Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160627 kertaa)

Poissa Villis

• HAIRahtanut
Vs: Dior
« Vastaus #135 : 23.10.09 - klo:19:01 »
Minä aion ilman muuta hankkia, mietin vain että mistä ja milloin. Olen lähdössä Kiinaan työmatkalle marraskuun 8. päivä. En oikein tiedä, onko siellä aikaa laukata ostoksilla ollenkaan ja mihin hintaan sieltä noita viisikoita saa. Luulisi, että vähintään joltain lentokentältä ehtisi katsella tarjontaa ja että sitä myös siellä olisi... Pitänee mennä johonkin toiseen ketjuun kyselemään lisää kosmis- ja muita ostosvinkkejä.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 23.10.09 - klo:19:35 »
Huomasin Varlan blogista että viisikot on tullut, ja pakko oli rynnätä niitä paikan päälle katsomaan. Mutta eihän ne ollut vielä Stokkalle tullut!  >:( Onneksi Sokokselle sentään oli, ja olihan se Smoky Crystal pakko ostaa. Valitettavasti tässä valaistuksessa on mahdoton ottaa mitään kuvia, mutta voin vakuuttaa, että on ihana!  <3
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #137 : 23.10.09 - klo:20:13 »
Määkin ostin Smoky Crystalin, ihailen sitä ahkerasti =) Toinen paletti näytti paljon vaaleammalle kuin kuvissa, mutta tod näk ostan senkin myöhemmin.
Muuta lookia en edes malttanut katsella.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #138 : 23.10.09 - klo:20:23 »
Oi, että tuo smoky crystal -paletti on ihana!  :l
Tahtoo!

Täytyy tulla nyt vielä päivittämään kokemuksia tuosta diorshowsta eli ei enää muutaman ensimmäisen käyttökerran jälkeen vedä ripsiä klimppiin ja on nyt kyllä aivan ihana ripsari!
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 24.10.09 - klo:10:48 »
Mainitsenpa nyt tässä ketjussa: työkaveri kehui luomiväriäni vuolaasti ja halusi ostaa itse saman paletin. Olen siis käyttänyt nyt Supervixenin suosittelemaa ER-palettia lähes päivittäin enkä itse juuri "huomaa" sitä enää. Ilahdutti kuulla kehuja ja että sävyt sopivat minulle. :)

Paikalla Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #140 : 24.10.09 - klo:14:19 »
^ Kiva kuulla!

Kävin katsomassa Diorin joululookin ja tykkäsin tosi paljon niistä kahdesta harmaasta siinä Smoky Crystalissa, mutta muille väreille ei varmaankaan tulisi käyttöä. Mulla on nyt jo tosi monta liian vaaleaa beigeä (MACin Phloof, Lorealin Golden beige, Lorkun triojen vaaleimmat, Diorin Iridescent Leatherin vaaleimmat), joita ei tule käytettyä. Osaako kukaan suositella vastaavia harmaita ehkä vähemmän hohtavina (tai samanlaisina) solona Diorilta tai muulta merkiltä?
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 24.10.09 - klo:14:57 »

Argh! Vaasaan ei tule Stockan Beautyyn ollenkaan joulupaletteja ja Emotionin myyjä ei edes tiennyt et ne ois tullu myyntiin. Kuulosti hänen mielestään tosi aikaiselta ajankohdalta et oisivat nyt jo myynnissä.  :#

OT: Mä en tajua miks mä saan Sokoksen myyjiltä outoja kommentteja kun kysyn jotain Diorista, viimeksi kun kysyin jostain poistuvasta paletista Hämeenlinnan Sokoksella, ei myyjä oikein uskonut mua ennen kun tarkisti koneen olevan asiasta samaa mieltä. Tänään myyjä oli myös vähän sen oloinen ettei oikein uskonut mun tietävän mistä puhun..
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 24.10.09 - klo:15:22 »
Mä soitin tänään Lohjan Sokokseen ja Nummelan Emotioniin kysyäkseni joululookista, meillä kun on vieraita enkä ehdi kaupoille. Kumpikin paikka oli ettei ole kuullutkaan että joululookki olisi vielä ilmestymässä ja Emotionissa epäilivät ettei koko lookki tule heille.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 24.10.09 - klo:15:34 »

^No juuri tuo epäilys mullekin heräsi tänään kun myyjä ei tienny paleteista mitään eikä vanhoja paletteja oltu siirretty uusien tieltä ollenkaan. Stockalla oli sentään tyhjiä palettien paikkoja, mutta myyjä sanoi suoraan että joululook tulee vain suurimpiin tavarataloihin. Emotionissa puuttui muuten Night Butterflyn testeristä oikean yläkulman väri ::)
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Copper

• Vieras
« Vastaus #144 : 25.10.09 - klo:21:59 »
Edelleen pohdin, ostaisinko Diorin Diorskin Nude -meikkivoiteen. Selasin arkistossa olevaa ketjua ja viime keväänä on useampi kirjoitellut, että Nuden koostumus olisi muuttunut rakeiseksi käytössä. Miten on Nuden käyttäjät, onko teillä ollut ongelmia tuon koostumuksen suhteen pidemmässä käytössä?
Sain 2 kuukautta sitten pari naytepurkkia 023-savysta mutta jo kuukauden jalkeen se oli kayttokelvotonta. Sen vioksi olenkin arkaillut DiorSkin Nuden ostamista vaikka muuten se toimi kaytossa kuin unelma ja varsinkin se savy oli aivan nappivalinta...
Samoin mulla menivät näytteet jo parissa viikossa huonokuntoisiksi. Muuttuivat kaikki kolme testattavanani ollutta sävyä rakeisiksi ja epätasaisiksi. Levittyvyyskään ei enää ollut niin hyvä. Jätin suosiolla sitten ostamatta Diorskin Nuden, kun koostumus arvelutti ja sopivaa sävyäkään ei löytynyt, ja ostin sitten MACiltä Studio Fix Fluidin sävyssä NC 20. Sävyvalinta oli siinä aivan nappi ja koostumuskin on oikein hyvä, samoin levittyvyys. Oon siis tosi tyytyväinen, etten Dioria ostanut.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #145 : 25.10.09 - klo:23:52 »
Nämä Diorin "välilookit" (kesä ja joulu) tulevat usein vähän harvempiin paikkoihin kuin päälookit ja esimerkiksi Kickseihin ei tule näitä lookkeja ollenkaan.  :P
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #146 : 26.10.09 - klo:12:04 »
Ilmoitelkaas, jos näkyy Smoky Crystalia jossain nettikaupassa edullisemmin, koska täyttä hintaa en suostu maksamaan, vaikka olis miten ihana paletti :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 26.10.09 - klo:13:16 »
Voisiko joku verrata Smokyn ruskeita ER paletin ruskeisiin ja harmaita Sky Glowin harmaisiin?

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 26.10.09 - klo:20:30 »
Mä ehdin tänään vasta tutkaileen Smoky crystalia ja jäi paletti kauppaan koska oli hirmuisen kimaltelvia kaikki sävyt. Toooosi harvoin tulee käytettyä mitään noin kimalteisia värejä,  joten kerrankin toimin järjen mukaisesti ja jätin ostamatta  0_0 Ja onhan mulle Night Butterfly tulossa mikä paikkaa tämän paletinkokoisen aukon sydämessäni.

Ainut Iridescent paletti minkä omistan on Earth Reflections ja sen sävyt ei kyllä hohtele noin paljoa. Miten on muiden Iridescentien kanssa? Mua ei pieni hohto haittaa, päinvastoin, mutta tuo SC oli kyllä aika bling bling..  Vai onko se kaikki kimallus pinnassa vaan? Se testeri mitä hinkkailin oli nimittäin ihan koskematon.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #149 : 26.10.09 - klo:20:39 »
Mua kiinnostaisi se vaaleampi paletti... Tosin vielä en ole päässyt livenä näkemään, kun Sokos Emotionissa ei ollut. Kuvista päätellen musta tuon Smoky Crystalin harmaat näyttää aika samalta, kuin Sky Glown, joten siksikin ostaminen tuntuisi turhalta. Tänään tein SC:n innostamana meikin SG:n harmailla ja Electric Lightsin lilalla.

Mua taas kiinnostaisi tuo Earth Reflection myös. Sille olisi varmasti käyttöä, mutta ei kaikkea raaskisi ostaa...