Kirjoittaja Aihe: TRESemme hiustenhoitotuotteet  (Luettu 171465 kertaa)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet
« Vastaus #270 : 11.04.12 - klo:20:32 »
Hmm voisipa ostaa tuon seerumin ja hoitsikan kunhan entiset kuluu pois :)

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #271 : 11.04.12 - klo:20:55 »
^Ainakin kotikaupungissa on näkynyt noita Cittarissa. Pohdin tuon naamion ja seerumin hankkimista, mutta tuo shampoo ja hoitoaine ei oikein jostain syystä vakuuttanut (en muista incejä enää, mutta mahtoivat olla turhan silikonisia). Minusta on jotenkin hassua, että kun on tottunut tältä brändiltä jättimäisiin pöniköihin niin nuo olivat ihan semmoisia maltillisia. Mistähän lie mahtaa johtua, kun hinta ei kuitenkaan tainut olla yhtään edullisempi vastaavasti.  :P

Muakin kiinnosti jätettävän lisäksi tuo latvaseerumi. Aa joo, niin mä vähä arvelinki että mahtaa olla vähä turhan silikonisia.. Heh joo! Mä tein saman havainnon kun näin nuo pöntöt, että mitä ihmettä 500ml ja silti 7,40€  0_0
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #272 : 13.04.12 - klo:14:53 »
Ostin minäkin Naturals-hoitiksen kokeiluun, kun tarjouksessa litrahinta aiheutti opiskelijan sydämessä sykähdyksiä. No, hoitoteho vaikuttaa hyvältä, ehkä vähän jopa liian hoitavalta suoraan liukkaaseen tukkaan! Ei todella tunnu silikonittomalta tuotteelta myöskään, selvittää hyvin. Konsistenssi on oikein mukava, ainoa naputtamisen aihe on tuoksu. Mielestäni tämä tuoksuu ihan Ranskalta, eikä edes hyvällä tavalla. Jotenkin tulee voimakkaasti mieleen aikani Ranskassa, eikä ole kovin hyvät mielikuvat. Ehkä onnistun taittamaan tuoksua jotenkin XZ:n Suklaa & Vanilja -hoitoaineella, sillä tuoksu oli seuraavanakin päivänä tukassa, kun hiukset ovat ilmeisesti sen verran paksut etteivät olleet kuivuneet kunnolla yön aikana...

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #273 : 23.04.12 - klo:17:46 »
Ostin kokeiluun  TRESemmen split end repair-naamion sekä latvaseerumin ja täytyy sanoa, että blondauksen rasittamat hamppulatvat aivan rakastavat näitä tuotteita. Latvaseerumi siis on pelkkää silikonia täynnä, mutta tekee latvoista nätit ja pehmeän tuntuiset. Naamio myös tuntuu kyllä todella hyvältä, minun vajavaisilla INCI-lukutaidolla naamion sisältö näyttää jopa ihan hyvältä, mutta tässä vielä INCI jos jotakuta kiinnostaa:

Aqua(water), cetyl alcohol, behentrimonium chloride, glycerin, caprylic/capric triglyceride, hydrolyzed keratin, panthenol, tocopheryl acetate, ascorbic acid, citric acid, niacinamide, biotin, cyamopsis tetragonoloba (guar) gum, amodimethicone, polyquaternium-28, poluquaternium-37, ceteareth-20, isopropyl alcohol, propylene glycol dicaprylate/dicaprate, cyclopentasiloxane, cetearyl alcohol, pvm/ma copolymer, tridecent-12, cetrimonium chlorode, cyclohexasiloxane, ppg-1, tridecent-6, dimethiconol, sodium hydroxide, disodium edta, polysorbate 20, dmdm hydantoin, parfum (fragrance), benzyl alcohol, linalool, hexyl cinnamal.

Naamio on myös mielestäni paljon jämäkämpää kuin muut TRESemmen naamiot, joten vaikka pakkaus on pienempi (300 ml), se tuntuu yllättävän riittoisalta :)

Poissa tiikeri

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #274 : 11.05.12 - klo:06:22 »
Naturals sarjan hoitoaine saa peukut myös täältä. Pikahoitoaineena selvittää  tukkani shampoo pesunjälkeen oikein hyvin ( ja mulla siis kaamea takkupesä) ja tuntuu hieman taltuttavan myös latvapörröjä. Hinta todella huokea joten tää jää varmaan vakiovieraaksi mun kylppäriin  :ts
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 19.06.12 - klo:09:44 »
Ai täällä olikin jo puhetta noista Split End Repair tuotteista.  :D

Ostin eilen shampoon ja hoitoaineen ja yhden kokeilun perusteella ihan ok. Tuoksu on melko samanlainen kuin naturals sarjan shampoossa ja hoitoaineessa, näissä tosin hieman voimakkaampi ja omenaisempi tuoksu.

Shampoo vaahtoaa todella hyvin ja tuntuu sopivan pesevältä. Tuohon hintaan, kun ottaa huomioon myös purkin koon niin aika ylihinnoiteltu shampoo.

Hoitoaine on aika silikonista, olikohan incissä 3 ensimmäinen silari. Tällä tulee ihan superliukkaat hiukset, hoitoaineen levityksen aikana jo tunsi kuinka liukas hiuksen pinnasta tuli.
Lähmää tyven.
Tulee jatkossa käytettyä vain latvoihin. Mulla on latvat melko kuivat ja tarvitsee siloitusta, siloitustarkoitukseen tämä on oikein toimiva hoitoaine.

Sopii mun mielestä todella, todella kuiville hiuksille jotka tarvitsee hyvän ja nopean siloituksen. Mä en antanut tuon hoitoaineen vaikuttaa tukassa yhtään, vaan virutin saman tien levityksen jälkeen ja tukasta tuli silti todella siloinen.  :)

Aika ylihinnoiteltuja tuotteita, en tiedä miksi edes menin ostamaan.   0_0 Ihan käytettäviä nuo kuitenkin on, käytän loppuun mutta tuskin ostan uusia.

Naturals sarjan shampoo ja hoitoaine toimii edelleen parhaiten tässä päässä. Odottelen että saan Tigin pumppupullot tyhjiksi niin ostan naturalssia ja tungen ne pumppupulloihin.  :)

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 01.07.12 - klo:08:59 »
Ostin Tresemmen kosteuttavan sarjan shampoon ja käytin sitä alkuvuodesta, mutta välillä pesutulos oli hapsottava ja sähköinen eli työnsin pullon kaapin perälle ja siirryin käyttämään muita shampoita. Eilen kuitenkin päätin kokeilla uudestaan ja tällä kertaa pelkän pikapesun jälkeen hiukset ovat aivan täydelliset! Sopivasti volyymiä, ryhtiä ja ihanan puhdas tunne. Katsellaan josko tämä voittoputki jatkuisi, muuten pitää keksiä joku toinen käyttötarkoitus tuolle melkein täydelle pullolle.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 01.07.12 - klo:11:43 »
^ Tuo shampoo on minustakin varsin mainio perusshampoo, ostin sitä syksyllä 100ml pikkupullon kulkemaan jumppakassissa, mutta nyt löysin shampoo+hoitsikka duon mökiltä, mies oli saanut ne toissajouluna siskoltaan kettuilulahjaksi. Raahasin duon mökkisaunaan ja testasin uudelleen, shampoo on edelleen ihan kiva, mutta hoitsikka silikoneineen ihan kuraa. Myös mies oli pessyt tuolla shampoolla ja eron huomasi ihan selkeästi. Miehen pitkä, kuiva, luonnonkihara pehko oli selkeästi paremman näköinen, kiharat erottui selvemmin, eikä yleisilme ollut niin pörröinen kuin yleensä, sanoi jopa olleen hyvää shampoota.  ;D

Kunis

• Vieras
« Vastaus #278 : 01.07.12 - klo:13:19 »
Naturals hoitsikan hoitotehot eivät tässä kevyesti värjäyskuluneessa tukassa riitä mihinkään, ja muka raikas sitruunaruohon haju (oikeasti mätä juurileikattu saderuoho) ärsyttää. Tämä on kuitenkin ihan ok selvityshoitin CWC-pesujen lopulla, sekä hintansa vuoksi oikeen käypä hennaglossiin. Siihen kun tuleekuitenkin laitettua muutama tippa muuta tuoksuketta, niin ei haittaa tuo ominaishaju.

Poissa eekki

• Haiven
  • *
« Vastaus #279 : 01.07.12 - klo:20:57 »
Testasin nuo Split End Repair shampoon ja hoitoaineen, kun lehden välissä tuli näytteet. Ihan hyviä perustuotteita. Hoitoaine selvitti oikein mukavasti. Tuoksusta antaisin kyllä miinusta. Tykkään herkullisen tuoksuisista shampoista ja hoitoaineista, mutta nuo olivat jotenkin tosi mitäänsanomattoman tuoksuisia, ehkä vähän sellaisia tuoksuttoman palasaippuan hajuisia. Jännä miten eri tavalla nuo tuoksut voi kokea, kun wilma kirjoitti, että tuoksu oli omenainen, niin en minä noista kyllä yhtään omenan tuoksua huomaa. Mutta yhteenvetona siis: muuten voisin ostaakin pullot, mutta tuoksun takia jäävät kauppaan. (Kaipaan selkeästi herkullisempia tuoksuja.)

Korjaus: Kävin nyt uudemman kerran nuuhkimassa noita avattuja näytepusseja ja kyllähän noissa tosiaan omena tuoksuu. Tosin mielestäni ovat aika mietoja tuoksuja, sillä suihkussa en tosiaan huomannut ollenkaan tuota omenan tuoksua, vasta nyt erikseen nuuhkimalla sen huomasin. :) Eli raikas, mutta mieto tuoksu.
« Viimeksi muokattu: 01.07.12 - klo:21:05 kirjoittanut eekki »

Säihke

• Vieras
« Vastaus #280 : 15.07.12 - klo:12:42 »
Lahden Kärkkäiseltä sai Tresemmen Naturals-sarjan shampoon ja hoitoaineen 2 x 900ml putelit yhteishintaan 5,90e.  0_0 Oli pakko ostaa vaikka yritän hävittää valtaisaa putelimäärää ja entistä Naturals-hoitsikkapulloakin on vielä puolet jäljellä. Ekan pesun jälkeen (shampoopesu ja perään Naturals-pikahoitsikka sekä Tigin S-Factor tehohoito 3-5min) hiukset kihartui kivasti ja oli kivan jämäkät ja pehmeät. Ei paha. Tuo Naturals-hoitoaine on ehdoton suosikkini CO-pesuissa. Pitää vielä testata tuo shampoo ilman hoitsikoita, toivottavasti silikonit ei ala pidemmässä käytössä kutittamaan päänahkaa.

-EDIT- toinen pesu tuolla shampoolla ja päänahkaa kutittaa.  :( Tosin olen nyt hiljattain käyttänyt kahta muutakin silikonillista ainetta, mutta näyttää siltä että sulfaatiton ja silikoniton shampoo on paras mulle.
« Viimeksi muokattu: 18.07.12 - klo:14:12 kirjoittanut Säihke »

Paikalla keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 07.08.12 - klo:19:32 »
Ostin kokeiluun  TRESemmen split end repair-naamion sekä latvaseerumin ja täytyy sanoa, että blondauksen rasittamat hamppulatvat aivan rakastavat näitä tuotteita. Latvaseerumi siis on pelkkää silikonia täynnä, mutta tekee latvoista nätit ja pehmeän tuntuiset.

Sama täällä! Oon aivan rakastunut tähän Split End -tuotesarjaan. (Btw, kyllä se latvaseerumi sisältää muutakin kuin silaria ;)) Vaalensin latvaa vasta ja siitäkös se kuontalo oikeen tykkäsi: tuloksena haaroittuneet ja erittäin karkeat hiukset latvaosasta. Mutta tuo shampoo pesee minusta hellävaraisesti ja tehokkaasti, ja hoitoaine silottaa todella sileäksi jo lyhyelläkin vaikutusajalla. Slipt end -latvaseerumi taas silottaa niitä harottavia hapsulatvoja niin, ettei föönauksen jälkeen lopputulos ole yhtään paha ja muutenkin tuntuu, että tuo latvaseerumi tuo mukavasti kiiltoakin latvoille eikä samenna niitä kuten jotkut tuotteet. Kaikenlaisia muita latvaseerumeja kokeilleena tuo on ehdottomasti paras tällä hetkellä. :) Tästä tuli nyt vähän ällöttävä ylistyspuhe mutta mun karhea, paksu, hankala hiuslaatu niiiiiiin tykkää tästä tuotesarjasta!
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #282 : 07.08.12 - klo:20:23 »
Mulla on juuri Tresemmen Naturals sarjan shampoo ja hoitsikka-kombo ja minun tukkaani ovat toimineet hyvin. Paremmin kuin aiemmin käyttämäni Tigin Color Goddess-kombo.
Pitäisi kokeilla jotakin Tresemmen seerumia/naamiota/tehohoitoa latvoille.

Olen vasta vähän aikaa sitten "löytänyt" Tresemmen tuotteet, ja yllättyin todella positiivisesti niitä kokeillessani. Nyt testailen paraikaa Tresemmen Volume & Lift hiuslakkaa ja toistaiseksi olen ainakin tykännyt. Ei tee hiuksista koppuroita, mutta silti pitää hiukset kuosissa.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #283 : 09.08.12 - klo:20:03 »
Kiitos rohkaisusta Split ends naamion suhteen, taidan hankkia ennemmin tämän kuin Redkenin kalliimman..  :) Katselin kaupassa jo, mutta en vielä päättänyt ostaa. joskus tulevaisuudessa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa peruna

• Haiven
  • *
« Vastaus #284 : 01.01.13 - klo:02:03 »
Naturals-hoitis saa hinta-laatusuhteestaan kiitosta myös tältä suunnalta, ainoa miinus on tuoksu joka on 1/3 pullon jälkeen alkanut todella tökkimään. Aina vielä sattuu niin että inhokkituoksut pysyvät hiuksessa sen kuivuttuakin, mutta ihanaiset (XZ!) tuoksut huuhtoutuvat suoraan viemäriin.  :-[ Siloittaa kuitenkin hyvin, vaikka lähinnä pikahoitiksena olen vaivautunut käyttämään. Naturls-shampoo ei aiheuta suurempia tunteita, on sopivan pesevää makuuni kun pesuväli on pari-kolme päivää.

Lämpösuojasuihketta on menossa toinen pullo, kiitos tämänkin tuotteen löytämisestä kuuluu arvon juureksille! :)
Viimeksi löysin lähikaupungin halpahallista suihkeen kimppapakkauksessa poistohintaan (<5€), joten riesaksi tuli myös sarjan Freeze Hold-hiuskiinne. Tänään käytin kyseistä tuotetta ensimmäistä kertaa kunnolla kiharakampauksen viimeistelyyn, ja voi tätä tuskaa. Koskaan ennen ei ole mikään hiustuote aiheuttanut tällaista kutinaa ja polttelua päänahassa, vaikka jos jonkinmoisia halppislakkoja olen ehtinyt pähääni suhuttaa elämän aikana.
Osaisiko kukaan lonkalta heittää todennäköistä aiheuttajaa? Yksittäistä syypäätähän tietysti on aika mahdoton löytää, mutta kiinnostaisi kun reaktio oli niin voimakas että melkein piti kyyneliä tirauttaa.

TRESemmé Freeze Hold hairspray INCI:
Alcohol Denat., Butane, Isobutane, Propane, Octylacrylamide/Acrylates/Butylaminoethyl methacrylate copolymer, Aminomethyl propanol, Parfum, Vinyl caprolactam/Vp/Dimethylaminoethyl methacrylate copolymer, Linalool, Limonene, Benzophenone-4, Butylphenyl methylpropional, Amyl Cinnamal, Hexyl cinnamal, Citronellol, Geriniol.

Edit.: Vielä täytyy lisätä että muutenkin olin lakkaan todella pettynyt. Suihke oli todella märkää ja epätasaista, ja pito paljon odotettua extra strong holdia huonompi.
« Viimeksi muokattu: 01.01.13 - klo:02:15 kirjoittanut peruna »