Kirjoittaja Aihe: TRESemme hiustenhoitotuotteet  (Luettu 171614 kertaa)

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet
« Vastaus #240 : 04.12.11 - klo:15:45 »
^ En osaa oikein kuvailla tuota tuoksua, mutta tosi mieto ja mitäänsanomaton. Ei hyvä eikä huonokaan. Ei jää ainakaan hiuksiin yhtään pesun jälkeen.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #241 : 04.12.11 - klo:17:57 »
^^Mun mielestä se on vähän hedelmäinen ja ehkä puinenkin, joku vähän erikoisempi sivutuoksu siinä on. Mutta tosiaan, hyvin mieto eikä se jää hiuksiin minunkaan mielestä. Röyhkeästi vaan avaat pullon siellä marketissa ja nuuhkaiset, niin mä aina teen (sen jälkeen kun erehdyin ostamaan Franck Provostin hoitsikan nuuhkaisematta...) :-X :D

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #242 : 04.12.11 - klo:19:16 »
Mun nenään se tuoksu on taas tosi ihana ja raikas! Jotenkin hedelmäinen ja vähän ehkä kukkainen.

Ja hairwreck, mun tukka ainakin on vaalennettu, luonnonkihara, hento ja katkeileva/haaroittuva, eli aika huonot lähtökohdat mutta hyvin toimii :D
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #243 : 06.12.11 - klo:10:03 »
Minäkin olen kuukauden päivät käyttänyt Naturalsia. Olen aivan äimänä että ilman silikonia tulee nöinä ihanan sileät hiukset. On jäänyt käyttöön eikä pullo ole edes puolivälissä. :) Shampoota pitäisi kokeilla.
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #244 : 06.12.11 - klo:10:46 »
Horros, kannattaa oikeasti ottaa Naturals- hoitoaine CO- pesuihin. Ainakin minulle tuo on paras CO- hoitis ikinä, koska tukka jää niiin pehmeäksi ja sileäksi pesun jälkeen :)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 08.12.11 - klo:21:08 »
Pakko kommentoida tuota naturals sarjan shampoota uudestaan. Jos käytän sitä kaksikin päivää putkeen, se kutittaa/kirvelee päänahkaa toisella pesukerralla.  0_0 Millään muulla silikonittomalla shampoolla ei ole käynyt näin, ainoastaan tällä tresemmen shampoolla. Kerran, pari viikossa tuolla pystyy siis pesemään, mutta en kyllä enää kuvittelekkaan että pesisin kahtena päivänä peräkkäin tällä. Kummallista.

Mulla on shampoon osalta kokemukset jatkuneet samoina.  :-\ Hitaasti tulee käytettyä tuo pullo pois, hoitoaine vetelee jo viimeisiään ja shampoota on vaikka kuinka paljon jäljellä. Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia tuon shampoon kanssa? Mikäköhän ainesosa tuossa oikein aiheuttaa sitä kutinaa?

Hoitoaine on kyllä yksi lempparituotteista ja ostan jatkossakin perushoitoaineeksi kun loppuu.  :)

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #246 : 10.12.11 - klo:16:32 »
Nyt on kokeiltu Naturalsin shampookin ja tykkään kovasti.  :) Hiukset jää ilmaviksi ja pehmeiksi ja puteli on niin iso että ei lopu ihan heti, varsinkin kun välillä pesen pelkällä CO:lla, ja siihenkin Naturals hoitis on ihan huippu! Mun pitkät raskaat ja suorat hiukset helposti läsähtää pitkin päätä, varsinkin CO-pesujen jälkeen, mutta tätä ongelmaa ei ole käynyt ko. tuotteilla. Nappiostos.  :-*
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #247 : 08.01.12 - klo:22:58 »
Hakusessa olisi silikoniton ja kosteuttava hoitoaine, joka ei suoristaisi laineita/loivia kiharoita luonnontaipuisassa tukassa tai muutenkaan lätsäyttäisi. Tuo Naturals vaikutti ainakin oman vielä kovin vajavaisen incinlukutaitoni perusteella ihan lupaavalta. Onko kenelläkään suunnilleen samantyyppisellä kuontalolla siunatulla siitä kokemusta?
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Sini87

• Vieras
« Vastaus #248 : 09.01.12 - klo:15:54 »
Pakko kommentoida tuota naturals sarjan shampoota uudestaan. Jos käytän sitä kaksikin päivää putkeen, se kutittaa/kirvelee päänahkaa toisella pesukerralla.  0_0 Millään muulla silikonittomalla shampoolla ei ole käynyt näin, ainoastaan tällä tresemmen shampoolla. Kerran, pari viikossa tuolla pystyy siis pesemään, mutta en kyllä enää kuvittelekkaan että pesisin kahtena päivänä peräkkäin tällä. Kummallista.

Oletteko muuten huomanneet, että Naturals shampoossa  itse asiassa ON silikonia. Incin loppupuolelta nimittäin löytyy dimethicone. Tuli jotenkin huijattu olo, kun sarjaa on silikonittomana mainostettu...

Olen kyllä tykännyt tuosta Naturals sh+ha-combosta valtavasti, mutta epäilykseni heräsivät, kun hiukset lätsähtivät jo toisena päivänä pesusta  0_0
« Viimeksi muokattu: 09.01.12 - klo:16:10 kirjoittanut Sini87 »

Kunis

• Vieras
« Vastaus #249 : 09.01.12 - klo:16:03 »
Ensivaikutelma Naturals ha:sta on myös jollakin lailla kutiseva. En ole vielä sen kummemmin päässyt analysoimaan, mutta CO:sta jäi inha olo päänahkaan. Pituuksissa kuitenkin toimi pehmittävästi ja silottavasti. Tuoksu on kivan neutraali, vaikka hieman keinotekoisen hedelmäinen onkin (ei onneksi häiritsevän), jää tukkaan kuivuttua kiva raikas häivähdys.
Tuota isoa tönkkää on kyllä vähän vaikea käyttää.

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 20.01.12 - klo:01:06 »
Mulla on ollut tuo Naturals hoitsikka käytössä nyt muutaman pesun ajan ja parin muhittelun verran, ja olen ihan tyytyväinen. Varsinkin vielä pikkusen kosteana tukka on tosi pehmoinen, kuivana voisi olla vieläkin pehmeämpi kyllä. Mutta hiukseni kyllä varmaan tarvitsisivat tosi paljon kosteutusta ja hoitoa, voi olla ettei tämän hoitoaineen tehot yksinkertaisesti ihan sille tasolle riitä. Oikein kelvolta perushoitoaineelta kuitenkin vaikuttaa. :)
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #251 : 20.01.12 - klo:18:49 »

Oletteko muuten huomanneet, että Naturals shampoossa  itse asiassa ON silikonia. Incin loppupuolelta nimittäin löytyy dimethicone. Tuli jotenkin huijattu olo, kun sarjaa on silikonittomana mainostettu...

Olen kyllä tykännyt tuosta Naturals sh+ha-combosta valtavasti, mutta epäilykseni heräsivät, kun hiukset lätsähtivät jo toisena päivänä pesusta  0_0

Tuo on kyllä jo törkeää  :# Olin miettinyt tuota seuraavaksi arkishampooksi, mutta en kyllä taida vaivautua kun oma päänahka ei piittaa silikoneista yhtään. Eikö tuossa purkissa mahda vielä lukea, ettei muka sisällä silikonia?

Hoitoaineet toki asia erikseen, niissä saa ja pitääkin olla vähän silottamassa, mutta shampoissa kyllä silikoni on itselle edelleenkin ei ei ei ei ja vielä kerran ei.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #252 : 25.01.12 - klo:14:36 »
Muistaakseni hoitoainetta ainoastaan mainostetaan silikonittomana ja shampoota "vähempisulfaattisena", mutta myönnän kyllä, että itsekin tuli jotenkin oletettua, että se shampoo on silikonitonta. :-[ Ehkä mun hiuspohjan kutiamisen yltyminen johtuukin sitten tuosta... Onneksi se pönikkä loppui eilen, joten tästä edespäin jatketaan Glissillä taas.

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 25.01.12 - klo:15:15 »
Onhan se vähän nurinkurista että shampoossa on silikoneja ja hoitoaineessa ei, yleensä menee juuri toisinpäin. Olen kuluttanut loppuun koko pullon Naturals-hoitoainetta ja olen ollut tosi tyytyväinen siihen, ainoa kokemus Tresemme-shampoosta on 24h Body, mut seuraavaksi kokeiluun menee kosteuttavan sarjan shampoo.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 26.01.12 - klo:09:19 »
Höh. Minäkin siis olen olettanut koko ajan että se shampookin on kokonaan silikoniton. No, selvisipä ainakin sen päänahan kutinan syy.  :) Eipä tarvitse ostaa enää uudestaan. Hoitoaine on kyllä hinta/laatu suhteeltaan aivan loistavaa, yksi siloittavin silikoniton hoitoaine mitä tiedän.