Kirjoittaja Aihe: TRESemme hiustenhoitotuotteet  (Luettu 171613 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet
« Vastaus #300 : 30.03.13 - klo:22:00 »
Onko kuinka moni testaillut tuota Naturals-shampoota, onko miten pesevä? Varsinkin, kun ajatellaan värjättyjä hiuksia, viekö väriä enemmän?

Mulla oli aluksi tuosta shampoosta vähän huonoja kokemuksia, kun tuntui kutittavan päänahkaa. Jostain syystä ostin kuitenkin toisenkin pullon tuota shampoota ja sen jälkeen ei enää ole kutittanut, liekö sitten ollut vain liian kuiva päänahka tai jotain. Mä pesen hiukset joka päivä, naturals shampoo ja hoitoaine on vakkarituotteita jotka löytyy aina suihkuhyllyltä.  :) Nyt jo useampi shampoo ja hoitoaine pullo käytetty loppuun, ja aion ostaa jatkossakin.

Shampoo on mun mielestä just sopivan pesevä, aika samantyylinen kuin esim. XZn shampoot. Mun mielestä ihan kelpo shampoo, tulee ostettua aina pullo tätä samaan aikaan kun ostan sarjan hoitoainettakin.  :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #301 : 03.05.13 - klo:14:00 »
Kukaan vielä ostanut näitä uusia Keratin Smooth-tuotteita?

(kuva ulkomaalaisesta blogista)

Meikä osti tuon shampoon ja INCI näyttää hyvältä, kovasti odotan, että tervashampoo loppuu muutaman pesun jälkeen, niin pääsen tuota testaamaan! Joskus aion ehdottomasti kokeilla hoitoainetta ja naamiota myös. INCI:t kiinnostaa noissa, en ehtinyt eilen tutkia kaupassa niitä tarkemmin. Shampoossa ei ole silikonia. Pullot on 750 ml ja naamiossa sen 500 ml. Mua ei haittane, ettei ole sen 900 ml, tulee silti kestämään pitkään, varsinkin shampoo.

Edit. Itse kaiken kaikkian pidän TRESemmestä tosi paljon, Naturals-hoitis on suosikkini ja sitä ostin eilen myös lisää, koska edellinen pian loppuu. Meillä on myös avomiehen kanssa yhteisesti käytössä aina jokin silikonipitoinen TRESemme (nyt Moisture Rich), jota silloin tällöin käytän pikahoitiksena. Näissä on tosi hyvät tuoksutkin aina, ei koskaan liian vahvat tuoksut, ei ala särkeä päätä eikä tule etova olo. Hintalaatu-suhde kohtaa täysin! Kunhan toinen shampooni loppuu, voisin ostaa Naturals-shampoon.

« Viimeksi muokattu: 03.05.13 - klo:14:07 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 04.05.13 - klo:16:49 »
^ Mulla on tuo jätettävä, suihkittava hoitoaine. Sisältää lämpösuojan ja tekee tukasta sileän ja kiiltävän. Ei lähmää. Ihan kiva tuote, ei mitään pahaa sanottavaa ja vaikuttaa todella riittoisalta . Naamio on myös mun ostoslistallani kunhan saan vanhat kulutettua pois,vaikuttaa ainakin tämän jätettävän perusteella ihan hyvältä tuotesarjalta.  :)

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #303 : 04.06.13 - klo:22:15 »
Ostin kovasti kehutun Naturals hoitoaineen co-pesuja varten, mutta sainkin heti ekalla käyttökerralla kauhean ärsytyksen päänahkaan. Päänahka kutisi ja raavin sen melkein verille työpäivän aikana ja helpotti vasta, kun pesin hiukset Xz shampoolla. Harmittaa kovasti ja en taida uskaltaa käyttää tätä edes poishuuhdeltavana hoitiksena, kun tuli niin ärhäkkä reaktio. Osaako kukaan sanoa mikä ainesosa ärsytyksen olisi voinut aiheuttaa, niin osaisin välttää sitä jatkossa? Tähän mennessä vastaavanlaisen reaktion on aiheuttaneet silikonia sisältävät shampoot, mutta niistäkään ei ole tullut näin kamalaa kutinaa.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #304 : 17.06.13 - klo:11:27 »
Mä ostin tuosta Keratin Smooth sarjasta tuon shampoon ja hiusnaamion. Olen vasta kerran kokeillut, joten en vielä tiedä kuinka toimii, mutta katsotaan. Hiusnaamiosta ainakin tuli mukavan tuntuiset hiukset  :)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 17.06.13 - klo:12:20 »
Minäkin ostin sitten Naturals hoitoaineen ja täytyy sanoa, että joka kehun arvoinen. Koostumus on sopivan paksu ja kiva tuoksu ja iso purkki , kaikki kohdallaan :T,
Olen joskus jättänyt sitä yöksikin vaikuttamaan ja hiukset tykkää ja kiittää.
Mulla on split ends naamio ja siitäkin tykkään. Käytän lähinnä saunassa ja annan pyyhkeen alla vaikuttaa ja lämpö tunnetusti tehostaa sen vaikutusta.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 17.06.13 - klo:12:23 »
Split Ends -hoitoaine toimii tässä tukassa (luonnontaipuisa, tosi karhea, paksu, kuiva) hurjan hyvin pikahoitiksena! Liru koostumus epäilytti aluksi, mutta onneksi ihan turhaan. Tuon saman sarjan naamion voisi ostaa kokeiluun, olen kuullut siitä sen verran paljon hyvää.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 17.06.13 - klo:19:07 »
Mikä tämän sarjan hoitoaine olisi rakennepaikkaava? Minulla on jo käytössä kosteuttava hoitoaine toiselta merkiltä.

Edit. Sorruin ostamaan sen Naturals-hoitoaineen, koska täällä on kehuttu sitä niin paljon. Harkitsin tätä ja Herbinan luomuruusuhoitoainetta. Tokmannilla ei ollut jälkimmäistä ja Naturals oli pari euroa halvempi kuin Sokoksella.
« Viimeksi muokattu: 18.06.13 - klo:20:38 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #308 : 18.06.13 - klo:14:16 »
Mä ostin tuosta Keratin Smooth sarjasta tuon shampoon ja hiusnaamion. Olen vasta kerran kokeillut, joten en vielä tiedä kuinka toimii, mutta katsotaan. Hiusnaamiosta ainakin tuli mukavan tuntuiset hiukset  :)
Naamiosta saa sitten kertoa enemmänkin, kaveri haukkui sen eilen lyttyyn mutta toisaalta hänellä on kyllä ihan erilaatuiset ja erilailla käsitellyt hiukset kuin mulla :)

Äiti osti Keratin Smooth shampoon ja hoitoaineen. Pesin niillä sunnuntai-iltana, tuoksu samanlainen kuin volume-, moisture ja siinä liilassa lämpösarjassa. Jäi ehkä vähän hiuksiin tuoksumaan, mikä on mielestäni vaan hyvä juttu :)

Shampoo tuntui ihan perusshampoolta levitysvaiheelta, vaahtosi muttei kuitenkaan niin paljoa että pienellä määrällä olisi pessyt koko tyven. Hoitoainetta ei tuntunut tarvitsevan paljoa, vaikka siinä olikin ihan perus koostumus. Huuhtoutui kuitenkin oudon huonosti hiuksista (?). Anyways, luonnonkiharani tuntui olevan tiiviimmillä kiharoilla seuraavana aamuna. Odotin vastustamatonta pehmeyttä ja sileyttä, se jäi kuitenkin uupumaan. Ihan mielettömän kiillon kuitenkin sain, kaverikin kysyi että oonko tehnyt jotain mun hiuksille kun ne on noin kiiltävät (kerrottuani tästä sarjasta hän sanoi ettei pitänyt hiusnaamiosta).

Eilen oli myös sateinen päivä, hiukset eivät olleet niin pörröiset kuin yleensä tuollaisella säällä. Liekö Tresemmeen ansiota? Anyways, olen vakuuttunut, jos vain sitä pehmeyttä olisi vielä saanut niin sanoisin tässä olevan täydellinen kaksikko! Incejä en osaa tosin lukea joten en tiedä sarjan todellisesta hyvyydestä. Pitää saada koittaa vielä muutkin tuotteet läpi!

(Siitä on vuosia kun viimeksi pesin Tresemmellä, tuoksun lisäksi nostalginen olo tuli raivostuttavista pakkauksista  >:D )
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 18.06.13 - klo:14:51 »
TREsemmé hiusnaamio värjätyille hiuksille on kyllä todella hyvää pidennyshiuksille! Täältä sain joskus siihen vinkin, ostin tuon ja kyllä taltuttaa tämän hiustenpidennys-pehkon välillä.. Iso purkki tuo on, joten sinänsä halpaa ja voi käyttää paljon kerralla. Ei lähmää ainakaan pidennyshiuksia, vaikka laittaisi reilusti.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 19.06.13 - klo:20:31 »
Jännitti vähän, miten Naturals hoitoaine toimii ohuissa hiuksissani, kun esim. XZ kinuski-karpalo jättää hiukset veteliksi. Tänään oli toinen kerta käyttää sitä ja se toimii hyvin. Ei kosteuta liikaa tai lähmää, vaikka hiukset tuntuvat huuteluvaiheessa liukkailta.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #311 : 20.06.13 - klo:13:41 »
Osaisiko kukaan vinkata, missä tuon Keratin sarjan hoitoaineen inci olisi luettavissa?  :)

Tresemmen omat sivut eivät vastaa kysymykseeni eikä pieni googlettelukaan. Ennen kauppaan menoa katsoisin mieluiten ainesosaluetteloa netin avulla. Lähinnä haen tuotetta, joka paikkaisi hieman latvoille aiheuttamaani kulutusta.
Mietin myös kumpi Keratin sarjan tuotteista olisi tosiaan parempi, hoitoaine vai hiusnaamio.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #312 : 20.06.13 - klo:17:21 »
^Meinasin näpytellä omasta testipussukasta, mutta löysinkin sen netistä. Laitan inci-ketjuun.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #313 : 21.06.13 - klo:13:21 »
^ Olitkin sitten näppärämpi löytäessäsi incin netistä. Kiitti!  :D

Katselinkin jo eilen tuotteita kaupassa ja jos johonkin noista Keratin tuotteista päädyn niin varmaan ostan hoitoaineen. Hiusnaamiota on turhan pieni purkki hintaan nähden.   8)

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #314 : 01.07.13 - klo:14:26 »
Koitin kaverilla viikonloppuna Split end repairin hoitoainetta ja latvaseerumia ja kumpikin toimi kuin unelma  :l Turhan paljon oon lukenu että olisivat vaan korkeintaan peruskauraa, ainakin mun luonnonkiharaan/laineeseen toimi tosi hyvin! Pitää ehdottomasti ostaa.
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/