Kirjoittaja Aihe: TRESemme hiustenhoitotuotteet  (Luettu 171618 kertaa)

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet
« Vastaus #150 : 30.12.09 - klo:11:37 »
Joo muotoiluhyllyillä oon kolunnut ja myös sitten shamppoo-hoitishyllyt, kun muotoilusta en löytänyt... Täytyy jatkaa etsintää, ehkä jo tänään, kun on taas cittarikeikka tiedossa.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 01.01.10 - klo:07:38 »
^^ Mä tajusin, mutta outoahan tässä on se että mun naapuri sekä toi kaveri käyttävät normaalisti Tigiä ja muita kampaamotuotteita sekä marketista XZ:aa.  :D

t-i-i-t-i

• Vieras
« Vastaus #152 : 02.01.10 - klo:13:29 »
Ostin TRESemme tuuheuttavan shampoon ja vaikuttaa hyvältä. Paremmalta kuin toi pantene pro-v tuuheuttava jota oon ennen käyttäny.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #153 : 04.01.10 - klo:00:27 »
Ei löytynyt tästä ketjusta kokemuksia värihiusten tuotteista, onko kukaan ehtinyt kokeilemaan? Sain joululahjaksi Color-sarjan Vitamin E & Aloe Color Revitalizing-setin. Onko näistä kokemusta?

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 04.01.10 - klo:12:51 »
Hmm.. Kai näitä tresemmejä on pakko kokeilla tai olen jäänyt täysin kehityksen kelkasta ;D vaan mitä näistä? Moisture richiä? Anti Breakagea vai coloria? Kauhistuttaa ostaa noin valtavat pönikät.. Mihinköhän sullon ne mieheltä piiloon ;D

Hiukset ovat taipuvat, latvoista kuivat, tyvi nopeast rasvoittuva. Kaiken kaikkiaan hiukset ovat ihan hyvässä kunnossa, ei väjäyksiä tms. Haen tuotetta jolla pystyisi pidentämään pesuväliä, jättäisi tyven ilmavaksi mutta latvat kosteutetun oloisiksi.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 04.01.10 - klo:13:04 »
Mulla on pönikät moisture richiä ja shampoo tuntuu soveltuvan rasvoittuvalle hiuspohjalle ihan hyvin. Yksi vaahdotuskerta on riittänyt, vaikka tukka olisi ollut todella likainen. Shampoo ei pese natisevan puhtaaksi, mutta hiuksiin jää sellainen tunto kuin olisi syväpuhdistavalla tms. pessyt. Vaikka shampoo hyvin peseekin, en ole kuitenkaan sen avulla pystynyt pidentämään pesuväliä. Hoitoaineesta pidän paljon, sillä se selvittää hyvin eikä vaadi pitkää vaikutusaikaa.

Color-sarjaa käytin näytepussien verran ja se ei tehnyt hiuksilleni oikein mitään. Shampoo pesi jotenkuten, mutta hoitoaine oli yhtä tyhjän kanssa :)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 04.01.10 - klo:13:07 »
^ ok, kiitos tiedosta!

Ainakin kaupassa olen kiinnittänyt huomion että moisture rich shampoon ja hoitoaineen kohdalla on aina aukko, eli tämä on näistä tuoteperheistä ilmeisesti se ostetuin.
« Viimeksi muokattu: 04.01.10 - klo:13:31 kirjoittanut Neriana »

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 04.01.10 - klo:13:08 »
Hmm.. Kai näitä tresemmejä on pakko kokeilla tai olen jäänyt täysin kehityksen kelkasta ;D vaan mitä näistä? Moisture richiä? Anti Breakagea vai coloria? Kauhistuttaa ostaa noin valtavat pönikät.. Mihinköhän sullon ne mieheltä piiloon ;D

Hiukset ovat taipuvat, latvoista kuivat, tyvi nopeast rasvoittuva. Kaiken kaikkiaan hiukset ovat ihan hyvässä kunnossa, ei väjäyksiä tms. Haen tuotetta jolla pystyisi pidentämään pesuväliä, jättäisi tyven ilmavaksi mutta latvat kosteutetun oloisiksi.

Mulla ainakin tuo anti breakagea autto pidentämään pesuväliä,tukka pysy pyhtaana ihmeellisen kauan.Kannattaa laittaa niistä pöniköistä johonkin vanhaan puteliin niin eivät vie tilaa niin hirmusesti.Tosin santen sitruuna shamppoo se vasta oikeesti auttaa tehokkaasti rasvottumista vastaan mutta on n.8€ 200ml joten tuo toinen on kyllä edullisempi vaihtoehto.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 04.01.10 - klo:13:34 »
Onko kellään muuten tiedossa jotain tarjousta TREsemmen tuotteista? Cittareissa, s-ryhmän kaupoissa?

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #159 : 04.01.10 - klo:14:05 »
^Ei varsinaisesti ole tarjous, mutta Tokmannin kaupoissa normaalihinta on 6,90, myös muotoilutuotteille.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 04.01.10 - klo:14:19 »
^ Dääm :( meillä ei ole tokmannia missään lähettyvillä.. En itseasiassa ole nähnyt täällä missään tokmannia. Löytyisi cittari ja s-market..

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 04.01.10 - klo:14:20 »
^ Tokmanni-konserniinhan kuuluu myös Tarjoustalot, joita tuntuu olevan joka nurkalla.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 04.01.10 - klo:14:22 »
Plaah.. Taidan kuitenkin nyt pitkän ja hartaan harkinnan seurauksena passata nämä tuotteet.. Eivät ole saaneet täällä mitään riemu vastaanottoa ja en todella saa tungettua yhtäkään hutiostosta enää minnekkään..  Jopa vessan pesuun minulla on vielä pari litraa tavaraa käytettävissä niin sitten nuo litran pullot sinne pönöttämään.. Pöh..
« Viimeksi muokattu: 04.01.10 - klo:15:12 kirjoittanut Neriana »

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #163 : 04.01.10 - klo:17:11 »
Anttilassa on nyt TREsemmet tarjouksessa 6,90 € (norm 8,90 €). Ei taida ton halvemmalla mistään löytää...
1cFii

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #164 : 04.01.10 - klo:21:18 »
mä ostin anti breakage shampoon valintatalosta 5.95  ;)
20 vuotta hiukset päässä!