Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160641 kertaa)

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #150 : 26.10.09 - klo:21:50 »
Mulla on Earth Reflection ja Sky Glow, mutta silti jollain tavalla himoitsen tuota smoky crystalia ja olen asennoitunut sen ostamaankin.. toisaalta, aiemmin en tykännyt toisesta paletista yhtään, mutta kun äkkäsin että siinä on minttu (mitä en koskaan käytä, heh), se alkoikin tuntua kiinnostavalta ja himoitsen ehkä jopa enemmän sitä. Täytyy katsoa, ja vielä olisi noita vanhempia palettejakin mitä täytyisi saada..

Moonlightin lisäksi mun on myös pakko saada Charming Fantasy! PAKKO löytää se jostain, värit on aivan liian ihanat. Mystic Jade on myös ostoslistalla. ai niin, toinen pakko saada-paletti on Pink May! Mä en tajunnut että se oli tosi nätti, ennenkuin parista kuvasta. Miten olen voinut ohittaa sen?

edittiä. Sanoin miehelle hyvin vakaumuksellisesti että ei se mitään kun NB ei ollut mun juttu, joulun molemmat paletit on sellaisia että mun täytyy saada ne, ja niissä on violetteja. Mies katsoi mua, katsoi paletteja (näytin ne sille) ja sanoi okei, ostaa ainakin toisen mulle. Ihanaa friikkeillä kun on joku joka vielä tukee sitä! ;D
« Viimeksi muokattu: 26.10.09 - klo:22:05 kirjoittanut Auringonkukka »
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #151 : 26.10.09 - klo:21:58 »
Muakin on kiinnostanut, että hohtaako kaikki iridescentit yhtä paljon. Mulla oli Sky glow -paletti ja pistin sen kiertoon liiallisen hohtavuuden takia, mutta värien puolesta kiinnostaisi hankkia Tropical light. Sitäkin palettia olen testannut kädelle moneen kertaan kaupassa, mutta luomilla se hohtavuus sitten vielä oikein korostuu, niin vaikea sanoa tällä testaamisella. Osaako joku tehdä vertailua?

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 26.10.09 - klo:22:16 »

^^Ja heti kun löydät jostain Charming Fantasya myynnistä, niin viestiä tänne kiitos!

Mä tein tänään laskelmia ja totesin saman kuin Chaos eli pakko odottaa joulupaletteja nettikauppoihin, en pysty maksamaan Suomen hintoja, vaikka Varlan meikkikuvat nähtyäni ehdin jo innostua ja unohdin hetkeksi olevani kiinni opiskelijabudjetissa..
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #153 : 26.10.09 - klo:22:19 »
Muakin on kiinnostanut, että hohtaako kaikki iridescentit yhtä paljon. Mulla oli Sky glow -paletti ja pistin sen kiertoon liiallisen hohtavuuden takia, mutta värien puolesta kiinnostaisi hankkia Tropical light. Sitäkin palettia olen testannut kädelle moneen kertaan kaupassa, mutta luomilla se hohtavuus sitten vielä oikein korostuu, niin vaikea sanoa tällä testaamisella. Osaako joku tehdä vertailua?

Itselläni on sekä Sky Glow että Tropical Light ja molemmat hohtavat kyllä yhtä paljon, TL ehkä jopa vieläkin enemmän. Kaikki iridescentit taitavat hohtaa kyllä ihan täydellä teholla, joten jos jokin paletti on hohtanut liikaa makuusi, niin suosittelen jättämään muutkin väliin. Itsekään en enää lämpene niille, tekisi mieli hankkia mattaisempia paletteja. Incognito tämän hetkinen suosikki, sitä yhdistelen sitten tummempiin sävyihin.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #154 : 26.10.09 - klo:22:51 »
^Mullakin taas käytössä Incognito, joka oli pitkään unholassa vaan palasi taas suosikiksi. Tykkään yhdistää sitä suorastaan "muinaiseen" Dior-viisikkooni, taitaa olla vanhin paletti, minkä omistan: 160 Purple Moon, jossa on jumalaisen kauniit, syvät, tummat "jalokivi"-sävyt. Paletti on siis vanha kuin taivas, vaan ei ole mennyt miksikään, mieletön laatu.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #155 : 27.10.09 - klo:14:24 »
Mä alan pikkuhiljaa pääsemään sinuiksi Pink Idolin ja Sunset Cafén kanssa, aluksi ne tuntuivat aivan liian hailukoilta väreiltä mutta nyt niihin alkaa tottumaan. Värit itsessään ovat tosi kauniita ja varsinkin ruskettuneilla kasvoilla näyttävät kivoilta. Toimivat hyvin arkimeikissä.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
« Vastaus #156 : 27.10.09 - klo:21:01 »
Kuvia Diorin mummoikäisestä viisikostani, 160 Purple Moon:
salamalla

ilman salamaa keinovalossa

ja swatchia kanssa, keinovalossa joten sävyt on sinnepäin

Paletissa on siis kaunis syvä sininen, vaalea helmenharmaa, metallinen "patinoitunut" ruskea (näyttää kuvassa vihreämmältä, mitä oikeasti on), metallinen tumma luumu (näyttää kuvassa ruskeammalta, mitä oikeasti on) ja keskellä matta tumman suklaanvärinen nappi.
« Viimeksi muokattu: 27.10.09 - klo:21:12 kirjoittanut LaPompadour »

Tristy

• Vieras
« Vastaus #157 : 27.10.09 - klo:21:19 »
^ Näyttääpäs hyvältä swatchissa. Diorkin voisi lanseerata uudelleen noita vanhoja poistuneita palettejaan, koska tätä pitäisi harkita ihan vakavasti. :) Mun äitiltä löytyy kans joitain noita sinihylsysiä paletteja, pitäisikin tutkia tarkemmin hänen kätköjään.

Itselläni on sekä Sky Glow että Tropical Light ja molemmat hohtavat kyllä yhtä paljon, TL ehkä jopa vieläkin enemmän. Kaikki iridescentit taitavat hohtaa kyllä ihan täydellä teholla, joten jos jokin paletti on hohtanut liikaa makuusi, niin suosittelen jättämään muutkin väliin. Itsekään en enää lämpene niille, tekisi mieli hankkia mattaisempia paletteja. Incognito tämän hetkinen suosikki, sitä yhdistelen sitten tummempiin sävyihin.

Höh, kiitos tiedosta. Voinkin siis lopettaa (tai yrittää lopettaa) paletin haikailun tähän. Harmittaa, kun niin moni kivan näköinen paletti jää kaupan hyllylle tuon iridescent-laadun takia. :-\ Mattasävyjäkään en kyllä oikein osaa käyttää, mutta toi peruslaatu on ihan huippu.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #158 : 27.10.09 - klo:21:26 »
Voisiko joku verrata Smokyn ruskeita ER paletin ruskeisiin ja harmaita Sky Glowin harmaisiin?

Smoky Crystalin vaalein sävy ei ole läheskään niin kultainen kuin Earth Reflectionissa, enemmän beigempi (?).
Smokyn tummin sävy on mustempi ja puhtaampi harmaanmusta kuin Sky Glowssa ja keskitumma tummempi ja harmaampi, niinko oikeampi harmaa. Vaikea keksiä adjektiivejä  ;D.
Mun silmään eivät ole samanlaisia, tuo kokonaisuuskin on niin erilainen.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 27.10.09 - klo:22:59 »
^Ei todellakaan alkuunkaan samanmoisia nuo kaksi. Luulin kyllä, et olisivat olleet, mutta ei Smokyssä oikeastaan kultaa ole. Kaksi alimmaista ovat bling-harmaita. Verrattavissa ennemminkin Lorkun uuteen trioon ne. Kakis ylimmäistäkin ovat varmaan enempikin iri leather -henkeä, vaikkakin paljon kylmempiä. Turha enää edes vertailla ER:ää ja Smokya, kun ei niissä ole mitään samaa.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 28.10.09 - klo:00:00 »
^ Mun äitiltä löytyy kans joitain noita sinihylsysiä paletteja, pitäisikin tutkia tarkemmin hänen kätköjään.
Pitäisi! Kaikkien muidenkin pitäisi. Ja sitten raportoida meille. ;) Kivaa kun löytyi taas yksi kadonnut lammas. Jo sitä oli ympäri maailmaa etsittykin.
« Viimeksi muokattu: 28.10.09 - klo:13:07 kirjoittanut Villis »
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
« Vastaus #161 : 28.10.09 - klo:00:26 »
Diorkin voisi lanseerata uudelleen noita vanhoja poistuneita palettejaan

No todellakin! Mulla on kokemusta vain parista "vanhanajan" viisikosta mutta tykkäsin niistä ihan hirveästi. Tuon Purple Moonin lisäksi minulla oli 803 Bleu Blanc Rouge vaan hajosi lopullisesti jo vuosia sitten ja siirtyi meikkenitaivaaseen  :'( Siinä oli aivan ihana se harmaa sävy, ja se aniliinipinkki...

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 28.10.09 - klo:13:39 »
Poistin aikaisemman Smoky Crystal -pohdiskelun, koska nyt kun noita swatcheja taas tuijotan kämmenselällä, näen kyllä puhtaasti hopeanharmaan hohtopaletin, johon on yhdistetty yksi vaaleanpunertava lila. Tumma mustanharmaa. Kohtalaisen tumma harmaa (olisikohan sama kuin esim. Smoky Lightin alalaidassa). Jäätävä blingbling-hopea. Pehmeämpi ja neutraalimpi beige-hopea. Mikään sävyistä ei ole iholla likainen tai ruskehtava tai kultainen.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #163 : 28.10.09 - klo:22:32 »
Mä kävin katsastamassa nuo uudet viisikot ja ei kyllä yhtään napannut (ihme on tapahtunut!!)  :ts

Pelkkiä hohtavia harmaita ja liloja, ei mitään uutta, eikä mun makuun. Olen tainnut todella vihdoin päästä eroon menneestä Dior -maniastani!  ;)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 29.10.09 - klo:01:52 »
^Tai sit siinä on se, et mikä iskee yhdelle ei iske toiselle ;) että se villitys vain pitää taukoa!

Tää vuosi on munkin kannalta ollut aika huono, harmi että "heräsin" friikkeilyyn turhan myöhään siihen nähden, että monet himoitsemani paletit on niin vaikeasti saatavia jo. Jospa 2010 toisi mukanaan uusia ihania paletteja! :)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.