Kirjoittaja Aihe: Dior  (Luettu 160429 kertaa)

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
Vs: Dior
« Vastaus #180 : 04.11.09 - klo:21:06 »
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #181 : 04.11.09 - klo:21:49 »
^Oi miten sieviä viisikkoja! Ja näyttää olevan mattaisempaa koostumusta, jee! En oikein itse villiinny niistä kimaltavista viisikoista, niistä ainoastaan Pink May oli sellainen, johon rakastuin.

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 04.11.09 - klo:21:56 »
Iso kiitos linkistä Kameleontti!  <3

Noin äkkiseltään tuntuu, että fiilis on pettynyt - odotin vähän toisenlaista sävymaailmaa kevääksi ja tuo toinen muistuttaa noin äkkiseltään vähän toista jouluviisikoista.  :-\
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #183 : 04.11.09 - klo:22:28 »
Kivaa! Molemmat ovat sieviä, mutta muhun vetoaa näin etukäteen enemmän Pearl Glow, koska pidän hohdosta ja se on palettina raikkaampi ja mielenkiintoisempi. Coquette näyttää harmoniselta, mutta vähän tunkkaiselta. Ehtii mieli toki vielä muuttua ennen tammikuuta.  :) Nyt lähinnä mietin, onko Smoky Crystal sittenkään pakkohankinta, jos ostaisin Pearl Glown. Mutta toisen saisi nyt, toisen näkisi vasta ensi vuonna. Tahtoo lisää pinkki-liloja ja harmaita nyt heti. <3
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #184 : 04.11.09 - klo:22:50 »
Eikös aina melkein ole jenkkien ja meidän kokoelmat ollut samoja? On vaan niin erilaisia viisikoita että innolla odottaisin Suomeen, etenkin värikkäämpi näyttää houkuttelevalta. Kaikkia muitakin ihania kevätkokoelmia odotellessa. ;D
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #185 : 04.11.09 - klo:23:15 »
Oi oi oi, kiitos Kameleontti! En malta odottaa noiden ilmestymistä, niin ihanilta taas näyttävät. Ja mikä ihana pinta...nam! Ovat sitten ilmeisesti vaan One Shot -tuotteita, sillä eivät pintansa puolesta oikein istu vakiovalikoimaan. Mutta siis lääh vielä kerran, pakko saada!  <3
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 05.11.09 - klo:00:49 »
Iso kiitos linkistä Kameleontti!  <3

Noin äkkiseltään tuntuu, että fiilis on pettynyt - odotin vähän toisenlaista sävymaailmaa kevääksi ja tuo toinen muistuttaa noin äkkiseltään vähän toista jouluviisikoista.  :-\

Sama homma. Taas harmaata ja violettia. Mä niiiiin toivoin että v 2010 ois parempi Dior-vuosi mulle, mutta ei näköjään.. 2008 oli mutta koska en silloin tajunnut niin nyt niitä paletteja saa hakea kissojen ja koirien kanssa  :( toivottavasti sit kesä tois jotain kivaa tullessaan...

Muutenhan noi on tosi söpöjä kuvioinniltaan jne. jos toista harkitsen, niin tota monivärisempää. Tuskin ostan sitäkään.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 05.11.09 - klo:07:50 »
Ääh, mua ei oikein noi sävymaailmat kyllä kiinnosta yhtään. Ihan hyvä tietysti lompakon kannalta. Nyt tulee vaan mieleen, että pitäisikö sitten kuitenkin ostaa Purple Crystal... Siinä on sentään hohtoa!  ;)

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 05.11.09 - klo:09:18 »
Hmm, mäkään en oikein innostunut noista kevätpaleteteista. Tiedän kyllä tämän näytön vääristävän värejä, joten nähtäväksi jää. Sen toisen paletin keskellä oleva petroolinsininen (tai ainakin tällä näytöllä) näytti kyllä kivalta, mutta en ole ollenkaan varma riittäkö se pelkästään niin pitkälle, että ostaisin tuon paletin. 

Arskakukka, sama täällä, miksi en tajunnut vuoden -08 olevan se "mun vuosi"?
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 05.11.09 - klo:12:09 »
^Mä onneksi tajusin, ja vaikka silloin tietty tulikin kalliiksi, niin en ole katunut. Taisin 08 paleteista hamstrata suurimman osan ainakin, ainoastaan Joulun paletit jätin kauppaan, kun olivat liian viileitä.

Mä tykkäsin kyllä noista tulevista tosi paljon, pitkästä aikaan. Ainakaan vielä en kyllä osaa kuvitella  ainoastaan noilla tehtyä meikkiä, mutta olis kyllä tosi hyvä lisä mun aiempiin paletteihin. Vaikka toki yleensä arkena teenkin meikin pelkästään yhdellä paletilla,  niin joskus on kiva leikkiä useammalla yhtä aikaan, noi tulis siihen tarkoitukseen ;). Ja lisäks ovat toki kauniin näköisiäkin kuviointeineen, mikä ei haittaa ;)

Mä tykkäsin näistä Joulun paleteista kuvien perusteella ennen ilmestymistä, mutta nyt todennut ne itselleni liian viileiksi ja hohtaviksi..  Harmaita ja hohtavia mulla jo on ihan tarpeeksi, vähällä käytöllä nekin.
« Viimeksi muokattu: 05.11.09 - klo:12:19 kirjoittanut FairyTale »
1b M ii

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #190 : 05.11.09 - klo:15:28 »
Ei ole kyllä yhtään munkaan värejä nuo, Pearl Glow voisi kyllä muuten olla kiva mutta mun mielestä paletissa pitäisi olla kunnon highlighter-värikin mukana eikä noista oikein yksikään näytä sellaiseksi soveltuvalta. Coquette on aivan liian harmaa. Pitsikuviointi on kyllä söpö, mutta jotain muuta kuin harmaata/sinistä/violettia kaipaisi.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #191 : 06.11.09 - klo:01:02 »
Nyt noille uutukaisille viisikoille on löytynyt jo numerotkin: http://www.makeup4all.com/lacy-beauty-collection-by-dior-spring-2010/

Pearl Glow on näköjään tosiaan iridescent ja numero on alkupäästä (059), joten kai sitten luokitellaan pääasiassa harmaisiin paletteihin. Minun silmääni se on harmaaksi kyllä aika värikäs; en tarkoita pelkästään niitä tummaa siniviolettia ja vaaleampaa pinkki-lilaa. :) Ehkä se johtuu osittain siitä, että siihen on valittu sävyjä, jotka tuovat toisensa voimakkaammin esiin.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #192 : 06.11.09 - klo:15:32 »
Ooh, miten kaunis toi Poudrier Dentelle on <3 On ilmeisesti enemmän korostustuote kuin varsinainen poskipuna, vai olenko käsittänyt väärin?

Parin viikon mietinnän jälkeen tilasin Night Butterfly -viisikon itselleni. Tilaus tosin käsitellään vasta maanantaina, mutta eipä tuolla niin kiire ole  :)

Edit. typo
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #193 : 06.11.09 - klo:15:55 »
Toi poskipaletti on tosi nätti ja sanoin toi Coquette myöskin mitä voisin käyttää. Noi oikeastaan ainoat. Muuten väriyhdistelmät oli aika hassuja. Sievän näköisiähän noidenpalettien ilmeet oli.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #194 : 21.11.09 - klo:00:11 »
Tässä yhtenä päivänä, kun meikkasin Night Dustilla, niin aloin miettiä, että mitäs sitten, kun kaikki muut sävyt on lopussa paitsi hileinen musta? Sitä kuluu selkeästi paljon vähemmän, kun muut ovat pienellä kuopalla (tai niissä näkyy paljon selkeämmin käytön jälki). Heittääkö sen paletin menemään, johon jää yksi sävy ??? En niin mielellän tekis, mutta ei se ole mikään paras musta, paljon parempia löytyy. Silti voisin kuvitella ostavani Night Dustin joskus uudestaan, tykkään siitä paljon ja aina saan kehuja meikistäni, jos oon sillä meikannut. Vierastin ennen tosiaan sitä lämpimän ruskeaa sävyä, mutta kun keksin laittaa sen päälle paletin beigeä sävyä, niin johan alkoi paletti toimimaan täydellisesti ja näin ruskea sävy on viileämpi :)

Edit. Ai juu, välillä ikävöin Petal Shine palettiani, jonka möin kaverilleni. Siinä oli nätit sävyt (varsinkin violetti), mutta musta siinä ei ole parhaimmat sävyt kylmäsävyiselle (talvi). Varsinkin se keksimmäinen persikkasävy on ihan liian lämpöinen (vaikka olishan senkin päälle voinut laittaa viileämpää sävyä ja saada siitä näin toimivan). Hmm, saa nähdä ostanko sen joskus uudestaan.
« Viimeksi muokattu: 21.11.09 - klo:00:13 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos