Kirjoittaja Aihe: TRESemme hiustenhoitotuotteet  (Luettu 171616 kertaa)

Poissa Mindela

• Tukkaguru
Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet
« Vastaus #255 : 09.02.12 - klo:22:20 »
Mä olin ihan nolona kun ostin tänään TREsemmen Moisture rich-hoitoaineen ja mietin et kehtaanko sanoa siitä täällä mitään... mutta täällähän on oikein kehuketju koko sarjalle  :o :)

Valkkasin Moisture Richin koska siinä on silikoneja, mun oma tukkani tuntuu tarvitsevan niitä jos hiukset haluaa pitää takuttomina. Miehelle toi vähän niin kuin ostettiin, mutta pakkohan sitä oli heti kokeilla! Suihkussa selvitti tukan hyvin ja ainakin märkänä tukka oli tosi pehmä ja hyväntuntuinen. Tykkään käyttää hoitoainetta paljon kerralla ja pidän mielelläni suihkussa yhden vähän halvemman ja hyvällä omalla tunnolla läträttävän hoitiksen. Toivottavasti tää sopisi siihen tarkoitukseen!

Edit. Hiukset on nyt kuivat... My hair feels amazing  0_0 Ihanan silkkinen, pehmeä, KAMPASIN sen (kamman läpimeno mun tukassa on todella harvinaista..) ja nyt en pysty lopettamaan kampaamista. Oikeesti, TREsemme 8,99€ 900ml.. varmaan ne silikonit, mutta aivan sama jos se saa mun tukan tuntuu tällaiselta  :-*
« Viimeksi muokattu: 09.02.12 - klo:23:39 kirjoittanut Mindela »

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #256 : 10.02.12 - klo:10:50 »
^Mäkin taisin joskus käyttää tota kaverin luona ja sitten tuli ostettua omakin pönikkä. :) Sillä tuli kyllä ihan mieletön kiilto ja selvitettävyys! Pitemmän päälle piti kuitenkin muistaa syväputsata, koska jonkun ajan kuluttua tuota käytettyä hiukset lässähti ja jäi likaisen näköisiksi silikonin määrästä (toisaalta mä laitoin tota vähän liiankin juureen, joka voi myös selittää tuon limaisuus-ilmiön). Ostaisin kyllä kuitenkin lisää, ellei ne silarit kutittais mun ihoa niin perkuleesti!

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 17.02.12 - klo:08:42 »
Mun on pakko liittyä taas Tresemmen ylistyskuoroon, addiktio alkoi Naturals-hoitoaineesta, sitten piti ostaa Anti-Breakage -hoitoaine ja ostettuani Luxurious Moisture -shampoon oli pakko seuraavana päivänä käydä hakemassa saman sarjan hoitoaine, koska ensmmäinen kokemus tuosta shampoosta oli niin positiivinen.

Olen ostanut omat Tresemmeni Tarjoustalosta, jossa pullo maksaa vain 6,90 e eli vaikka 8,99 ei ole paha hinta sekään, voi sääästää vielä pari euroa jos löytää hyvän tarjouksen koska sitä saa halvemmallakin.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #258 : 06.03.12 - klo:18:27 »
Mulla on nyt tullut tosiaan pari nappiostosta Tresemmeltä. Toi Naturals ha on tosiaan mainio, ja ostin tänään myös Luxurious Moisture -hoitiksen, joka on myöskin todella mainio tapaus. Silottaa hiukset ihan älyttömän hyvin! Harja menee märistä hiuksista läpi täysin kitkatta ja lopputulos on jäntevä ja tuuhea. Silikoniahan tossa on, mutta olkoot. Mun ajatusmaailmaan sopi erittäin hyvin se, että hiustuotteet saa isossa pullossa ja halvalla lähikaupasta.
« Viimeksi muokattu: 06.03.12 - klo:20:56 kirjoittanut lynx »

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 23.03.12 - klo:22:10 »
Mä olen kanssa kaikinpuolin ollut tyytyväinen Tresemmen tuotteisiin, vaikka aluksi katsoinkin niitä nenän vartta pitkin. Mulla on ollut sitä Moisturizing hoitoainetta (siniset tekstit) ja se siloitti ja kosteutti mun tukkaa vallan mainiosti. Nyt mulla on Naturals ha, joka on kanssa pikahoitiksena hyvä, mutta co-pesussa tekee turhan rasvaista jälkeä.

Lisäksi tykkään sarjan kuivashampoosta, joka ei tee yhtään harmaaksi tummaa tukkaa ja puhdistaa hyvin. Plussaa hyvästä tuoksusta, kaikki sarjan tuotteet ovat olleet tosi hyvän tuoksuisia.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #260 : 24.03.12 - klo:13:50 »
^Sama juttu, jotenkin oon suhtautunut epäillen noihin. Varsinkin kun mulla on pidennykset, jotka on superkuivat ja takkuuntuvat... Ostin Cittarista värjättyjen hiusten naamion, kun se oli vaan euron  :o. Ja naamio tosiaan toimii! Tykkään  :) Tulee kiiltävä, sileä ja pehmeä tukka.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 24.03.12 - klo:13:59 »
Enkös mä olekaan vielä täällä hehkuttanut TRESemmen värjättyjen hiusten shampoota?

Mä en myöskään jostain syystä ollut ikinä kiinnostunut kokeilemaan tämän sarjan tuotteita, kunnes joskus hetken mielijohteesta nappasin hyllystä mukaani tuon mainitsemani shampoon. Ja sehän olikin paras shampoo pitkiin aikoihin. :o Pesee puhtaaksi, mutta on riittävän hellävarainen. Vaahtoutuu hyvin ja on helppo levittää kaikkialle. Tuoksuu hyvälle ja on mustassa pullossa. ;D Hintakin on kaiken lisäksi erittäin huokea. Ainut miinus, mitä keksin, on pumpun puuttuminen. Tuollaisessa isossa painavassa pullossa sellainen olisi enemmän kuin paikallaan.

Seuraavaksi testaan varmasti kehuttuja Naturalseja. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
« Vastaus #262 : 24.03.12 - klo:14:38 »
Mä olen ihan rakastunut Tresemmen healty volume -shampooseen. Olin aika epäileväinen koko merkkiä kohtaan, mutta iso koko houkutteli ja nappasin kokeiluun. Tästä tuli heti kertaheitolla ehdoton suosikkishampooni. Jättää hiukset pehmeiksi, kiitäviksi ja kuohkeiksi. Mukava vaahto ja ihana lopputulos!

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #263 : 27.03.12 - klo:18:21 »
En tiedä miksi ostin.. Mutta ajattelin tulla raportoimaan, että Tresemmen Luxurious Moisture shampoo ja hoitsikka ovat kyllä hintansa arvoista tavaraa. Robin Hoodeista 6,90e yhteishintaan. Shampoo on hellävaraista (en löytänyt silikoneja, mutten osaa etsiä kovin hyvin) ja hoitsikka tehokasta; silotti, selvitti, kosteutti ja jätti hiukset ilmaviksi. Yhden silikonin bongasin, muttei ollut incin alkupäässä.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #264 : 27.03.12 - klo:20:32 »
Haluaisin tykätä Naturals hoitiksesta, koska tulisi kyllä halvaksi käyttää tätä vaikkapa XZ:n tilalla. Mutta yksinään käytettynä tämä lähmää hiuksia. Käytän nyt hoitista sekoitettuna muihin hoitiksiin, jolloin toimii ihan ok, mutta tuskin ostan uudestaan.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Tuhto

• Vieras
« Vastaus #265 : 29.03.12 - klo:01:33 »
Lukaisin melkein koko keskustelun läpi ja täällä on kehuttu niin montaa tuotetta että huomisella kauppareisulla mukaan tarttuu varmaan kymmenen putellia ;D
Nyt olen käyttänyt Naturalsin shampoota ja hoitoainetta, shampoota noin puolen pulloa ja kyllä tykkään siitä. Tukasta tulee sileää ja hyvännäköistä. Hoitoaine ei oikein noihin kuivimpiin osiin vaikuta, mutta ne on olleet kuolleet jo ties kuinka monta vuotta kun olen kiusannut tukkaa värjäilyllä ja värinpoistoilla enkä vaan raaski leikkauttaa tarpeeksi pois ::)

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 29.03.12 - klo:09:51 »
Ostin pönikän Naturals -hoitoainetta. Tehot eivät riittäneet ollenkaan hoitamaan vaalennettuja hiuksiani., vaan jätti erittäin vaikeasti selvitettävän, hamppuisen takkukasan. Sitä ei edes runsas jätettävän lotraaminen pelastanut. Plussana se, että co-pesun jälkeen tyvi oli ilmavan raikas, joten menee jatkossa co-pesuun hyvin.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #267 : 07.04.12 - klo:00:07 »
Täytyypä liittyä tuon Naturals-hoitiksen ylistäjäksi myöskin. Hoitotehot ovat käsittelemättömän tukkaan enemmän kuin riittävät minkä kyllä aiempien kommenttien perusteella osasin arvatakin, mutta tällaiselle hoitoaineen läträäjälle tuli yllätyksenä kuinka riittoisaa tuo aine vielä kaiken huipuksi on. Tämä on nyt tällä hetkellä ainoa hoitoaineeni ja ihan mielenkiinnosta ajattelin katsella, että kuinka kauan tällä pärjään. Vaikuttaisi ainakin toimivan moitteettomasti niin lyhyellä kuin pitkälläkin vaikutusajalla. Pohdin jonkin silottavan silikonisemman hoitoaineen hankkimista tuon kaveriksi, mutta toistaiseksi näyttäisi siltä, etten taida tämän kanssa ainakaan tarvita sellaista. Ihan mielenkiintoista, koska normaalisti olen aina silikonittomia tuotteita käyttäessä tarvinnut ajoittaista silikonikuorrutusta, mutta toisaalta hiuslaatuni ei nyt mikään kauhean pörhevä ole, joten ilmeisesti kerrankin on vain osunut kohdalle sopiva tuote eikä sille tunnu olevan tällä hetkellä tarvetta. :o

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #268 : 11.04.12 - klo:19:55 »
Mä tein erittäin mielenkiintoisen löydön tänään Tokmannissa käydessäni.
Nimittäin Tresemme Split Remedy.

Uutukaisia ovat shampoo, hoitoaine, jätettävä, naamio ja seerumi.
Ko. tuotteiden päätehtävä vissiin on vähentää 80% kaksihaaraisia.

Onko joku muukin bongannut näitä? :)
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #269 : 11.04.12 - klo:20:26 »
^Ainakin kotikaupungissa on näkynyt noita Cittarissa. Pohdin tuon naamion ja seerumin hankkimista, mutta tuo shampoo ja hoitoaine ei oikein jostain syystä vakuuttanut (en muista incejä enää, mutta mahtoivat olla turhan silikonisia). Minusta on jotenkin hassua, että kun on tottunut tältä brändiltä jättimäisiin pöniköihin niin nuo olivat ihan semmoisia maltillisia. Mistähän lie mahtaa johtua, kun hinta ei kuitenkaan tainut olla yhtään edullisempi vastaavasti.  :P