Kirjoittaja Aihe: TRESemme hiustenhoitotuotteet  (Luettu 171458 kertaa)

Poissa almiros

• Tukkaguru
Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet
« Vastaus #120 : 26.10.09 - klo:16:08 »
^ Juu no siihen tarkoitukseenhan se kaiketi on, lämpösuojaksi. Aloin käyttämään sitä normijätettävänä kun se tuntui tekevän niin hyvän lopputuloksen, mutta nyt en sitten tiedä pitäisikö vaan lopettaa sen käyttäminen tai käyttää sitä vain lämpösuojana föönauksen yhteydessä.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 28.10.09 - klo:08:13 »
Kokeilin eilen naamiota ja ensivaikutelma on oikein hyvä. Pesin ensin VO5 Super Cleanilla ja laitoin TRESemmen naamion tukkaan ehkä viideksi minuutiksi. Jätettäväksi Lorealin suihketta. Nyt tukka on kuivuttuaan tosi kiiltävä ja raskaan tuntuinen. Silikonejahan tuossa on aika reilusti ja sen tuntee päähän levittäessä, mutta huuhtoutui silti helposti ja nopeasti.

Jos tämä tuntuu jatkossakin näin hyvältä, niin jää varmasti vakikäyttöön.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #122 : 28.10.09 - klo:11:29 »
Anttilassan näytti olevan sh+ha settejä (niitä iiisoja pulloja) sillä 8,90 hinnalla, tai ainakin uusimmassa kuvastossa oli niin.

nita

• Vieras
« Vastaus #123 : 04.11.09 - klo:15:14 »
^ Sama tarjous löytyi Stockmannilta :)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 04.11.09 - klo:18:21 »
Ja Vapaa Valinnassa, missä setit maksoivat vain 6,90 €!
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Elena

• Haiven
  • *
« Vastaus #125 : 04.11.09 - klo:23:23 »
Kuten myös paikallisesta K-Supermarketista sai tuohon 8,90 e hintaan.
1b/F/ii - Kasvatusprosessi meneillään, 36 cm (11/09). Viimeisin väri Santen Nut Brown, jäi punaiseksi. Käytössä TIGI + Urban Culture + XZ.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #126 : 05.11.09 - klo:00:06 »
Samoin (Helsingin keskustan) Sokoksella oli noita sh+ha settejä, siellä hinta oli muistaakseni 8,90.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 05.11.09 - klo:20:33 »
Tuo naamio on ollut mulla käytössä 3 kertaa ja tykkään vaan koko ajan enemmän. Sileää jälkeä tuo tekee ja kosteuttaakin ihan kivasti. Pikahoitiksena olen käyttänyt, en kertaakaan pitkällä vaikutusajalla. Mutta sellaiselle, joka kaipaa edullista, paksua ja siloittavaa pikahoitista, niin tuo on omiaan. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #128 : 14.11.09 - klo:00:33 »
Onko Suomessa myynnissä vain yhtä vai kahta Tresemmen naamiota? Itse musitan nähneeni ainakin sitä, minkä purkissa on vähän liilaa ja incissä mineraaliöljyä. Nyt tuli kuitenkin tuotua Espanjasta toisen incistä naamiota, purkissa oli sinistä. Onko tällainen ehtinyt Suomeen asti?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 14.11.09 - klo:07:35 »
Mun mielestä Suomessa ei ole kuin tuo lilapurkkinen.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 17.11.09 - klo:11:25 »
Minulla on tuo lämpösuoja ja naamio. Lämpösuoja on ihan jees, mutta en usko, että on suojaavimmasta päästä. Tekee hiukset kyllä pehmeiksi. Tuo naamio ei ole mikään erityisen hoitava tai minulla ainakaan ei toimi. Kyllähän se siloittaa, mutta siihen se jääkin. Tuoksu tökkii ja sitä tavaraa ei meinaa saada iholta huuhdeltua pois  ::)

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #131 : 19.11.09 - klo:22:45 »
Kokeilin näytepakkaukset niitä normaalien/kuivien hiusten tuotteita. Märkänä hiukset tuntui mukavilta, mutta seuraavana aamuna olin kyllä tosi pettynyt: karheaan ja kuivaan tukkaani eivät tehneet mitään, kiiltokin tuntui kadonneen jonnekin... Jos sitä oli koskaan tullutkaan. Houkuttaisi ehkä ne lilat purnukat, mutta mä kyllästyn helposti ja tukka tottuu kun pitkään käyttelee samoja. Samoin lämpösuoja on saanut kehuja, joten ehkä se mun todella satunnaisessa käytössä oliskin hyvä? Naamio myös kiinnostais, toisaalta tää pää tarvis oikeita hoitotehoja, mutta kun olen jo monesti saanut kokea että hoitaviksi mainostetut tuotteet ei tee tälle päälle juuri mitään, joten jollain silikonilla sais edes meikattua tästä paremman näköisen :(
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #132 : 20.11.09 - klo:08:32 »
Ostin lämpösuojan kun täällä sitä niin kovasti kehuttiin - enkä pettynyt. Suojasta en tiedä mut ihanan pehmoisiksi jää ainakin mun hiukset. Oon käyttänyt jätettävien lisänä.
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 26.11.09 - klo:07:01 »
Onko kukaan kokeillut sarjan syväputsaria? Miten esim. verrattuna VO5 Super Cleaniin?

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #134 : 29.11.09 - klo:12:58 »
Sorruin anti breakage-shampooseen, kun tresemmet olivat valintatalossa vain 5.95 kipale. Mulla olis sata ja yks putelia mitkä pitäis tyhjentää, mutta huomenna pakko päästä kokeilemaan tuota.
20 vuotta hiukset päässä!