Kirjoittaja Aihe: TRESemme hiustenhoitotuotteet  (Luettu 171720 kertaa)

Poissa moderninainen

• Haiven
  • *
Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet
« Vastaus #330 : 01.01.14 - klo:18:24 »
Ostin tuon Keratin Smooth- hoitoaineen jonkun ajatuskatkon seurauksena.(tai sitten en ollut aivan täysissä tolkuissa, kun pahasti ahtaanpaikan kammoisena kävin magneettikuvauksessa ja esilääkitys oli aika vahva ja siitä suoraan sokokselle..) Hiuksista tuli kyllä todella pehmeät, mutta samalla pörröiset. Pitänee testata vielä ilman shampoota, jos tulos sitten olisi jotenkin sileämpi. Minulle kuitenkin aivan huti ostos, ja harmittaa etten käyttänyt tuotakin summaa johonkin oikeasti hyvään tuotteesen.

1bf11.Kuiva tukka kuivilla latvoilla. Lähes bsl pituisena. Hiustyylit vaihdelleet vuosien saatossa pitkästä lyhyeen, kaljuun ja rastoihin takaisin suoraan tukkaan, mutta aina punaiseksi värjättynä.

Nakke N.

• Vieras
« Vastaus #331 : 08.01.14 - klo:22:40 »
Täällä sai Anttilasta matkakokoisena Keratin Smooth shampoota ja hoitoainetta, kun osti jotakin kosmetiikkaa. Täytyihän ne toki testiin ottaa, vaikka Tresemmen tuotteista en ole vielä muuta sopivaa kuin lämpösuojasuihkeen löytynyt. Eipä tullut tästäkään poikkeusta. Minun hiuksilleni ei tuntunut sopivan, vaan jätti hampuksi. (Hiukseni ovat polkkaa lyhyemmät, ohuet, hennot ja rasvoittuvat, värjäämättömät, mutta helposti hamppuiset latvoista.)

Minulla on myös ollut isot pullot vanhaa voluumi-shampoota ja -hoitista, mutta niissä lopputulos oli yhtä lailla takkuhamppu kuin tuossa keratin smoothissakin. Silloin tällöin olen niitä käyttänyt, mutta jokapäiväiseen käyttöön ne eivät minulle sovi.

Myös Naturals-sarjan muotovaahto oli hutiostos, jonka heitin roskiin muutaman testikerran jälkeen. Ei tuuheuttanut, vaan sekin ennemmin takutti ja teki hiuksista päätä myöten menevät lähmät.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 20.01.14 - klo:22:24 »
Ostin tänään taas loppuneen naturals hoitiksen tilalle uuden ja huomasin että naturals-sarjan pullot ovat uudistuneet. Samalla ainakin hoitiksen inci on muuttunut 0_0 Hyllyssä oli etummaisena vanhat pullot ja takana uutta. En uskaltanut sitä uutta edes ottaa, onko kellään siitä kokemuksia? Toivottavasti ne ei nyt ole menneet pilaamaan hyvää ainetta, toi on ensimmäinen hoitoaine ikinä jota olen käyttänyt varmaan vuoden putkeen kun se yksinkertaisesti on parasta hoitista mitä tällä hetkellä tiedän.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 21.01.14 - klo:00:03 »
^Voi paska.. Mulla kans tuo Naturals on ihan ehdottomia suosikkeja, ei pelkästään hinta-laatu -suhteensa takia, vaan se nyt vaan on poikkeuksellisen mahtavaa ainetta hintaluokkaa katsomatta. Tämä on ainut hoitoaine, mitä mulla on ihan varmasti aina, ja jota ostan lisää heti sen loputtua. Oon niin toivonut, että se olisi olemassa ikuisesti. Miltä ne inci-muutokset näytti? :-\

Poissa eekki

• Haiven
  • *
« Vastaus #334 : 21.01.14 - klo:10:00 »
Itse en ole Naturalsia koskaan käyttänyt, mutta oma suosikkini Tresemmen kuivashampoo oli myös muutettu. Pöh. Huomasin kaupassa, että Tresemmellä on nykyään kaksi uutta kuivashampoota, joilla tosin oli keskenään identtiset incit. Olisivat mielummin pitäneet toisessa sen vanhan incin ja tehneet vain yhden uuden. Tuolla Tresemmen vanhalla kuivashampoolla sain mukavan puhtaan tunteen tukkaan, kun moni kuivashampoo jättää tukan vain sellaiseksi muotoilutuotteilla kuorrutetun tuntuiseksi. Ostin nyt tuon uuden kuivashampoon testiin, en ole vielä kokeillut, että saako sillä lähellekään samanlaista lopputulosta kuin vanhalla.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 21.01.14 - klo:11:30 »
Jos joku on ostanut uuden Naturals-hoitiksen, niin uusi INCI olisi kiva tietää :) Mulla on vanhaa Naturalsia yksi pullo, joka ei näytä loppumisen merkkejä.. OT, jos INCI on muuttunut huonoksi, niin onneksi olen nyt (vasta) tutustunut tuohon i herbiin..  ;)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 21.01.14 - klo:19:40 »
En ole kovin taitava incien luvussa, joten en osaa arvioida muutoksia kovin konkreettisesti. Ei se ihan kokonaan ole muuttunut, mutta ei se ollut läheskään samakaan...edelleen se on silikoniton että mitään ihan niin megaluokan muutoksia ei ole. Onhan se toki mahdollista että se olisi muuttunut parempaankin?

Voipi olla että ostan sen uudenkin pullon pian testiin. Jos ilmeneeki että se on huonompaa niin kerkee vielä hamstrata sitä vanhaa. Se vanha kun päihittää kampaamohoitiksetkin ja hinta on naurettavan halpa.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #337 : 28.01.14 - klo:14:09 »
Onko Naturals hoitoaineen uusi INCI jo listattu jonnekin :)? Entä onko tuoksu sama kuin aiemmin?

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 05.02.14 - klo:20:46 »
Nappasin kamerakännykällä kuvan uudesta naturals-hoitiksen incistä->
aqua, cetearyl alcohol, stearamidopropyl dimethylamine, persea gratissima oil, aloe barbadensis leaf extract, brassica campestris/aleurites fordi oil copolymer, caprylic/capric triglyseride, behentrimonium chloride, parfum, sodium chloride, PEG-150 distearate, dipropylene glycol, alcohol, magnesium nitrate, magnesium chloride, lactic acid, disodium EDTA, DMDM hydantoin, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, benzyl alcohol, citronellol, limonene, linalool

ja vertailuksi nappasin inci-ketjusta tähän vielä vanhan incin->

TRESemme Naturals hoitoaine (Nourishing Moisture)
Water, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Caprylic Acid (Capric Triglyceride), Stearamidopropyl Dimethylamine, Fragrance (Parfum), Lauroyl Lysine, Caprylyl Glycol, Brassica Campestris/Aleurites Fordi Oil Copolymer, Aspartic Acid, Distearyldimonium Chloride, Persea Gratissima (Avacado) Oil, Citric Acid, Alcohol, Isopropyl Alcohol, Aloe Vera (Aloe Barbadensis) Leaf Juice

Voisiko joku inceistä ymmärtävä tehdä muutoksesta arvion?

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 05.02.14 - klo:21:13 »
^Onpas inci muuttunut paljon  :o! Ainakaan tuo ei enää näytä kovin luonnolliselta ja siihen on lisätty aineita, jotka voivat aiheuttaa ihoärsytystä.

Onneksi minulla on lyhyt tukka, joten tuo vanha Naturals tulee kestämään todella kauan.
« Viimeksi muokattu: 05.02.14 - klo:21:16 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #340 : 05.02.14 - klo:21:18 »
^^Mun silmään näyttäis kans että huonompaan suuntaan on menty :/ Hajusteita, säilöntäaineita ja liuottimia on ainakin lisätty, vanha inci näyttää "luonnollisemmalta". En taaskaan ymmärrä miksi hyvää on pitänyt lähteä muuttamaan, pitääpä yrittää metsästää vielä pullo tuolla vanhalla incillä. Allergikoille tuo inci on ainakin huonompi, allergisoivia aineita on enemmän.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 05.02.14 - klo:21:22 »
Minusta tuo uudempi inci näyttää alkupäästä vanhaa paremmalta, ja on varmasti hoitavaa/kosteuttavaa, mutta aika paljon kökköä on incin lopussa, tosin vanhassakin on kuivattavat alkoholit. Uudessa incissä on esim. formaldehydiä vapauttavaa DMDM Hydantoinia ja allergisoivaa Kathon CG:tä (methylchloroisothiazolinone & methylisothiazolinone). Bentsyylialkoholikin on aika ärsyttävää. Onhan nää incin lopussa, mutta en kyllä osaisi "Naturals"-teemaan yhdistää... Silti hoitiksen toiminnan kannalta valitsisin incin perusteella itse ennemmin uudemman. Siinä on enemmän avokadoöljyä ja aloegeeliä ja suhteessa enemmän silottavaa stearamidopropyl dimethylaminea kuin rasvoittavia ja latistavia rasvahappoja (capric triglyceride). Riippuu tietysti siitä, mistä tykkää.
1cFii, oma väri.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #342 : 05.02.14 - klo:22:09 »
Voisiko muuten liittyä jotenkin tuohon öljyjen ja muiden luonnollisempien aineiden lisäämiseen se, että noita kemikaalejakin on sinne lisätty. Että ne öljyt tai muut ei säily yhtä hyvin tai "härskiintyy" nopeammin, niin siksi on lisätty esim. säilöntäaineita ja hajusteita. En yhtään tiedä, pohdin tässä vain :D Kai noiden kaikkien lisäämiselle on jokin syy. Pitää tuota jossain vaiheessa joka tapauksessa pullo ostaa, teippaan vaikka koko incin piiloon niin ei häiritse :D

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #343 : 05.02.14 - klo:23:27 »
^ Kyllähän säilöntäaineet yms. toki aina ihan syystä tuotteeseen lisätään. En vaan lähtisi käyttämään luonnollisuuteen viittaavassa tuotteessa sellaisia ainesosia, jotka vaativat haitallisten aineiden käyttöä. Ja usein olisi varmasti valinnanvaraakin siinä, millä tuote säilötään, mutta aina ei suinkaan ole se terveellisyys etusijalla... No, mulle sillä ei ainakaan ole merkitystä, miksi tuotteessa jotakin haitallista on - jos mä joitain ainesosia haluan välttää, niin sitten mä en vaan sellaista tuotetta yksinkertaisesti osta.  :)  Itse en ostaisi tuota uutta Naturalsia niiden säilöntäaineiden ja alkoholin takia.

Hajusteiden "tarpeellisuus" sitten on kyllä vielä paljon kyseenalaisempaa.  Eihän sitä pahanhajuista tuotettakaan kannata tehdä, mutta ei välttämättä kannata käyttää sellaisia ainesosia, jotka vaativat tonneittain hajusteita tuoksun peittämiseksi, tai käyttää sellaisia hajusteaineita, jotka tiedetään pahasti ärsyttäviksi.
« Viimeksi muokattu: 08.02.14 - klo:23:00 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 06.02.14 - klo:11:08 »
TREsemme Naturals-hoitoainetta mulla on yksi pullo entisellä incillä, en osta kyllä enää tuota uutta.. Tätä itseasiassa "odottelinkin", että koskas menevät muuttamaan tämän tuotteen incin. Onneksi on muitakin hoitavia ja edullisia hoitoaineita markkinoilla.
« Viimeksi muokattu: 06.02.14 - klo:17:37 kirjoittanut Kristiina »