Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160776 kertaa)

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #120 : 27.09.09 - klo:21:45 »
^sama juttu, etenkin kun itse olen hyvin pedantti häivyttelijä, noilla vaikka tekisi 10 sävyn meikin ei tarvitse huolehtia mistään ja korkeintaan vähän tarvitsee häivytyssivellintä viuhuttaa. Kouluaamuinakin jätän häivyttelyt kokonaan väliin kun niille ei ole tarvetta, ja usein pikameikinkin teen 4 sävyllä (joskus koko paletilla). Mutta kyllä noilla mielestäni saa tarkempaakin jälkeä aikaan, oikealla pohjustuksella sävyt kyllä erottu toisistaan hyvin. Kaiken kaikkiaan, mä rakastan iridescentejä jumalattoman paljon. Ne hohtaa ja häivyttyy itsestään ja on ihania. En varmaan voisi enää elää ilman niitä <3

Mä olen kehittänyt itselleni pakkomielteeni Moonlightiin, mun TÄYTYY saada se. Vinkkinä niille jos joku ei tykkää omastaan.. tsekkailen ebayn, nettikaupat ym. säännöllisesti ja googletan jos löytyisi epämääräisempikin nettikauppa jostain, mutta aika hankala tavoitettava se on. Ja ihan älyttömästi siitä en kuitenkaan ole valmis maksamaan että suht normaalihinnalla haluan sen saada. Kai pitää vaan odottaa...
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #121 : 28.09.09 - klo:16:48 »
^ Oletko jo tutkaillut tämän izzysbeautyshoppen tarjonnan? Sieltä näyttäisi Moonlight löytyvän, kylläkin aika kalliiseen hintaan (67,60 USD)...
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 28.09.09 - klo:20:29 »
Ostin itselleni Myriadin, mutta tuntuu, että tuon alle tarvitsisi jonkun sinertävän pohjustuksen että vaaleammat sävyt erottuisivat tarpeeksi hyvin. En nyt muutenkaan tiedä sopiiko sininen minulle mutta tottumiskysymyskin se kyllä on.

Mä toistan aina tätä samaa kun Myriadista puhutaan  ::) eli jos sininen tuntuu liian kylmältä tai kovalta niin tuon paletin kanssa sopii loistavasti lämmin kulta tai pronssin sävy tuomaan tasapainoa meikkiin  :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #123 : 29.09.09 - klo:13:39 »
Ostin itselleni Myriadin, mutta tuntuu, että tuon alle tarvitsisi jonkun sinertävän pohjustuksen että vaaleammat sävyt erottuisivat tarpeeksi hyvin. En nyt muutenkaan tiedä sopiiko sininen minulle mutta tottumiskysymyskin se kyllä on.

Mä toistan aina tätä samaa kun Myriadista puhutaan  ::) eli jos sininen tuntuu liian kylmältä tai kovalta niin tuon paletin kanssa sopii loistavasti lämmin kulta tai pronssin sävy tuomaan tasapainoa meikkiin  :)

Minulta on jäänyt Myriad vähän vähemmälle käytölle, sillä en ole edes ajatellut tuota. Kiitos, Allegra, taidan tietää, millä meikkaan huomenna. ;)

(Ei vaan, en minä vielä huomenna tuolla malta meikata, sillä huomenna kokeiluun pääsee tänään postiluukusta sisään tullut Silk Satine viisikko. Nam!  <3)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #124 : 29.09.09 - klo:22:11 »
Korkkasin pari päivää sitten Diorin Diorshow-ripsarin, jotatäälläkin kehuttu. Ihan hyvältä vaikuttaa. Aika voimakas tuoksuja lisäksi väriä saa sutia ripsiin hirveän monta kerrosta ennenkuin näkyy, että ripsissä on väriä lainkaan. Tuosta hieman miinuksia. Tuuhean lopputuloksen silti saa aikaan eli ihan kiva ripsari. Ehkä MF tekoripsi ripsari menee silti hilkulla edelle :)

hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 29.09.09 - klo:23:23 »
(Ei vaan, en minä vielä huomenna tuolla malta meikata, sillä huomenna kokeiluun pääsee tänään postiluukusta sisään tullut Silk Satine viisikko. Nam!  <3)

Mistäs tilasit tuon?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 15.10.09 - klo:19:43 »
Taivuin minäkin vihdoin Night Butterflyn edessä   ;) Nyt on taas muutenkin joku Dior-kausi, lähinnä tulee viisikoilla meikkailtua. Ostin muuten vedenkestävän Iconicin ja lievä pettymys se kyllä on. Perus-Iconicilla tuli upeat ripset mutta taivutukset ei pysynyt ja poispesu oli vesiliukoiseksi aika vaikeaa. Tällä vedenkestävällä ripset jää vähän sellaisiksi tikkumaisiksi, voi kyllä olla että paranee kunhan kuivuu vähän, toivotaan. Tällä hetkellä kuitenkin johdossa vedenkestävä Diorshow.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #127 : 15.10.09 - klo:20:28 »
Sokkarilla on muuten käynnissä joulunalusale ja alessa oli melko paljon dioria -30%. Kuolailin kovasti yhtä viisikkoa, olisikohan nimi ollut night glow tai jotain sensuuntaista, kuitenkin oli kauniita harmaita ja aquan sävyjä siinä, mutta sydän verta itkien jätin hyllyyn (Jee, hyvä minä!) kun on nyt tullut shoppailtua ihan tolkuttomasti liikaa viimeaikoina  :-\

Eilen ostin samaisesta puljusta Diorshow-ripsarin, tarjouksesta 25,90e. Nyt oon tätä kahteen kertaan testaillut, enkä oikein tiedä, mitä mieltä oon: Ei ole juurikaan varissut poskille vaikka oon pyöräillyt tuulisessa säässä, siitä plussaa, väri on myös tosi intensiivisen musta, mikä on mulle tärkeä ominaisuus, MUTTA: En tiedä, olenko ainoa, jolla on tällaisia kokemuksia, mutta mulla tää sotki ripsiä aika pahasti "takkuun" ja jouduin laittamaan päällimmäiseen kerrokseen Rimmelin glam eyesia, jossa on erotteleva kumiharja ja tällä kombolla tuli kyllä ihanat räpsyttimet, mutta en tiedä onko ihan hintansa väärti, jos joutuu ripsiään kovin paljon selvittelemään, että saa aikaan asiallista jälkeä...ei todellakaan mikään minuutin kiireripsari, mutta eipä tätä sellaiseksi ole tarkoitettukaan. Mulla toisaalta on kyllä melko ongelmaripset kun ovat kyllä luonnostaan melko pitkät, kaarevat ja tuuheat, mutta jotenkin tosi epätasaisen pituiset niin, että lyhyemmät sotkeutuvat todella helposti klimppiin pidempien kanssa vaikkei ripsaria montaa kerrosta sutisikaan. Erottelevuus on siis mulle valttia ja kumiharjat rokkaa, mutta olisi kiva löytää ripsari, joka erottelisi hyvin, mutta tuuheuttaisi samalla myös - mahdoton yhtälö?
No, ihan tyytyväinen olen kyllä hankintaan, toimii ainakin bileräpsyihin silloin kun on aikaa erotella ripset kunnolla eikä tämä nyt sikäli tullut mitenkään suhteettoman kalliiksi kun useimmat markettisarjojenkin ripsarit lähentelee jo nykyään hinnaltaan kahtakymppiä. En kyllä tiedä, ostaisinko normihintaan, katsotaan nyt, miten käy kun massa hieman kuivahtaa.

Sokkarille oli tullut myös Diorin ihana ja todella kätevän oloinen matkapakkaus siveltimiä, jotka oli pakattu hieman lompakon näköiseen tikatusta kiiltonahasta tehtyyn pussukkaan  :l Hintaa pakkauksella oli 61,90e ei siis edes paha kun mukana oli poskarisivellin, ripsi-/kulmakampa ja kaksi luomivärisivellintä, mutta kun ei juuri noille siveltimille ole ihan akuuttia tarvetta ja normipituiset siveltimetkin kulkevat penaalikotelossa matkoilla niin en raaskinut tuhlata.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Cassandra

• Haiven
  • *
« Vastaus #128 : 23.10.09 - klo:17:35 »
Edelleen pohdin, ostaisinko Diorin Diorskin Nude -meikkivoiteen. Selasin arkistossa olevaa ketjua ja viime keväänä on useampi kirjoitellut, että Nuden koostumus olisi muuttunut rakeiseksi käytössä. Miten on Nuden käyttäjät, onko teillä ollut ongelmia tuon koostumuksen suhteen pidemmässä käytössä?

Tuskailen myös sävyvalintaa, olen saanut testattavikseni sävyt 020, 023 ja 031. Noista 031 tuntuu toistaiseksi parhaalta mutta vähän liian tummalta. Onko Suomessa myynnissä 021 -sävyä? Jos se vaikka olisi tummuusasteeltaan mulle paras. Keltaiseen taittavan tarvitsen kumminkin.

Sain 2 kuukautta sitten pari naytepurkkia 023-savysta mutta jo kuukauden jalkeen se oli kayttokelvotonta. Sen vioksi olenkin arkaillut DiorSkin Nuden ostamista vaikka muuten se toimi kaytossa kuin unelma ja varsinkin se savy oli aivan nappivalinta...

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 23.10.09 - klo:17:40 »
Onko joku käynyt jo uudet viisikot? Swatcheja kiitos  :) Smoky crystal taitaa olla pakko käydä huomenna hakemassa ainakin, on se niin herkun näköinen kuvissa!

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 23.10.09 - klo:17:51 »

^Joko ne on kaupoissa? Eilen ei ainakaan näkynyt Sokos Emotionissa..
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Cassandra

• Haiven
  • *
« Vastaus #131 : 23.10.09 - klo:17:53 »
Awwww, hankin vihdoin ja viimein Smoky Designin  <3 Rajausvarin kayttoa taytyy viela vahan harjoitella, mulla ei ole koskaan aiemmin ollut voidemaisia luomi- taikka rajausvareja...  :P

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 23.10.09 - klo:18:19 »
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #133 : 23.10.09 - klo:18:46 »
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #134 : 23.10.09 - klo:18:53 »
Voi vitja.. Kai tuo Smoky Crystalkin pitää nyt sitten hankkia.  :-\ Olisihan se kuitenkin ehkä jonkinmoinen korvaaja Earth Reflectionille jonka myin kun en pitänyt siitä kullasta, vaaleammasta ruskeasta enkä suht lämpimästä vaaleanpunaisesta. Tuohan on vähän kuin kylmempi Earth Reflection, niinkuin joku taisi tässä ketjussa joskus mainitakin. :)