Kirjoittaja Aihe: TRESemme hiustenhoitotuotteet  (Luettu 172076 kertaa)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
Vs: TRESemme hiustenhoitotuotteet
« Vastaus #90 : 10.10.09 - klo:12:36 »
Joo ei muakaan haittaa, todellakaan. Mulla kuluu kuitenkin hoitiksia tosi paljon.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #91 : 10.10.09 - klo:13:59 »
Mä sain näytteet kosteuttavasta shampoosta ja hoitoaineesta ja eilen sitten kokeilin. Shampoo tuntui mukavalta, vaahtosi hyvin ja oli sopivan pesevää. Hoitoaine ei tosin niin vakuuttanut ainakaan ekalla kerralla, tukka oli kyllä sileä, mutten huomannut mitään kosteuttavaa vaikutusta. Shampoota sen sijaan voisin harkita ostavani :)

Poissa jeba

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #92 : 13.10.09 - klo:14:42 »
Aikamoisia hintaeroja markettituotteiksi näillä TREsemmeillä! Yleisestihän näitä myydään sillä 8,90€(?) hinnalla mutta poiketessani paikallisessa valintatalossa kaikki sarjan shampoot, hoitoaineet ja joku tehohoito olivat muistaakseni 5,39€. Ei kyllä hirveän paha niistä 900ml pulloista ja onhan tehiskin 500ml  :O Harmi ettei muotoilutuotteita ollut vain myynnissä, olisin ainakin sen lämpösuojasuihkeen ostanut samantien ja volume & lift lakkaa lisää ehkä joskus tulevaisuudessa kun entinen loppuu, on osoittautunut ihan oivalliseksi tuotteeksi ja suuri plussa ettei koppuroita lainkaan mutta en tiedä ostanko tuolla 8,90 hinnalla enää.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #93 : 13.10.09 - klo:16:58 »
Nyt täytyy kyllä sanoa että melkein himottaisi tuo kosteuttava hoitoaine. Toisen kerran kokeilin näytepussista sitä aamulla ja hiukset on olleet todella ihanat tänään (toisaalta kokeilin kyllä uutta shampootakin). Ei kai siinä hirveästi oikeita hoitotehoja ole mutta kun se ei kuitenkaan tulisi ainoaksi hoitoaineeksi niin tuskin se haittaisi. Sääli että on noin isoissa purkeissa, jos mulla menee normaalienkin hoitisten kuluttamiseen ikuisuus niin mitenköhän tämän kanssa.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #94 : 13.10.09 - klo:17:03 »
Mun on pakko sanoa, että olen kauhistuneena katsellut noita purkkeja kaupoissa. Ne on järkyttävän isoja! Eli rumia ja epäkäytännöllisiä tällaiselle minikouralle ja nopeasti kyllästyvälle. Sellainen jättipurkkihan kestää jotain sata vuotta ja ennen kaikkea.. miten sitä voisi käyttää, kun yhdellä kädellä ei saisi edes pidettyä kiinni?!

Ehkä siellä sisällä on ihan hyvää tavaraa, harmi vaan, että se  on pakattu karmeaan pakettiin.

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 13.10.09 - klo:17:27 »
Voihan noita ostaa vaikka kaverin kanssa puoliksi ja jakaa sen.
Tai säilyttää tyhjät 250ml shamppoo ja hoitis pulloja ja sitten jakaa nuo jätti pullot niihin.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 14.10.09 - klo:12:07 »
Kokeilin tuota kosteuttavaa hoitoainetta, eikä se nyt tehnyt mitään kovin kummoista vaikutusta. Hiukset jäivät minun makuuni vähän liiankin raskaiksi ja silotelluiksi sen jäljiltä, mikä on luultavasti pelkän silikonisuuden ansiota. Onneksi sain tuosta näytteen, niin en turhaan ostanut tuota isoa pönikkää!
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #97 : 14.10.09 - klo:13:13 »

Isot koot on juuri käteviä,ei ole aina aikaa pistäytyä kauppaan hakemaan kun  loppuu.
Minulla niin paksu ja pitkä tukka että litra tolkulla menee kaikkea hiusainetta kuukaudessa.
Ensinmäinen tuote joka selvitti takku tukan jo suihkussa,ei tarvinnut setviä enää suihkun jälkeen.

Pakko tarttua tähän, vaikka menee vähän OT. Miten ihmeessä joku saa hoitista kulumaan litratolkulla kuukaudessa?? Mulla on pitkät hiukset, pesen hiukset about joka toinen päivä ja käytän mielestäni runsaasti hoitoainetta, mutta härregyyd mulla riittää litran hoitis monta kuukautta!
Mut hyvä tietty, että on olemassa tällaisia hyviä edullisia hoitiksia, joiden nopea loppuunkuluminen ei harmita niin paljoa.  :D
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 14.10.09 - klo:13:58 »
Mulla sen verran karhea tukka että menee ihan hirveesti hoitoainetta,pikku liru ei mitään auta saa vain suihkun jälkeen selvittää kunnon takku paakkua. ;D Minä käytän myös kasvi värien seassa sitä niin kyllä paljon kuluu ja myös pelkkää hoitista muhittelen kerran viikossa pari tuntia.

usagi

• Vieras
« Vastaus #99 : 15.10.09 - klo:19:34 »

Isot koot on juuri käteviä,ei ole aina aikaa pistäytyä kauppaan hakemaan kun  loppuu.
Minulla niin paksu ja pitkä tukka että litra tolkulla menee kaikkea hiusainetta kuukaudessa.
Ensinmäinen tuote joka selvitti takku tukan jo suihkussa,ei tarvinnut setviä enää suihkun jälkeen.

Pakko tarttua tähän, vaikka menee vähän OT. Miten ihmeessä joku saa hoitista kulumaan litratolkulla kuukaudessa?? Mulla on pitkät hiukset, pesen hiukset about joka toinen päivä ja käytän mielestäni runsaasti hoitoainetta, mutta härregyyd mulla riittää litran hoitis monta kuukautta!
Mut hyvä tietty, että on olemassa tällaisia hyviä edullisia hoitiksia, joiden nopea loppuunkuluminen ei harmita niin paljoa.  :D

Mulla on leukapitunen tukka, ja sellaista normaalissa 200ml:n purkissa olevaa hoitoainetta menee 3-4 purkkia kuussa...Pesen kyllä melkein joka päivä hiukset, mutta taidan silti läträtä vähän ylimääräistäkin. Ehkä ne on ne co-pesut joihin sitä hoitista menee niin paljon. Niin no onneksi on Rainbowin hoitoaineet ;D.

Niin ja toi lämpösuojasuike (vai mikä hoitosuihke se nyt oikeasti onkaan) kuulostaa kiinnostavalta, taidan kokeilla. En hiuksia hirveästi föönäile tai suoristele, mutta kumminkin toisinaan ja kyllä ne pesun jälkeen jotain hieman silottavaa kaipaa.
« Viimeksi muokattu: 15.10.09 - klo:19:38 kirjoittanut usagi »

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #100 : 18.10.09 - klo:21:50 »
Hei!

Olen kuukausia lukenut tätä mahtavaa foorumia ja nyt päätin liittyä teidän joukkoonne!

Tosiaan saitte minut innostumaan TRESemmen lämpösuojasuihkeesta, oli pakko ostaa.

Nyt on kevytväri päässä muhimassa, kokeilenpa sitä sitten heti suihkun jälkeen ja kerron kokemukseni.. Tukkani on siis puhkipalanut permanentti joka on ihan purkkaa.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 18.10.09 - klo:22:50 »
Minä tykkään ihan hiveästi siitä 500ml tekohoitiksesta!

Samoin! Ostan varmasti uudelleenkin.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 18.10.09 - klo:23:03 »
Minä tykkään ihan hiveästi siitä 500ml tekohoitiksesta!

Samoin! Ostan varmasti uudelleenkin.

Tekohoitis  ;D
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #103 : 19.10.09 - klo:12:30 »
Mulla tulee paljon kirjoitus virheitä kun näkö huonontunut jälleen eikä vanhat lukulasit enää riitä,olen pahoillani jos se jotakuta nyt niin paljon häiritsee.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 19.10.09 - klo:12:42 »
Mulla tulee paljon kirjoitus virheitä kun näkö huonontunut jälleen eikä vanhat lukulasit enää riitä,olen pahoillani jos se jotakuta nyt niin paljon häiritsee.

Ei suinkaan ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä, minusta se oli vaan niin hauska typo, tekohoitis.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569