Kirjoittaja Aihe: TRESemme hiustenhoitotuotteet  (Luettu 171493 kertaa)

stroke

• Vieras
Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet
« Vastaus #180 : 03.04.10 - klo:20:29 »
Moisture Rich -shampoosta on nyt käyttökokemusta n. puolen pullon verran. Olen kyllä tykännyt; edullinen ja  miellyttävän tuoksuinen perusshampoo, joka ei takuta, ei sähköistä, eikä myöskään lähmää tai aiheuta allergiaa.  O:) Ja mieskin on tuota tyytyväisenä käyttänyt.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #181 : 27.04.10 - klo:08:43 »
wilma, kyllä mä olen ainakin nähnyt noita naamioita kaupoissa. Tiedä sitten onko jotain isoa varastoa kun ei ole kauaa kun näin vielä LV tehistäkin (off topicina) saman kaupan hyllyssä...

Ostin ja kokeilin tuota lämpösuojasuihketta. Kyllä se ainakin Osiksen voittaa mennen tullen! Tuota Osista olen käyttänyt kaksi kertaa ja olen kyllä ollut pettynyt vaikka Hairlekiinin myyjä sitä niin kehui. Olin sitten tuon Tresemmen kanssakin vähän skeptinen, että onko tämäkään sen kummempi. Mutta olihan se! Hiuksista tuli ihanan pehmeät, suoristui hyvin ja tuoksukin oli ihan ok, sellainen "tresemmemäinen". Hiukset tuntui loppupäivän tosi pehmeiltä ja kiiltäviltä, en tiedä oliko tämä osittain myös MarjaSpa-suihkeen ansiota jota laitoin ennen tuota lämpösuojaa ja sitten suoristettuani kun kampasin lopuksi hiukset. Illalla kun pesin hiuksia, kastellessakin hiukset tuntui pehmeiltä ja siloisilta, vaikka yleensä mulla muotoilutuotteiden vaikutus kyllä aika hyvin lakkaa siinä kohtaa kun kampaan hiukset huolella ja huuhdon niitä hetken veden alla. Vielä shampoopesun jälkeenkin oli hiukset normaalia pehmeämmän ja sileämmän tuntuiset, eli jotain tuo aine niille teki :)

Kiitokset siis suosituksesta jonka satuin löytämään juuri kun oli tarve löytää Osiksen tilalle parempi lämpösuoja suoristusrautojen kanssa käytetäväksi!
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Kronia

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #182 : 27.04.10 - klo:09:11 »
Oon nyt käyttänyt Moisture Rich-hoitista jokusen viikon ja ollut oikein tyytyväinen. Tarvin pituuksiin kunnon silikonipommin, joka auttaa pitämään tukan selvänä ja tämä on sopinut siihen oikein hyvin. Hajukin miellyttää omaa nenää.
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #183 : 27.04.10 - klo:15:49 »
Mistä kaupoista ootte tuota lämpösuojasuihketta löytäneet? Musta tuntuu nimittäin etten löydä sitä mistään, niissäkään kaupoissa, joissa sitä ennen oli, ei ole enää. Prisma ja citymarket on koluttu perinpohjaisesti, niissä ei ainakaan ole. Ja tuo on paras kokeileman lämpösuojasuihke, joten haluaisin kovasti lisää :s Asun vielä sen verran pienessä kaupungissaki, että ei täällä mitään sokoksia tai stockmanneja ole 100km säteellä.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 27.04.10 - klo:16:10 »
Täällä on olen tuota lämpösuojasuihketta nähnyt citarissa muotoilutuotteiden luona. Löytyi muuten samalta osastolta se hiusnaamio. Ajattelin ensiviikolla käydä ostamassa molemmat.
Sen oon ainakin huomannu useaan otteeseen että lämpösuojasuihke hylly on usein tyhjä, eli tavara taitaa mennä ihan hyvin kaupaksi?

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #185 : 27.04.10 - klo:16:12 »
Mää en ole vielä koko hyllypaikkaakaan löytänyt :D Mutta en yhtään ihmettelis vaikka menisikin hyvin kaupaksi, toi on helppo aine ja tekee tukasta kivan tuntoisen.

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #186 : 28.04.10 - klo:09:05 »
Bongasin eilen tresemmen refresh tuotteita ulkomaisesta lehdestä, milloinkohan tulisivat ja tulevatko edes suomeen?

Sarjaan kuuluu kuivashampoo, waterless foam shampoo, no-frizz crème ja refreshing mist. Nämä kyllä kiinnostaisivat kovasti kun olen innostunut käyttämään kuivashampoota aina toisena päivänä.

http://www.tresemme.com/fresh-start/products/products.aspx

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #187 : 28.04.10 - klo:10:06 »
Mistä kaupoista ootte tuota lämpösuojasuihketta löytäneet? Musta tuntuu nimittäin etten löydä sitä mistään, niissäkään kaupoissa, joissa sitä ennen oli, ei ole enää. Prisma ja citymarket on koluttu perinpohjaisesti, niissä ei ainakaan ole. Ja tuo on paras kokeileman lämpösuojasuihke, joten haluaisin kovasti lisää :s Asun vielä sen verran pienessä kaupungissaki, että ei täällä mitään sokoksia tai stockmanneja ole 100km säteellä.

Anttilasta pitäisi löytyä. Mielenkiintoinen tuote yhden käytön perusteella... jatkan kokeiluja.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #188 : 28.04.10 - klo:11:40 »
Minä ostin oman Halpahallista. Mutta Kärkkäisellä on ollut ainakin kanssa, ja cittarissa. Isommista s-kaupoista en ole katsonut mutta meidän pikkukaupan valikoimiin ei edes kuulu...

Niin ja puhun siis tuosta lämpösuojasuihkeesta.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #189 : 03.05.10 - klo:14:33 »
Anttilassa on nyt TREsemmet tarjouksessa 6,90 € (norm 8,90 €). Ei taida ton halvemmalla mistään löytää...

Tarjoustalon mainos tuli tänään ja siinä oli TREsemmet tarjouksessa 6 euroa / kpl. Ajattelin käydä ostamassa muutaman purkin kokeiluun, kunhan nyt ehdin tutkia tämän ketjun läpi että mitä kannattaisi kokeilla.  :)

Edit. Onko joku käyttänyt TRESemmejä CWC-pesuun? Mikähän hoitis toimisi tuossa käytössä parhaiten?

Edit2. Onko Tigin tween-pullojen pumput sopivan kokoisia näihin pulloihin? Tätä oli tiedusteltu aiemminkin tässä ketjussa, mutta en huomannut vastausta siihen. Onko joku ehtinyt kokeilla? :)
« Viimeksi muokattu: 03.05.10 - klo:14:41 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #190 : 04.05.10 - klo:02:41 »
Anttilassa on nyt TREsemmet tarjouksessa 6,90 € (norm 8,90 €). Ei taida ton halvemmalla mistään löytää...

Tarjoustalon mainos tuli tänään ja siinä oli TREsemmet tarjouksessa 6 euroa / kpl. Ajattelin käydä ostamassa muutaman purkin kokeiluun, kunhan nyt ehdin tutkia tämän ketjun läpi että mitä kannattaisi kokeilla.  :)

Edit. Onko joku käyttänyt TRESemmejä CWC-pesuun? Mikähän hoitis toimisi tuossa käytössä parhaiten?

Edit2. Onko Tigin tween-pullojen pumput sopivan kokoisia näihin pulloihin? Tätä oli tiedusteltu aiemminkin tässä ketjussa, mutta en huomannut vastausta siihen. Onko joku ehtinyt kokeilla? :)
Heh, mä huomasin myös tuon mainoksen ja olin jo suunnittelemassa miten säntään ostamaan noita, mutta sitten muistin, että siellähän kylppärissä edelleen nököttää melkein täysi Frank Provost -pönikkä, joka ei varmaan tyhjene ikinä eli parempi jättää ostamatta vaikka halvalla lähtisi.  ;D

Ei kyllä nyt ole ollenkaan luotettava tieto, mutta mulla olisi jokin hatara muistikuva, että joku olisi jossain sanonut kokeilleensa tigin pumppuja noihin eivätkä olisi sopineet, mutta en kyllä ole nyt ollenkaan varma.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #191 : 04.05.10 - klo:09:54 »
Kaverin luona yökylässä ollessani tuli kokeiltua TRESemmen jotain Pro vitamin B healthy volume hoitista. Tuli niin kiiltävä ja takuton lopputulos että päätin sitten ostaa itsekin samanlaisen pönikän. Valitettavasti ei toiminut kuin ehkä kerran taas jotenkuten siloittavasti, sen jälkeen ovat kokemukset olleet lähinnä karmeita.. ::) Kiiltoa ei kyllä hirveästi enää irronnut, takutti hirveästi ja hui kauhistus kun latvoja tunnusteli tuon jälkeen! :o Tuntui ihan joltain kuihtuneelta halvalta muovilta, yäk. Kaiken kukkuraksi hiuspohja kutisi aivan saamaristi! Taitaa kyllä mennä loput kierrätykseen..

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 04.05.10 - klo:11:39 »
Tresemmen lämpösuojasuihke  on aivan huippu :-*
Ennen käytin xz tyrni kampaus/muotoilunestettä jossa oli lämpösuoja. Pitkin hampain totuin siihen alkoholin "tuoksuun" koska tykkäsin tuotteesta muuten.

No nyt kun eilen töiden jälkeen avasin hiukset kireeltä ponnarilta niin olin aivan  0_0
Mun hiukset oli suorat vaikka olin käyttänyt ponnaria, eli mun ei siis tartte suoristaa tukkaa tänään.!
Syynä tietenkin on se että tuossa ei ole sitä muotoiluominaisuutta lainkaan tuossa tresemmen lämpösuojasuihkeessa. Ja en oo oikeesti ennen tajunnu että miks mun hiukset muotoutuu niin kovasti.
Mua on oikeesti niin inhottanut aina avata hiuksia illalla kun ne on muotoutunut niin kovaa siihen asentoon mihin olen ne laittanut, tyyliin pysyy ilman ponnaria hiukset kiinni.. Harjalla saa niitä auki joo mutta ne silti asettuu takaisin siihen muotoiluasentoon.
Ja koska mä en oikeasti tarvitse arkipäiväkäyttöön edes mitään muotoilevaa tuotetta, vain ja ainoastaan lämmöltä suojaavaa niin tää on aivan paras tuote  :l Hiuksista ei ole myöskään tullut millään lailla raskaat/likaisen näköiset vaikka suihkikin tuota reippaalla kädellä.
Niin ja kaikenlisäksi mä sain kaupanpäällisiksi vielä tresemmen minilakan. Kannatti siis ostaa.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #193 : 04.05.10 - klo:23:46 »
Oon kanssa ihastunu TREsemmen tuotteisiin, Kaikki löytyy paitsi muotovaahto. Ihan mahtavan lopputuloksen antavat tuotteen kätevän kokosissa pakkauksissa. Olin poissa kotoa ja pesin toisella aineella ja tuli ikävä omia TREsemmejäni :-* hih
Tuntuu etttä hiuksen käsittely ja muotoilu on helpompaa ja kapmaus pysyy pitmpään siinä mihin sen laittaa.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #194 : 01.10.10 - klo:20:01 »
Sain lehden välissä näytteet Tresemmen värinsuojashampoosta ja -hoitoaineista, jotka kulkevat nimillä Colour revitalise, ja joiden luvataan säilyttävän väri 40 pesua. Kokeilin hoitoainetta tänään, kun kaipasin silarisiloitusta äkkiä syväputsarin ja hopeashampoon jälkeen, ja löinkin sitten päähäni tämän hoitoaineen.

Silikonista tämä todella on, mutta yllätyin siitä, ettei lähmäletistä ollut tietoakaan! Tukka oli pehmeä ja helposti selvitettävä, selvästi todella kauniiksi meikattu, mutta silarihoitsikoiden perusefekti lähmä- ja liimaletteineen ei toteutunut ollenkaan. Kiva juttu! :) Ostaisin tätä pikahoitoaineeksi oikein mielelläni, mutta arveluttaa, saanko isoa pulloa kulumaan, kun kaapissa on paljon muitakin hoitoaineita pois kulutettaviksi...
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä