Kirjoittaja Aihe: Kynsilakat ja kynsifriikkeily  (Luettu 282381 kertaa)

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
Vs: Kynsilakat ja kynsifriikkeily
« Vastaus #90 : 01.07.11 - klo:17:55 »
Ooh, Mavalan uudet kesävärit ovat ihania!

Tämä kyllä taitaa olla kevätkokoelma.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 01.07.11 - klo:19:12 »
Voi hyvinkin olla, nyt se tosin vasta oli tullut lähisokokselle... ...ne pastellit olivat siellä jo aikaisemmin...

Vähän jotenkin himottaisi nuo Zoyan nudevärit, vaikka en edes ole nudekynsien perään...

2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #92 : 01.07.11 - klo:19:25 »
^Onpas ihan mielettömän nättejä nudesävyjä!  :P Onko tuo siis jokin uusi minikokoelma vai mikä tuo on, en ole nähnyt noita aiemmin?

Tuo Mavalan kevätkokoelmakin oli tosi kaunis, olisin voinut ottaa siitä kaikki lakat. Olen kuitenkin ollut nyt kynsilakkojen ostolakossa kun en käytä nykyisiäkään juuri lainkaan ja niitä löytyy monta laatikollista.  ::)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 01.07.11 - klo:19:30 »
Zoyan kesäinen minikokoelma, löytyy jo hyvin esim. eBaysta. Scrangie swatchasi tuon ja siitä innostuin... ...jotenkin tuollainen pieni määrä helmiäistä toimii näissä tosi hyvin:

http://www.scrangie.com/2011/05/zoya-touch-collection-nudes-for-summer.html
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Armada

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 01.07.11 - klo:21:37 »
Oon ihan hämmästynyt Dependin lakasta 227. Aivan mielettömän hyvä levittyvyys ja peittää jo yhdellä kerroksella ja ihana turkoosi kesäsävy. Lueskelin kuitenkin että kaikki Dependit ei ole laadultaan samaa tasoa. Onko jotakin säännönmukaisuutta siinä minkälaisilta lakoilta osaisi odottaa vastaavaa laatua ja mitkä on susia?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 01.07.11 - klo:22:02 »
Mä en syty Zoyan uusista nudeista. En vaan osaa kuvitella minkään niistä sopivan mun ihonväriin eikä mikään niistä aiheuta ihastusta muutenkaan. Pitäisi melkein livenä nähdä ja kokeilla ennen ostopäätöstä.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 02.07.11 - klo:22:01 »
^Stockalla oli kassalla se display ainakin vielä pari päivää sitten - tosin ei siinäkään muistaakseni ollut Rose Shelliä.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 03.07.11 - klo:10:15 »
Mun havaintojen mukaan noi Mavalat myytiin äkkiä loppuun, mutta jostain syystä ne kaupassa änkee telineeseen kaikkia vanhoja lakkoja.

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 09.07.11 - klo:00:01 »
Miksi kynnet pitäisi viilata lyhyiksi, eikä leikata saksilla jos ne kuitenkin viilaa sen jälkeen? Jostain luulen lukeneeni, että kynnet pitäisi viilata, ei leikata. Minkä takia näin on jos se on näin?
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #99 : 09.07.11 - klo:20:17 »
^ Mä ainakin aina leikkaan ensin, jos kynnet on pitkät ja lyhennän ihan lyhyiksi. Viilaamisessa menisi ikuisuus. Mulla on kuitenkin aika kaarevat ja kovat kynnet, joten leikatessa pitää olla vähän varovainen ettei kynsi halkea, muuten en usko että leikkaamisesta mitään haittaa voisi olla.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 13.07.11 - klo:01:37 »
Ovatko muut jo bongailleet Kone Helsinki -kynsilakkoja? Mä törmäsin näihin tänään Tarjoustalossa. Valmistaja on Formal ja lakkapulloissa on pieni Kone Helsinki -tarra kyljessä. Hintaa huimat 1,99e/kpl. :D Mukaan tarttui sävyt 356 (vaaleanpunainen lähes nude), U16 (violetti) ja U22 (vaalea kulta). Sävyjä oli ihan sairaasti ja oli tosi vaikea valita vain muutama ostoskoriin. En ole vielä ehtinyt testailemaan kun juuri eilen laitoin kynnet nätiksi, mutta raportoin sitten kun on seuraavan lakkauksen aika...

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #101 : 15.07.11 - klo:13:08 »
^ Jep! :D

Mä ostin sävyn 344, nude, vaalea latte. Täytyy kyllä lakat jonkun toisen lakan päälle tällä, tämä ei peittänyt sitten yhtään. :\ Ostin lähinnä sen takia, että olen himoinnut China Glazen camelia, mutten ole vielä saanut aikaiseksi ostaa. Mukavan laaja sävyvalikoima kyllä ja käsittääkseni erittäin hyväpigmenttisiäkin yksilöitä joukossa on.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #102 : 15.07.11 - klo:13:39 »
Lähteekö noissa KoneHelsinki -lakoissa helposti kärjet lohkeilemaan? Vaaleammat helmiäislakat kiinnostaisivat, mutta olisi se vähän ikävää jos jo seuraavana päivänä lakka irtoilisi kärjistä. Tietenkään vaaleammissa sävyissä säröt eivät niin näy, ja siksi tuollaisissa sävyissä heikommin kestävätkin sopii, mutta joku raja tällöinkin täytyy olla lohkeilulla.  :P

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #103 : 15.07.11 - klo:14:40 »
Itse ostin eilen paikallisesta Maksista kolme koneHelsingin kynsilakkaa. Hetkeksi menin kyllä ihan lukkoon, kun kivoja sävyjä oli tosiaan monia. Päädyin sitten kolmeen: 121 (pinkki shimmer), 344 (muta/maitokahvi) ja 380 (hieman oranssihko kirkkaanpunainen). Eilen testasin pinkkiä kynsilakkaa ja lopputulos on kyllä kaunis: sivellin on kuitenkin ihan uskomattoman torso ja levittäminen todella haasteellista. Ehkä pientä raidallisuutta jäi, ja kaksi kerrosta ei riitä, jos haluaa ihan kunnon peitettävyyttä. Itseäni ei nuo hieman alta paistavat rajat haittaa, niin tyydyin vain kahteen. Pysyvyydestä on vaikea sanoa vielä mitään, mutta itselläni ei kyllä ylensäkään kynsilakat lohkea kärjestä, oli kyseessä minkälainen/hintainen kynsilakka hyvänsä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 20.07.11 - klo:13:15 »
Kone Helsingin U22 on läpikuultavaa eikä siitä saa peittävää millään. Mutta ei tuo nyt kyllä niin haittaa, ihan nätti se on näinkin.

Pisti silmään tänään H&M:llä crackle-lakka, mutta hyllyssä ei ollut kuin pari kappaletta mustana eikä niilläkään ollut varsinaisesti omaa hyllypaikkaa. Pitihän sellainen sitten ottaa mukaan. ;D