Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282357 kertaa)

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #825 : 24.06.16 - klo:16:17 »
Komppaukset kahdelle edelliselle. Se Trindin Nail Repair on jotakin aivan huippua, mutta oikein muut Trindin tuotteet eivät ole vakuuttaneet. Huonoin kokemus taisi olla merkin tavallinen aluslakka, jolla glitterisimmät kynsilakatkin kuoriutuivat laattoina irti päivässä. :(

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #826 : 25.06.16 - klo:09:50 »
Trindin kynsibalsami on todella hyvää tavaraa, jos kynnet ovat kuivat ja liuskoittuvat. Voi käyttää myös ennen lakkausta, toisin kuin kynsiöljyjä. Aivan luottotuote.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #827 : 25.06.16 - klo:11:01 »
Trindin nail magic bufferi on paras viila jota olen käyttänyt kynnen tasoittamiseen ja kiillittamiseen. Auttaa mulla myös palon kynsien liuskottumiseen, saan hiottua liuskat pois ennen kuin ne repeää isommaksi. Pitääpä kokeilla myös tuota balsamia :)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #828 : 01.07.16 - klo:20:58 »
^Mulla on noista Trindin värillisistä kynnenvahvistajista (tarkoititko Kristiina värillistä kynnenvahvistajaa, vai ihan värilakkaa?) ihan päinvastainen kokemus, raidottui ihan hulluna, kahdella kerroksella sai edes jotenkin siedettävän lopputuloksen eikä kestävyydessäkään ollut hurraamista. Tosin tästä on useampi vuosi aikaa, voi olla että koostumusta on uudistettu.

Tarkoitan sitä värilakkaa. Oho, onpa erilainen kokemus! Tämä kestääkin kynnellä hyvin, kaikin puolin hyvä lakka. En laita aluslakkaa tämän alle, koska olen huomannut, että se ei vaikuta mitenkään lopputulokseen. Väri on ilman aluslakkaakin tasainen.

Edit. Tässä kuva kyseisestä lakasta http://www.trind.com/fi/products/trind-caring-color-cc106
« Viimeksi muokattu: 02.07.16 - klo:11:04 kirjoittanut Kristiina »

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #829 : 03.03.17 - klo:19:06 »
ILNP Super Juiced  :l  - jösses sentään mikä BLURPLE! ILNP on heittämällä yksi suosikkejani kynsilakkamerkeistä, holot ja aivan eiryisesti Ultra Metallicsit ihan huippuja, jellyt supereita. Ultra Metallicsit näyttävät glittereiltä, mutta ovat helpompia poistaa ja muutenkin sileämpiä, pinta on jotain tasaisen metallin ja glitterin väliltä - ja näissä on ihania holoefektejä. Jos tykkää duochromeista, niin myös ne ovat UPEITA. Minulle ne eivät maistu kuin joskus harvoin, joitain poikkeuksia on.

Luxplussalta saa Ciateja tosi sopuhintaan. Muutaman tilasin ja aion testata huolella. Kiva värivalikoima, cruelty free - ja ne kauniit pullot  :l .

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #830 : 03.03.17 - klo:19:08 »
^ Mistä tilaat ILNP:tä? Mulla olisi pari merkin lakkaa ostoslistalla, mutta ainakin Etsyssä postikulut on aika hurjat...

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #831 : 03.03.17 - klo:19:12 »
Etsystä tilasin, ilnp.com:in postarit taisivat olla vieläkin kovemmat. Etsyssä ei postarisumma moninkertaistu useampia lakkoja tilaamalla. Lähettävät nämä erittäin kivasti pakattuna, rasiaan, jossa on muistaakseni viidelle pullolle sopiva muovinen insertti. Todella nopean toimituksen saa vastineeksi postareille!

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #832 : 03.03.17 - klo:19:19 »
Ok, ehkä mun täytyy vain antaa periksi noille postarille ja tehdä tilaus. Itse himoan Pink Mimosa ja Juliette -lakkoja...

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #833 : 03.03.17 - klo:19:36 »
Juliette on  <3 <3 <3 <3 <3  - ihan must!

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #834 : 04.03.17 - klo:16:55 »
Hypnotic Polish myy ILNP:ää, ei oo pahat postarit, uutuudetkin ovat näköjään tulleet.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #835 : 05.03.17 - klo:01:10 »
^Suurkiitos MerGirl vinkistä, tuolla on nyt alekoodikin tarjolla ja postitus Alankomaista.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Paikalla Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #836 : 15.09.17 - klo:22:50 »
Pari yleiskysymystä. Mistä johtuu kuplat lakatuissa kynsissä? Onko vika aluslakassa, itse lakassa vai pikakuivattajassa?

Haussa myös hyvä vaaleanpunainen nudelakka. Ostin Essencen lakan, mutta se on hiukan turhan vaalea. Isadoralla muistaakseni oli hyvä. Kaipaan läpikuultavaa mutta selvästi (lämpimään) vaaleanpunaiseen sävähtävää nudelakkaa. Lisäksi kaipaan vaaleanpunaista helmiäislakkaa.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #837 : 16.09.17 - klo:10:17 »
Oma kokemukseni kuplista on se, että alemmat kerrokset eivät ole kuivuneet vielä riittävästi. Jotkut lakkayhdistelmät ovat selvästi muita herkempiä kuplimaan. Ohuenohuet kerrokset ja riittävä välikuivattelu kerrosten välillä tuntuu ratkaisevan ongelman aina.

Suosikkini hohtelevista nudevaaleanpunaisista on ehdottomasti NCLA:n Nudes Volume II https://www.google.fi/search?q=ncla+nudes+volume+2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjxsIGKk6nWAhVDKpoKHQnmAogQsAQIJw&biw=1306&bih=803

Ei tosin ole helmiäinen, vaan shimmeri. Varsinaisista helmiäisistä tulee mieleen Opin My daddy's the king, joka on aivan hämmästyttävän tasaisen jäljen tekevä helmiäinen, miksi kaikki helmiäislakat eivät toimi näin? Mutta on aika vanha sävy - ja ehkä enemmän persikkainen, en tiedä saatavuudesta.

Paikalla Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #838 : 16.09.17 - klo:12:32 »
^ Kiitos vastauksista Lila! Kuplien kanssa tosiaan varmaan on kuivattelusta kyse, oon nimittäin varsin kärsimätön lakkaamisen kanssa. Musta Essencen lakat saattaa kuplia herkemmin, samaa ongelmaa nimittäin ei käynyt Kicksin lakan kanssa.

Tuo Opi on kaunis mutta kyllä turhan hintava Ebayssa, pitänee jatkaa etsintöjä. Tuo NCLA vaikutti kiinnostavalta. Ehkä tsekkaan myös Kicksin värivalikoiman, koska mulla on yksi niiden lakka ja tykkään harjasta kovasti.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #839 : 17.09.17 - klo:10:04 »
Opin sävylle löytyy näköjään tuoreempi samantyyppinen, Humidi-tea. On ehkä vähän tummempi, mutta näyttää yhtä hyväkäytöksiseltä helmiäisnudelta.