Kirjoittaja Aihe: TRESemme hiustenhoitotuotteet  (Luettu 171756 kertaa)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet
« Vastaus #315 : 17.08.13 - klo:16:55 »
^ Mulla on Split End Repair -hoitis, himottelis se hiusnaamiokin, mutta vasta kun oon saanut käytettyä hiukan varastoja pois. Mun mielestä kun tota Split Endiä laittaa märkään tukkaan, se on kuiten laittais liukkaria hiuksiinsa. :D Kun laitan sitä vaan latvoihin ja vähän pituuksiin vältyn latistavuudelta, mutta tulee kyl aika huikeet latvat tällä! Pehmeet ja hoidetun tuntuiset. En tosiaan kuitenkaan viitti laittaa tätä kovin ylös hiuksiin, joten joku toinen kosteuttava hoitis tämän pariksi on kyllä tarpeen. Mutta tykkään ja olen iloinen, että löysin tätä tarjouksessa! Puteli on kyllä iso ja varmaan riittää pitkään, voi olla että sen loputtua tekee mieli kokeilla jotain muuta.

Tresemmellä on muutenkin vähän liikaa tuotteita joita haluaisin kokeilla, kuten Naturalsin hoitoaine, tuo Split End Repairin naamio sekä Keratin-sarjan hoitis. Ja sitten kun hyllyissä notkuu muitakin kiinnostavia merkkejä. :P Pitääkö tässä ruveta pesemään tukkaa päivittäin että saisi joskus kokeilla uusiakin tuotteita!
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Shinea

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #316 : 30.08.13 - klo:12:45 »
Keratin Smooth Beautifying Oil testattu. Se on hiuksiin jätettävä hoitoöljy, joka sisältää nimensä mukaisesti keratiinia sekä arganöljyä. Tuotteen voi levittää pyyhekuiviin tai kuiviin hiuksiin.
Itse levitän pienen määrän tuotetta pesun ja hoitiksen jälkeen pyyhekuivien hiusten latvoihin.

Vaikka kyseessä on hiuksiin jätettävä öljy, hiukset eivät tunnu rasvaisilta, vaan ihanan sileiltä ja hyväkuntoisilta. Tuote on pakattu pieneen pumppupulloon, joten sitä on mukava ja siisti annostella juuri sopiva määrä. Myös tuoksu on mukavan raikas, eikä tippaakaan rasvaisen tuoksuinen. Voin siis suositella lämpimästi.
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 31.08.13 - klo:15:12 »
Pitää itsekin testata tuota öljyä sekä keratin smooth naamiota tai hoitoainetta.
Naturals hoitoaine mulla on ja olen joskus jättänyt jopa yöksikin sen vaikuttamaan, hiukset  kyllä tykkää ;D.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 20.09.13 - klo:19:24 »
Naturals hoitoaine on maaliskuun alusta asti ollut käytössä ja voi miten sitä olen edelleen tykännyt! Itse pullo vaan alkoi kesällä tökkiä, koska korkki meni tukkoon enkä saanut sitä mitenkään auki: en kuumassa vedessä liottamalla eikä sitä edes saanut auki kierrettyä. Piti sitten puukolla leikata pullo auki... Sen jälkeen on hoitoaineen sekaan muodostunut paakkuja ja vaikka ne vähän epämiellyttäviä onkin, niin eivät ole onneksi hoitoaineen toimivuuteen vaikuttaneet.

Pian alkaa pullo loppua ja toisaalta haluaisin heti ostaa uuden, mutta toisaalta kokeilunhalu kaipaa jotain muuta välillä... Smooth keratin hoitiksen tavallaan haluaisin, mutta enemmän olisi käyttöä jollekin silikonittomalle hoitikselle. Siis minullahan ei edelleenkään ole mitään silikoneja vastaan, mutta silkonittoman hoitoaineen kaipaisin esim. CO-pesuun ja muutenkin silikonisten hoitoaineiden välillä käytettäväksi.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 20.09.13 - klo:20:31 »
Naturals-hoitoaine on myös minun uusi suosikki, miksi en aiemmin ole tätä kokeillut vaikka on paljon tykätty tuote. Riittoisaa, kosteuttavaa ja silottavaa. Hoitaa käsiteltyä ja värjäysrääkättyä hiuksistoa tosi hyvin.

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #320 : 22.09.13 - klo:11:07 »
Minäkin olen tykännyt Naturals-hoitoaineesta, todella hyvin selvittää ja siloittaa karheahkoa tukkaani, ja toki plussaa myös riittoisuudesta, tukkaa on paljon ja tykkään läträtä hoitoainetta runsaasti. Mielestäni todella hyvä perushoitoaine!

Minulla on käytössä myös Keratin Smooth -hiusnaamio, jota olen siis käyttänyt ihan pikahoitiksen tavoin enkä muhitellut sen pidempään. Siitäkään ei ole pahaa sanottavaa, mutta en ole kovinkaan usein sitä laittanut, joten pitkäaikaisvaikutuksista en osaa sanoa. :) Tuntuu ihan hoitavalta, eikä jätä hiuksia karkeiksi tai takkuisiksi.

Poissa The Siren

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #321 : 28.09.13 - klo:10:21 »
Naturals-shampoo ja hoitoaine testattu!Oikein kivan tuntuiset hiukset tuli näin ekan kerran jälkeen,pehmoiset ja kosteutetut.Hoitoainetta oli tosi kiva levittää,eikä tarvunnut lotrata kourallista.Tykkään!

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 28.11.13 - klo:19:46 »
Keratin smooth hiusöljy on ollut niin toimiva että sen takia hankin saman sarjan naamionkin. Mutta eipä se olekaan ollut kummoinen... Ei millään lailla silota hiuksia ja tuoksukin on jopa ihan erilainen noiden kahden tuotteen välillä  :P Muuten sillä ei niin olisikaan väliä, mutta siinä missä beautifying oil on ehkäpä parhaan tuoksuinen hiusöljy johon olen tähän mennessä törmännyt, niin naamio puolestaan on voimakkaan parfyymimäinen ja sellaisella kitkerällä tavalla...

Poissa The Siren

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #323 : 07.12.13 - klo:15:03 »
Moisture Rich-shampoo ja hoitoaine ostettu :D.Hoitoaineen sai kaupanpäälle,joten pakkohan se oli ostaa.Hyvältä tuntuu hiukset näin ekan kerran jälkeen,kiiltää ja pehmeät.Ei tunnu olevan takkujakaan.

Naturals-hoitoaine toimii hyvin co-pesussa,puhdistaa hyvin ja jättää hiukset pehmeiksi ja kiiltäviksi.Shampoosta pidän myös,voin käyttää vaikka joka päivä,tuntus olevan hellävaraista.

Keratin Smootheista en oikein välitä..jättää vähän rasvaisen tunnun päällimmäisiin hiuksiin,mutta latvat kuitenkin karheiksi,ja takkuisiksi.Eikö mun hiuksilla ole sitten tarvetta rakennepaikkaukselle,en tiedä.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 21.12.13 - klo:19:30 »
Naturals hoitoaine on maaliskuun alusta asti ollut käytössä ja voi miten sitä olen edelleen tykännyt! Itse pullo vaan alkoi kesällä tökkiä, koska korkki meni tukkoon enkä saanut sitä mitenkään auki: en kuumassa vedessä liottamalla eikä sitä edes saanut auki kierrettyä.

Myös uusi hoitispullo tekee tätä! :P Onko Tresemmellä ostettavissa noihin pulloihin pumppua?? Tai tietääkö joku että jonkun muun merkin (erikseen ostettava) pumppu kävisi Tresemmen pulloon?

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #325 : 21.12.13 - klo:23:58 »
^En noista pumpuista osaa sanoa, mutta mulla on samaa ongelmaa juuri tuon hoitsikan kanssa. Kun on mennyt tukkoon, olen saanut sen auki vaan puristamalla ylösalaisin tosi kovaa -  liikaa sitä hoitoainetta sieltä törähtää, mutta onpahan taas jonkin aikaa auki! Yleensä kyllä säilytän sitä hoitoainetta korkki auki, varmaan edesauttaa tukkeutumista?

Hoitoaine muuten on kivan kevyttä mutta tosi siloittavaa, olen kyllä tykännyt :)

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #326 : 22.12.13 - klo:18:07 »
Mulla ei oo ollut Tresemmen pullojen kanssa tukkeutumisongelmaa ja säilytän korkki kiinni, voi siis ollakin että korkin pitäminen auki edesauttaa tukkeutumista. Se vaan noissa jättisuurissa pulloissa ärsyttää, että pumputtomina loppupullon sisältöä on ärsyttävä ravistella suihkussa jos ei oo tajunnut kääntää pulloa ylösalaisin viimeistään suihkuun mennessä. ;D
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 22.12.13 - klo:20:30 »
Mulla ei oo ollut Tresemmen pullojen kanssa tukkeutumisongelmaa ja säilytän korkki kiinni, voi siis ollakin että korkin pitäminen auki edesauttaa tukkeutumista. Se vaan noissa jättisuurissa pulloissa ärsyttää, että pumputtomina loppupullon sisältöä on ärsyttävä ravistella suihkussa jos ei oo tajunnut kääntää pulloa ylösalaisin viimeistään suihkuun mennessä. ;D

Mullakaan ei ole koskaan mennyt tresemme pullot tukkoon, naturals sarjan hoitoainetta ja shampoota tullut käytettyä jo monen monta pulloa, siitä asti kun tuli kauppoihin. Mä laitan myös korkit aina kiinni.
Naturals sarja on kyllä yksi mun lempparituotteistani, toimii aina vaan ja hinta/laatu suhde enemmänkin kuin kohdallaan!  :)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 25.12.13 - klo:18:05 »
Mäkin sain vihdoin ostettua tuota paljon kehuttua Naturals-hoitista. Toivottavasti se sopisi munkin tukalleni, vaikka voihan sen sitten käytellä esihoitiksena pois, jos se ei satukaan toimimaan. Täytyypä tosiaan testailla, jos siihen pulloon sopisi joku pumppu, kun sellaista isoa raskasta pönikkää on vähän ikävä suihkussa liukkailla käsillä kallistella.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 30.12.13 - klo:14:33 »
Mä ostin itselleni "joululahjaksi" Tresemmen Split End Repair -hiusnaamion sekä Keratin Smooth -hiusnaamion. Kumpikin siis laakeassa purnukassa josta otetaan ihan käsin. Ensinnäkin pidän pakkauksista, koska niistä saa kaavittua ihan kaiken käyttöön.

Keratin Smooth -hiusnaamiolla tuli todella, todella takuttomat ja sileät hiukset, mutta en oikein usko sen olevan rakennepaikkaava. Käytän mielelläni tämän hiusnaamion, mutta en ehkä ostaisi valtavaa hoitoainetonkkaa.

Split End Repair -naamio taas toimii hyvin samalla tavalla kuin hoitoaine. (En ole vielä verrannut incejä, voihan ne olla melkein identtiset). Mun kohdalla tää tekee tukasta jotenkin tuuhean, yksittäinen hius erottuu  hyvin ja hius on todella käsiteltävä, ei siis liian liukas. Toki hiuksesta ei tule silkinsileä, mutta ei mielestäni hamppumaisen kuivakaan, latvat esim ei harita, vaikka ehkä jotain ihan latvabuusteria tämän kanssa voisi käyttää. Mä luulen että Split Endissä on joku silikoni, joka tuota tuuheutta tekee, niin hämmentävältä kuin kuulostaakin. En oikein keksi mikä muu ainesosa tekisi tuota.

Mä oon jo pitkään himoinnut Naturals-hoitista, mutta kun se pönikkä on niin valtava. Tuosta olisi varmaan korvaajaksi XZ:n Xylitol Hunajalle, mutta jos tuo lätsäyttääkin liikaa, harmittaa että kylppärissä pyörii melkein litra sitä. CO-pesuihinkin olen vähän turhan laiska, mutta ehkä iso pönikkä inspiroisi.

Tresemmen lämpösuojasta oon tykännyt. Suojaa pitäisi löytyä ja auttaa hiuksen käsiteltävyydessä. Tätä varmaan voisi laittaa hiuksiin saunaankin suojaksi?
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.