Kirjoittaja Aihe: TRESemme hiustenhoitotuotteet  (Luettu 171716 kertaa)

Poissa eivor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet
« Vastaus #135 : 30.11.09 - klo:12:41 »
päädyin ostamaan ne jättipullot shampoota ja hoitoainetta kuiville ja rasittuneille hiuksille. viikonloppuna sitten testasin ja kyllä tuli minun vaalennuksista kärvähtäneeseen tukkaan kiiltoa, keveyttä ja taipuisuutta! aiemmin oli toisinaan pesun jälkeen ihmeellistä korppua.
katsellaanpa miten jatkossa hiukset käyttäytyy...

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 01.12.09 - klo:07:07 »
Käytin eilen näytepakkauksen kosteuttavaa shampoota ja oli oikeastaan aika positiivinen yllätys. Vaahtosi pehmeästi, pesi kuitenkin mun tosi likaisen rasvalähmätukan yhdellä vaahdotuksella puhtaaksi. Ei jättänyt yhtään niin takkuun kuin XZ shampoot. Jos tämä nyt pitää hiukset riittävän kauan puhtaina niin menee kyllä ostoslistalle, siitäkin huolimatta että inci näytti hassulta (taisi olla säilöntäaineita ennen näitä hoitavia aineksia joilla tätä myydään...).  :D
« Viimeksi muokattu: 09.12.09 - klo:20:52 kirjoittanut Mena »

meripahkina

• Vieras
« Vastaus #137 : 01.12.09 - klo:13:37 »
Hei kaikki!

Olen nyt noin kuukauden päivät käyttänyt TREsemmen shampoota ja hoitoainetta. Suosittelen kaikille ehdottomasti.
Minulla olllut 4 kuukautta hiukset todella huonossa kunnossa koska minulta kiellettiin yhdistelmä ehkäisyhoito ja tästä
johtuen en saa enää niin paljon hormooneita kuin ennen. Hiukseni rasvoittuvat päivässä ja joudun siis joka päivä
pesemään shampoolla ja hoitoaineella hiukset.

Koskaan aikaisemmin en ole ollut näin tyytyväinen hiustenhoitotuotteisiin kuin nyt olen. Ostin heti kun huomasin ettö ne tulivat kauppoihin, niin nuo 900ml shampoon ja hoitoaineen ja olen niin tyytyväinen että en aio käyttää enää koskaan mitään muuta tuotetta.

Hiukseni ovat pitkät ja värjätyt joten ne ovat hieman kokeneet kovia, mutta TREsemme antaa kyllä uutta valoa ja kiiltoa hiuksilleni. Jopa siskoni kadehti hiuksiani kun se laittoi ne yksi perjantai illanviettoon. Ja se että siskoni kehuu hiuksia on ihme ja kumma, ainahan nimittäin on sitä sisar kateutta.

TREsemme tuotteista minulla on siis käytössä MOISTURE RICH, normaaleille ja kuiville hiuksille.
Ei muuten enää ole kuivat. Suosittelen!!

Vielä en ole päässyt kokeilemaan mitä muotoilutuotteita mutta aion heti kun vain kerkiän niin ostaa ne kaupasta ja alkaa kokeilemaan.

Suuret  :T TREsemmen tekijöille!

Mahtava tuote.  :ts

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 01.12.09 - klo:13:45 »
^ INCIn puolesta en taida kumminkaan uskaltaa vaikka olisi kuinka hyvää.. Jos pullot olisivat pienemmät/normaalikokoiset olisin varmaan kokeillut jo, mutta en välttämättä halua 1.8 litraa sh&ha.ta seisomaan kylppäriin vailla minkäänlaista tulevaisuutta ;D

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #139 : 09.12.09 - klo:20:14 »
ensitunnelmat anti-breakage shampoosta positiiviset. Tukka tuntuu ehkä hieman paksummalta ja kaikinpuolin vahvemmalta. Sopiva pesuteho ja vahtoaa kiitettävästi  :)
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 09.12.09 - klo:20:51 »
Onkos muut käyttäneet näitä jo pidemmän aikaa? Kiinnostaa tuo Moisture rich erityisesti. Jopa mun naapuri (pitkätukkainen mies!) oli hamstrannut pari tweenpackia tarjouksesta ja hehkutti että on sikahyviä, samoin yksi kaveri kehui. Ihmettelen vaan kun ei ne incit nyt niiiin loistavilta näytä  ???

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 11.12.09 - klo:16:22 »
Mä olen käyttänyt nyt nuo pullot loppuun mitkä ostin kun kauppoihin tuli, ja aion jatkossakin ostaa :) Käytössä mulla on ollut se värjättyjen hiusten shampoo ja hoitis, mutta ajattelin ensi kerralla kokeilla sitä antibreakagea tai moisturea, tuskin mitään suuria eroja löytyy.
Shampoo on ollut ainakin hyvin pesevää, ja hoitoaine tuntuu tekevän tukasta tosi hyvän tuntuiset, sileän ja kiiltävän, kunhan ei pistä liikaa!
Hoitoainetta olen kuitenkin käyttänyt putkeen vaan viikon kerrallaan ja sitten pistänyt jotain muuta hoitoainetta (tyrni) koska tuntuu että kun hoitista käyttää pitemmän aikaa niin tukasta tulee jotenkin ohuen tuntuinen..Vähän sellainen lässähtänyt, ei ilmava. ( en sitten tiedä että kuinka tämä ilmiö pitää paikkaansa vai kuvittelenko vain.. Kuitenkin!)
Muuten kyllä tykkään ja aion ostaa jatkossakin ihan hintalaatu-suhteeltaan, sopii mun kukkarolle, kun 1 purkki shampoota ja hoitoainetta riittää melkein 3 kuukautta ;D

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 12.12.09 - klo:23:05 »
Sorruin nyt sitten kuitenkin ostamaan tuon Moisture Richin hoitoaineen. Ekalla vaikutelmalla ihan hyvää kamaa. Todella silottava ja kiiltoa antava. En oo muilla hoitoaineilla saanut yhtä pehmeää ja sileää lopputulosta. Harmi vaan että tukkani on sitä sorttia että muotoilusta ei tule mitään jos menee liian silotetuksi. Mutta kyllä tuo varmasti tulee käytettyä. Tuoksukin on aika mukava.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 30.12.09 - klo:10:28 »
Ostinpa minäkin Tresemmen lämpösuojan, kun olen ruvennut kuivaamaan hiuksiani pitkästä aikaa hiustenkuivaajalla. Tykkäsin.

EDIT: Tykkään edelleen, noin kuukautta myöhemmin  :). Tuote on vähentänyt hiusteni takkuuntumista huomattavasti. Käytän sitä pääasiassa jätettävänä pyyhekuiviin hiuksiin ja satunnaisesti myös kuiviin hiuksiin selvittävänä suihkeena.
« Viimeksi muokattu: 25.01.10 - klo:18:38 kirjoittanut pitkätukka »
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #144 : 30.12.09 - klo:10:40 »
Olisko vaan siinä syy miks ihmiset hehkuttaa, kun nyt saa ns. parempiakin tuotteita lähikaupan hyllyltä? Noh, kunhan nyt vähän tökkäsin  :3 Mulla on kanssa ollut se lämpösuoja ja tykkään tosi paljon.
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 30.12.09 - klo:10:42 »
^ täh? mä en tajunnu? :D

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 30.12.09 - klo:10:45 »
^^ Juu en mäkään, mut ei kai se haittaa  :D
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 30.12.09 - klo:11:16 »
OT: En mäkään tajunnut...

Mutta mistä te löydätte tuota lämpösuojaa? Mä en ole onnistunut löytämään sitä mistään, muita tuotteita kyllä, mut en mä niitä halua...
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 30.12.09 - klo:11:20 »
^ ootko kattonut ''muotoilu'' hyllystä? siis mistä löytyy geelit, hiuskiinteet yms. Meillä ainakin alkuhuumaan jälkeen ne oli siirretty tuohon hyllyyn. Olen törmännyt näihin ihan prismassa, cittarissa, stoccalla.. Pienemmissä kaupoissa en ole nähnyt.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #149 : 30.12.09 - klo:11:30 »
Kuka tajuaa?  :ts

Onkos muut käyttäneet näitä jo pidemmän aikaa? Kiinnostaa tuo Moisture rich erityisesti. Jopa mun naapuri (pitkätukkainen mies!) oli hamstrannut pari tweenpackia tarjouksesta ja hehkutti että on sikahyviä, samoin yksi kaveri kehui. Ihmettelen vaan kun ei ne incit nyt niiiin loistavilta näytä  ???

Olisin tietysti voinut kopioida tuon lainauksen  ;D No niin siis ajattelin vaan sitä, että porukka joka on tottunut ostamaan sitä perus Fructista sieltä marketista voi olla sen takia nyt näihin "marketti kampaamotuotteisiin" niin erityisen ihastuneita. Kyllä varmaan aika monelle kosmetiikkatuotteet tulee ostettua sillä perusteella, että mistä helpoimmalla saadaan.

Mä löysin ton lämpösuojan meidän K-Supermarketista ja mun mielestä just sieltä muotoiluhyllystä.
my.oriflame.fi/kauneudellesi