Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160337 kertaa)

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
Vs: Dior
« Vastaus #165 : 29.10.09 - klo:08:56 »
Mä oon nyt tosi tykästynyt Amber Designeriin. Oon tehnyt nyt useampana päivänä sillä meikin ja tää vaan toimii mulla tosi kivasti. Toi on muuten palikkameikkaajallekin ihan loistotuote, kun ei tartte miettiä mitä laittaisi mihinkin, jos haluaa vain perusmeikin nopeasti tehdä. Ainoastaan se base-väri tuntuu hieman huonopigmenttiseltä, mutta toisaalta se onkin just pohjaväri, jonka ei ehkä kuulukaan olla niin erottuva. Muista tulee kyllä hurjan hyvin väriä. Tuolla saa kyllä tehtyä sekä arki- että iltameikin.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 29.10.09 - klo:16:23 »
Kysyin Gardenista, että milloin saavat joululookin myyntiin, ja vastaus oli marraskuun puolivälissä. Parin viikon odotus ainakin on siis tiedossa, jos sieltä meinaa tilata. Kauhea miettiminen nyt, että malttaako odottaa ;D

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #167 : 29.10.09 - klo:16:31 »
Voitaiskohan siis sitten perustaa kimppatilaus siksi kun ne paletit sinne Gardeniin saapuu? :) Muistaakseni n. 8 Diorin palettia mahtui siihen n. 10 punnan postareihin. Ei millään viitsisi yksin maksaa tuota 10 puntaa postareista. :/

Edittiä.. Laitoinkin jo ilmoituksen Kimppatilaukset-ketjuun. :)
« Viimeksi muokattu: 29.10.09 - klo:16:35 kirjoittanut Deadly Nightshade »

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 29.10.09 - klo:20:11 »
Kumpahan sopis mun ruskeille silmille paremmin värimaailmaltaan, Stylish Move vai Night Butterfly (himppase tummemmat silmät kun avatar)? Olen etsinyt hyvää pigmenttistä violettia jo marketeista ja Cliniquen Plum Seduction ei kiinnosta.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 30.10.09 - klo:11:51 »

Otan kaikki pahat sanat ja ajatukset Emotionista takaisin! Myymäläpäällikkö kertoi tänään, että Diorin joulupaletit ovat tulossa heille pian! Hän ei osannut sanoa vielä tarkkaa päivää, mutta 12.11. heille oli tulossa Diorin konsulentti joten silloin pitäisi viimeistään olla paletitkin esillä  :D
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa moppi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #170 : 30.10.09 - klo:12:03 »
^ Hui, meinasin jo syvästi masentua, ettei noita saada vaasaan myyntiin ollenkaan, mutta hyvä että tulee.  ;D Rahanmenoa ei voi estää...
Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 30.10.09 - klo:15:10 »
Katariina, suosittelisin enemmän Night Butterflya, toimii tummien silmien kanssa mielettömän upeasti!

Hihii, ehkä mua onnistaa ja saan himotuslistalta kohta kaksi pois ja kotiin ;D

Mä ajattelin että käyn tänään kurkkimassa mitä ständit täällä tarjoavat, löytyykö Stockmann Beautysta lookia vai ei, jos ei niin Sokoksella luulisi sitten olevan. Olen alkanut epäröidä tuota Smoky Crystalin tarpeellisuutta ja haluan ehdottomasti  nähdä sen livenä.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 30.10.09 - klo:15:32 »

^Stocka Beautyssa sanottiin ainakin täällä, ettei tule kuin suurimpiin tavarataloihin. Kannattaa kuitenkin varmistaa :)

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 30.10.09 - klo:16:28 »
^Missäpäin asut? :) Jos sattuu olemaan sama Beauty kyseessä niin turhaahan sitä sit mennä uudestaan kyselemään ;)

Kohta pitäisi lähteä liikenteeseen, eka pitäis meikata ja voi ollakin olevinaan vaikeaa :D Mä päätin että meikkaa jollain viisikolla, joka EI ole Leather, ER tai Pink Idol. Jäljelle jää siis paaaljon vaihtoehtoja ;D Graphic Lights voisi olla pitkästä aikaa kiva vaihtoehto, tosin olen ollut kovasti kipeänä ja pelkään että  näytän vielä kipeämmältä ja toisaalta haluaisin jotain tummempaa ::) Sunset Cafella tein pikameikin eilen blogia varten, joten sitäkään en periaatteessa haluaisi. Elegante vois olla mutta liian hillitty. Toisaalta himottaisi yhdistää GL Parisian Lightsin aprikoosiin ja oranssiin... Voi olla elämä vaikeaa!!  ;D

kriiseilevätkö muut näin palettien kanssa? tuleeko joskus sellaista "pakko meikata Diorilla" mutta ei osaa päättää?
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 30.10.09 - klo:16:48 »

^Vaasassa asun eli käyhän vaan tarkistamassa :D

Mulla on taas noussut Graphic Lights ihan selväksi ykköseksi paleteista, siihen voin tarttua milloin vain :) Huomasin myös vasta, että Leather on jäänyt vähälle käytölle kesän jälkeen, kun tuntuu että pakko piristää harmaita päiviä väreillä. Parisian Lights taas on hyvä pimeän aamun paletti kun tiedän että saan sillä varmasti silmien väriä imartelevan ja hillityn meikin. Tästä pääsinkin tuohon Auringonkukan PL+GL-yhdistelmään, jota en oo tullut ees ajatelleeksi. Yleensä tulee laitettua GL:n kanssa violettia ja PL:n kanssa tummempaa punaista tai oranssia. Jos päädyt tuohon yhdistelmään niin meikkikuvaa esille, kiitos :)

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 30.10.09 - klo:17:18 »
Noniin, meikkasin tosiaan siis GL+PL-yhdistelmällä ja huulet kans kirkkaammaksi, koitan ottaa älykkäitä kuvia kunhan tulen kotiin, kamerassa ei ollut akkua ottaa nyt. ;D

Poissa Natsu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #176 : 30.10.09 - klo:18:07 »
Ou jee!!!!! <3 <3 <3 joulupaletit oli tullu jo myyntiin Gardeniin!!!!  <3

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #177 : 30.10.09 - klo:20:03 »
Minkä verran yksi paletti postareineen sitten maksaa Gardenin kautta ostettuna? Olen siis lähdössä reissuun reilun viikon päästä eli jos lentokenttähinnat ovat halvempia, niin sitten ei tietysti kannata tilailla.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 30.10.09 - klo:20:11 »

^£45.50 tekee yksi paletti postareineen Gardenista eli n. 50 euroa.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 31.10.09 - klo:01:46 »
Mä tein "raskaan" päätöksen luopua Elegantesta (t$ai lähinnä ajattelin ehdottaa tietyille tahoille vaihtoa, tuskin jaksan alkaa myymään), se oli saatava, mutta mä en ole käyttänyt sitä kunnolla meikissä kuin kerran ja swatchaillut toisen.  ::) Miksipä en siis hommaisi jotain järkevämpää tilalle millä olisi käyttöäkin, eipä sillä, onhan se kiva että meikkiboksissa on "joku" Diorin viisikko kurkistelemassa, mutta koska siellä on useampiakin ei olisi niin ärsyttävää vekslata eestaas kun käteen osuu aina käyttökelpoinen ;)

Stockmann Beautylle ei ollut tullut joulupaletteja, mutta tulossa on kuulema, myyjä ei osannut sanoa milloin. Swatchailin molempia Sokoksella, Smoky oli ööh.. harmaa, ei mitään sellaista mitä olis saatava enkä ainakaan niin kalliilla lähde ostamaan koska en järin paljon harmaita käytä + yhtä lukuunottamatta sävyt löytyy kotoa, Purple Crystallilta odotin vähän enempi erottuvuutta sävyissä, ja yhtä sävyä oletin vaaleanpunaisemmaksi, mutta saapahan lilat täyteen kun niitä ei tällä hetkellä hirveästi ole kun petal shine ja nb lähti uusiin koteihin ja tuon lilat on käyttökelpoisempia. Kunhan pääsee kunnolla testailemaan toivon hartaasti että se persikka ja minttu tulee kunnolla esiin, koska sit tolla saa makeita meikkejä, mut jos ne jää noin mitäänsanomattomiksi niin aika tylsää. Tosin onneksi konstit on monet ;) mut kyllä melkein tuonhintaiselta paletilta odottaa tiettyä laatua - etenkin kun lilat oli kaikki oikein nätisti toisistaan erottuvia. Tämä  nyt tosin pikaswatchailun perusteella, tämä on nyt tulossa joka tapauksessa ja perhe kyllä odottaa rakkaudella uutta jäsentään ;) Ukolle voin sitten sano että en mä haluukaan sitä toista, et jos haluaa ostaa niin voi ostaa sit jonkun muun kuin Smoky Crystallin mulle. :)

Oisko Diorin Solot/Duot minkälaisia? Mä tarvisin ehdottomasti mustan luomivärin, mutta en halua sellaista hileistä  niinkuin Night Dustissa/Night Butterflyssa oli, vaan mielummin sellaisen..mustemman. Se voi olla kyllä hohtava ja metallinen, mutta ei mielellään hileinen, ja ajattelin josko Diorilta sellainen löytyisi? varmaan,  mutta olen parempi noissa viisikoissa..