Kirjoittaja Aihe: TRESemme hiustenhoitotuotteet  (Luettu 171768 kertaa)

Retro

• Vieras
Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet
« Vastaus #225 : 28.10.11 - klo:17:24 »
Huvittaisi vähän kokeilla noita TRESemme Naturals shampoota ja hoitista, incit eivät näyttäneet ihan kamalan pahoilta ja hintakin oli ihan kiva, Citymarketissa pakettina 7,90 €. Toisaalta hiukan arvelluttaa, pullot kun ovat tosiaan kokoluokkaa jäätävä, entä jos ne(kään) eivät toimi tässä tukassa... Ei viitsisi turhaan ostaa valtavia pöniköitä kaappiin seisomaan. Lisäksi tuo wilman päivitys shampookokemuksiin kuulostaa melko jännältä... Muutamia kokemuksia tänne olikin kertynyt, olisiko muilla vielä käyttökokemuksia? :)

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 28.10.11 - klo:18:14 »
^ Mulle tarttui tänään kaupasta mukaan tuo tresemme-tarjouspaketti. En jaksa tällä hetkellä kuin nopeaa hiustenhoitoa ja toivon, että naturals hoitoaine tekee tehtävänsä lyhyillä suihkureissuilla kun ei ole aikaa kauan lotrata. Mun latvat imee kourallisen hoitoainetta, joten sen suhteen tresemmen pakkauskoko on erittäin sopiva. Laitan käyttökokemuksia heti kun oon päässyt nuo testimään. :)

Retro

• Vieras
« Vastaus #227 : 30.10.11 - klo:13:06 »
^ Jee, odotan innolla! :) En myöskään jaksa nykyään vetää pitkän kaavan mukaan hiustenhoitoa. Silti mua epäilyttää noitten pullojen koko, mulla kesti pitkälläkin tukalla 750 ml:n Tigit pienen iäisyyden ja nyt kun tukkaa on vähemmän, niin noiden kestävyysennuste olisi kaksi iäisyyttä...

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 30.10.11 - klo:14:36 »
Onko kukaan kokeillut tämän sarjan Color Thrive Blonde-tuotteita? Toimiiko luonnonvaaleisiin hiuksiin?

http://www.tresemme.com/Products/Color/Color-Thrive-Blonde-Shampoo/

Päivitys: On mahdollista, ettei tuotetta löydy Suomesta. Täällä Irlannissakin valikoimat vaihtelevat eri kaupoissa. Itseasiassa en ole nyt edes nähnyt kyseistä tuotetta ainakaan lähimmän Dunnesin valikoimissa.
« Viimeksi muokattu: 02.12.11 - klo:22:33 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 09.11.11 - klo:08:14 »
Ostin hoitoaineen sarjasta Anti-Breakage ja jo ainetta hiuksista huuhdellessa tiesin että tämä meni nappiin, hiuksista tuli niin sileät ja pehmeät että melkein uskon paketin "used by professionals" -sloganiin  ;). Tuoksu jää hiuksiin, mutta ei se mitään, koska niin jää sileys ja pehmeyskin. Tukkani on sen verran pitkä ja hoitoaineen kulutus niin runsasta että elokuussa ostettu Naturals-hoitoaine on vajennut jo 2/3, varmasti tulevat molemmat pullot kulutettua loppuun koska tekevät juuri sen minkä lupaavat.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 09.11.11 - klo:12:10 »
^^ Mun mielestä noita ei ole suomessa myynnissä? Tresemme.fi sivuilta löytyy ne tuotteet mitä on suomessa saatavilla.  :) Noita sivuja on kyllä päivitelty aika huonosti, sieltä puuttuu ainakin ne naturals sarjan tuotteet.

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 13.11.11 - klo:21:23 »
Samasta aiheesta vielä, mutta mun pitää tulla kertomaan että Anti-Breakage on ihan selkeästi paras koskaan kokeilemani hoitoaine - ja näitähän on kokeiltu Redkenistä L'anzaan. Joka pesukerralla unelmanpehmeä tukka, mikä löytö!
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #232 : 13.11.11 - klo:21:40 »
Naturals hoitoaine.  :-* Selkeästi parhaimpia hoitoaineita ikinä. Ihan pehmoinen ja sileä tukka pesun jälkeen, myös jotenkin ilmavat. Muhittelun jälkeen varsinkin hiukset tuntuvat hyvin kosteutetuilta ja niin ihanilta että on vaan pakko hypistellä jatkuvasti. :) Jää kyllä vakikäyttöön. Ja plussaa isosta putelista!
Uskaltaisinkohan kokeilla Naturals-shampoota, epäilyttää shampoissa se purkin iso koko kun kuitenkin kokeilen ja vaihtelen paljon merkkejä, ja jos en sitten tykkääkään niin menee hukkaan. Ehkäpä se on kuitenkin testattava.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #233 : 13.11.11 - klo:21:45 »
Mullakin on tosta Naturals-hoitoaineesta tosi hyviä kokemuksia, mutta kiinnostaisi kuulla kokemuksia lisää samaisesta shampoosta ja etenkin hoitoaineen kanssa yhdessä. :)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #234 : 01.12.11 - klo:10:44 »
Naturals hoitoaine on tosi hyvä! Oikoo takut tehokkaasti, ja jättää hiukset pehmoisiksi. Mun mielestä toi iso pullo on todella hyvä muutenkin, kun olen aika laiska hommaamaan tuotteita. Eipähän tarvitse koko aikaa hakea lisää.

Kuivashampoota olen käytellyt myös. Se on tosi hyvän tuntuinen, koska ei jätä mitään jauhoista tunnetta päänahkaan. Ikävä kyllä se vaan kuluu todella nopeasti...

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 01.12.11 - klo:15:43 »
Oon yrittänyt kiukulla käyttää pois sarjan värjättyjen hiusten shampoota. Ensin vaikutti ihan mahtavalta, mutta loppua kohden takuttaa niin perkuleesti! Eli kesällä toimii ok, mutta talvella kun on muutenkin kuiva ilma ja hiukset, niin tämä ei ole se oikea valinta.

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #236 : 02.12.11 - klo:09:35 »
Oon vajaan viikon verran käyttänyt Naturals shampoota ja hoitoainetta, ja tähän mennessä tykkäilen noista valtavasti! Shampoo vaahtoaa hyvin, pesuteho hyvä (=ei liian voimakas), jättää tukan ilmavaksi. Hoitoaine siloittaa tukkaa niin hyvin että mun on mahdoton käsittää ettei siinä ole silikonia. En tiedä millä se sitten on korvattu, enkä kyllä silikonivälttelijäkään ole, joten se ei ollut peruste näiden kokeilulle. Mutta tämän hoitoaineen jättämästä tunnusta tykkään. Olen tuotteista kyllä positiivisesti yllättynyt - odotukset eivät olleet järin korkealla, kunhan hairahduin ostamaan hyvän tarjouksen innoittamana ja halusta kokeilla jotain uutta.  :) 

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #237 : 02.12.11 - klo:10:42 »
Te, jotka tykkäätte noista sarjan hoitoaineista, millaisen tukan omistatte? Itselläni kuiva ja kärsinyt, ja natrurals houkuttaisi, koska sitä voisi lotrata kunnolla hinnan puolesta ja myös ihan päänahkaa myöten, mulle ei nimittäin silikoni käy. Siskon luona oon käyttänyt tresemmen kosteuttavaa, se ei tehnyt mitään ihmeitä tukalleni, mutta täällä näköjään kehuttu ainakin naturalsia. Nyt hiusrutiini on hanka, koska päänahalle ja pituuksille ei samat aineet käy oikein :/
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa Anu77

• Haiven
  • *
« Vastaus #238 : 03.12.11 - klo:15:28 »
Tuo Naturals sarja houkuttelisi kyllä.

Onko kukaan käyttänyt myös Tresemmen moisture richiä, miten vertaisitte näitä toisiinsa?

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 03.12.11 - klo:16:11 »
Minkälainen tuoksu Naturalsissa on? Ajattelin ehkä CO-hoitikseksi käyttää.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :