Kirjoittaja Aihe: TRESemme hiustenhoitotuotteet  (Luettu 171718 kertaa)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet
« Vastaus #165 : 04.01.10 - klo:21:21 »
Sokoksella on ainakin joulun alla ollut sh+ha-settiä hintaan 8,95, eli saanut ikään kuin hoitsikan kaupan päälle.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #166 : 05.01.10 - klo:08:52 »
Ostin anti-breakage shampoon ja hoitoaineen ja ihan sanonko mistä. Voi tietysti olla, että oli liian tujuja mun hiuksille, mutta enpä muista koska olis viimeksi ollut hiukset näin kamalat. Harmittaa  :( Noh, lämpösuojaan tais lupailla vähän liikoja.

Niin pitäiskö nyt vielä kertoa miten ne on kamalat? ;) Eli kiilto lähti kokonaan ja on semmoset raskaat ja roikkuvat ja en jaksa odottaa, että pääsen taas pesemään hiukseni.  :D
« Viimeksi muokattu: 05.01.10 - klo:13:05 kirjoittanut Kikka »
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 05.01.10 - klo:08:57 »
^ Mun veikkaus on että hiukset jäivät liian raskaiksi, limaisiksi ja ihan kuin olisivat likaiset vaikka ne on juuri pesty. Mahdollisesti ne ovat myös sähköiset.

Poissa Hannah86

• Haiven
  • *
« Vastaus #168 : 06.01.10 - klo:00:50 »
Minä olen käyttänyt tuota Anti Breakagea noin parin kuukauden ajan ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Sopii hyvin mun kuiville ja blondatuille hiuksille. Mistään muusta shampoosta ei ole jäänyt mun hiukset niin hyvän tuntuisiksi, kuin Tresemmellä pestessä. Eikä ole takkuja  :D
Pidän myös pullojen koosta ja värityksestä  ;D

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #169 : 08.01.10 - klo:09:40 »
Mun hiuksille tuo Anti Breakage -sampoo oli ihan liian pesevä (vaikka olen tykännyt Tigin sampoista, joita kai yleisesti ottaen pidetään melko pesevinä). Hiukset vain natisivat pestessä... :-\

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #170 : 16.01.10 - klo:13:31 »
Oon nyt joitakin kertoja käyttäny sitä lämpösuojasuihketta ja on kyllä ihan hyvä tuote föönailun ja suoristusraudankin alle. AC perfect endings suihke menis kyllä edelleen tämän edelle mutta eipä sitä saa enää mistään. :( Ihan tyytyväinen kuitenki olen tähänkin tuotteeseen eli ostan varmaan jatkossakin.
1cFii

Poissa Seitti_

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #171 : 25.01.10 - klo:18:21 »
Olen käyttänyt parisen kuukautta Tresemmen kuiville hiuksille tarkoitettua shampoota ja hoitista. Hiuksien kunto on kyllä parantunut paljon! Itselläni on pitkät vaalennetut hiukset ja ongelmana ennemmin oli ainaiset takut hiuksissa johtuen kuivista latvoista. Sitä ongelmaa ei tosiaan enää ole ( ja ei, en ole pariin kuukauteen edes leikannut latvoja :)). Muutenkin hiukset ovat jokseenkin vahvemman oloiset.

Nuo normaalien hiusten versiotkin ovat varsin hyviä. Oikeastaan shampoo mielestäni jopa parempaa. tuo kuivien hiusten versio kun tuntuu välillä vähän turhan pesevältä. Mutta mitäpä tässä jaarittelemaan. kelpo tuotteita minun mielestä!

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 26.01.10 - klo:11:14 »
Plaah.. kai se on tänään näihin Tresemmeihin sorruttava.. Millainen on tuo tuuheuttava sarja? Lähmäävätkö nämä hiukset helposti?

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 26.01.10 - klo:15:26 »
Täytyy tunnustaa, että munkin hiuksissa on tapahtunut ihmeparantuminen Tresemmejen myötä. Voihan tää olla jotain kummaa lumevaikutusta(tai silikonia), mutta latvat ei enää ole yhtä kuivat ja niska ei takkuunnu vanhaan malliin. Ainut mitä olen muuttanut hiustenhoidossa on Tresemmejen käyttäminen melkein joka pesussa ja kylmäpuristetun kaakaovoin nyppiminen latvoihin  :)

ohuthius

• Vieras
« Vastaus #174 : 27.01.10 - klo:17:12 »
Sain tuon TREsemmen hiuslakan lahjaksi ja hyvältä vaikuttaa.  Pitää hyvin, ei lähmää.  Haju ei ole mikään ihan paras, muttei pahakaan.  Sopii tälle kuontalolle oikein hyvin.   ;)

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 27.01.10 - klo:17:43 »
Piti nyt sitten vissiin myös olla markkinoinnin (tai liian hyvän tarjouksen) uhri, ostin taannoin TRESemmen värjättyjen hiusten shampoota. Ekan kokeilun perusteella yllätti jopa positiivisesti, vaikka odotin ties mitä katastrofia 0_0 Saas nähdä, jos tuo sattuu hyvä olemaan niin voisi jäädä vaikka käyttöönkin, sen verran edukas litrahinta kuitenkin.

Nimim. pihistelijä siirtyi isoihin pulloihin säästösyistä...
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa ankisan

• Haiven
  • *
« Vastaus #176 : 27.01.10 - klo:22:15 »
Käytin poikaystävän luona (yhden kerran!) TREsemmen värjätyille hiuksille tarkotettua shampoota ja voi ****** mitkä allergiareaktiot sain!! Oireet oli samanlaisia kuin mitä linna-shampoosta joskus rasta-aikana. Hiusraja tuosta otsan kohdalta muuttui kiristäväksi, jonka jälkeen kamalaa polttelua ja paikoin jopa ihon rikkimenemistä. Sitä sitten olikin hauska parannella Bepanthenilla puolitoista viikkoa. :-*

Oireiden en usko johtuvan siitä, että shampoota olisi jäänyt ihoon, sillä muualla päänahassa ei oireita ilmennyt ja muutenkin huuhtelen hiusrajan aika tarkkaan. Linnan kohdalla kyse oli selvästi liian kuivattavasta tuotteesta, kun hoitiksetkaan eivät tuolloin päänahkaa kosteuttaneet, TREsemmen kanssa ei todellakaan ole mitään tietoa. Ensimmäisenä tuli mieleen hajusteet tai silikonit, mutta toisaalta Tigit eivät ole ikinä vastaavaa aiheuttaneet, eivät myöskään inho-Sunsilkit sun muut silarimössöt. Yksi juttu on varmaa: TREsemmet kierrän jatkossa kaukaa (samoin kuin SYOSSit, ihan varmuuden vuoksi kun purkitkin ovat niin saman näköisiä ;D)
« Viimeksi muokattu: 27.01.10 - klo:22:17 kirjoittanut ankisan »
1bFii, blondattu reuhka, hitaasti pituutta keräten.

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #177 : 30.01.10 - klo:09:25 »
Ostin Tresemmen hiusnaamiota, laitoin saunaan vaikuttamaan n. 20 minuutiksi syvähoitavan shampoon jälkeen.

Tuli hiukset pehmeän, kiiltävän ja puhtaan oloisiksi. Tykkäsin myös tästä tuoksusta; ilmeisesti kaikki eivät... Ehkä myös silikoni-ihmiset on tätä mömmöä vastaan mutta mä tykkäsin  :-*
1a F ii, HL

Poissa leben

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ou nou!
« Vastaus #178 : 18.03.10 - klo:09:19 »
Tein eilen CO-pesun tresemmen anti breakage-hoitiksella kun hiukset oli niin korppuset. Hyvä lopputulos vaikkakin nää kyllä näyttää varmaankin rasvaisilta muutaman päivän kuluttua. Tällä hetkellä parempi sekin kuin kynityn perunapellon näköinen tukka..  ;D
1b M ii n.66cm huijausmitalla. Hiuksissa nyt: Elumen RR@all /shokkivärit-Impulsiivinen shoppailija-

Blogini: http://meikkimonsterinmaailma.blogspot.com/

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 01.04.10 - klo:14:25 »
myydäänkö tuota tresemmen hiusnaamiota enään missään vai miksen ole löytänyt sitä kahdestakaan kaupasta  :-\ Eikös sen pitäisi olla shampoo ja hoitoaine purkkien vieressä?