Kirjoittaja Aihe: TRESemme hiustenhoitotuotteet  (Luettu 172079 kertaa)

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet
« Vastaus #75 : 22.09.09 - klo:17:49 »
^ OT, onko sulla Wenkon imukuppikori? Mulla on tällä hetkellä pari isoa Tigiä ja paljon pieniä pulloja kylpäärin korissa, eikä ole liikahtanut minnekään. Ei toki kestä mahdottomia määriä painoa, joten otan tuotteen korista aina annostelun ajaksi.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 22.09.09 - klo:18:34 »
Meillä on Clas Olssonilta ostettu kulmakori. Siinä oli aiemmin yksi iso Tigi muun kaman lisäksi, mutta jossain vaiheessa huomattiin yhden imukupin irronneen. Nyt mä olen pitänyt siinä enää normikoon shampoon ja hoitiksen ja yhden suihkusaippuan. Ei uskalla riskeerata että se tippuu koko hökötys seinältä ja mun kalliit tukka-aineet valuu viemäriin. :P

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 22.09.09 - klo:19:19 »
Jos joskus investoit johonkin toiseen imukuppituotteeseen, niin suosittelen lämpimästi Wenko Magic-Locia. Löytyy mm. Stockalta, ja on minusta eri maata kuin esim. Kodin1:stä aikoinaan hankkimani imukuppikori. Eikä ole hassumman näköinenkään.

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 23.09.09 - klo:15:03 »
Itse en uskalla miettiäkään imukuppeja, koska kaikilla tutuilla ne laadukkaammatkin irronneet saatika jotkin Ikean viritykset. Pelkäisin yötä päivää, että putelit tippuvat. Nyt meillä roikkuu koukulla yhdessä ruuvissa tuollainen ikean kori, jossa 2 hyllyä. TreSemme pullo ja muutamat muut pysyvät hyvin (ainakin vielä). Isot tigit olen annostellut pienempiin puteleihin.

Kokeilin TreSemmen sitä erittäin kuivien hiusten hoitsikkaa ja tykkäsin kovasti. Ei tosiaa mitään lirua. Käyttöjä vasta noin viisi takana, kaikkeen kyllästyn pian ja tukka tottuu liikaa, mutta hintaansa nähden tosi hyvä minusta. 8.9 e oli anttilassa, olisin saanut muualta 6.9 euroa, mutta innoistuin liikaa enkä kehdannut enää kassalla perääntyä kun pullo jo kädessä  :D

Tämä tresemme voittaa ainakin 100-0 kaikki marketin lirut (varsinkin hajusteettomat ja zx) ja luomuhoitikset. Noita liruja kun käytti välillä pari kuukautta, niin rahat meni kyllä kirjaimellisesti viemäriin. Ihan sama laittaisiko vai ei, xz:sta tosin tykkään tuoksujen vuoksi ja co-pesuun esimerkiksi.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 27.09.09 - klo:10:42 »
Kokeilin TreSemmen sitä erittäin kuivien hiusten hoitsikkaa ja tykkäsin kovasti. Ei tosiaa mitään lirua. Käyttöjä vasta noin viisi takana, kaikkeen kyllästyn pian ja tukka tottuu liikaa, mutta hintaansa nähden tosi hyvä minusta. 8.9 e oli anttilassa, olisin saanut muualta 6.9 euroa, mutta innoistuin liikaa enkä kehdannut enää kassalla perääntyä kun pullo jo kädessä  :D
Katsoitko inciä? Kaveri oli näitä ostanut, katsoin pikaisesti tämän kuivien ja kärsineiden hiusten hoitsikan incin ja totesin että silikonia, silikonia, silikonia... Ei ihme että tukka tuntuu ihanalta ton jälkeen.  ;D

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 27.09.09 - klo:22:49 »
Kävin Tarjoustalossa sekä Cittarissa näiden tuotteiden perässä, mutta kummassakaan ei ollut sitä lämpösuojasuihketta  >:( Molemmissa kaupoissa oli ainoastaan shampoita ja hoitoaineita. Ja Forssassa siis asustelen.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

esve

• Vieras
« Vastaus #81 : 28.09.09 - klo:11:43 »
^Jos Forssassa on Euromarket, niin käy kattoo sieltä.

Strix

• Vieras
« Vastaus #82 : 28.09.09 - klo:13:51 »
OT: Onko jossain muualla kuin Forssassa euromarketteja. Koskaan ole tullut vastaan. Ex-Forssalainen itse.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #83 : 28.09.09 - klo:15:39 »
Kävinpä minäkin ostamassa tuollaisen tehohoidon. Sekoittelin sitä muiden tehisten sekaan ja nyt on mössö hiuksissa vaikuttamassa. Hoitavuudesta en osaa sanoa mitään, mutta jospa nuo silikonit "meikkaisivat" hamppuhiusta vähän paremman näköiseksi ;)
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #84 : 28.09.09 - klo:16:42 »
Testailin kosteuttavaa shampoota ja hoitoainetta näytepusseista. Shampooseen en erityisemmin ihastunut, oli vähän hankalaa levitettävää eikä vaahdonnut kummemmin ja takutti otsista aika ikävästi. Tosin mulla on kyllä usein ongelmia saada sopivaa määrää tavaraakin noista näytepusseista joten se varmaan ei auttanut asiaa. Hoitoaine oli ihan kivasti siloittava ja sopisi tällaiseen satunnaiseen käyttöön hoitavampien tuotteiden rinnalla, voisin vaikka ostaakin jos nuo putelit eivät olisi niin suuria, en nyt kuitenkaan litraa kaipaa tätä.

Haluais lämpösuojasuihkeen. Kohta mulla ei mitään lämpösuojasuihketta olekaan joten vois harkita.
iHerb alekoodi: FEW484

esve

• Vieras

Strix

• Vieras
« Vastaus #86 : 28.09.09 - klo:17:35 »
Strix: Onhan nuita, http://euromarket.lahikauppa.fi/fi/kaupat/kaikkisuomeneuromarketit/

Kappas, olen tyhmä :)
Kuvittelin sen olevan samansorttinen outous kuin Forssamarket aikoinaan :P

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 09.10.09 - klo:20:59 »
Täältä tais viesti kadota, niin kirjottelen lyhyemmin uudestaan. Eli muutaman kerran olen nyt kokeillut lämpösuojasuihketta ja todella tykkään siitä  :T  :-* ! Olen vihdoinkin löytänyt THE suihkeen, kun AC:n suihketta ei enää saa. Se tuntuu todella siloittavan, pehmentävän ja antavan vähän kiiltoakin.

Suihkeessa on myös miellyttävä mieto tuoksu ja suihke tulee pullosta ulos tasaisen pehmeästi, iso plussa siitä !
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #88 : 09.10.09 - klo:21:26 »
Minä tykkään ihan hiveästi siitä 500ml tekohoitiksesta!
Isot koot on juuri käteviä,ei ole aina aikaa pistäytyä kauppaan hakemaan kun  loppuu.
Minulla niin paksu ja pitkä tukka että litra tolkulla menee kaikkea hiusainetta kuukaudessa.
Ensinmäinen tuote joka selvitti takku tukan jo suihkussa,ei tarvinnut setviä enää suihkun jälkeen.
Pelkkää plussaa tuolle merkille!
Tuo on erittäin hyvää hennaglossien seassa!

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 10.10.09 - klo:12:33 »
muakaan noiden pullojen suuret kooet eivät haittaa. Voipahan lotrata kunnolla  ;D
20 vuotta hiukset päässä!