Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160635 kertaa)

Poissa Allegra

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #105 : 24.09.09 - klo:12:24 »
Voi luoja tuota joululookkia *lääh* kuola valuu ja pankkitili huutaa armoa jo valmiiksi  :-* Aivan upeita nuo molemmat viisikot jos vaan livenä ovat yhtä kauniita. Toivottavasti olisi sitten myös sitä pigmenttiä tarpeeksi. Innolla odotan, että pääsee noita testailemaan  :)

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #106 : 26.09.09 - klo:10:05 »
Mua ei toi joululookki vielä innostanut yhtään, mutta todennäköisesti mieli muuttuu, kun näen ne kaupassa...  ;) Sen sijaan haikailen kovasti kultaisia sävyjä, ja tilasinkin Mansikkalasta Sunset Cafen. Toivottavasti sen laatu ei ole niin huono, kuin täällä on joskus mainittu... Tai siis toivottavasti se ei ole musta huono.  ;D Goldsin haluaisin ehdottomasti, enkä tajua, miksen ostanut sitä aikanaan. Sitä ei kyllä enää saa mistään.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 26.09.09 - klo:10:12 »
^Sunset Cafella ei kovin tummaa jälkeä saa aikaan, mutta se on silti ihan mun suosikkeja kesämeikkiin. Olen kuluttanut omaani niin paljon, että pitää pian ostaa varakappale varastoon  ;) Osa sävyistä on myös vähän rakeisia, mutta pohjustuksen kanssa ja aplikaattorilla levittämällä mä olen saanut ne ihan toimimaan.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #108 : 26.09.09 - klo:10:17 »
^

Hienoa!  :) Värit ovat kyllä paletissa todella kauniit, joten varmasti se kannattava ostos oli, vaikka laatu olisikin vähän heikompi, kuin Diorilla normaalisti. Täytyy tosiaan käyttää jotain tahmeaa pohjustusta, joten eiköhän ne värit sitten toimi. Mä niiin odotan Diorilta jotain uutta kultapalettia, mutta sitä saa varmaan jonkin aikaa odottaa...

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #109 : 26.09.09 - klo:12:32 »
Sunset Cafe toimii loistavasti jonkun voidemaisen luomivärin kanssa, itse olen käytellyt Goshin puikkoa Love that brown! ja Mad Mineralsin Bronzea.

Kahteen viikkoon en ole oikeastaan muulla meikannut kuin Night Butterflylla. Todella harvinaista meikäläiselle edes kahtena päivänä peräkkäin meikata samoilla sävyillä, mutta tää on niin täydellinen syksyn sävy ettei parempaa voi olla! Ja variaatioita syntyy joko raikkaaseen arkimeikkiin mustikkamaidolla ja lilalla, harmaaseen lisäämällä ulkonurkkaan harmaata noitten kanssa ja unohtamalla harmaan ja käyttämällä luumua on taas erilainen lookki.

Sanoinko jo rakastavani tätä?
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 27.09.09 - klo:09:59 »
Hankin ensimmäisen Diorin luomiväripalettini, Earth Reflectionin. Olin halukas ostamaan jonkin laadukkaamman paletin ja Supervixen suositteli tätä minulle sävyjensä ja laatunsa puolesta - Stationery vielä vakuutteli, että hyvä on. Sävyt ovat kieltämättä todella kauniit ja tuovat silmieni sinisyyden hyvin esille. Olen käyttänyt palettia nyt ihan arjessa ja mielestäni se sopiikin arkimeikkiin hyvin. Minulla ei ole aiempaa kokemusta selektiivisistä luomiväreistä (paitsi MUS - lasketaanko selektiivisiin?), joten joudun arvioimaan ostostani markettimerkkeihin kuten Isadoraan verraten. Sävyt eivät mielestäni erotu toisistaan kovin selkeästi - kaikki vaaleat helmiäissävyt ovat melko samanlaisia. Tietysti kulta ja persikkainen pinkki hieman näyttävät erilaisilta, mutta luomella niitä on mielestäni hieman hankala saada erottumaan. Ruskeat sävyt ovat kauniit ja levittyvät nätisti, mutta odotin ehkä vielä enemmän niiden pysyvyydeltä luomella. Toisaalta minulla ei ole tällä hetkellä mitään pohjustustuotteita käytössä, joten en voi varmaan odottaakaan kovasti pysyvyydeltä.

Uskon, että tulen käyttämään ER:ää tyytyväisenä pitkään, mutta en välttämättä ostaisi lisää Diorin paletteja. Minulla on niin hyviä kokemuksia muutamista Isadoran paleteista (valitettavasti sitten kyllä osa on täyttä kuraa), useimmista Lorealin paleteista sekä jopa H&M:n luomiväreistä, että taidan kallistua halpiksiin jatkossakin. Tuo Suomen yli 60 euron hinta Diorista on vain ihan hurja! Itse sain paletin ihan hyvällä alennuksella ja maksoin siitä lopulta n. 44 euroa, mutta silti se oli mielestäni varsin hintava.

Jos nyt ei pelkistä luomiväreistä puhuta, niin olen aiemmin käyttänyt Diorilta silmämeikkikyniä ja todennut ne hyviksi. Etenkin kynien mukana tuleva teroitin on ihan huippu. Kulmakynään puolestaan petyin, en saanut sillä ollenkaan niin luonnollista jälkeä helposti kuin Lumenen kynällä. Mitä tästä voidaan päätellä.. olenko kenties vain niin kasvanut halpisten keskellä etten osaa suhtautua laatuun...?  ;D

Muoks: Nuo joululookin tuotteet näyttävät kieltämättä kauniilta! Kiva kun joskus joulukaudellekin on tarjolla vaaleampia pastellisävyjä, voisin kuvitella että sopisivat monen kalpealle talvi-iholle nätimmin kuin ihan dramaattisen tummat.
« Viimeksi muokattu: 27.09.09 - klo:10:06 kirjoittanut zubi »

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 27.09.09 - klo:10:10 »
Mä tein eilen ensimmäisen meikin Night Butterflylla ja on se vaan kaunis!!  :-* Tosi monipuolisen tuntuinen paletti ja ihanan samettiset sävyt. Itse käytin heti kaikkia sävyjä, mutta vaihtelemalla saa tosiaan montaa eri tyyliä kuten MerGirl jo sanoikin. Aivan loistava ostos   :D

zubi: suosittelisin käyttämään pohjustusta tuon ER:n kanssa. Pohjustus tuo paremmin sävyerot esiin. Tuon iridescent laadun kanssa kannattaa muuten olla häivytyksessä tarkka ja käyttää pienempää sivellintä. Muuten sävyt sekottuvat helposti yhdeksi ja samaksi. Kaunis paletti se on tuokin ja itse tykkään siitä oikein paljon :) Mulle sitten taas tuo Diorin kulmakynä on ollut aivan huippu (sävy sand) ja en suostu muuta käyttämään. Yksi kynä kestää ikuisuuden ja sävy on ihan nappi.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 27.09.09 - klo:13:15 »
Samaa olin tulossa sanomaan Zubille kuin Allegra, eli kokeile vaikka jotain voidemaista pohjustusta sen kanssa.

Mä itseasiassa just perjantaina meikkasin pitkästä aikaan tuolla ER:llä, ja olen aiemmin täälläkin valitellut tuota samaa, eli värien liikaa sekoittumista, ja aina aiemmin on jonkun aikaa meikkaamisen jälkeen luomilla ollut lähinnä hohtoa vaan. No, nyt sitten laitoinkin alle Mad mineralsin voidemaista luomiväriä Nude frostia, ja annoin kuivahtaa hetken, enne kuin meikkasin. Toinen juttu, minkä tein nyt eritavalla kuin aiemmin, on se, että en häivytellyt luomivaossa olevia tummia ruskeita juuri ollenkaan, normaalisti häivytän aina vaaleammilla sävyillä. Ja kas kummaa, tuli ekaa kertaa tuolla ( oon siis omistanut sen siitä asti kun on tullut Suomeen myyntiin, eli parisen vuotta) selvästi näkyvä, kaunis, hieman hotava tummahko meikki :o
1b M ii

Paikalla Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #113 : 27.09.09 - klo:14:28 »
Ostin joskus puolisen vuotta sitten Iridescent Leatherin ja mulla on siitä ihan samanlaisia kokemuksia kuin zubilla ER:sta. Kaunis paletti ja tosi ihana tummanruskea, mutta vaaleimmat ovat liian hohtavia ja keskivaaleat toisiinsa sekoittuvia. Tumma ruskeakin voisi olla vähemmän hohtava. Kyllä IL:llä saa kaunista jälkeä, mutta odotin enemmän. Pohjustuksena mulla on yleensä UDPP, joskus MACin Paint tai Paint pot. Pitääkin testailla eri pohjustuksia!
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #114 : 27.09.09 - klo:14:41 »
Mulle noi ER:n tummat sävyt on ehkä pikkuisen liian tummia tai viileitä, saa olla varovainen ettei tule liian kovaa meikkiä tällaiseen kalpeaan naamaan. Jos onnistuu niin tulee kyllä tosi kaunista jälkeä, ja vaaleat sävyt on tuossa ihania, erityisesti se kulta. Pysyvyys on loistavaa UDPP:n kanssa, ilman pohjustusta ok jos silmät ei vuoda (jos vuotaa niin mikään ei pysy).

Ostin itselleni Myriadin, mutta tuntuu, että tuon alle tarvitsisi jonkun sinertävän pohjustuksen että vaaleammat sävyt erottuisivat tarpeeksi hyvin. En nyt muutenkaan tiedä sopiiko sininen minulle mutta tottumiskysymyskin se kyllä on.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 27.09.09 - klo:15:28 »
Hankin ensimmäisen Diorin luomiväripalettini, Earth Reflectionin. Olin halukas ostamaan jonkin laadukkaamman paletin ja Supervixen suositteli tätä minulle sävyjensä ja laatunsa puolesta - Stationery vielä vakuutteli, että hyvä on.

Höh, no onpa harmi jos paletti ei osoittautunutkaan sijoituksen arvoiseksi.  :-\ Mutta muistaakseni taisin "varoittaa" tuosta iridescent-koostumuksen aiheuttamasta värien heikommasta erottuvuudesta normi-Dioreihin verrattuna, voimakas valoa heijastavuushan syö aina värin tehoa. Mutta hankitaan sulle joku hyvä voidemainen pohjustus, niin jospa saisit ER:sta enemmän irti! Goshin puikot ovat suosittuja, en tiedä uskallanko tässä enää mitään suositella ettei mene pieleen mutta mieleen tulee Goshilta Love That Beige ja Love That Brown -sävyt. :)

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 27.09.09 - klo:16:03 »
^ Älä ota mitään paineita, luotan kyllä sun suosituksiin jatkossakin!  ;D Eikä kyse ole siitä etteikö hankinta olisi osoittautunut hyväksi, kuten kirjoitin niin uskon että käytän sitä pitkään. Ja tosiaan mainitsitkin, että tuossa hohtavammassa koostumuksessa sävyt toistuvat erilaisina, toisaalta taas levittäminen ja häivyttäminen on helppoa. Tykkään just siinä mielessä tuosta paletista, että sävyt ovat tosi kauniit ja voi olla varma, ettei lopputuloksesta tule ylimeikatun näköinen kun sävyt on niin helppo häivyttää. ER:llä saa nimenomaan tyylikkään hohtavan meikin aikaan ja sellaisesta kyllä pidän. On vaan vähän sääli kun sävyt ovat niin ihanan kauniit, mutta luomella ne eivät erotukaan kunnolla.

Siis ovatko nuo Goshin puikot pohjustustuotteita? Menee vähän ohi Dior-topicin, mutta voisin kyllä kokeilla niitä.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #117 : 27.09.09 - klo:16:05 »
^Goshin puikot on voidemaisia luomivärejä, jotka toimivat hyvin pohjustuksessakin. Lisäksi Goshilla on erikseen luomivärin pohjustaja joka on myös puikossa, se on sellainen vaalea sävy joka sopii oikeastaan minkä tahansa luomivärin alle.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa minnaliini

• HAIRahtanut
« Vastaus #118 : 27.09.09 - klo:16:16 »
Mäkin olen hommannut jokin aika sitten ER-viisikon ja olen kyllä tosi tyytyväinen! Nyt laatikosta löytyy siis Spring bouquet ja Earth reflection, enkä varmaan olisi paremmin osannut valita. Sopivasti erilaiset paletit ja sopivat kyllä hyvin näihin silmiin.

Olen itekin huomannut värien sekoittumisen ER:ssä, mutta se oikeastaan tuntuu ihan mukavalta. Meikin saa helposti onnistumaan ilman kauheaa ajan kulumista.

Sävyistä se kultainen on muuten mun ehdoton lemppari! Voiko kauniimpaa edes kuvitella??
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #119 : 27.09.09 - klo:21:26 »
Minä puolestani juuri rakastan noissa iridesceinteissä tuota värien sekoittumista, se on niissä juuri parasta!  Meikki syntyy kiireessäkin helposti, nopeasti ja varmasti eikä tarvitse uhrata turhaa aikaa häivyttelylle. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.