Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 159937 kertaa)

Tristy

• Vieras
Dior
« Vastaus #15 : 21.08.09 - klo:12:22 »
Mun piti ostaa tuo Night butterfly lentokentältä, mutta järkeilin, että multa löytyy jo samat sävyt, mutta kotona selvisi, että eihän mulla oikeasti olekaan sellaisia. Olen jotenkin aina kuvitellut, että mulla on liloja sävyjä ihan hirveästi. Täytynee siis laittaa tilaukseen tuo viisikko. Haluaisin kyllä myös tuon ruskeansävyisen Smoky jazz -paletin.

Tekisi mieli lähteä luomivärien kanssa samalle linjalle kuin Stationery eli ostaa (ja käyttää) vain viisikoita ja hankkiutua eroon suuresta osasta muita luomivärejä. Kaikkiin Dioreihin olen ollut oikein tyytyväinen, mutta muiden merkkien kohdalla pettymyksiä on ollut huomattavasti enemmän.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
Dior
« Vastaus #16 : 21.08.09 - klo:12:29 »
Tulossa kaksi ihanaa iridescent viisikkoa, joka toinen oli ulkoisesti hieman Earth reflectionin näköinen, mutta keskellä oleva sävy oli pinkimpi ja muut sävyt osoittautuivat iholla ER:n sävyjä viileäämiksi. Ihana!

Sävyjen numerot olivat muuten 169 (lila) ja 098 (ER:n kaltainen). Nimiä en vielä saanut nyhdettyä irti.

Onko nuo molemmat joululookin viisikot on siis iridescenteja, vaikka toisen sävynumero ei olekaan 9-loppuinen kuten tähän asti iridescent-paleteissa on mun käsittääkseni ollut?

NarnianQueen: Smoky Jazz -paletissa on muovikotelossa nimetty, mihin tarkoitukseen mikäkin sävy on, eli vasemmalta liner, eyebrow, matte eyeshadow, iridescent eyeshadow x 2 ja oikeanpuolimmisena topcoat.
« Viimeksi muokattu: 21.08.09 - klo:13:45 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Dior
« Vastaus #17 : 21.08.09 - klo:13:18 »
Tänään katseltu uusinta lookia ja Smoky jazz on kyllä aika...  :l
Upeat sävyt, joskin hieman liian hohtavat. Smoky disco?
Piti lukea ensin temptalian ja muiden blogia, että älysin sen harmaanruskean olevan kulmakarvoja varten..  ::) Minä olisin levitellyt sitä tyytyväisenä silmänurkkiin.
Kaikenkaikkiaan hieno, samoin se harmaanruskea solonappi - ja hopeanharmaa/pinkki duo.
Viisikko menee taas täysin ohi oman värimaailmani, joten siitä en osaa kommentoida.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Dior
« Vastaus #18 : 21.08.09 - klo:13:55 »
Sävyjen numerot olivat muuten 169 (lila) ja 098 (ER:n kaltainen). Nimiä en vielä saanut nyhdettyä irti.
Onko nuo molemmat joululookin viisikot on siis iridescenteja, vaikka toisen sävynumero ei olekaan 9-loppuinen kuten tähän asti iridescent-paleteissa on mun käsittääkseni ollut?

Hups, pieni kirjoitusvirhe, eli toinen on 089 eikä 098 eli iridescent sekin. Korjaankin tuon alkuperäisen viestin. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
Dior
« Vastaus #19 : 22.08.09 - klo:23:23 »
Tuo Villiksen keräämä viisikkolista on aivan fantastinen - kiitos siitä  :) . Voisivatko modet nyt hoitaa niin, ettei kuvalinkityksiä tosiaankaan tarvitse tehdä uudestaan? Ja voisiko tuon Villiksen viestin laittaa ketjun ensimmäiseksi, jolloin se palvelisi ketjussa kävijöitä varmasti paremmin kuin nykyinen aloitusviesti (joka voisi jäädä vaikka kakkosviestiksi) ja löytyisi tosi mukavasti niin vanhoille kuin uusillekin kävijöille?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Dior
« Vastaus #20 : 22.08.09 - klo:23:47 »
^Siirsin ketjun alusta vielä muutaman viestin arkistoituun Dior-ketjuun niin, että Villiksen viesti nousi ketjun aloitusviestiksi. Muuten ei voi siirtää ajallisesti myöhemmin kirjoitettua viestiä ekaksi niin siitä syystä piti arkistoida vielä muutama viesti. :)

Edit. Nyt on kuvalinkit siirretty myös tähän ketjuun, ilmoittele Villis vaikka yksärillä jos jokin linkki puuttuu tms kun en ole ihan 100% varma nappasinko nuo eniten ajan tasalla olevasta viestistä! :)
« Viimeksi muokattu: 22.08.09 - klo:23:51 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 22.08.09 - klo:23:52 »
^ Kiva  :) . Mutta mites ne kuvalinkitykset? Pääsevätkä modet vielä avaamaan arkistoituja ketjuja niin, että sieltä saisi ne linkit tuohon Villiksen viestiin? Tai onko jotain muita keinoja kuin kaikkien linkkien laittaminen yksitellen uusiksi (mikä kuullostaa aika suurelta vaivalta)?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #22 : 22.08.09 - klo:23:53 »
^Toki voidaan tarvittaessa poistaa lukitus arkistoidusta ketjusta, mutta siirsin nyt itse nuo kuvalinkitykset. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 22.08.09 - klo:23:55 »
^ Vielä enemmän kiva, kiva! Ja mukava yllätys Villikselle, jos hän tosiaan ajatteli laittavansa kaikki uusiksi.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #24 : 22.08.09 - klo:23:57 »
^Tuli muuten mieleen, että jos jollakulla joskus on tuollaista ongelmaa, että lukitussa ketjussa on joku linkki tms, niin sen saa kyllä kopioitua ihan kopioimalla normaalisti tekstin ja pasteamalla sen uuteen viestiin, linkkiä ei tarvitse ottaa modify-tilassa omasta viestistä. Ihan kuten kenen tahansa muunkin viestistä maalaisi osoitteen hiirellä ja kopioisi sen siitä.

Tämä ei tosin toimi jos linkki on naamioitu joksikin sanaksi, eli linkin osoite ei näy viestissä.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 23.08.09 - klo:17:04 »
Kiitos Hunis! :D Nyt on viisikkolista taas entistä ehompi. Mutta kuinkas julkiseksi kuvien jakamiseksi tää foorumi mahdetaan laskea? Oonkohan suurrikollinen...
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #26 : 25.08.09 - klo:21:35 »
Onko tuo Night butterfly one shot? Olen yrittänyt metsästää sitä nettikaupoista, mutta aika heikolta näyttää saatavuus. Suomen hinnoilla en ainakaan vielä millään raaskisi sitä ostaa, joten jos tuo jäisi valikoimaan niin voisin rauhassa odotella sitä nettikauppoihin.

Edit: Kiitos tiedosta! Kai se sitten täytyy käydä Sokokselta hakemassa, jos ei kohta putkahda nettikauppaan.
« Viimeksi muokattu: 25.08.09 - klo:23:44 kirjoittanut Tristy »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #27 : 25.08.09 - klo:23:18 »
^ Minä ainakin olen ymmärtänyt, että one shot. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Natsu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #28 : 27.08.09 - klo:18:41 »
Night Butterfly-viisikko on ilmestynyt myyntiin cosme-de.comiin, hintaa 36e :o  ;D

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #29 : 27.08.09 - klo:22:02 »
^  däääämm juuuuu!   ( ;D )  Ostin. Vaikka Spring Bouquet on vielä matkalla Mansikkanetistä, voi mua...  ::)
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."