Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282390 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #810 : 29.05.15 - klo:15:21 »
^ Voi höh, tätä mä pelkäsinkin.  :( Pitänee käydä katsastamassa vielä nuo halpakaupat, jos sattuisi käymään tuuri ja löytyisi tuota lakkaa.
Tää on kyllä ärsyttävää, että just kun löytää kivan tuotteen niin sitten sitä ei enää saakkaan mistään.  >:(

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #811 : 30.05.15 - klo:15:12 »
Kokeilin tuossa ensimmäistä kertaa Idun Mineralsin lakkaa. Ostamani sävy on Kunzit. Koostumus on ohuehkon notkea ja tasaisesti levittyvä. Kahdella kerroksella sain sellaisen pinnan kuin halusin, mutta yksikin olisi ollut ihan siisti läpikuultavaksi. Ei rantuja millään kerroksella. Kuivui melko nopeasti. Yhtä hyvä koostumus kuin suosikeissani Essieltä, ei jättänyt juuri mitään toivottavaa. Värivalintaan en ole ihan yhtä tyytyväinen. Luulin, että sävyssä olisi mukana häivähdys korallia, mutta ainakin omaa ihoani vasten tämä on kyllä (edit. luonnonvalossa) ihan puhdas baby pink. Ei ole ihan mun juttuni. Taidan jättää tämän talveksi, silloin nämä viileämmät pinkit kelpaavat mulle ihan hyvin. Laadun puolesta kuitenkin ihan priimatavaraa.
« Viimeksi muokattu: 30.05.15 - klo:15:26 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #812 : 09.06.15 - klo:21:35 »
Olisiko jollain mielessä hyvää kultalakkaa, joka vastaisi jotakuinkin OPIn sävyä Goldeneye, mutta olisi kalpeampi, vähemmän keltainen?

Kävisikö Essencen The Gel Nail Polish, sävyssä 44 on air? Ostin itse tänään ja tuli sun kysymys mieleen. :D On ainakin edullinen ja ilmeisesti nämä on ihan hyviä, hinta oli n. 2 euroa. ;)

3a F ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #813 : 11.06.15 - klo:17:06 »
^Onpa kaunis kultasävy! Pitääkin katsoa tuota seuraavan kerran Tokmannilla käydessä jos tarttuisi mukaan. :)

Mä ihastuin nyt kaupoissa olevaan kalpean vaaleanpunaiseen, kimaltavaan sävyyn 52 Valon juhlaa ja mietin, pitäisikö jo nyt hamstrata varastoon toinen pullo, kun tämäkin kuuluu kesäkokoelmaan...
Kannattaa hamstrata nopeasti, tuo oli jo joissain kaupoissa loppu kun viime viikolla katselin. Löysin tuota Stockalta ja ostin tuon itsellenikin, vielä en ole ehtinyt kokeilla kynsille mutta kaunis sävy kyllä! Ostin myös tuosta Lumenen kokoelmasta sävyn 53 joka on upea shimmerinen pinkki, herkullinen kesäsävy.  :-*
« Viimeksi muokattu: 15.06.15 - klo:19:36 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa helmikuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #814 : 15.06.15 - klo:17:04 »
Lumenen CC-lakkaa kokeiltu nyt kaks kertaa. Tykkään periaatteessa tuloksesta, mutta mulla ainakin vaati kolme kerrosta ennen kuin sain tasaisen pinnan JA jo tokana päivänä tuli lohkeamia  >:( Ei siis tunnu kovinkaan laadukkaalta tuotteelta enkä varmaan osta uudestaan.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #815 : 16.06.15 - klo:08:46 »
Lumenen CC-lakkaa kokeiltu nyt kaks kertaa. Tykkään periaatteessa tuloksesta, mutta mulla ainakin vaati kolme kerrosta ennen kuin sain tasaisen pinnan JA jo tokana päivänä tuli lohkeamia  >:( Ei siis tunnu kovinkaan laadukkaalta tuotteelta enkä varmaan osta uudestaan.

Itse ostin Lumenen Gel Effect -lakoista kaksi sävyä, Pionimeri ja Huureharso. Pionimeri on sellainen nätin vaalea pinkki, mutta piti tosiaan laittaa 3 kerrosta, ennen kuin näytti hyvältä. 1-2 kerrosta näyttää kynnellä vain sellaiselta läpinäkyvältä normilakalta.

Tosi nätti ja tykkään. Nyt neljäntenä aamuna tuli isompi lohkeama. Kestäisi varmaan pidempään, jos jaksaisin käyttää päälilakkaa  ;D Otan tänään pois ja kokeilen Huureharsoa, joka on luonnonvalkoinen.

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #816 : 16.06.15 - klo:12:07 »
Mulle on kertynyt jo aika monta Lumenen Gel Effect -lakkaa ja pääosin olen ollut niihin varsin tyytyiväinen. Uusimpana pinkki Poutapäiviä-sävy, joka kestää todella hyvin. Ostin ensimmäiset Opi-lakkani jokin aika sitten (10 kpl pakkaus minilakkoja), eikä ne mun mielestä kestä ainakaan sen paremmin.

Onko joku törmännyt vielä Lumenen gel effect sarjan mattalakkoihin kaupoissa, vai ovatkohan jo poistuneet kokonaan valikoimasta?
Mä tykkäsin varsinkin sarjan lakasta sävyssä pilvipouta ja edellinen pullo vetelee nyt viimeisiä, saakohan tätä vielä jostain ostettua? Paikallisessa Citymarketissa eikä Prismassa ollut, niin alkoi epäilyttämään olenko vähän myöhässä ja haikailen poistuneen sävyn perään.  :(
Harmi kyllä, että nuo  Lumenen kokoelmat tuntuu häviävän niin nopeasti pois markkinoilta. Matta-lakkoja olisin minäkin voinut hamstrata useammankin. Mulla on just tuo Pilvipouta myös ja se on osoittautunut oikein päteväksi lakaksi.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #817 : 16.06.15 - klo:16:42 »
Lumenen Gel effect -mattalakkoja kaipaaville vinkiksi, että kurkatkaa nyt alennusmyyntien alettua kosmetiikkaosastojen ale/poistolaarit! Ainakin Espoossa oli Stockmannilla muutama kappale Lumenen mattalakkaa poisto/alemyynnissä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #818 : 18.06.15 - klo:21:08 »
Stockmannilla oli Lumenen Gel Effect-lakat alennuksessa, ja ostin kaksi uutta sävyä; Omenan tuoksua (sävy 22) ja Runoni (sävy 2.)

Omenan tuoksua on raikas peruspunainen, kesään sopiva. Levittyy kauniisti ja peittää hyvin. Ei mitään huonoa sanottavaa tämän laadusta.

Runoni on kylmään taittava haalea pinkki sävy, joka tasoittaa kynnen väriä, ei tee mitään huomattavaa eroa värillään. Tämäkin on ihan laadukkaan oloinen. Minulla on ollut myös sävy Pionimeri, joka levittyy mielestäni huonommin. Pionimerta joutuu laittamaan useamman kerroksen, jotta se näyttää hyvältä. Runoni menee yhdelläkin kerroksella, ja on siistin näköinen.

Nyt alkaa tuntumaan kyllä siltä, että olen jo niin täynnä näitä nuden ja hillityn värisiä lakkoja, että kaipaan oikeasti väriä! Siksi ostinkin tuon punaisen lakan, sellainen pitää aina olla :).

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #819 : 08.07.15 - klo:17:51 »
Noi Lumenen Gel Effectit on kyllä tosi hyviä peruslakkoja, mulle ei ole osunut vielä yhtään hutia kohdalle. Lumenen punaisista mulla on sävy Herukoita, joka on aika kirkas punainen, ja peittää mulla riittävästi jo yhdellä kerroksella. En ole kauheasti muita kynsilakkoja pitkään aikaan katsellutkaan, kun nää Gel Effectit toimii niin hyvin ja saatavuus on mitä parhain. Eipä sillä, tällä kynsilakankäyttötahdilla ei tarvitse kauheasti uusia lakkoja hankkiakaan. Nyt mulla on viikko sitten tuolla punaisella lakatut kynnet. Kärjet ovat ottaneet pientä osumaa ja yhdestä kynnestä lähtenyt pala lakkaa kynnen tyvestä, mutta mitään isompia paloja lakasta ei ole lähtenyt. Varpaissa sama lakka, näyttää vastalakatulta aavistuksenomaista "juurikasvua" lukuunottamatta. Päällä on jompi kumpi Mavalan pikakuivattaja, en ikinä muista kumpi on parempi, joten sudin satunnaisesti jommasta kummasta purkista. :D

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #820 : 11.04.16 - klo:17:17 »
Minulla on ollut melko hiljainen kausi kynsilakkojen ostelun suhteen, onhan noita jo kertynyt. Mutta nyt olen tehnyt pari tilausta I Love Nail Polishiin, kaupat Etsyssä https://www.etsy.com/shop/ILoveNP ja muuten vaan netissä http://www.ilnp.com/ - ja nämä on kyllä mahtavia! Useimmat värit peittävät kahdella kerroksella, kesto on keskimääräistä parempi jopa ilman alus- ja päällyslakkaa, värit ovat upeita, tilaus tulee salamannopeasti todella hyvin pakattuna postiluukusta mahtuvaan kivaan boksiin. :ts
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #821 : 12.04.16 - klo:19:21 »
ILNP on kyllä tosi kiva brändi! Nuo kolme Hypnotic Polishilta ostettua lakkaa mitä itsellä on (Musicbox, Pink Mimosa, Mega X) ovat kaikki olleet todella hyvälaatuisia. Nyt kevättä myöten nuo holopläjäykset pääsevät vielä paremmin oikeuksiinsa. Himoitsen noita uusimman kokoelma jellyjä tällä hetkellä, vaikka yritän jonkinlaista ostolakkoa noiden lakkojen suhteen pitää. ;D

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #822 : 10.06.16 - klo:18:04 »
Pitää kehua Trind kynsilakan vaaleanpunaista sävyä. Yksi kerros riittää, ei tee raitoja, on kestävä. En laittanut alus- enkä päällyslakkaa. Suosittelen tätä, jos etsii sitä vaaleaa sävyä, joka ei tee pinnasta raidoitetun ja epätasaisen näköistä.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #823 : 11.06.16 - klo:12:52 »
^Mulla on noista Trindin värillisistä kynnenvahvistajista (tarkoititko Kristiina värillistä kynnenvahvistajaa, vai ihan värilakkaa?) ihan päinvastainen kokemus, raidottui ihan hulluna, kahdella kerroksella sai edes jotenkin siedettävän lopputuloksen eikä kestävyydessäkään ollut hurraamista. Tosin tästä on useampi vuosi aikaa, voi olla että koostumusta on uudistettu.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #824 : 13.06.16 - klo:07:36 »
Mulla sama kokemus tuosta sävytetystä kynnenkovettajasta (jos siis puhutaan samasta tuotteesta) että raidoittui jotenkin ärsyttävästi, ei levittynyt kauniisti. Pitääkin kokeilla taas uudelleen.

Luottotuote on se Trindin alkuperäinen, maidonvaalea kovettaja, se näyttää kynsissä todella hyvältä ja kestää ah niin hyvin. Paras kovettaja ikinä.