

edit- Kiitos, MerGirl! Pistänpä tuonne tilauksen.
« Viimeksi muokattu: 04.05.15 - klo:18:05 kirjoittanut Polina »
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #797 : 03.05.15 - klo:16:42 »
^  Itse oon viimeks tilannu Hypnotic Polishin alesta.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #798 : 04.05.15 - klo:13:53 »
^Olin tulossa kysymään juuri tuohon liittyen, että mistä saisi A-Englandia. ;D

Tällä hetkellä omasta kokoelmasta puuttuu täysmusta lakka, jossa ei ole mitään hilehippua tai muutakaan ylimääräistä pigmenttiä lisättynä. Koska en nyt oikein tykkää hamstrata ihan kaikesta kaikkea niin olen nyt pähkäillyt noiden välillä, että mikä noista olisi kaikista toimivin.

A-England: Camelot
Essie: Licorise
Opi: Black Onyx
Orly: Liquid Vinyl

Onko kenelläkään kokemusta jostakin  noista tai useammasta, että mikä noista olisi tällä hetkellä ehkä se paras?

Tuota Essien lakkaa näkyy ainakin paljon kynsilakkablogeissa ja se ilmeisesti toimii leimauksissakin mainiosti. Toisaalta tuosta A-Enkusta on myös tosi hyvät arviot ja ilmeisesti tuo lakka on koostumukseltaan aika kelpo tavaraa. Opi ja Orly on ehkä tällä hetkellä noista sellaiset joka jättää eniten kylmäksi, mutta nekin voisivat olla vaihtoehtoja, jos en nyt saa tuota Camelottia tai Licorisea hankittua mistään järkevästi.

En keksi oikein miltään muulta merkiltä, vaikka melko monella merkillä kai tuollaista perusmustaa sävyä löytyy. Mieluiten tosin haluaisin mahdollisimman ison pullon, ettei tarvitsisi heti olla miettimässä mitä seuraavaksi.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #799 : 04.05.15 - klo:16:10 »
^  Mulla on Essie ja Opi ja näistä Essie eurosudilla on ehdottomasti kätevin , kahden kerroksen lakka.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #800 : 07.05.15 - klo:18:23 »
Hei kynsigurut! Onko Opilla tai Essiellä dupea Orlyn Basket Caselle? Rakastan tuota barbiepinkkiä säyvä, mutta laatu ei oikein innosta.  :-\

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #801 : 08.05.15 - klo:19:47 »
^Mulla on OPIn If You Moust You Moust, Minnihiirikokoelmaa, näyttää mun silmään varsin samantyyppiseltä. Vai onkohan tämä vähän vaaleampi? Swatchikuvista on välillä niin vaikea tulkita, kun valo vaikuttaa niin paljon. Enihuu, tämä on ainakin ollut hyvää laatua, ebaystä ainakin näyttää saavan tätä ihan hyvin ja huokeasti.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #802 : 18.05.15 - klo:13:46 »
Multakin löytyy tuo Moust ja mun mielestä se on tuota Orlya vaaleampi.  :-\ Laadustakaan en eirtyisemmin tykkää, kun vaatii ainakin mulla kolme kerrosta peittääkseen. Värisävy on kyllä aivan mahtava!

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #803 : 18.05.15 - klo:14:19 »
Mulle tuli mieleen OPIn Kiss Me on My Tulips (tai Hey Baby, joka on ainakin pullossa aika samanvärinen kuin Tulips).

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #804 : 19.05.15 - klo:12:38 »
Kiss me on my Tulips löytyy multa myös (pinkkien lakkojen hamstraaja ilmottautuu :D ), mutta se taas on musta tummempi ja aavistuksen lämpimämpi sävyltään kuin tuo Orly. Pinkkejä lakkoja on tosiaankin melko vaikea vertailla pelkkien swatch-kuvien perusteella.  :-\

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #805 : 22.05.15 - klo:13:44 »
Mä löysin markettireissulla yllättäen mielettömän kivan kesäsävyn L'Orealin Color Riche -lakoista, Flamingo Pinkin. Kylmän sävyinen neonkoralli, jos jotenkin yrittää luonnehtia. Tarpeeksi klassinen, mutta ei kuitenkaan ihan peruspunainen, ja sopii tosi hyvin mun ihon sävyyn. Monien lakkojen kanssa mulla helposti näyttää sormien iho kynnen vierestä luonnottoman punertavalta, mutta tämä on yksi niistä joiden kanssa ei.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #806 : 28.05.15 - klo:00:35 »
Olisiko jollain mielessä hyvää kultalakkaa, joka vastaisi jotakuinkin OPIn sävyä Goldeneye, mutta olisi kalpeampi, vähemmän keltainen?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #807 : 28.05.15 - klo:08:48 »
^Olisiko F.U.N Lacquer - PAY DAY sinne päin?

http://www.cesarsshop.fi/lacquer-p-5606.html
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #808 : 28.05.15 - klo:17:13 »
^Se on ihana! Vähän hintava vaan. Täytyy miettiä. Kiitos.  :)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #809 : 29.05.15 - klo:11:35 »
Onko joku törmännyt vielä Lumenen gel effect sarjan mattalakkoihin kaupoissa, vai ovatkohan jo poistuneet kokonaan valikoimasta?
Mä tykkäsin varsinkin sarjan lakasta sävyssä pilvipouta ja edellinen pullo vetelee nyt viimeisiä, saakohan tätä vielä jostain ostettua? Paikallisessa Citymarketissa eikä Prismassa ollut, niin alkoi epäilyttämään olenko vähän myöhässä ja haikailen poistuneen sävyn perään.  :(